Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic topic  (gelezen 487560 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #440 Gepost op: 2-02-2013, 18:49:45 »
We hebben op dit forum gewoon 1 bericht per anderhalve seconde WIDM ::bravo::
Het is hier inderdaad bijna niet bij te houden... ::rofl::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #441 Gepost op: 2-02-2013, 19:38:21 »
We hebben op dit forum gewoon 1 bericht per anderhalve seconde WIDM ::bravo::
Hoog tijd om een tweede forum te openen, dan hebben we tenminste weer plaats om te posten......

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #442 Gepost op: 2-02-2013, 20:20:53 »
Is de voice-over bij die reclame van 4G nou Carolien?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #443 Gepost op: 2-02-2013, 22:03:45 »
Voor de birdwatchers: de Vorkstaartscharrelaar. Mooie vogel! ::jaja::
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #444 Gepost op: 2-02-2013, 22:12:52 »
Voor de birdwatchers: de Vorkstaartscharrelaar. Mooie vogel! ::jaja::
Prachtig!
Omnia vincit amor

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #445 Gepost op: 2-02-2013, 23:49:59 »
Die scene met die olifant (en al die bombastisch olifant geluiden en een schreeuwende jager) en de scene met het smeden van een sleutel, denken jullie dat die echt zijn?
In het geval van de scene met de olifant zijn er random beelden van een olifant tussen geplakt en geluiden onder gemonteerd. En is het shot met die jager er voor de spanning bij geplakt.

Het smelten van die sleutel lijkt ook voor op gezet spel. Volgens mij was er gewoon al een kant en klare sleutel.

Sorry dat ik de illusie nu weg haal, maar deze aflevering lag het er wel heel erg dik bovenop.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #446 Gepost op: 3-02-2013, 01:19:25 »
@Jelsir; even wat anders;
je komt weer goed op stoom met je details/screenshots...
Button P'lien, emmer/leeuw bij Art...ben ik blij mee!
 ::bravo::
Omnia vincit amor

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #447 Gepost op: 3-02-2013, 09:30:33 »
@Jelsir; even wat anders;
je komt weer goed op stoom met je details/screenshots...
Button P'lien, emmer/leeuw bij Art...ben ik blij mee!
 ::bravo::
Dank! ::jaja::
Plaatjes bij posts werken altijd wel goed volgens mij. Iig ik lees automatisch een bericht, wanneer er een afbeelding bij staat, zodat je weet waar het over gaat.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #448 Gepost op: 3-02-2013, 10:33:43 »
@Jelsir, ik zou anders best geboden hebben op die sleutel.

En qua sfeerbeelden heb je natuurlijk gelijk. Maar daar zijn sfeerbeelden uiteraard ook over bedoeld.

Toen vorig jaar de hele groep verkaste van de uitgestrektheid van de natuur naar Reykjavik, plakte de productie er uiteraard ook een paar toeristische plaatjes tussen.

Die hoge kerk die je toen in beeld kreeg, dat was de oorspronkelijke locatie van de opdracht die Marit en Maarten gingen uitvoeren. En ik kan je zeggen: DIE is hoog, zeker in combinatie met de omgeving. Hoewel het eigenlijk maar iets van 68 meter is.....

Het zijn leuke overgangen van de ene scene naar de andere. En als er dan een kant en klaar plaatje tussen zit om een suffe scene wat op te leuken. Ik zit er niet mee. Jij neem ik aan toch ook niet?

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #449 Gepost op: 3-02-2013, 12:19:23 »
@Jelsir, ik zou anders best geboden hebben op die sleutel.

En qua sfeerbeelden heb je natuurlijk gelijk. Maar daar zijn sfeerbeelden uiteraard ook over bedoeld.

Toen vorig jaar de hele groep verkaste van de uitgestrektheid van de natuur naar Reykjavik, plakte de productie er uiteraard ook een paar toeristische plaatjes tussen.

Die hoge kerk die je toen in beeld kreeg, dat was de oorspronkelijke locatie van de opdracht die Marit en Maarten gingen uitvoeren. En ik kan je zeggen: DIE is hoog, zeker in combinatie met de omgeving. Hoewel het eigenlijk maar iets van 68 meter is.....

Het zijn leuke overgangen van de ene scene naar de andere. En als er dan een kant en klaar plaatje tussen zit om een suffe scene wat op te leuken. Ik zit er niet mee. Jij neem ik aan toch ook niet?

Ik doel meer op het feit dat ik vind dat ze deze aflevering wel heel erg sensatisch gericht de aflevering hebben gemonteerd. "Oeh de kandidaten worden aan gevallen door een olifant", terwijl in werkelijkheid er misschien gewoon een rustig grazende olifant aan de weg stond.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #450 Gepost op: 3-02-2013, 12:25:40 »
Ik doel meer op het feit dat ik vind dat ze deze aflevering wel heel erg sensatisch gericht de aflevering hebben gemonteerd. "Oeh de kandidaten worden aan gevallen door een olifant", terwijl in werkelijkheid er misschien gewoon een rustig grazende olifant aan de weg stond.
Ik heb altijd het gevoel dat ze het proberen te monteren zoals de kandidaten het ervaren. Of die olifant nou gevaarlijk was of niet. Als Zarayda daar niet verstijft in de auto had gezeten en Tania achteraf zich zo duidelijk een held voelde, was het nooit zo overgekomen als nu.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #451 Gepost op: 3-02-2013, 12:35:12 »
Ik heb altijd het gevoel dat ze het proberen te monteren zoals de kandidaten het ervaren. Of die olifant nou gevaarlijk was of niet. Als Zarayda daar niet verstijft in de auto had gezeten en Tania achteraf zich zo duidelijk een held voelde, was het nooit zo overgekomen als nu.

Oke. Maar die shots met die jager en een wilde olifant (tussen de struiken) zijn elders gemaakt dan de plek, waar de auto's langs de weg stonden...
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline MoleShowdown

  • Forumlid
  • Pilipinas
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #452 Gepost op: 3-02-2013, 13:41:21 »
Oke. Maar die shots met die jager en een wilde olifant (tussen de struiken) zijn elders gemaakt dan de plek, waar de auto's langs de weg stonden...

Jager?   ::tandpastasmiley::

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #453 Gepost op: 3-02-2013, 14:22:41 »
Ik vond de sensatiezuch ook een beetje te veel deze aflevering. Vooral dat stukje dat iedereen bang was voor een hyena vond ik een beetje onrealistisch. Zo gevaarlijk zijn die dieren namelijk helemaal niet. Ze zijn mega laf en worden pas gevaarlijk als je er een stuk of 4 tegenover je hebt staan.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #454 Gepost op: 4-02-2013, 00:07:53 »
Zijn er al Molloten die 2013 hebben toegevoegd aan het shirt van Tsubasa en vriendlief?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #455 Gepost op: 4-02-2013, 13:57:01 »
Zijn er al Molloten die 2013 hebben toegevoegd aan het shirt van Tsubasa en vriendlief?

We hebben het seizoen officieel nog niet overleefd, dus 'I survived 2013' kan nog niet. Even wachten tot 7 maart :)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #456 Gepost op: 4-02-2013, 13:58:22 »
Ik ben op zoek naar een lijstje van locaties zoals dit topic, maar dan van seizoen 9 (Noord-Ierland/Jordanië) en seizoen 10 (Japan).
Ik kan me herinneren dat volgens mij hiervan ook een lijstje is bijgehouden maar ik kan ze niet meer vinden.
Je zou me heel erg blij maken met dat lijstje!  ::bravo::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #457 Gepost op: 4-02-2013, 14:23:48 »
Moet je in het archief kijken.
http://www.wieisdemol.com/forum/archief/

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #458 Gepost op: 4-02-2013, 14:27:53 »
Moet je in het archief kijken.
http://www.wieisdemol.com/forum/archief/

Ik ga eens speuren.  ::vergroot:: Bedankt!
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #459 Gepost op: 4-02-2013, 14:35:05 »
Ik heb het wel in klad al op een papiertje gezet. Telt dat ook?


@Tsubasa, wellicht een idee om een supplement aan te gaan bieden, dat met veiligheidsspelden aan het shirt van vorig jaar kan worden vastgemaakt?