Auteur Topic: Milouska is de mol!  (gelezen 258432 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #500 Gepost op: 23-04-2006, 17:34:06 »
Is het wel eens voorgekomen dat niemand op de goede mol zat? Tot nu toe verdenkt niemand Milouska voor de volle 100%...
Nog nooit nee.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #501 Gepost op: 23-04-2006, 17:47:16 »
Is het wel eens voorgekomen dat niemand op de goede mol zat? Tot nu toe verdenkt niemand Milouska voor de volle 100%...
die biechts kunnen untrue zijn, ook met bijv george, in de laatste aflevering kwamen John en Jantien er pas voor uit dat ze op George zaten, terwijl ze later toegaven er al langere tijd op te zitten
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline kolibri

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #502 Gepost op: 23-04-2006, 18:44:34 »
Tja ik denk dat Milouska wel de mol is.Misschien speelt ze die domheid
wel en dan is ze wel goed al :P ;)s dan blijkt dat ze toch de mol is. 8)
kolibri

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #503 Gepost op: 23-04-2006, 21:55:41 »
Milouska is slim door dom te zijn. Ze heeft zich in een zodanige rol geworven dat het niet opvalt als ze geen geld verdient voor de pot, dat ligt dan volgens de kandidaten immers in haar karakter, omdat ze zo dom, naief zou zijn,waardoor ze als mol de beste positie heeft die ze maar kan hebben: ze kan bijna openlijk mollen, terwijl niemand haar toch verdenkt.

Helemaal mee eens! Ik sprak met een vriend over Milouska ook al keek hij geen WIDM (jah, ongelooflijk he :o) en hij zei dat ze helemaal niet zo dom is.
WIDM addicted....

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #504 Gepost op: 23-04-2006, 21:59:54 »
Hm, Milouska kan dit als tactiek hebben als Mol (overigens óók als ze de mol niet is natuurlijk, maar dat heeft haar dan niet bepaald verdacht gemaakt geloof ik). Als ze mol is heeft ze het goed aangepakt. Het valt niet echt in de smaak bij mij, maar dan heeft ze het gewoon heel goed gedaan en dan hoop ik dat ze irl gewoon een hele leuke meid is! Ik blijf iig bij Roderick.
Laten we jabberen.

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #505 Gepost op: 23-04-2006, 22:23:55 »
Ik hoop voor d'r dat ze de mol is en dat ze het heeft gespeeld, want anders zou het wel erg zielig zijn.  :-\\
WIDM addicted....

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #506 Gepost op: 24-04-2006, 08:25:50 »
Tja ik denk dat Milouska wel de mol is.Misschien speelt ze die domheid
wel
Dat zou pas origineel zijn: een domme Mol kiezen  ;D
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #507 Gepost op: 24-04-2006, 09:51:24 »
Wel als we ervan uitgaan dat er geen opvallende mollenstreken van Milouska meer komen, kunnen er nog drie situaties ontstaan:
Roderick (zit op Peggy en klein beetje op Frédérique) valt af; Fréderique, Peggy en Milouska gaan naar de finale. Peggy gaat vrij gegarandeerd op Frédérique stemmen, denk ik, want die heeft toch duidelijk gezegd dat het Milouska niet kan zijn. Frédérique; daarvan denk ik dat ze dan op Milouska gaat, en misschien niet op Peggy.

Frédérique (zit op Roderick en een klein beetje op Milouska) valt af; Roderick gaat in de finale vrijwel zeker voor Peggy; Peggy gaat dan misschien wel op Milouska stemmen, want volgens mij verdenkt ze Roderick niet.

Peggy (zit op Frédérique) valt af; Roderick heeft een probleem, en zal op Frédérique gaan stemmen; Frédérique stemt dan waarschijnlijk op Roderick.

Ik hoop dat Peggy afvalt; dan zitten beide finalisten waarschijnlijk op de verkeerde mol.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #508 Gepost op: 24-04-2006, 16:39:17 »
^Eigenlijk vermoed ik ook dat Peggy afvalt, want Toine zat ook op Frédérique.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #509 Gepost op: 24-04-2006, 17:28:01 »
Volgens mij zat Milouska op Toine, die moet nu dus switchen. De vraag is: gaat zij dan op Roderick of op iemand anders? Dan is het denk ik strijden met Peggy, want die zit grotendeels op Fred en een beetje op Roderick.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #510 Gepost op: 24-04-2006, 17:47:06 »
Volgens mij zat Milouska op Toine, die moet nu dus switchen. De vraag is: gaat zij dan op Roderick of op iemand anders? Dan is het denk ik strijden met Peggy, want die zit grotendeels op Fred en een beetje op Roderick.
volges mij loog Milouska die biechts dat ze zwart ziet
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #511 Gepost op: 24-04-2006, 22:43:25 »
volges mij loog Milouska die biechts dat ze zwart ziet

Tuurlijk, ze kan altijd gelogen hebben op wie ze nu gestemd heeft in de test. Ze zei Toine te verdenken en er zeker van te zijn, maar wie weet zegt ze wel A en doet ze B.

Zelf denk ik, aangenomen dat ze daadwerkelijk Toine stemde in elke test, ze in komende aflevering zal gaan switchen naar Frederique. Maarja, kan net zo goed Roderick of Peggy zijn, kan lastig inkomen in hoe Milouska zou reageren in tegenstelling tot Frederique bijvoorbeeld
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #512 Gepost op: 24-04-2006, 22:44:53 »
volges mij loog Milouska die biechts dat ze zwart ziet
Milouska ziet sowieso zwart

Offline tinman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...zodat ik je goed kan zien!
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #513 Gepost op: 25-04-2006, 08:14:07 »
Nu begin ik toch ook echt de mollenkoorts te krijgen... ik heb aflevering 1 en 2 nog eens bekeken en naast alle (bekende) molacties van Milouska vallen me twee dingen op... terwijl ze 5 jokers had zet ze er maar twee in tijdens de test. Net zo veel als Geert, die later na verweten wordt dat hij er maar beter meer in had kunnen zetten. Nu goed, er kan er maar een de slechtste zijn, maar aflevering twee zet Milouska helemaal geen jokers in. Ik vind het verdacht... de kandidaten die geen jokers hadden in aflevering 2 zweetten peentjes, maar Milouska is hier niet zichtbaar zenuwachtig over. Mmm... mol?

Daar tegenover snap ik nog steeds niet waarom de mol dan jokers gaat ruilen voor 'informatie' en er dus voor zorgt dat er mensen in het spel blijven. Misschien alleen maar om de verdenking weg te nemen? Die actie van Frederique (jokers bedelen) is meer een mollenactie.

Aaah! Ik wil dat het vrijdag is!

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #514 Gepost op: 25-04-2006, 10:37:13 »
mary-lou zei toch in haar interview dat ze op het vliegveld iets gehoord had en dat ze zich daaraan vast had moeten houden. Misschien heeft milouska dit ook gehoord en in de eerste aflevering al heel veel antwoorden daarop beantwoord, waardoor ze eigenlijk meteen al wist wie de mol was.............. of ze is het idd zelf! En dan is ze toch wel heel slim geweest
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Ron van Vliet

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #515 Gepost op: 25-04-2006, 11:06:46 »
Wat ik persoonlijk uit ervaring ook nogal opvallend vond was iets anders. Wanneer haar mol Toine, die ze al afleveringen lang verdenkt, 1 aflevering voor de finale uit het spel moet en dus niet de mol is reageert ze daar totaal niet op. Of heb ik iets gemist? Terwijl je als kandidaat toch wel aardig in paniek zou moeten zijn dat je totaal verkeerd zit. Of in ieder geval verbaasd.
Ze kan dus heel goed spelen of is gewoon de mol. Ik denk al een flinke tijd het tweede (maar kan er natuurlijk ook naast zitten:-)

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #516 Gepost op: 25-04-2006, 15:48:05 »
Heej Ron!
Leuk dat je eens langskomt! :D

Maar eigenlijk is er toch nog geen echte reactie op de afvaller te zien? Over de afvaller wordt eigenlijk pas gepraat begin volgende aflevering, dit was enkel afscheid nemen? Of bedoel je haar gelaatsuitdrukking?
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #517 Gepost op: 25-04-2006, 15:55:11 »
Ze kan dus heel goed spelen of is gewoon de mol. Ik denk al een flinke tijd het tweede (maar kan er natuurlijk ook naast zitten:-)

Tof dat je weer eens langskomt Ron, dat mogen meer oud-kandidaten doen!! 8)

Jij als echte Mollenvanger (je wint niet voor niets ;)) hebt er vast meer inzicht op, maar ik ga niet met je mee, ik hou het bij Peggy!! ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #518 Gepost op: 25-04-2006, 15:55:54 »
die biechts kunnen untrue zijn, ook met bijv george, in de laatste aflevering kwamen John en Jantien er pas voor uit dat ze op George zaten, terwijl ze later toegaven er al langere tijd op te zitten
Ja idd, en met widm 4 zat Chandrika de laatste 5 afleveringen op Elise, terwijl in de biecht werd gezegd dat ze in de finaleronde op Ron zat! Dus die biechten zeggen helemaal niks over verdenkingen.

Ron, leuk dat je langskomt! ::ok::

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #519 Gepost op: 25-04-2006, 16:18:31 »
Vorige reeksen gaf het aantal pagina's op dit forum per kandi "... is de Mol" vrij goed weer of de kandi al dan niet de Mol was.
Kandi's met heel veel pagina's op dit forum zijn quasi zeker niet de Mol (omdat de forummers te hard hun best doen om allerlei zaken te bewijzen en te ontkennen). Schrijf Milouska dus maar af.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen