Auteur Topic: MolTalk  (gelezen 162956 keer)

Offline SuperFurry

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #320 Gepost op: 13-02-2016, 22:02:40 »
Dat van die kruizen waar Eva het over had was me nog niet eens opgevallen, maar wéér een hint naar Klaasmans!  ::jaja::
Ma how zeg!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #321 Gepost op: 13-02-2016, 23:51:31 »
Ik geloof oud-mollen bij Moltalk niet. Altijd kans dat er gebeld is. Plus Susan's verspreking.

Dit is wel echt pijnlijk ja. Susan heeft zich gewoon echt versproken. :P 

Offline Hellevuur

  • Forumlid
  • Trust nobody!
Re: MolTalk
« Reactie #322 Gepost op: 14-02-2016, 00:23:44 »
Dit is wel echt pijnlijk ja. Susan heeft zich gewoon echt versproken. :P 

Ja die weet waarvoor ze de komende paar jaar gaat werken ;)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #323 Gepost op: 14-02-2016, 09:50:22 »
Dit is wel echt pijnlijk ja. Susan heeft zich gewoon echt versproken. :P 

Op welke verspreking doelen jullie dan?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #324 Gepost op: 14-02-2016, 09:55:49 »
Geloof echt niet dat van wat Susan zei een verspreking is. Ik snap dat ze die hele avond al over de kandidaten hebben gehad, dat ze dan Klaas zei ipv Kees.

Ze ging er voor de rest ook helemaal niet op in met een schrikreactie oid en vlak van te voren werd duidelijk verteld dat deze mollen GEEN voorkennis hebben. Nou kan je zeggen 'niets is wat het lijkt' maar dit geloof ik zeker. Ze gaan niet meteen in de eerste moltalk mensen met voorkennis neerzetten.

Dus daarmee Klaas.... Ehhh klaar.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #325 Gepost op: 14-02-2016, 11:02:41 »
Leuk om te zien hoe Eva in haar Klaas-tunnel zit. 'Het is hier heel druk en gezellig!' Wel een beetje jammer dat het werd afgedaan als tunnelvisie zonder dat Eva echt de kans kreeg om uit te leggen waarom ze op Klaas zit. Anne-Marie gaf aan het einde ook toe dat ze al vanaf het begin op Klaas zit, maar kreeg ook niet echt veel kans om hierover uit te wijden. En Patrick speelde gewoon zijn grappige zelf, maar geloof er weinig van dat hij na het zien van deze aflevering serieus nog op Tim of Taeke zit.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #326 Gepost op: 14-02-2016, 13:17:54 »
Het woord 'kloosterhint' wordt zorgvuldig gemeden bij Moltalk. Terwijl het hier het meest besproken woord is.
« Laatst bewerkt op: 14-02-2016, 13:19:50 door Run »

Offline widmfan6

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #327 Gepost op: 14-02-2016, 13:37:51 »
Joerie zit in de klaas-tunnel, maar bij MolTalk wordt gevraagd Annemieke te bespreken  ::ohno::
https://twitter.com/joeribreuk/status/698659035676020737
Als dat geen bewijs is dat Klaas de Mol is en ze dat bij MolTalk weten en proberen te ontkennen weet ik het ook niet meer
« Laatst bewerkt op: 14-02-2016, 13:40:23 door widmfan6 »
Tunnelvisie? Nee joh, hoe kom je daar nu bij(!)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #328 Gepost op: 14-02-2016, 13:43:01 »
Joerie zit in de klaas-tunnel, maar bij MolTalk wordt gevraagd Annemieke te bespreken  ::ohno::
https://twitter.com/joeribreuk/status/698659035676020737
Als dat geen bewijs is dat Klaas de Mol is en ze dat bij MolTalk weten en proberen te ontkennen weet ik het ook niet meer

'weten' vind ik sterk uitgedrukt. Ik denk dat ze daar net als op dit forum gewoon zo goed als zeker zijn door de bewuste hint en dat ze (om die 1,5 miljoen niet-zo-fanatieke kijkers hun kijkplezier niet de verpesten) gewoon iedereen briefen om rond de bewuste hint heen te fietsen en de gebruikelijk 'easy' hintjes te opperen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #329 Gepost op: 14-02-2016, 13:49:09 »
Joerie zit in de klaas-tunnel, maar bij MolTalk wordt gevraagd Annemieke te bespreken  ::ohno::


Jammer dat hem dat gevraagd wordt.. maar eh... waarom doet hij daaraan mee dan? Is eigenlijk net zo jammer  :-X

Mss is het dat ik een ander type ben maar ik had echt gezegd: ik ga helemaal niks van Annemieke bespreken als ik op Klaas zit.. Dan maar niet in beeld

Edit: medeplichtig zijn aan een feit is ook 'strafbaar'
« Laatst bewerkt op: 14-02-2016, 13:54:04 door FS »

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #330 Gepost op: 14-02-2016, 13:50:01 »
Wat ik zo mooi vind aan dit forum is de tegenstrijdigheid dit jaar.

Iedereen (de meeste) vindt het ongelooflijk vervelend dat de mol al in aflevering 2 bekend gemaakt is, waardoor de lol (voor mij overigens niet) er voor de meeste vanaf was en dat ze het liever niet wisten, maar die diezelfde mensen willen wel dat het in Moltalk behandeld wordt. Waardoor mensen die niet op dit forum (of elk ander medium) hints zoeken, het ook weten en het dus ook voor hun verpest is.

Ik snap deze logica niet echt.
Zo dat is er uit  ;D ik wilde dit al heel lang eens typen, maar nu komt het er eindelijk van.

Dit is mijn uitspraak en hier zal u het mee moeten doen  ;)
« Laatst bewerkt op: 14-02-2016, 13:58:26 door marvin »
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: MolTalk
« Reactie #331 Gepost op: 14-02-2016, 13:59:38 »
Wat ik zo mooi vind aan dit forum is de tegenstrijdigheid dit jaar.

Iedereen (de meeste) vindt het ongelooflijk vervelend dat de mol al in aflevering 2 bekend gemaakt is, waardoor de lol (voor mij overigens niet) er voor de meeste vanaf was en dat ze het liever niet wisten, maar die diezelfde mensen willen wel dat het in Moltalk behandeld wordt. Waardoor mensen die niet op dit forum (of elk ander medium) hints zoeken, het ook weten en het dus ook voor hun verpest is.

Ik snap deze logica niet echt.
Zo dat is er uit  ;D ik wilde dit al heel lang eens typen, maar nu komt het er eindelijk van.

Dit is mijn antwoord en hier zal u het mee moeten doen  ;)
Helemaal eens hoor Marvin, ik heb liever dat andere kijkers hier niet achterkomen, en zo nog genoeg lol beleven. Ik denk alleen dat de meeste hier bedoelen dat dit alleen maar weer een bevestiging is dat Klaas de mol moet zijn, omdat het zo angstvallig wordt vermeden. Als hij niet de mol is, dan zouden ze het wel behandelen waardoor heel NL massaal overschakelt naar Klaas en zo een enorm mooi 'schrik' moment krijgen aan het eind.
Meer L

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: MolTalk
« Reactie #332 Gepost op: 14-02-2016, 14:05:47 »
Helemaal eens hoor Marvin, ik heb liever dat andere kijkers hier niet achterkomen, en zo nog genoeg lol beleven. Ik denk alleen dat de meeste hier bedoelen dat dit alleen maar weer een bevestiging is dat Klaas de mol moet zijn, omdat het zo angstvallig wordt vermeden. Als hij niet de mol is, dan zouden ze het wel behandelen waardoor heel NL massaal overschakelt naar Klaas en zo een enorm mooi 'schrik' moment krijgen aan het eind.
Ik denk dat dit het verschil niet maakt aangezien heel Nederland al op Klaas zit met óf zonder kloosterhint. Zeker op de manier hoe ze gister alles hebben gemonteerd.
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #333 Gepost op: 14-02-2016, 14:18:31 »
Ik denk dat dit het verschil niet maakt aangezien heel Nederland al op Klaas zit met óf zonder kloosterhint. Zeker op de manier hoe ze gister alles hebben gemonteerd.

Dat betwijfel ik toch. Genoeg mensen zitten nog op andere kandidaten dan Klaas.

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #334 Gepost op: 14-02-2016, 14:46:43 »
Als je eens voor de grap de facebook comments leest van wie is de mol.Dan zie je amper Klaas voorbij komen

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #335 Gepost op: 14-02-2016, 14:58:11 »
Ik vond Moltalk gisteren ook een beetje jammer. Het was overduidelijk dat Klaas heel erg zat de mollen bij die hotel opdracht. En iedere keer als Eva of Annemarie het er over wilde hebben walste Rik er weer kei hard overheen met een of andere vage verklaring waarom Tim, Taeke of Annemieke net zo verdacht bezig waren.
We zitten ondertussen al in aflevering 7 dus ik vind wel dat ze nu wel meer richting één mol mogen gaan.
Ook vind ik het wel grappig dat ze het er iedere aflevering weer over hebben dat de "molloten" wel een of andere grafiek kunnen maken bij een bepaalde opdracht, maar vervolgens wordt hier ook niks meer mee gedaan.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #336 Gepost op: 14-02-2016, 15:13:35 »
Moltalk doet me denken aan het kopen van een staatslot. Ik verwacht er iedere keer weer veel van maar het is elke keer een gegarandeerde teleurstelling. Het wordt teveel geregisseerd. Heel molkijkend Nederland zit op Klaas en in dit programma wordt hij zo'n beetje genegeerd.
 ::niet-ok::
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #337 Gepost op: 14-02-2016, 15:14:47 »
Moltalk doet me denken aan het kopen van een staatslot. Ik verwacht er iedere keer weer veel van maar het is elke keer een gegarandeerde teleurstelling. Het wordt teveel geregisseerd. Heel molkijkend Nederland zit op Klaas en in dit programma wordt hij zo'n beetje genegeerd.
 ::niet-ok::

Eens... Het is ook geen programma voor molloten maar meer voor de zaterdagavond kijker

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #338 Gepost op: 14-02-2016, 15:18:40 »
Patrick, tja... Of hij heeft het echt elk jaar fout, of hij weet wederom wie de mol is en noemt dan iedereen behalve die persoon als zijn mol.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #339 Gepost op: 14-02-2016, 19:01:16 »
Zouden ze bij moltalk door hebben dat een heleboel mensen deze ronde annemieke in vullen in de app omdat die een vrijstelling heeft, en niet omdat ze denken dat ze de mol is???