Auteur Topic: Sandra is (niet) de mol!  (gelezen 77222 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #140 Gepost op: 23-02-2003, 21:25:43 »
Ook verdacht aan Sandra: ze had grote invloed in de keuze om Marc en Stijn de denker/doener opdracht te laten doen. Hiermee zorgde ze er natuurlijk voor dat ze zelf bij de ikea-opdracht terecht kwam en dan ook nog 'ns met de andere 2 dames. En 3 dames die samen meubels in elkaar moeten gaan zetten is natuurlijk gedoemd te mislukken. (ik weet dat 't 'n groot vooroordeel is, maar 't is nu eenmaal in de meeste gevallen zo dat mannen hier meer inzicht in hebben. Al moet ik eerlijk zeggen dat ikzelf best handig ben op dit gebied...)








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #141 Gepost op: 23-02-2003, 21:26:00 »
dat met die boeken vond ik ook erg verdacht, zo had ze er twee of drie, en zo had ze er 5... vond ik wel heel erg snel gaan, en wat ik ook raar vond: eerst vlucht ze voor inge naar de achterkant van de toren, vervolgens komt ze er relaxes achter vandaan lopen. ik denk niet dat daar nog een boek verborgen lag, ik denk wel dat er een cameraman of wie dan ook was om sandra een of twee boeken aan te geven.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #142 Gepost op: 23-02-2003, 21:26:28 »
Volgens mij klopte het wel dat ze 5 boeken had.. ze hadden op de toren niet erg snel door dat ze #1 al gepakt had en omdat ze waarschijnlijk een goede route had uitgestippeld en snel is, zou het dus wel kunnen kloppen. Toch?







No Milk today???

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #143 Gepost op: 23-02-2003, 21:30:26 »
dat klopt milk, maar dan nog vind ik dat ze het wel enorm snel gedaan heeft hoor, ff snel 5 boeken pakken. misschien willen ze haar wel gewoon verdacht maken door niet te laten zien dat ze ze allemaal vindt, maar het kan ook gewoon zijn dat ze ze niet allemaal gevonden heeft.

en han, het is idd een vooroordeel. erg raar dat er met 3 dames niet 1 is die het kan. als er nou 2 waren die het niet konden, okee, maar 3?! beetje veel. han kan ikea meubels in elkaar zetten, ik ook. nog meer vrouwen hier op t forum die t kunnen, dan kunnen we t misschien beetje statistisch in beeld brengen...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #144 Gepost op: 23-02-2003, 21:38:22 »
Ik kan het ook wel redelijk, maar als alle bouwpakketten door elkaar liggen...ik denk dat ik dan spontaan een bouwblack out zou krijgen  ;)

Ow en dat het was idd vaag (bedoeld?) gemonteerd, Sandra en haar boekskes.







No Milk today???

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #145 Gepost op: 23-02-2003, 21:44:58 »
Ik kan het ook wel redelijk, maar als alle bouwpakketten door elkaar liggen...ik denk dat ik dan spontaan een bouwblack out zou krijgen  ;)

Oke, alles lag door elkaar en dat vermoeilijkte de zaak zeker. Daarom zou ik ook eerst begonnen zijn met alles te sorteren. Dezelfde plankjes bij elkaar leggen, alle schroeven e.d. sorteren. Dat werkt toch 'n stuk gemakkelijker zou ik zeggen.  :-\

Maar goed, Sandra heeft idd niet echt veel betekend in deze opdracht. Maar of dat nu was omdat ze de mol is of omdat ze gewoon niet zo handig is....ik weet 't niet eigenlijk. Inge en Shadia bakten er ook niet zo veel van, dus misschien was 't gewoon niet hun dag. Ze kregen ook echt 'n beetje ruzie om die bedden. 't was dus echt 'n hele erge stressopdracht.








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #146 Gepost op: 23-02-2003, 21:51:15 »
Ik zou best een slaapkamer in elkaar kunnen knutsel, zeker met die handleidingen erbij. Maar niet met Inge die er steeds tussendoor tettert!







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #147 Gepost op: 23-02-2003, 21:52:08 »
Na de slaapkamermontageopdracht vertellen alle kandidaten hun ervaringen van de dag. Sandra zegt hier dat "ze er  morgen echt voor zullen gaan. Morgen gaan we voor het geld, ja" Terwijl ze dit zegt werpt ze een blik naar links (voor haar rechts) naar iets dat zich buiten beeld bevindt. Dit viel me echt meteen op. Is de rest van de groep aanwezig bij deze opnames, of is het een onderonsje met de crew over de dagboeken opdracht? Wat denken jullie?







De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #148 Gepost op: 23-02-2003, 21:54:29 »
onderonsje met de crew.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Lysdexie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #149 Gepost op: 23-02-2003, 22:03:04 »
Hoe zou je zelf zijn voor een vrijstelling ?  Ik zou ervoor gaan.  Inge wou die wederom absoluut niet geven, maar nu had ze tenminste een goed excuus, want zo kreeg de groep nog geld, i.p.v. een vrijstelling afkopen.  Die Inge zit toch altijd bij de beslissers over vrijstellingen.

Ik vind het trouwens ook bizar dat Sandra, die in de aflevering 1 bewezen heeft dat ze niets van kaartlezen kent, dat doolhof kan volgen.  Wat die 5 boeken betreft : misschien zo gemonteerd dat de kijker het ook nog spannend vind, maar ik vind het dan wel raar dat ze bleef weglopen van Inge.  Maar niemand zei dat ze moest stoppen bij 5 hé : er staat nl. waardevolle informatie in die boeken, die ze toch mocht doornemen ?  (of niet ?)  

Wat het bouwen betreft : dat was duidelijk niets voor Sandra, maar ik kan dat best wel geloven.  Wat ik wel raar vind, is dat ze bleven sukkelen met bouwen.  Het was toch niet de bedoeling om dat te bouwen ?  Je legt gewoon alles samen, en je ziet dan toch wat er te kort is ...







't is beter zo dan omgekeerd !

Offline imka

  • Forumlid
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #150 Gepost op: 23-02-2003, 22:36:30 »
Sandra zegt hier dat "ze er  morgen echt voor zullen gaan. Morgen gaan we voor het geld, ja" Terwijl ze dit zegt werpt ze een blik naar links (voor haar rechts) naar iets dat zich buiten beeld bevindt.
Het lijkt of ze het verlegen/verontschuldigend zegt of dat ze om een  toestemming vraagt.








Offline Lieve VW

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #151 Gepost op: 24-02-2003, 09:00:51 »
Vond ik ook zeer verdacht, waar kijkt ze toch naar vroegen wij ons af?  ???

En ik ben ook best handig maar zo'n hele slaapkamer, mmmm, lijkt me heel moeilijk hoor.  Ik zou al begonnen zijn met alles per bed (..) te sorteren maar daar dachten de dames niet aan.  En geef toe: Sandra deed toch absoluut NIKS in plaats daar wat rondhangen en de platenspeler verplaatsen.  En zij had er bovenop de groepen verdeeld. UITERMATE VERDACHT! (ze is dan ook mijn mol van voor het programma begon)

Wat die boeken betreft: mij leek het ook dat ze ergens een boek ging halen maar uiteindelijk: wat leverde haar dat op?  Een vrijstelling maar die heb je als Mol niet echt nodig he.  Afin, ben er nog niet uit  :(







Perception is reality

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #152 Gepost op: 24-02-2003, 09:03:52 »
Wat die boeken betreft: mij leek het ook dat ze ergens een boek ging halen maar uiteindelijk: wat leverde haar dat op?  Een vrijstelling maar die heb je als Mol niet echt nodig he.  Afin, ben er nog niet uit  :(

Als ze wel geschoten was, zou er 4000 euro in de pot gekomen zijn.







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline LaCanta

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #153 Gepost op: 24-02-2003, 09:42:21 »
Wat het bouwen betreft : dat was duidelijk niets voor Sandra, maar ik kan dat best wel geloven.  Wat ik wel raar vind, is dat ze bleven sukkelen met bouwen.  Het was toch niet de bedoeling om dat te bouwen ?  Je legt gewoon alles samen, en je ziet dan toch wat er te kort is ...

Idd, ze hadden het weer eens veel slimmer kunnen aanpakken. Zeker omdat in de IKEA handleidingen altijd duidelijk staat aangegeven hoeveel stuks van elk nodig zijn (met onder andere hoeveel vijzen van elke soort).







Molverdenking Chinese serie: Chang, Engelse: John, Franse: Marianne, Amerikaanse: Shirley, Turkes: Ahmed, Belgische: Jan, Nederlandse: Kees, Spaanse: Carmen, Italiaanse: Maria, Russishe: Nadia, Japans

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #154 Gepost op: 24-02-2003, 10:57:30 »
Ook verdacht aan Sandra: ze had grote invloed in de keuze om Marc en Stijn de denker/doener opdracht te laten doen. Hiermee zorgde ze er natuurlijk voor dat ze zelf bij de ikea-opdracht terecht kwam en dan ook nog 'ns met de andere 2 dames. En 3 dames die samen meubels in elkaar moeten gaan zetten is natuurlijk gedoemd te mislukken. (ik weet dat 't 'n groot vooroordeel is, maar 't is nu eenmaal in de meeste gevallen zo dat mannen hier meer inzicht in hebben. Al moet ik eerlijk zeggen dat ikzelf best handig ben op dit gebied...)

Klopt en als je dan ook nog eens bekijkt bij opdracht 1 in aflevering 1 waar ook 3 vrouwen werden gekozen, kun je afleiden dat de Mol toch al een oog had voor vooroordelen tussen mannen/vrouwen








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #155 Gepost op: 24-02-2003, 11:00:54 »
ik snap wel dat ze die dingen in elkaar gingen zetten. ze hadden idd beter eerst de onderdelen per bed of kast bij elkaar kunnen leggen, maar het is toch ook niet logisch dat dat het enige is wat je moet doen? ik dacht voor het einde van de opdracht dat ze er s nachts op zouden moeten slapen ofzo, het zou me nix verbazen als zij dat ook dachten.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #156 Gepost op: 24-02-2003, 11:05:20 »
Uitermate Mols in aflevering 6:

-Ontwijkt Marcs vraag of zij de Mol is.
-Zorgt ervoor dat de 3 vrouwen Ikea-spullenspel moeten doen
-Inge: "Er zijn 4 bedden en 5 matrassen, hoe kan dat nou?" Oke, Inge is een beetje dom, dat ze nog niet snapt dat er een matras teveel is, maar zowel Sandra als Shadia wijzen haar er niet op.  
-Brede grijns terwijl alles fout gaat: "Wij hebben goed werk geleverd he?"
-Inge zeurt weer over matras. Sandra is allang niet meer geinteresseerd (wist het toch al lang waarschijnlijk) en kijkt hoe de mannen arriveren.
-Sandra kijkt vragend (waarschijnlijk) naar crew of het goed is dat er voor het geld wordt gegaan in het volgende spel.
-Sandra heeft een meesterlijke tactiek bij de torenopdracht. De Mol kent alle opdrachten en heeft alle tijd om de opdrachten zorgvuldig te bestuderen.








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #157 Gepost op: 24-02-2003, 11:10:43 »
Uitermate Mols in aflevering 6:

-Ontwijkt Marcs vraag of zij de Mol is.

Wat ik hierbij vreemd vond is 't moment dat zij geinterviewd werd door Stijn. Toen begon ze zelf ook vragen aan Stijn te stellen over zijn vrijstelling, terwijl ze later toen ze Marc interviewde hem er op wees dat zij de interviewer was en niet hij. Bij 't interview van Stijn nam ze die regels niet zo nauw...








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #158 Gepost op: 24-02-2003, 11:13:09 »
nee, maar dat is ook niet zo raar, ik denk dat veel mensen t zelfde zouden doen (ik iig wel). je kan nl. altijd proberen degene die jou aan het interviewen is, stijn in dit geval, informatie te ontfutselen. als ie al meteen zegt dat hij de interviewer is en niet jij, is het pech, anders is het mooi meegenomen. ik zou zeggen, it's worth a shot...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #159 Gepost op: 24-02-2003, 13:05:23 »
ik snap wel dat ze die dingen in elkaar gingen zetten. ze hadden idd beter eerst de onderdelen per bed of kast bij elkaar kunnen leggen, maar het is toch ook niet logisch dat dat het enige is wat je moet doen? ik dacht voor het einde van de opdracht dat ze er s nachts op zouden moeten slapen ofzo, het zou me nix verbazen als zij dat ook dachten.

Volgens mij was het toch echt wel duidelijk dat de boel niet in elkaar hoefde. Ze vroegen nog aan Michiel "ze hoeven dus niet in elkaar gezet?" Waarop Michiel gewoon letterlijk de opdracht herhaalde, dus dat ze moesten zeggen welk onderdeel ze misten en welke er over was.

Ze hadden echt veel beter n.a.v. de handleidingen kunnen kijken wat er miste.







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you