Auteur Topic: Wie Is De Mol in de media  (gelezen 374347 keer)

Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #400 Gepost op: 27-02-2014, 23:21:08 »
Beide mannen filmen het liefst in Latijns-Amerika, omdat daar alles mag. Maar natuurlijk moeten ze ook weleens naar plekken als HongKong of Japan, waar bijna niets mag.

Die uitspraak valt me wel op. Ik bedoel: wie zegt dat ze naar plekken als Hongkong of Japan MOETEN?! Athans, ik zou denken: als in Azië bijna niets mag, ga daar dan gewoon niet filmen...
Laten we wel wezen: de Nederlandse versie is de enige die überhaupt seizoenen in Azië heeft opgenomen (kijk maar in het overzicht van De Mol wereldwijd), dus dat zegt genoeg lijkt me; als zó veel landen Azië mijden, moet dat toch een aanwijzing zijn dat daar filmen gewoon een no-go is?
« Laatst bewerkt op: 27-02-2014, 23:29:20 door BlijBlijBlij »
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #401 Gepost op: 28-02-2014, 00:05:06 »
wie zegt dat ze naar plekken als Hongkong of Japan MOETEN?!
De Avro?

Ik speculeer maar, maar productie bestaat niet uit freelancers volgens mij. Dus ik hou het goed voor mogelijk dat ze de opdracht krijgen om het een beetje over de wereld te verspreiden. :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #402 Gepost op: 28-02-2014, 00:08:28 »
Toeristenbureaus zijn ook altijd erg blij met de aandacht die widm aan hun landen besteedt, kans is groot dat er door hen wat wordt gelobby'd om het nieuwe seizoen hun kant op te krijgen.
The British are not impressed.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #403 Gepost op: 28-02-2014, 00:14:31 »
Die uitspraak valt me wel op. Ik bedoel: wie zegt dat ze naar plekken als Hongkong of Japan MOETEN?! Athans, ik zou denken: als in Azië bijna niets mag, ga daar dan gewoon niet filmen...
Laten we wel wezen: de Nederlandse versie is de enige die überhaupt seizoenen in Azië heeft opgenomen (kijk maar in het overzicht van De Mol wereldwijd), dus dat zegt genoeg lijkt me; als zó veel landen Azië mijden, moet dat toch een aanwijzing zijn dat daar filmen gewoon een no-go is?
Het lijkt me sowieso dat WIDM makers de series graag over de wereld verspreiden. Kijk maar naar de landleuze. Soms 2x hetzelfde continent achter elkaar en toch weer een heel andere sfeer. Argentinië 2006 verschilde enorm van Thailand 2007. Of Noord-Ierland en Jordanië 2009 dat weer een contrast was bij Japan 2010. Zelfde geldt ook voor Zuid-Afrika 2013 en Hong Kong/Filipijnen van dit jaar. Ik denk dus niet dat ze er heen moeten, maar gewoon willen om beetje te spreiden en verschillende seizoenen neer te zetten.

Overigens Latijns-Amerika daar reken ik naast Argentinië ook maar Mexico en El Salvador/Nicaragua onder, het zal me niet verbazen om vanwege dat contrast t.o.v Hong Kong en Filipijnen naar bijvoorbeeld Peru of Chili gaan..

Verder superleuk interview om te lezen. Wat ik bijzonder vind en nog niet wist is dat niemand behalve Milouska de mol wilde zijn  :o

Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #404 Gepost op: 28-02-2014, 09:18:08 »
Overigens Latijns-Amerika daar reken ik naast Argentinië ook maar Mexico en El Salvador/Nicaragua onder, het zal me niet verbazen om vanwege dat contrast t.o.v Hong Kong en Filipijnen naar bijvoorbeeld Peru of Chili gaan..

Nou, ik vind de Filipijnen anders wel heel erg Zuid-Amerikaans aandoen hoor! Dus ik verwacht geen Peru of Chili volgend jaar, maar goed, je weet het niet... Peru vind ik wel wat hebben hoor!
Maar ik zou niet verbaasd zijn als het een woestijnland wordt (want ze hebben geen woestijn bezocht dit jaar). Misschien nu dan Marokko (ipv 2012)? Of misschien dan toch Nieuw-Zeeland!!!
« Laatst bewerkt op: 28-02-2014, 10:14:31 door BlijBlijBlij »
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #405 Gepost op: 28-02-2014, 10:15:26 »
In de NRC bespreken wekelijks twee redacteuren de hele aflevering.

Hier kun je hun "chat" lezen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #406 Gepost op: 28-02-2014, 11:01:06 »
Ik vind het wel leuk als ze ongeveer overal ter wereld komen. Niet iedere keer in dezelfde omgeving. Dat maakt dat ze zo nu en dan Azië ook aan zullen (moeten) doen. Al gaan ze nu redelijk vaak naar Azië heb ik het idee. ..
Jordanië
Indonesië
Japan
Hong Kong
Filipijnen
Thailand

Zelf zou ik het wel leuk vinden als ze eens wat vaker Afrika in trekken. Of in Amerika gaan zitten. Afrika is tot nu toe alleen maar Zuid-Afrika geweest. Zijn genoeg andere landen. Al vraag ik me af of je in sommige van de Afrikaanse landen wil zitten met alle corruptie etc. En in Amerika hebben ze dan wel Canada, Mexico, Argentinië, Nicaragua en El Salvador, maar dat is eigenlijk van 2 continenten bij elkaar. Zeker als ook aangegeven wordt dat ze graag in Zuid-Amerika zouden willen filmen, omdat daar eigenlijk alles mag, heb je met landen als Brazilië, Peru, Chili, Uruguay, ... toch nog wat keus. In Noord-Amerika lijkt me de VS wel vet, maar daar zijn de regels veel te streng, begreep ik. Mogelijk een nieuw seizoen in Canada, al zijn ze daar dan al wel eens geweest.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #407 Gepost op: 28-02-2014, 12:57:44 »
Zeer opvallende uitspraak. Wist niet wat ik hoorde  ::oink::

Die 2e uitleg kan ook maar zo klonk het niet. Ben bijna in staat om toch maar niet voor Sofie als afvaller te gaan. We zagen hier denk de 2 finalisten.

Ik weet niet waar deze discussie over gaat maar dit klopt uberhaupt niet. Ik heb de uitzending gekeken en Loretta vraagt of ze moeite hadden om het voor zich te houden. TOEN zei JW w'nee helemaal niet, we weten het al zo lang'. dat ging over hun deelname, kijk maar terug. Niet over wie de mol is.
Dus dit zegt NIETS over evt finaleplekken

Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #408 Gepost op: 28-02-2014, 13:26:39 »
Zelf zou ik het wel leuk vinden als ze eens wat vaker Afrika in trekken. Of in Amerika gaan zitten. Afrika is tot nu toe alleen maar Zuid-Afrika geweest. Zijn genoeg andere landen. Al vraag ik me af of je in sommige van de Afrikaanse landen wil zitten met alle corruptie etc. En in Amerika hebben ze dan wel Canada, Mexico, Argentinië, Nicaragua en El Salvador, maar dat is eigenlijk van 2 continenten bij elkaar. Zeker als ook aangegeven wordt dat ze graag in Zuid-Amerika zouden willen filmen, omdat daar eigenlijk alles mag, heb je met landen als Brazilië, Peru, Chili, Uruguay, ... toch nog wat keus. In Noord-Amerika lijkt me de VS wel vet, maar daar zijn de regels veel te streng, begreep ik. Mogelijk een nieuw seizoen in Canada, al zijn ze daar dan al wel eens geweest.

Ze hebben het niet alleen over Zuid-Amerika, maar ook over Midden-Amerika en daar zijn ze al in Mexico, El Salvador en Nicaragua geweest (wat overigens geografisch gezien allemaal Noord-Amerika is). En voor Zuid-Amerika hebben ze Argentinië gehad. Maar wat ik ook begrepen heb, is dat ze een goede infrastructuur nodig hebben en volgens mij is die in Zuid en Midden-Amerika niet overal aanwezig (het is daar over het algemeen niet zo goed ontwikkeld als bij ons).
Dat geldt ook voor Afrika (interview Anton Jongstra); Zuid-Afrika is een stuk welvarender dan de rest van Afrika en één van de weinige Afrikaanse landen met wel een goede infrastructuur.

Ik denk dat qua Zuid-Amerika de beste landen Brazilië en Peru zullen zijn en qua Afrika ga ik voor Ghana en Kenia.
« Laatst bewerkt op: 28-02-2014, 14:32:42 door BlijBlijBlij »
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #409 Gepost op: 28-02-2014, 13:26:58 »
Gistermiddag was Tygo te horen in de Coen en Sander Show.

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #410 Gepost op: 28-02-2014, 19:25:07 »
Nu RTL boulevard een stukje over de mol.
Ze schijnen te weten wie de mol is en hebben een geluidsfragment als bewijs.

Offline JeroenNEC

  • Winnaar pool WIDM 2009
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #411 Gepost op: 28-02-2014, 19:31:28 »
In het radioprogramma van Stefan Stasse, had Jan Willem een quote en daarin zei hij aan het einde het woord 'Lompe Nepkin' wanneer ze die achterste voren afspelen hoorde je 'ik ben de mol'
De jacht is geopend

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #412 Gepost op: 28-02-2014, 19:32:53 »
Tegelijkertijd met dat fragment op Boulevard, vertelt Victoria Koblenko op nederland 1 in DWDD dat ze op een andere manier werd weggezet in WIDM dan dat ze eigenlijk wilde.

Offline Bartmol1

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #413 Gepost op: 28-02-2014, 19:44:10 »
Ik heb me bescheurd van het lachen. JW gaat er ook heel leuk op in. Ik denk dat het een geintje is van Stefan Stasse. Ik hoorde het gisteren ook en hij begint zijn show altijd met iets grappigs of satire. Echt lol.

Offline JeroenNEC

  • Winnaar pool WIDM 2009
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #414 Gepost op: 28-02-2014, 19:44:42 »
Als deze hint klopt dat kan dit JW op een boete te komen staan, gezien het buiten de serie op in en hij belangrijke info over de serie lekt.
De jacht is geopend

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #415 Gepost op: 28-02-2014, 23:11:34 »
Boete staat in contract en als JW dit daadwerkelijk heeft gezegd, is daar naar mijn idee geen speld meer tussen te krijgen. Denk alleen niet dat je dergelijke opmerkingen echt serieus moet nemen...

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #416 Gepost op: 1-03-2014, 09:17:04 »
Jw heeft niet gezegd dat hij de mol is. Hij zei: lompe nep kin. Dus geen boete want hij heeft het niet letterlijk zo gezegd.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #417 Gepost op: 1-03-2014, 09:24:59 »
Jw heeft niet gezegd dat hij de mol is. Hij zei: lompe nep kin. Dus geen boete want hij heeft het niet letterlijk zo gezegd.

Precies hij krijgt hiervoor echt geen boete. En denk dat elke hint die hij geeft (als hij daadwerkelijk de mol is) van te voren goed is besproken met Anton.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #418 Gepost op: 1-03-2014, 19:45:22 »
http://www.radio2.nl/nieuws/id-5096-wie-is-de-mol-begint-weer.html

Wanneer Sander de Heer (alias professor doctor Mol) zegt dat hij Susan de Mol is, vraagt Art 'Oké, wat zetten we erop?'
Waarom zou hij een weddenschap willen sluiten? Hij mag er niks over zeggen namelijk...
...óf niet!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #419 Gepost op: 1-03-2014, 20:11:58 »
http://www.radio2.nl/nieuws/id-5096-wie-is-de-mol-begint-weer.html

Wanneer Sander de Heer (alias professor doctor Mol) zegt dat hij Susan de Mol is, vraagt Art 'Oké, wat zetten we erop?'
Waarom zou hij een weddenschap willen sluiten? Hij mag er niks over zeggen namelijk...
Lijkt me gewoon een grapje van Art, maar sws kan het pas na de ontknoping worden ingewilligd natuurlijk.  ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)