Auteur Topic: Milouska is de mol!  (gelezen 258415 keer)

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #240 Gepost op: 31-03-2006, 14:55:38 »

Kan toch dat ze lenzen heeft... of alleen voor verweg en dus (bijna) nooit op heeft...?

Dan moet ze zeggen dat ze haar lenzen niet in heeft! Bovendien als ze voor verweg een bril heeft, zou ze 'em dan niet op hebben bij het lezen van de autoque voor het jeugdjournaal?
De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #241 Gepost op: 31-03-2006, 15:12:22 »
Dit is niet waar, de discussie ging of het nou Koppel 2 of 4 was omdat niet iedereen achter koppel 2 stond. Op een gegeven moment zegt iedereen nou dan moeten we voor koppel 4 gaan. Dan zegt Toine ik zou voor koppel 2 gaan. Uiteindelijk wil het meerendeel voor koppel 4 gaan en gaat hij daarin mee maar hij is het er zelf niet helemaal mee eens! En Peggy gaat daar niet allen in mee maar die kwam er als eerste mee dat het niet koppel 2 was maar koppel 4, zij bracht de rest op een ander spoor!

Het is wel waar. Wellus! :P Toine zegt (meteen na Mary-Lou) dat hij Liz (naast in paar 2) ook wel in paar 4 herkende maar uiteindelijk wil Toine voor paar 2 (het juiste paar) kiezen. Peggy zegt pas later dat ze twijfelt tussen 2 en 4. (Dat bedoel ik met aansluiten: ook twijfelen. :) (Milouska herkent Liz niet in paar 2. Frédérique zegt in een biecht dat ze de grap (van Richard) 'dat is Roderick met een pruik op' aan Milouska wilde doorspelen, maar dat Milouska 'm niet vatte. Wanneer Toine en Mary-Lou direct zeggen dat ze Liz in paar 2 herkenden zegt ze: 'Dan is het 2'. Ze haakt in op Richards opmerking dat dit 'Wie is de Mol' is, en het te makkelijk zou zijn als Liz en Roderick paar 2 zijn. Zo stuurt ze de groep samen met Richard, Mary-Lou, Peggy en Toine (die uiteindelijk wel voor 2 wil kiezen) richting het verkeerde paar 4. (Uiteindelijk wordt er voor paar 4 gekozen en mislukt de opdracht.)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #242 Gepost op: 31-03-2006, 21:27:08 »
Die Milouska heeft me echt verbaasd deze aflevering...
Of ze is écht héél dom, of ze is dus de mol...  :-\\
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #243 Gepost op: 31-03-2006, 21:37:24 »
milouska is in iedergeval een apparte persoonlijkheid ::regenboog::, niemand verdenkt haar in de groep, terwijl ze ZOVEEL fout doet, ze maakt het wel spannend met dat dealtje! ik ben benieuwd wat dat inhoud, ze speelt het spel op een eigen manier, en houdt zich niet op de achtergrond (like elise 2004)

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #244 Gepost op: 31-03-2006, 21:38:32 »
Na vandaag weet ik het zeker: Zij is de Mol. Hoe kun je zo naief zijn om te denken dat De wereld ophoud bij Zuid Amerika
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #245 Gepost op: 31-03-2006, 21:44:58 »
Vergeten dat de wereld rond is? Kan gebeuren toch. ;)

Met het wegvallen van Mary-Lou hoef ik niet meer te twijfelen.. al maakt Milouska zich wel ontzettend verdacht met dat joker-gedoe. Wat was haar doel als ze de Mol is? Het vertrouwen winnen van Liz en Roderick met jokers.. heeft ze daarom de jokers zo lang bewaard? Zou kunnen, maar het werkt averechts; ze wordt juist verdachter.. iig bij Liz.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #246 Gepost op: 31-03-2006, 21:45:04 »
Ze wordt me iets té verdacht neergezet nu. Ze laat de kofferopdracht mislukken, omdat ze vergeet dat de wereld rond is.  ::) Vervolgens gaat ze twee jokers afgeven aan Liz en Roderick (volgens mij zou iedereen die liever zelf houden, want zoveel heb je niet aan die info van de tangodansers. Ze hebben immers alleen gedanst en verder niet veel meer). En dan pakt ze ook nog meer jokers dan mag in de fabriekshal. Dit is me echt 'n beetje té allemaal. Ik geloof er niets van dat de makers mol zó verdacht zouden neerzetten.  ::ohno::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #247 Gepost op: 31-03-2006, 21:46:41 »
Han13, je hebt het over 'neerzetten', maar ze doet het toch echt allemaal zelf..

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #248 Gepost op: 31-03-2006, 22:00:16 »
ik denk dat ze dit wel uit moesten zenden, sowieso bij de opdracht en daarnaast was die info ruil een heel opvallend iets dat uigezonden moest worden. Er moest toch een keer gemolt worden? Nu is er eens geld van de pot af. Zolang niemand of weinigen haar verdenken doet ze het toch goed?
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #249 Gepost op: 31-03-2006, 22:04:28 »
hey of ze bedenken het bij de productie, of milouska heeft het zelf bedacht
welke optie je ook neemt, het blijft gewoon retevreemd
die opmerking van milouska tegen roderick "wat zet jij australië op een rare plaats" deed het echt de das om vond ik
dat kán gewoon niet waar zijn, dat kán niet, toch?

dat met die jokers
héél vreemd
milouska stemt bovendien niet eens op liz en roderick, dus wat heeft ze aan informatie over die twee? en ze blijft er nog steeds in, terwijl ze totaal niet in de groep zit.

heel veel molpotentie dus
maar bijna te verdacht neergezet...doet niets goed...ongelooflijk!

Offline Tessiejj..

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #250 Gepost op: 31-03-2006, 22:06:11 »
Ja, helemaal mee eens Joff! Ik betwijfel het nog wel of ze het is, het ligt het er wel erg dik bovenop, ik zou het niet leuk vinden.
......

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #251 Gepost op: 31-03-2006, 22:12:21 »
Volgens mij is ze toch de mol, maar ze speelt t dan wel op de slechte manier, of ze is t juist niet, en doet alsof ze een verkeerde mol speelt :-\\
Maar ze wordt niet veel verdacht, of teminste, dat laten ze niet tonen, zou mijn theorie dan toch kloppen? :P

Offline JeroenS

  • Winnaar WIDM Pool 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #252 Gepost op: 31-03-2006, 22:12:57 »
Hoe overduidelijk het ook is; ik blijf er bij dat Milouska niet de Mol is. Vorig jaar met Yvon was het op een gegeven moment al zo obvious, maar dit zou echt alles slaan! En dat kan geen tweede keer vind ik ::)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #253 Gepost op: 31-03-2006, 22:14:29 »
Mary-Lou zegt dat ze niet kan geloven dat Milouska de Mol zou zijn en ze vliegt eruit. Weer een duidelijke hint. Overduidelijker dan overduidelijk kan niet.. ze is het dus, ze is het dus niet, wel, niet. ???

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #254 Gepost op: 31-03-2006, 22:17:02 »
Han13, je hebt het over 'neerzetten', maar ze doet het toch echt allemaal zelf..

Ja klopt. Maar ik betwijfel 't echt of de makers 't zó duidelijk in beeld zouden brengen allemaal als ze 't echt is. Volgens mij hadden ze er dan veel minder van uitgezonden. Of 't iig niet op deze manier uitgezonden. Nu zoemden ze echt zo heel nadrukkelijk op haar in toen Roderick haar duidelijk maakte dat de wereld rond was. Ik denk gewoon niet dat ze dat bij de mol zo zouden doen. Maar wie ben ik he, ik zit al 2 jaar fout met de mol, dus grote kans nu ook weer.  ::tandpastasmiley::

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #255 Gepost op: 31-03-2006, 22:20:08 »
maar ja wie is het dan
dan moet het liz zijn, of roderick
want peggy is het echt niet denk ik
of richard...shit!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #256 Gepost op: 31-03-2006, 22:34:56 »
Vervolg van..

Citaat
De joker-kwestie

Milouska is de Mol:

-Ze neemt de jokers expres niet mee (al dan niet volgens afspraak met de redactie) om zo een hint te geven aan de kijkers.
-Ze spaart jokers om later het vertrouwen van kandidaten mee te kopen.
-Ze spaart jokers omdat deze de groep in een later stadium geld gaan kosten.


Is dit wat er gebeurd is in aflevering 4 (joker geven aan Roderick en Liz)?

Citaat
MAAR: Als de groep er achter komt dat Milouska nog drie jokers heeft (alleen Toine heeft ook nog jokers: 2 stuks), wordt ze dan niet ontzettend verdacht? Waarschijnlijk wel.. Het is dus maar de vraag wat er in aflevering 3 gaat gebeuren. Laat ze de groep weten dat ze er nog 3 heeft, dan maakt ze zich als Mol te verdacht. (Of niet, omdat de kandidaten geen reden zien waarom ze de jokers als Mol zou opsparen.)

Het zou dan wel averechts werken, ze wordt alleen maar extra verdacht. Maar als Milouska niet de Mol is is de joker-actie ook wel heel vreemd..

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #257 Gepost op: 31-03-2006, 22:43:59 »
Na vandaag weet ik het zeker: Zij is de Mol. Hoe kun je zo naief zijn om te denken dat De wereld ophoud bij Zuid Amerika
En dat voor iemand die zoveel gereisd heeft, zoals wordt gezegd.
The British are not impressed.

Offline bingo44

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #258 Gepost op: 31-03-2006, 22:46:26 »
Stukje uit mary-lou's dagboek:
Nu denk ik wèl te weten wie de mol is. Die allereerste dag op het vliegveld zag ik de mol zich verspreken en ving een blik op... ik weet het zeker... ik had me niet moeten laten verleiden en bij die gedachte moeten blijven!
Dit slaat op milouska die wil zeggen nee je hebt al kat gezegt !

Offline bingo44

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #259 Gepost op: 31-03-2006, 22:48:57 »
"over dat australie op een vreemde plek"; vind ik niet zo raar het is niet normaal australie links te zetten je denkt snel aan rechts.
Ze zegt dan ook ineens o ja en bedenkt zich dat er nog meer fout gegaan kan zijn dat zie je . Ze wilde missschien niet mollen dit keer maar deed het toch :P
is het raar dat je meer jokers mee neemt er staat pak 1 joker en er liggen er drie , ik zou ze alle drie meenemen pech als ze ook voor de anderen zijn ze jatten ze ook van jou. En jij moet dat spel toch winnen