Auteur Topic: MolTalk  (gelezen 162955 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #280 Gepost op: 1-02-2016, 22:50:53 »
Draai het is om. Waarom zijn de enorme hints naar Klaas niet behandeld?

Enorme hints? Je bedoelt de kloosterhint..

Omdat die ver na Moltalk van afl 2 ontdekt is. En ze behandelen altijd de afl vd avond.

Ze hadden daar een week later op terug kunnen komen maar dan kunnen de aanwijzingen van die betreffende avond niet meer aan de orde komen..

Ik weet niet waarom het niet besproken is. Maar ik blijf erbij dat ik niet geloof dat Rik en Vief en de gasten daar toneel aan het spelen zijn..

Mocht dat wel het geval zijn..:  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #281 Gepost op: 1-02-2016, 23:03:16 »
Ik snap dat ze niet alles van de fora meenemen in hun besprekingen maar ook als je erover tweet komt het niet in de uitzending.

Meen me te herinneren dat vorig jaar Youri van Breukelen een keer in de uitzending was ivm zijn vodcast. Kunnen ze dit jaar Rat mooi uitnodigen voor zijn puzzel met uitleg

Re: MolTalk
« Reactie #282 Gepost op: 1-02-2016, 23:10:36 »
Ik snap wel dat ze niet alles behandelen, maar ik geloof er helemaal niets van dat Viv en Rick daar lekker vrijuit Klaas verdacht gaan maken. Als een van beiden de fora in de gaten houdt (zeker weten dat Viv dat doet), dan is het toch erg opmerkelijk dat ze een ander dan Klaas als mol heeft. Ik bedoel, er zijn toch weinig mensen die de Kloosterhint kennen en denken dat Klaas niet de mol is?

Maar goed, het blijft speculeren.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #283 Gepost op: 1-02-2016, 23:13:18 »
Ik bedoel, er zijn toch weinig mensen die de Kloosterhint kennen en denken dat Klaas niet de mol is?

Maar goed, het blijft speculeren.

Dit hele spel blijft sowieso 1 grote speculatie. En ja hoor. Zat mensen die de kloosterhint kennen en hem niet als de mol zien.


Edit: om on topic te blijven.. Ik zie graag een andere presentator van Moltalk. Vind Rik een leuke goos maar niet voor die rol. Chris Zegers ofzo ..  ::love::
« Laatst bewerkt op: 1-02-2016, 23:15:25 door FS »

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #284 Gepost op: 2-02-2016, 00:42:39 »
Ik snap dat ze niet alles van de fora meenemen in hun besprekingen maar ook als je erover tweet komt het niet in de uitzending.

Ja en waarom? Omdat ze de afgelopen aflevering behandelen, zo zit Moltalk nu gewoon in elkaar. En ja Vief zal heus wel Klaas verdenken, maar die gaat daar ook niet aan dat scherm staan van: "Ja jongens dr is zo'n vet duidelijke hint naar Klaas dus ik verdenk hem maar dat terzijde! Verder met afl. 5"

Re: MolTalk
« Reactie #285 Gepost op: 2-02-2016, 00:47:03 »
Ja en waarom? Omdat ze de afgelopen aflevering behandelen, zo zit Moltalk nu gewoon in elkaar. En ja Vief zal heus wel Klaas verdenken, maar die gaat daar ook niet aan dat scherm staan van: "Ja jongens dr is zo'n vet duidelijke hint naar Klaas dus ik verdenk hem maar dat terzijde! Verder met afl. 5"

Jammer, zou ze wel moeten doen. Nu doet ze alsof ze iedereen verdenkt, beetje onzinnig

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #286 Gepost op: 2-02-2016, 08:30:38 »
Nee want dat zou betekenen dat HEEL Moltalk in het complot zit. Je kan niet zeggen dat er 1 of 2 achter de schermen zijn die het weten, en dan de Klaashints expres gaan tegenhouden. Dat zou iedereen eromheen opvallen nl. Zeker Rik..En Vief lijkt me ook geen dom wijfie..

Dus OF iedereen zit in het complot. OF niemand. Can't have it both ways

En ik geloof niet in dat eerste.

En denk er eens goed over na.... Waarom zouden er geen Klaashints binnen mogen komen? Das toch een absurde gedachte? En valt dan toch alleen nog maar meer op? Hier, we hebben het er nu over..

Als er echt een complot was zouden ze Klaas evenredig 'behandelen' in het programma zodat het het minst opvalt..

Dus waarom minder Klaashints..? Omdat de rest verdachter doet en ze daar mss de meeste tweets over binnenkrijgen..
Geen idee.
Ik denk toch echt wel dat Vivienne en Rik het weten. Eerst dacht ik Rik niet, maar toen Rik Cecile de schuld gaf van het niet goed overbrengen van de correctie, terwijl hij vlak ervoor opmerkte dat Klaas de zin omdraaide, toen ben ik van m'n geloof afgevallen. Rik is veel te slim om het niet te weten. En denk je nou dat zij de fora niet uitpluizen? Verder is het typisch dat in hun peiling Klaas in de middenmoot zit terwijl in alle andere peilingen Klaas als hoofdverdachte wordt gezien. Het programma is voor de naiefjes die alleen kijken en niet fan genoeg zijn om de fora te lezen. En voor alle anderen die het zeer vermakelijk vinden om te zien hoe om de hete brij wordt heen gedraaid.  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 2-02-2016, 08:40:54 door Run »

Re: MolTalk
« Reactie #287 Gepost op: 2-02-2016, 18:39:01 »
Nogmaals de peiling komt van de app. Mensen spreiden in de app.
Ik denk niet dat er met de app gemanipuleerd wordt.

Dat denk ik ook niet hoor. Ik denk zeker dat ze Klaas bewust in de luwte houden en net als ons wel weten dat hij de mol is. Maar dat ze de polls manipuleren geloof ik ook weer niet.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #288 Gepost op: 2-02-2016, 18:47:30 »
Ik denk zeker dat ze Klaas bewust in de luwte houden en net als ons wel weten dat hij de mol is.

Zucht... Stel dat je gelijk hebt.. en ze WETEN wie de mol is...(wat sowieso onzin is want wij WETEN het ook niet zeker) Waarom zouden ze hem dan in godesnaam in de luwte houden.?? Dat valt dan toch alleen maar op??

Indien een complot op dat niveau zal het advies zijn: vooral niet anders doen aangaande hem ... Zorg dat hij net zoveel aan bod komt...Laten we een ex kandidaat/mol uitnodigen die hem verdenkt zodat het niet opvalt dat we 'het door hebben' etc etc

Ik ga ook niet meer reageren trouwens op deze onzin maar deze moest nog ff  ::zweet::




Re: MolTalk
« Reactie #289 Gepost op: 2-02-2016, 19:14:13 »
Zucht... Stel dat je gelijk hebt.. en ze WETEN wie de mol is...(wat sowieso onzin is want wij WETEN het ook niet zeker) Waarom zouden ze hem dan in godesnaam in de luwte houden.?? Dat valt dan toch alleen maar op??

Indien een complot op dat niveau zal het advies zijn: vooral niet anders doen aangaande hem ... Zorg dat hij net zoveel aan bod komt...Laten we een ex kandidaat/mol uitnodigen die hem verdenkt zodat het niet opvalt dat we 'het door hebben' etc etc

Ik ga ook niet meer reageren trouwens op deze onzin maar deze moest nog ff  ::zweet::





Beetje flauwe reactie, vind ik. We hebben beiden recht op een mening, en ik vind het een beetje kinderachtig om mensen die niet geloven in de waterdichte oprechtheid van Moltalk zo neer te zetten. Het is zoals ik al eerder aangaf geen meesterlijk complot of zo. Alleen weten de presentatoren toch gewoon hoe waarschijnlijk het is dat Klaas de mol is? Viv wéét toch dat de hints naar Klaas zeer sterk, en eigenlijk niet te betwisten zijn? Dat wetende, is het toch onzinnig om dan bij Moltalk je verdenking uit te spreken naar Remy en Annemiek, twee kandidaten die in elk geval sowieso niet de mol zijn. Je zal dan toch gewoon aangeven dat je Klaas verdenkt, en waarom?
Daarnaast vind ik het ook niet eens heel erg of zo. Ik bedoel, ik zou als productie ook balen dat de Kloosterhint gevonden is en daar zeker niet teveel aandacht aan willen besteden. Ik zou ook gaan zitten met de presentatoren en bespreken hoe je hier het best mee om kunt gaan. Alle kijkers deze dikke hint vertellen, of het spannend houden voor de 95% van de kijkers die geen idee heeft wat er op fora allemaal gevonden is? Jij doet alsof het een majestueus complot is, ik denk meer dat het een soort damage control is. Een soort spoilers verbergen voor het grote publiek.

Maar zoals ik al aangaf, ik vind dat je ieders mening moet respecteren en heb het gevoel dat jij daar anders in staat. Jammer!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #290 Gepost op: 2-02-2016, 19:18:28 »
Jij doet alsof het een majestueus complot is, ik denk meer dat het een soort damage control is.

Maar zoals ik al aangaf, ik vind dat je ieders mening moet respecteren en heb het gevoel dat jij daar anders in staat. Jammer!

Ik ben degene die doet alsof het een complot is?? :  ::rofl:: ::rofl::

Humor dat wel  ::ok::

Ik geef alleen mijn mening over jouw posts.. Ik betwist die sterk nl. En als je verward bent over mijn intenties kan je hier op het forum al mijn andere posts lezen. Ik heb nog nooit iemand zijn mening niet gerespecteerd.

PM me maar als je daar verder over wil praten... Laten we hier  ::ontopic:: blijven  ;)

Offline Shiba

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #291 Gepost op: 2-02-2016, 23:46:25 »
Ik bedoel, ik zou als productie ook balen dat de Kloosterhint gevonden is

Dat is een gekke redenering. Hints zitten er in het om gevonden te worden. Voor de molloten, niet voor de "gewone" kijkers. Als ze totaal niet willen dat iets gevonden wordt, stoppen ze het er niet in.

Daarnaast vind ik de kloosterhint behoorlijk discutabel.  Het verwijst naar een contour zoals Klaas zoals ik het zie. Dat is toch wat anders.

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #292 Gepost op: 5-02-2016, 09:13:45 »
Moltalk tafelgasten aflevering 6:
Evelien Bosch
Victor Brand
Paul Rabbering

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #293 Gepost op: 5-02-2016, 17:16:34 »
Toch weer met z'n drieën... Zonde, liever twee duidelijke meningen dan drie halve meningen.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #294 Gepost op: 6-02-2016, 00:06:40 »
Volgens die beredenering is MolTalk dus 1 grote poppenkast. Is Rik en Vief ingefluisterd vooral niet over Klaas te praten.. Mogen de gasten die komen vooral geen Klaasverdenkers zijn en... worden daar dan op gesorteerd?

En dat dan alleen maar om de kloosterhint?

Sorry, laat mij dan maar naief zijn maar daar geloof ik niet in. Merk helemaal niks van dat ze niet vrijuit spreken. Geloof daadwerkelijk dat bijv Jennifer daadwerkelijk niet op Klaas zit en dat ze ook uitgenodigd was geweest als ze Klaas WEL had verdacht.

En dat ze die kloosterhint niet besproken hebben.. so be it..

Mee eens!!
Mogelijk wel Klaas, mogelijk een instinker. Denk contra!!

Re: MolTalk
« Reactie #295 Gepost op: 6-02-2016, 01:16:50 »
Mee eens!!
Mogelijk wel Klaas, mogelijk een instinker. Denk contra!!

Dat Doe ik juist. Ik kan me niet voorstellen dat ze zo'n vette hint in de tweede aflevering stoppen...dus is Klaas de mol.

OT. Eindelijk Victor Vuur. Benieuwd wat hij voor verdenkingen over Klaas heeft :o

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #296 Gepost op: 6-02-2016, 02:43:33 »
Dat Doe ik juist. Ik kan me niet voorstellen dat ze zo'n vette hint in de tweede aflevering stoppen...dus is Klaas de mol.

OT. Eindelijk Victor Vuur. Benieuwd wat hij voor verdenkingen over Klaas heeft :o

Ja idd... En mocht het een instinker zijn ben ik heel benieuwd naar die verklaring van die laatste letters van 'het laatse woord letterlijk'  En waarom die letters dan Klaas spellen..

Enne.. Victor Brand.. Leuke goos hoor maar neem hem totaal niet serieus als het over molspeuren gaat... Zou het niet eens raar vinden als hij nog steeds Airen verdenkt... ::)

(Vind moltalk sowieso een programma voor de leek en massakijker  :-X)
« Laatst bewerkt op: 6-02-2016, 02:46:33 door FS »

Re: MolTalk
« Reactie #297 Gepost op: 6-02-2016, 14:16:36 »
Ja idd... En mocht het een instinker zijn ben ik heel benieuwd naar die verklaring van die laatste letters van 'het laatse woord letterlijk'  En waarom die letters dan Klaas spellen..

Enne.. Victor Brand.. Leuke goos hoor maar neem hem totaal niet serieus als het over molspeuren gaat... Zou het niet eens raar vinden als hij nog steeds Airen verdenkt... ::)

(Vind moltalk sowieso een programma voor de leek en massakijker  :-X)

Hij zit op Klaas hoor.

Online tureluurs

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #298 Gepost op: 6-02-2016, 15:57:17 »
Hij zit op Klaas hoor.

Vorige week wel. Zal je zien dat hij na de aflevering van vanavond weer heel iemand anders verdenkt  ;)

anoniem 17618

  • Gast
Re: MolTalk
« Reactie #299 Gepost op: 6-02-2016, 21:50:26 »
In de EPG staat:

Rik van de Westelaken en Vivienne van den Assem hebben oud-kandidaten Evelien Bosch, Viktor Brand en Paul Ribbeling te gast bij MolTalk, de live-nabeschouwing van Wie is de Mol? op NPO 1
« Laatst bewerkt op: 6-02-2016, 21:52:07 door DeDominee »