Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic topic  (gelezen 486880 keer)

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #960 Gepost op: 11-03-2013, 15:03:45 »
Het verslag is inmiddels bijna zes pagina's lang en het worden er, geloof ik, acht. 1) ik ben niet zo kort van stof, 2) ik schrijf voor m'n beroep (ahem. Erbij hoor. Heb pas een boek uit.) Maar het wordt tof! Met plaatjes. En linkjes!

Ik zou je verslag graag lezen, Mathijs! Altijd leuk zo'n blik achter de schermen.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #961 Gepost op: 11-03-2013, 15:04:01 »
Snap ik, je moet er maar net aan denken en dan zo'n ding in elkaar knutselen. Vroeger werden ze gemaakt voor iedereen die zich inschreef. :)

Ach, ipv een mooie luxe badge, kun je er ook voor kiezen een stickervel op je kleding te plakken, met daarop duidelijk je naam/forumnaam. Voor de minder creatievelingen  ;)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #962 Gepost op: 11-03-2013, 15:10:59 »
Ach, ipv een mooie luxe badge, kun je er ook voor kiezen een stickervel op je kleding te plakken, met daarop duidelijk je naam/forumnaam. Voor de minder creatievelingen  ;)

Gewoon weer een stickervel bij de ingang inderdaad. Makkelijk zat.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #963 Gepost op: 11-03-2013, 15:15:25 »
Dat deden ze toch bij 1 van de Hilversumse molfandagen, of vergis ik me nou?

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #964 Gepost op: 11-03-2013, 16:09:58 »
Lieve modjes, dank voor jullie inzet en aan iedereen maar in het bijzonder Zwanee en Loebas voor jullie enthousiaste inbreng, ik heb van jullie genoten!  ::bravo::

Hier sluit ik me helemaal bij aan!  ::bravo::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #965 Gepost op: 11-03-2013, 16:16:04 »
Dat de badges op de MFD steeds meer verleden tijd lijken te zijn vind ik ook wel een beetje jammer. Het groepje dat elk jaar trouw een badge opspeldt wordt helaas steeds kleiner. Ik heb hierdoor veel nieuwere forummers gemist.

Tot vorig jaar deed ik trouw mijn badge op; maar het leek me inmiddels niet echt een toevoeging meer. Vond het ook jammer dat bijna niemand meer een badge op heeft tegenwoordig. Het is toch leuk om forummers een keer in het echt te zien/spreken.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #966 Gepost op: 11-03-2013, 16:18:31 »
Hier sluit ik me helemaal bij aan!  ::bravo::


 ::love::  ;D hahahaha wat lief! Ik heb ook van jullie genoten  ::ok::
Ik ga in ieder geval niet terug lezen wat een (on)zin ik gepost heb  ::rofl::

Loebas is volgens mij weer voor een jaar de mand ingedoken  :P

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #967 Gepost op: 11-03-2013, 16:47:46 »
Ik dacht dat Loebas een mens was, maar kennelijk niet.


Heeft iemand art gisteren horen vertellen dat de opnames voor seizoen 14 al bezig waren? Dat kan dus niet want, als dat zo was, wat heeft Silvy Clarijs dan gewonnen?

En het land XIV wordt behoudens calamiteiten toch pas in oktober ''officieel'' vrijgegeven?

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #968 Gepost op: 11-03-2013, 16:49:37 »
Ik dacht dat Loebas een mens was, maar kennelijk niet.


Heeft iemand art gisteren horen vertellen dat de opnames voor seizoen 14 al bezig waren? Dat kan dus niet want, als dat zo was, wat heeft Silvy Clarijs dan gewonnen?

En het land XIV wordt behoudens calamiteiten toch pas in oktober ''officieel'' vrijgegeven?

Er werd toch gezegd dat ze de nieuwe locatie aan het bezoeken waren? Ik kan me niets herinneren over opnames.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #969 Gepost op: 11-03-2013, 16:53:17 »
Ik dacht dat Loebas een mens was, maar kennelijk niet.


Heeft iemand art gisteren horen vertellen dat de opnames voor seizoen 14 al bezig waren? Dat kan dus niet want, als dat zo was, wat heeft Silvy Clarijs dan gewonnen?

En het land XIV wordt behoudens calamiteiten toch pas in oktober ''officieel'' vrijgegeven?

Nope, ze zijn gewoon op researchreis. En land X blijft voorlopig ook nog gewoon land X.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #970 Gepost op: 11-03-2013, 16:54:10 »
Ja, Anton kon niet op de MFD zijn, vanwege bezoek aan land XIV.

Dat was al bekend. Lijkt me sterk dat Art in Amersfoort gaat zeggen welk land achter die XIV schuilgaat. Hij is zeer goed in het zwijgen waar dat moet, dus wat op facebook staat is onzin.



@Lau, dat bedoel ik dus, ik noem het alleen land XIV omdat dat de romeinse cijfers voor 14 zijn.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #971 Gepost op: 11-03-2013, 17:01:38 »
maar het leek me inmiddels niet echt een toevoeging meer.
Dat was ook mijn gedachtegang ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #972 Gepost op: 11-03-2013, 17:17:33 »
Tot vorig jaar deed ik trouw mijn badge op; maar het leek me inmiddels niet echt een toevoeging meer. Vond het ook jammer dat bijna niemand meer een badge op heeft tegenwoordig. Het is toch leuk om forummers een keer in het echt te zien/spreken.
hahaha, en jij maakte het nog lastiger door je evenbeeld mee te nemen.......

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #973 Gepost op: 11-03-2013, 18:01:25 »
Ik heb geloof ik maar 1 MFD met zo'n eigen gemaakte badge rondgelopen en 1 MFD met eentje die door Realitynet werd verstrekt bij binnenkomst op de tafel. (zoek je eigen naam tussen al die badges, was ook leuk om te doen!) Maar verder heb ik er weinig mee. :) En ja, na gisteren moest ik dit wel even doen  :P (kijk naar links <<<<)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #974 Gepost op: 11-03-2013, 18:04:58 »
Ik had de mazzel om op een dag in zo'n maf Engels winkeltje een mooi pacspookbuttontje te vinden :)
...óf niet!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #975 Gepost op: 11-03-2013, 18:27:32 »
Ik had vooraf ook niet aan een badge gedacht. Ik was meteen na binnenkomst nog wel naar een hoek in de Observant gelopen waar tijdens een van de voorgaande jaren badges/naamstickers gehaald konden worden, maar helaas...

Los van het feit dat je makkelijker andere molfans kan herkennen, kan het ook leuk zijn richting kandidaten/programmamakers. Ik zou mij niet snel voorstellen bij kandidaten of crew met mijn nickname, maar heb in een jaar dat ik een batch droeg wel eens gehad dat ik werd aangesporken met: "O, dus jij bent rat".
Ik durf niet meer te zeggen of het iemand van de crew was of een kandidaat... en of het kwam doordat ik ooit iets had gezegd op het forum dat ze is opgevallen, of dat het kwam doordat ik een vraag tijdens het vragenvuur had gesteld... maar in elk geval kan het er voor zorgen dat een kandidaat al een klein beetje achtergrond heeft bij iemand die met hen op de foto wil, of een handtekening wil, of whatever.

My 2 cents. Op zijn minst zou een reminder handig zijn.

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #976 Gepost op: 11-03-2013, 18:36:21 »
Ik heb een tijdje met een naamkaartje rondgelopen, een geprint A4'tje met tussen de knoop van mijn jas. Was wel handig, omdat Paulien mijn naam niet verstond (ze verstond Wart in plaats van Bart). Tim vroeg waarom ik er mee rond liep, "omdat ik bekende Nederlander wil worden" antwoordde ik. Maar volgens Tim is het enige leuke aan BNer zijn dat je gratis bier krijgt. xD

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #977 Gepost op: 11-03-2013, 18:48:44 »
... Maar volgens Tim is het enige leuke aan BNer zijn dat je gratis bier krijgt. xD
Ik weet nog wel een leuke reden... mee mogen doen aan Wie is de Mol!  ::jaja::

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #978 Gepost op: 11-03-2013, 20:49:37 »
Tot vorig jaar deed ik trouw mijn badge op; maar het leek me inmiddels niet echt een toevoeging meer. Vond het ook jammer dat bijna niemand meer een badge op heeft tegenwoordig. Het is toch leuk om forummers een keer in het echt te zien/spreken.
Je kan het naar mijn idee niet jammer vinden dat mensen geen badge hebben, en het dan vervolgens zelf niet doen. Da's raar.

Ik vond het ook een beetje jammer (maar heb me er ook niet echt aan gestoord), maar ik had dan ook gewoon een naambadge (die op de hele koude momenten onder m'n jas zat, maar oké). Als je iets interessants gebruikt (je avatar van het forum ofzo) dan kan dat ook nog een reden zijn om iemand aan te spreken. Dus het helpt je alleen maar :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #979 Gepost op: 11-03-2013, 20:59:44 »
Ik had m'n badge gewoon bij me (Tsubasa kan dat bevestigen  ;)), maar ja, op m'n jas spelden lukte niet en het was nu eenmaal te koud om met een open jas rond te lopen.

Bij beter weer zal ik hem zeker blijven dragen. Qua herkenbaarheid hoor ik immers (nog) niet bij de top van het forum.  :P
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn