Auteur Topic: Die dag op de helpdesk  (gelezen 377218 keer)

Offline DJHouss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #760 Gepost op: 16-02-2003, 22:09:15 »
Ok, Oké, we hebben onze dierenarts flink onderschat, Tante Nonneke, 1-0, of blijft het toch 0-0? Met de SIM kaart kan je natuurlijk nog steeds SMS'en.
Cleaning out my Closet lijkt me nu een geschikt nummerke.








Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #761 Gepost op: 16-02-2003, 22:21:27 »
I, weg. ik hoop het .

Misschien een nr voor meer belief dj Houss.








we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Fernand Tempesta

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Failure is no more fatal than success is permanent
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #762 Gepost op: 16-02-2003, 22:45:20 »
sms zal een beetje moeilijk gaan ... in het verleden stemde corry op s s ss shadia. Assubel blijft verdacht met of zonder dure horloge die deze week niet meer in de winkel zal geraken. De brabandse gekrulde schoot in de ....breng die rooooozen naar s s s sandra... en onze agrariër kan niet zo goed overweg met haar patiënten als we denken.

Dj i'll never promised you a rosegarden aub







Leer van de fouten van anderen. Je hebt niet genoeg tijd om ze allemaal zelf te maken.

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #763 Gepost op: 16-02-2003, 22:49:36 »
Frere tempete de augustiner doet wel weinig in uw betoog net zo weinig als hij in de aflevering deed waarin hij niet meespeelde.

Anderen hebben reeds opgemerkt dat de begin repliek van Michiel juist die week andere amens had als andere keren, verwijzingen naar een stiekum dubbelleven van onze ver afstaande monnik of gewoon een hersenspinsel







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline bas premium

  • Forumlid
  • * dierenarts Boere: kleine huisdierenpraktijk *
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #764 Gepost op: 16-02-2003, 22:51:11 »
Alweer een aflevering dichter bij een i-ontknoping. De puzzel is nog niet volledig, maar de stukken die op de i-files ineen passen beginnen een aardig beeld te vormen. Broeder Mollemans, steeds bereidwillig, of mijn eigen profiel wijzen u de weg. Ga en vermenigvuldig u.







Wie draagt beter zorg voor de mol, dan een gediplomeerde dierenarts?

Offline horobeylo

  • Forumlid
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #765 Gepost op: 16-02-2003, 22:53:17 »
Alive and Kicking,

Uw vertaling van

equus non est talpa

in

een paard is geen mol

gaat voorbij aan de lidwoordongevoeligheid van het Latijn.

Mijn alternatieve vertaling luidt:

het paard is niet de mol

I.e.: Inge is niet de Mol.

Bibe et es,

Uw broeder,

Hoorobijlo.









Offline Dragonius

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...hoe meer ik weet, hoe meer ik twijfel...
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #766 Gepost op: 16-02-2003, 22:54:25 »
...De mankepoot eruit in 5, S. in 6, dan blijft er nog een mooie SIS kaart over om in onze geneugten te voldoen...
De glazen bol van Dragonius wordt in de watten gelegd. Zachte, poezelige watten.
Nog enkele goede daden te verrichten: broeder Mollemans van MS genezen, en hem tegelijk van zijn drang naar SM afhelpen. Binnen twee weken komt dat in orde. Mirakels?  Elementary, my dear.







Rozemarijn en palmwijn, Monnikslatijn in kwatrijn, Rare pipo in woestijn, Hiero, daaro, toto, tricot...

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #767 Gepost op: 16-02-2003, 22:56:56 »
eh wat hebben we nu nog over I SSS en M. djus om me van mijn MS te genezen over 2 weken moet M eruit.

Ik denk volgende week zij die goede snelheid heeft eruit en dan mr assubel, maar ik hoop tegen beter weten in op I eruit.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline DJHouss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #768 Gepost op: 16-02-2003, 23:19:02 »
"I believe in Miracles" met een hete kop chocolade voor Mollemans?

Onze Alma Mater gaat nog gelijk krijgen zoals steeds. Tante, zoek uw verloren schaapjes, breng ze naar de stal en stro, of liever naar de herberg met strohrum, en leid ze in goede banen.

We proberen toch nog een afleidingsmanoeuver, uw smaak kennende voor uitstapjes naar de vijf van zee of de ene van Spa. U gokt graag, ik ook.
Volgende week is Sandra zo weg als een huis.

"Bring the girl bach, sorry back home" van Pink Floyd zou dan wel eens kunnen scoren.

BTW, broeder Estragon, de Sis kaart was onze kleine trouvaille maar we vergeven het u.









Offline DJHouss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #769 Gepost op: 16-02-2003, 23:22:52 »
Excuseer broeder béarnaise, de Sis was van u, de SMS van mij, de SIM van de abdis... ik geraak zelf het noorden kwijt.

Gino Vanelli heeft daar iets over gezongen: Losing Directions als ik me niet vergis.

Nogmaals excuses, ik zal een rozenkransje bidden voor ons allemaal misschien.








Offline Dragonius

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...hoe meer ik weet, hoe meer ik twijfel...
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #770 Gepost op: 16-02-2003, 23:27:47 »

BTW, broeder Estragon, de Sis kaart was onze kleine trouvaille maar we vergeven het u.

De berg aflaten komen dan toch nog goed van pas. Plagiaat is mijn zonde, ik beken. Maar plagiaat, met kunde bedreven, wordt terug kunst. En voor de schoonheid van de kunst is het ons te doen. Moeten we daarvoor allemaal een Hoet op ons blote hoofd zetten?







Rozemarijn en palmwijn, Monnikslatijn in kwatrijn, Rare pipo in woestijn, Hiero, daaro, toto, tricot...

Offline DJHouss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #771 Gepost op: 16-02-2003, 23:32:16 »
Wat is het nu? Is Sis van u of van mij? of van Courtney Love, "Good sis, bad sis"?

Plagiaat, dat we daar nog niet aan gedacht hebben, waar blijven de royalties?








Offline Dragonius

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...hoe meer ik weet, hoe meer ik twijfel...
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #772 Gepost op: 16-02-2003, 23:45:15 »
Ook broeder Dragonius raakt af en toe het Noorden kwijt. Het Noorden is nochtans altijd van boven aan de kaart, hoe je die kaart ook draait of keert. Zelfs al is het een SIS kaart, of een SIM kaart. De SIM kaart is van Tante Nonneke, denk ik. Die zal ik niet nodig hebben, ik heb een vaste telefoon in mijn kloostercel. Als ik beschuldigd wordt van plagiaat kom ik misschien nog in een echte cel.
De SIS kaart, die zal ik dan nodig hebben. Als de ordehandhavers mij hard gaan aanpakken, kan ik best wat verzorging gebruiken. Of een schots en scheef drankje. Is Beer in de buurt?







Rozemarijn en palmwijn, Monnikslatijn in kwatrijn, Rare pipo in woestijn, Hiero, daaro, toto, tricot...

Offline Teddybear

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Bach rules !
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #773 Gepost op: 16-02-2003, 23:51:46 »
Dragonius, ik wil wel, maar ik zit ergens vast.








Offline Teddybear

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Bach rules !
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #774 Gepost op: 16-02-2003, 23:53:47 »
Nu lukt het wel.
Drink er ene, D.
Want ik ben hier nog het zand uit mijn ogen aan het wrijven dat de zandhengelaars erin gestrooid hebben.
En mijn vorige theorie raakte niet verder dan de opmerking van mijn tafel, dat de pagina niet gevonden kon worden.
Doe dan al eens moeite.









Offline Teddybear

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Bach rules !
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #775 Gepost op: 17-02-2003, 00:03:05 »
Allez we werken weer.
Gelachen : een dierenarts die zelfverklaarde amazone is, en dan in paniek slaagt(?).
Die Italiaanse knollen, ik ken ze, die zetten geen stap teveel als ge ze niet goed trapt waar het zeer doet.
En waar dienden die koptelefoons voor ?
Het spelletje pif-poef-paf-en-gij-zijt-af (weeral verfballen) kon niet gemold worden.
Met de klokken kon gefoefeld geweest zijn, maar dat is geen argument, want Manke C. had op gelijk welk ogenblik kunnen afdrukken.
En in onze wedstrijd 'wie weet er het minst' was er geen geld gemoeid.
Enfin, weer 3000 ballen naar de maan.
Tijd brengt raad. En over een maand wordt alles weer wat duidelijker.







« Laatst bewerkt op: 17-02-2003, 00:04:02 door Teddybear »

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #776 Gepost op: 17-02-2003, 09:18:05 »
Allez we werken weer.

Maar blijkbaar nog niet op volle kracht...
DJH speelde ongezien de hoofdrol in de JH-rock special door de plebejers Moist door de oren te jagen:

and when the morning comes
well sit here and when the atom
breaks well just stare
and my life goes underground


met uitzondering van eentje waarde Pluch, die dan wel kon mollen. Als die net als pappenheimer Meuris dezelfde voornaam draagt, heeft ie wel verkeerd gemikt en raak geschoten. De welvarendheid lijkt volledig buiten schot. De amazone zat wrééd dicht op de rode knop en rekende op de naieviteit van de afvallige, die nochtans, indien ze de situatie wat beter had ingeschat, gewoon binnen de seconde diende te reageren. Van een molse actie gesproken! Het schaap mocht echter niet blaten terwijl de dierendokter toch haar rekening stuurde.
Blijft dan toch de Sim van Simons. Laat hij zijn Club in de steek en neemt hij allen in het ootje? Knudde begint iig koude billen te krijgen bij zoveel animale belangstelling...









De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline bas premium

  • Forumlid
  • * dierenarts Boere: kleine huisdierenpraktijk *
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #777 Gepost op: 17-02-2003, 14:01:03 »
Vergeef mij deze prozaïsche vraag op dit trefpunt der poëtische levenswijsheden, maar kan iemand mij één (1) treffend voorbeeld geven van een proef die door Shadia werd gesaboteerd? Afwezigheid van dergelijk voorbeeld brengt mij omgekeerdgewijs alweer tot onze kleine huisdierendeskundige. Want laten we wel wezen: de genaamden Sandra (volle inzet van lijf en leden bij elke proef), Marc (heb je gezien hoe ik mij alweer uitsloof) en Stijn (is dat programma al begonnen?) hebben het molgehalte van kabouter smul die er met een lading plopkoeken vandoor gaat.







Wie draagt beter zorg voor de mol, dan een gediplomeerde dierenarts?

Offline Xandragon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alias Tinkerbell
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #778 Gepost op: 17-02-2003, 14:50:07 »
In de nabijgelegen velden doet een foto-theorie de ronde en die zorgt ervoor dat haar M.ol er binnen 2 weken uitvliegt.
Wil onze teerbeminde Zuster Viventia dit eens wat nader toelichten in Xandragon zijn meeldoos ?







« Laatst bewerkt op: 17-02-2003, 14:59:51 door Xandragon »
Goudstof genoeg... nu zoek ik een blok goud.

Offline Xandragon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alias Tinkerbell
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #779 Gepost op: 17-02-2003, 15:20:41 »
Xandragon komt met volgende theoriën na een heuse denknacht en een goede slaapdag.

Als hij/zij de mol is/niet is :

Inge
WEL MOL
--> ik spring niet ! haar ventje weet dat de mol niet springt...
--> waarom schermt ze de toorts niet beter af ?
--> ik kan paard rijden, help ik kan niet rijden.
--> we laten het vuur alleen, het zal wel blijven branden
--> de toorts gaat twee keer uit bij haar
NIET MOL
--> ze drukt te vroeg af en maakt haar kwetsbaar bij de inschattingsproef

Shadia
WEL MOL
--> ze springt niet terwijl haar vriendin zegt van wel
--> ze denkt dat Corry beter kan inschatten dan Inge (die slimmer is)

NIET MOL
--> ze zit niet mee in de roeiboot waar ze nog zou kunnen saboteren
--> ze doet er alles aan om de vlam goed brandende te houden
--> ze zet geen geld in op zichzelf bij de vragen
--> als mol zou ze alle vragen en proeven kennen alsook de antwoorden

Sandra
WEL MOL
--> helaas, ze is de mol niet

NIET MOL
--> ze springt
--> ze werkt heel goed mee om de vlam te bewaren
--> ze schiet naast Stijn hoewel ze weet dat hij als winnaar werd aangeduid moest ze mol zijn

Marc
WEL MOL
--> ook hier, niet de mol

NIET MOL
--> hij springt
--> roeit zoals een zotte
--> antwoord goed op de vragen

Stijn
WEL MOL
--> koopt kadootjes voor de kandidaten
--> vlam gaat éénmaal uit

NIET MOL
--> springt !
--> schiet raak bij duel

Voila, stof om over na te denken...







Goudstof genoeg... nu zoek ik een blok goud.