Auteur Topic: MolTalk  (gelezen 162937 keer)

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: MolTalk
« Reactie #360 Gepost op: 16-02-2016, 18:17:31 »
Dit is wel echt pijnlijk ja. Susan heeft zich gewoon echt versproken. :P 

Waarop thuis gezegd werd 'die mag nooit meer komen' en toen kondigde Rik haar aan voor volgende keer  ::rofl::  ::rofl::
No Milk today???

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #361 Gepost op: 16-02-2016, 18:30:58 »
Als oud-mollen voorkennis hebben, snap ik niet dat ze worden uitgenodigd. Dat is vragen om problemen volgens mij.

Er zijn nog genoeg mensen nooit uitgenodigd, vooral onder de wat vroegere afvallers.

Pepijn, Marion, Maarten, Tania, Daniel, Tygo, Martine, om er een paar te noemen.

Tygo was er niet vroeg uit en is al meerdere keren uitgenodigd naar ik meen.

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: MolTalk
« Reactie #362 Gepost op: 16-02-2016, 18:34:54 »
Tygo was er niet vroeg uit en is al meerdere keren uitgenodigd naar ik meen.
Niet alleen Tygo.. Alleen Marion en Maarten zijn 'vroege' afvallers als je naar die opsomming kijkt.. De rest heeft het aardig ver geschopt naar mijn mening.
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #363 Gepost op: 16-02-2016, 18:48:32 »
Niet alleen Tygo.. Alleen Marion en Maarten zijn 'vroege' afvallers als je naar die opsomming kijkt.. De rest heeft het aardig ver geschopt naar mijn mening.

En Maarten is volgens mij ook minimaal 1x in Moltalk geweest de afgelopen jaren. Van Marion weet ik het niet,

En er kunnen natuurlijk ook gewoon kandidaten zijn die niet willen of kunnen komen.  ;)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #364 Gepost op: 17-02-2016, 15:27:47 »
Deze discussie is precies waar ik bang voor was toen bekend werd dat Moltalk live op Nederland 1 zou worden uitgezonden. Moltalk is bedoeld voor het grote publiek en niet voor molloten.
Precies zoals het niet begonnen is...
Maar als je eerlijk bent, wil je het kijkplezier van 'gewone' kijkers verpesten door de vrijwel onomstotelijke theorieën rond Klaas?
Ik denk zelfs dat het niet uitmaakt. Had de kloosterhint vlak na aflevering 2 besproken en er was wel een gast geweest die het wegwuifde als vergezocht of 'maar een van de' theorieën. Ik vermoed dat de gemiddelde Moltalk kijker niet het toevalsbesef zou hebben om gelijk 100% overtuigd te zijn (maar het wel een leuke hint zou vinden).

En is de kloosterhint te gewaagd (waarom geef je hem dan weg?!), dan had de molgeldpuzzel wel getoond mogen worden. Geldt hetzelfde voor, als je je er niet in verdiept kun je het zien als kwestie van tunnelvisie. Of zou het simpelweg zo'n harde regel zijn dat geen enkele officiële hint genoemd mag worden, voor het verrassingseffect in aflevering 10? In dat geval zou het niet uitmaken hoe sterk of zwak een echte hint is, hij komt gewoon niet aan bod.

Dit zou wel betekenen dat redactieleden bij Moltalk weten wie het is en wat de hints zijn...
...óf niet!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #365 Gepost op: 17-02-2016, 17:29:43 »
Precies zoals het niet begonnen is...

Ja, dat bedoel ik! Ik heb me wellicht wat ongelukkig uitgedrukt. Ik bedoel dat het huidige (!) Moltalk bedoeld is voor het grote publiek, terwijl ik me bij de eerste edities met Arjen echt in een clubje molloten waande. (Deze verandering vind ik nog steeds super jammer overigens.)

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #366 Gepost op: 20-02-2016, 13:44:00 »
Vivienne vertelt in een kort interview: 'We mogen [bij MolTalk] de aflevering stiekem al 2 dagen eerder zien, al knippen ze steeds de ontknoping eruit om alles zo geheim mogelijk te houden.' Dat Vivienne en Rik niet weten wie eruit vliegt, was bij mijn weten nog niet bekend.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #367 Gepost op: 20-02-2016, 13:45:34 »
Vivienne vertelt in een kort interview: 'We mogen [bij MolTalk] de aflevering stiekem al 2 dagen eerder zien, al knippen ze steeds de ontknoping eruit om alles zo geheim mogelijk te houden.' Dat Vivienne en Rik niet weten wie eruit vliegt, was bij mijn weten nog niet bekend.

Ik roep al de hele tijd dat ze helemaal niks weten... Maar goed...Het programma is wel op een neppe manier in elkaar geflanst

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #368 Gepost op: 20-02-2016, 15:27:46 »
Ik roep al de hele tijd dat ze helemaal niks weten... Maar goed...Het programma is wel op een neppe manier in elkaar geflanst

Spreek uit: moltok
That's what it is!
 ::ohno::
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #369 Gepost op: 20-02-2016, 17:12:31 »
Ze hoopt dat het volgend jaar langer gaat duren. :D ::jaja::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: MolTalk
« Reactie #370 Gepost op: 20-02-2016, 18:10:20 »
Ze hoopt ook dat ze een goede presentatrice is  :-X
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #371 Gepost op: 20-02-2016, 18:15:49 »
Ze hoopt ook dat ze een goede presentatrice is  :-X
Ze doet het wel een heel stuk leuker dan Rik.
Ik hoop dat Moltalk volgend jaar langer duurt, met Viviënne en iemand-anders-dan-Rik als presentatoren.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: MolTalk
« Reactie #372 Gepost op: 20-02-2016, 18:17:51 »
ik hoop dat Moltalk volgend jaar weer in de kelder en de chaos van Arjen Lubach plaats vindt.
Ik vind het geen boeiend tv programma terwijl ik op internet altijd keek
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolTalk
« Reactie #373 Gepost op: 20-02-2016, 18:17:56 »
Ze hoopt ook dat ze een goede presentatrice is  :-X

Dat is ze ook vind ik. Ze deed het vorig jaar aan tafel heel goed.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #374 Gepost op: 20-02-2016, 18:22:59 »
Dat is ze ook vind ik. Ze deed het vorig jaar aan tafel heel goed.

Mee eens!!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #375 Gepost op: 20-02-2016, 18:46:58 »
ik hoop dat Moltalk volgend jaar weer in de kelder en de chaos van Arjen Lubach plaats vindt.
Ik vind het geen boeiend tv programma terwijl ik op internet altijd keek

Lubach zou nog een goede keuze kunnen zijn, maar het werkt alleen als ze echt mogen speuren naar de mol. Het is nu veel te geregisseerd.
 ::niet-ok::
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #376 Gepost op: 20-02-2016, 18:52:53 »
Dat is ze ook vind ik. Ze deed het vorig jaar aan tafel heel goed.

Eens. Ze was veel meer op haar plek dan nu.
Rik heeft haar rol overgenomen en zij die van Patrick. Zij had haar rol wat mij betreft kunnen houden, maar ze hadden waarschijnlijk (naar hun mening) een bekender iemand nodig nu het op tv uitgezonden zou gaan worden. En dat werd Rik, en dus was er voor Vief de plek van Patrick die dit seizoen niet kon ivm een rol.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #377 Gepost op: 20-02-2016, 18:55:41 »
Ik roep al de hele tijd dat ze helemaal niks weten... Maar goed...Het programma is wel op een neppe manier in elkaar geflanst
Dat ze de afvaller niet weten zegt niets over of ze de mol weten ::vergroot::

Ik hoop ook dat ze dat niet weten trouwens, maar ik kan me zo voorstellen dat er enige paniek is geweest over het zo snel ontdekken van de kloosterhint (de priesterhint werd een paar weken later gevonden destijds toch?) dat de makers wellicht hebben gevraagd om de anderen wat verdachter te laten lijken in Moltalk (kunnen ze overigens ook gevraagd hebben zonder te bevestigen dat Klaas de mol is).
Keep calm and eat chocolates!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #378 Gepost op: 20-02-2016, 19:50:11 »
Ik vond Viv het vorig jaar echt heel goed doen aan tafel.

Vind dat ze nu aan dat bord staat nog steeds minder. Wil haar toch liever aan tafel zien.

En Lubach aub nee. Weet dat Moltalk zijn idee was enz. maar ik vind hem veel te chaotisch en te druk voor het programma.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: MolTalk
« Reactie #379 Gepost op: 20-02-2016, 20:28:58 »
Hoop haar straks in Moltalk  :o
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!