Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 851485 keer)

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #880 Gepost op: 4-03-2010, 20:16:20 »
Tja, regels zijn regels wat mij betreft (of is dat heel rechts? ::))

En alleen omdat het dan een zielig oud vrouwtje is, moet men haar dan maar laten stemmen? En als het nou een probleem-jongere was, die in het ziekenhuis heeft gelegen? Je moet de data van de ID-bewijzen gewoon in de gaten houden, that's all. En anders heb je pech.
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline Bigmole

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #881 Gepost op: 4-03-2010, 20:23:44 »
Nog 6 minuten.
Sssssstt!

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #882 Gepost op: 4-03-2010, 20:24:26 »
Moet je niet naar je tv gekkie   ::oink::;)
Weet je het niet, antraciet

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #883 Gepost op: 5-03-2010, 15:08:09 »
Vannacht gedroomd over de mol. Er was een soort opdracht waarbij als de mol zich bekend zou maken er heel veel geld uit de pot zou gaan, en anders zou er juist heel veel bij komen. Het stomme is dat ik nog zat op te letten wie er nou aan het mollen was... :P
The British are not impressed.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #884 Gepost op: 5-03-2010, 16:40:30 »
Vannacht gedroomd over de mol. Er was een soort opdracht waarbij als de mol zich bekend zou maken er heel veel geld uit de pot zou gaan, en anders zou er juist heel veel bij komen. Het stomme is dat ik nog zat op te letten wie er nou aan het mollen was... :P

Ik droomde ook! Over een verborgen hint. Kim was aan Sanne aan het duidelijk maken in dat washok van aflevering 3 dat een onderbroek op de stapel precies zo lag gevormd als het Londense West End, waardoor je kon weten dat Frits de Mol was omdat dat een musical theater gebied was.

Ik ga nu mijn jas pakken!
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #885 Gepost op: 5-03-2010, 17:11:09 »
Ik droomde ook! Over een verborgen hint. Kim was aan Sanne aan het duidelijk maken in dat washok van aflevering 3 dat een onderbroek op de stapel precies zo lag gevormd als het Londense West End, waardoor je kon weten dat Frits de Mol was omdat dat een musical theater gebied was.

Ik ga nu mijn jas pakken!

Pff, hoeveel jassen heb jij? Zit je nu met een stapel jassen achter je PC? ::)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #886 Gepost op: 5-03-2010, 17:55:14 »
Waarom is het zo rustig op de koopavond (sta in de winkel)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #887 Gepost op: 5-03-2010, 18:07:44 »
Het was nog niet eens 6 uur op het moment dat je dat schreef, dus hoe kun je dat nou weten?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #888 Gepost op: 5-03-2010, 19:36:41 »
Citaat
Hoi Annette, Ik zag via Twitter dat jij ook een fan bent van Wie is ... de Mol. Als je snel bent, dan kun je je nog opgeven voor de fandag op 27 maart. Daar kun je onder meer Hind en Frits Sissing ontmoeten. De molloten zouden het ontzettend leuk vinden als je daar tijd voor kunt vrijmaken, en zullen je met veel respect verwelkomen in Hilversum. Wel snel opgeven. Details vind je hier: http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/wie_is_de_mol/molmail/fandag.aspx Groetjes, Jos Meijers

Dit berichtje staat sinds vanavond (nadat het is gelezen door de mensen achter haar site) in Annette Gerrittsen's gastenboek.

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #889 Gepost op: 5-03-2010, 21:51:27 »
ghehe ik herinner me ineens dat ik ooit in een grijs ver verleden met laus en dae en volgens mij dech naar het zomeravond cafe ben geweest. volgens mij kregen we bier, moesten we achteraan zitten en kwamen we voor een bner die er uiteindelijk niet was
? laus help me ff ...
dennis for mole !

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #890 Gepost op: 5-03-2010, 22:15:48 »
Nee, we kwamen niet specifiek voor een BN'er volgens mij. Maar we zijn er wel geweest ja :P
The British are not impressed.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #891 Gepost op: 6-03-2010, 00:19:29 »
Ja, voor de lol. Het moet trouwens in de zomer van 2006 geweest zijn, want van die periode vind ik berichten van de TROS over het programma.
Het was trouwens best een gaar programma. De eerste paar afleveringen hadden ze nog een fotowedstrijd, dus ik wachten totdat een land kwam waar ik foto's van had, toen stopten ze met die wedstrijd :-\\ En het werd mede gepresenteerd door die Angela die totaal niet kan presenteren. Dan was er de tv kok die hapjes maakte, maar zoals Bert Kuizenga later in een interview vertelde (en wij helaas toen al op de vloer merkten) zijn hapjes op tv bereid niet bijzonder geschikt voor menselijke consumptie, dit wegens tijdgebrek. Gelukkig vonden we een McDonald's in het bruisende (lees: uitgestorven) centrum van Hilversum. Waar voor de deur op straat iemand een milkshake of zo had laten vallen. En als ik het me goed herinner was het nev die daar op blote voeten bijna doorheen wandelde.
Er was trouwens ook nog een vriensin of kennis of buurvrouw of iets van jullie mee, volgens mij. Kan me zoiets herinneren. De foto's van nev waren niet goed op het kaartje opgeslagen of zo, ik weet niet of dech nog foto's heeft. Ik heb jullie toen gefotografeerd bij de Formule 1 wagen die er stond opgesteld. Waar twee meisjes de hele uitzending op zaten. En toen we jullie erop wilden zetten een nerveus iemand jullie er dan maar naast zette, maar liefst had hij gezien dat we met een grote boog om het toestel heen waren gelopen.
The British are not impressed.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #892 Gepost op: 6-03-2010, 00:25:20 »
Lau kondigde ons bezoek [hier] ook aan :P
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #893 Gepost op: 6-03-2010, 00:29:37 »
Voor de forummers die er geen mol meer van snappen: we zijn naar de opnames van het Tros Zomeravondcafé geweest, in een grijs verleden. Vreselijk slecht programma was dat. Weinig inhoud en belabberde presentatie.

We hebben toen Richard Groenendijk nog meegevraagd omdat we nog iets gezelligs zouden gaan doen met hem of zo.
Haha, geweldige reactie kwam er toen:

Citaat van: Richard
Over het TROS-zomerfeest: vind je het heel erg als ik dat even aan me voorbij laat gaan? (Ik ben met WIDM genoeg op tv geweest en voor je het weet zit ik weer op een paard met Frans Bauer i.pv met Milouska;-)
Heel veel groetjes,
Richard

 ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 6-03-2010, 00:31:41 door Lautjuh »

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #894 Gepost op: 6-03-2010, 09:29:52 »
Hahaha Tros zomeravondcafe... epic fail dat programma ja maar wel een erg leuke actie!! Zeker ook die reactie van Richard :)!
Weet je het niet, antraciet

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #895 Gepost op: 6-03-2010, 10:44:00 »
Het was nog niet eens 6 uur op het moment dat je dat schreef, dus hoe kun je dat nou weten?
Ik had vroeg gegeten dus dan is mijn koopavond al begonnen  ;D en het bleef ook rustig. Nu trouwens alweeeer. Gelukkig heb ik WIDM.com :P

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #896 Gepost op: 6-03-2010, 17:47:52 »
Well Hello, wie we hier hebben! Hier wist ik dus werkelijk niks over. De verassing is dus des te groter. Wat doet mijn favorietje van vorig jaar het toch zo goed! ::tandpastasmiley::
Een echte moviestar! (Heb het ook maar in haar eigen topic geplaatst.)



http://firstmissionfilm.nl/
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=16615
http://www.facebook.com/pages/First-Mission/280333594605#
« Laatst bewerkt op: 6-03-2010, 17:53:19 door feniks »

Offline smailie

  • Winnaar pool Eeuwige Roem 2010
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #897 Gepost op: 6-03-2010, 22:27:30 »
Well Hello, wie we hier hebben! Hier wist ik dus werkelijk niks over. De verassing is dus des te groter. Wat doet mijn favorietje van vorig jaar het toch zo goed! ::tandpastasmiley::
Een echte moviestar! (Heb het ook maar in haar eigen topic geplaatst.)

ze was vandaag ook in wat vindt nederland.. ze schijnt zwanger te zijn

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #898 Gepost op: 6-03-2010, 22:43:56 »
ze was vandaag ook in wat vindt nederland.. ze schijnt zwanger te zijn

Jah, dat wist ik geloof ik wel ja...Was t alleen vergeten.. :P
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #899 Gepost op: 6-03-2010, 23:25:27 »
ze was vandaag ook in wat vindt nederland.. ze schijnt zwanger te zijn

Ja, dat viel mij ook op, wist niet dat ze zwanger was.