Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 851495 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1940 Gepost op: 7-01-2011, 00:54:12 »
Volgens Mariell wil Joeri wel, maar heeft hij het te druk.
The British are not impressed.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1941 Gepost op: 7-01-2011, 09:28:01 »
Volgens Mariell wil Joeri wel, maar heeft hij het te druk.

Ik heb 'm nog aangeboden of ik dingen van 'm kon overnemen, maar daar nooit meer wat van gehoord :(
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1942 Gepost op: 7-01-2011, 11:44:23 »
Hoe kan dat nou??? Ik ben gewoon helemaal bijgelezen... Nu al. Dat heb ik echt nog nooit gehad! ::oink::
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1943 Gepost op: 7-01-2011, 11:45:50 »
Nou na gisteren had ik vannacht een droom over WIDM. Dat ik net zoals Hilje mee mocht tot aan de eerste executie. Met dezelfde kandidaten, maar dan richting Hawaii  ::rofl:: En ze moesten een opdracht doen waarbij elke kandidaat een deel van een puzzel had en ze moesten binnen een tijdslimiet eruit komen welk stukje bij de juiste puzzel hoorde. Lukte dat, dan kregen ze op de puzzel te zien waar eventuele jokers/geld verstopt waren over het terrein.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1944 Gepost op: 7-01-2011, 11:46:33 »
Hoe kan dat nou??? Ik ben gewoon helemaal bijgelezen... Nu al. Dat heb ik echt nog nooit gehad! ::oink::

Ik was gister ook al zo verbaasd, was pas rond 22u WIDM gaan kijken, daarna kwartiertje chat, daarna ben ik pas de hele avond bij gaan lezen, en kostte me ook maar een kwartiertje!

Is het forum ingedut ofzo? :P
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1945 Gepost op: 7-01-2011, 11:48:20 »
Ik was gister ook al zo verbaasd, was pas rond 22u WIDM gaan kijken, daarna kwartiertje chat, daarna ben ik pas de hele avond bij gaan lezen, en kostte me ook maar een kwartiertje!

Is het forum ingedut ofzo? :P

Vroeg ik me dus ook al af.... ik kon dus ook pas vanaf 12 uur ongeveer gaan bijlezen.. Ben toen een half uurtje online geweest en nu vanmorgen nog wat bijlezen... (Ook wel weer eens fijn want ik heb nog meer dingen te doen helaas :( )
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1946 Gepost op: 7-01-2011, 11:51:08 »
Er waren meer dan 1000 man, maar durft niemand te posten, of is er nog weinig uit te halen ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1947 Gepost op: 7-01-2011, 11:58:12 »
Kweenie... Meer dan 1000 man is er altijd wel na de aflevering dus daar zou t niet aan moeten liggen.... (Al is het natuurlijk wel lastig posten als de site helemaal vast is gelopen.)

IEdereen zat gewoon geshockt achter de pc omdat de aflevering zo geweldig was en is vergeten op te letten voor de mol ::rofl::
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1948 Gepost op: 7-01-2011, 12:00:27 »
Denk eerder omdat de .com en .nl site amper te bereiken waren gister na de uitzending..
En misschien willen sommige de uitzending nog vaker terug kijken..

Maar volgens mij was het vorig jaar ook wel zo rustig hoor. Vind het eigenlijk wel fijner, want nu kan je reactie voor reactie terug lezen.. Ipv 7 a 8 pagina's door te lezen :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1949 Gepost op: 7-01-2011, 12:06:21 »
Denk eerder omdat de .com en .nl site amper te bereiken waren gister na de uitzending..
En misschien willen sommige de uitzending nog vaker terug kijken..

Maar volgens mij was het vorig jaar ook wel zo rustig hoor. Vind het eigenlijk wel fijner, want nu kan je reactie voor reactie terug lezen.. Ipv 7 a 8 pagina's door te lezen :P
Ik denk dat het aan het eerste ligt, want ik kon pas tegen kwart voor 11 .com weer bereiken. De .nl site zelfs vanochtend pas, en ook nu is er geen bericht te plaatsen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1950 Gepost op: 7-01-2011, 12:07:27 »
Ik denk dat het aan het eerste ligt, want ik kon pas tegen kwart voor 11 .com weer bereiken. De .nl site zelfs vanochtend pas, en ook nu is er geen bericht te plaatsen...

ik kan nogsteeds maar half op .nl komen
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1951 Gepost op: 7-01-2011, 12:12:37 »
ik kan nogsteeds maar half op .nl komen
Dat klopt! Ik kom wel op de site nu, maar het forum is onbereikbaar op het moment. Ik kon vanochtend een paar minuten op het forum, maar al sinds pak 'm beet een uur of 2 is het forum bijna constant onbereikbaar. Dit is werkelijk een heel slechte beurt voor de Avro, want zelfs het gewone avro-forum was een tijdje onbereikbaar!
Ich bin ein Bärliner!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1952 Gepost op: 7-01-2011, 12:13:36 »
Hier laadt ie de topics niet...   Ben blij dat ik daar niet mee zit
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1953 Gepost op: 7-01-2011, 12:33:12 »
ik ben stiekem wel blij dat het nu iets rustiger is, ik ben alweer bijna bijgelezen
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1954 Gepost op: 7-01-2011, 16:10:37 »
Iedereen die zijn videocassetterecorder had ingesteld op 15:00 uur op Ned 2 om de herhaling nog eens op te nemen komt vandaag van een koude kermis thuis, omdat die eikel Rutte per se een persconferentie moest geven over hoe hijt minder blauw op de Nederlandse straat wil en ons belastinggeld weggooit. De herhaling van aflevering 1 is derhalve verplaatst naar 16:30 op Ned 3 (Z@pp in de volksmond).
The British are not impressed.

Offline Joszwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1955 Gepost op: 7-01-2011, 16:29:02 »
Zo. Precies op tijd (voor de herhaling) ben ik helemaal bijgelezen!
(Z@pp in de volksmond).
Z@pp is de omroep die op dat moment uitzendt :P
Every step you make could be your biggest mistake, but that's the risk that you take.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1956 Gepost op: 7-01-2011, 16:50:59 »
Z@pp is niet een omroep, maar de naam van de zender (Nederland 3) tijdens de kinderprogrammering. De programma's worden gewoon door de normale omroepen uitgezonden, bijvoorbeeld VPRO (Villa Achterwerk), NCRV (Spangas), NTR (Klokhuis).
The British are not impressed.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1957 Gepost op: 7-01-2011, 21:15:53 »
Grappig dat er eerst zo weinig gepost werd... Ik doe op dit moment juist mijn uiterste best om na een dag werken weer bij te lezen, maar het lukt niet omdat er steeds zoveel bijgepost wordt!
Tell me what your telescope says

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1958 Gepost op: 7-01-2011, 21:21:17 »
Grappig dat er eerst zo weinig gepost werd... Ik doe op dit moment juist mijn uiterste best om na een dag werken weer bij te lezen, maar het lukt niet omdat er steeds zoveel bijgepost wordt!

Same here! Ik kom er echt niet doorheen, en dan heb ik het aflevering 1 topic nog niet eens geopend...

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1959 Gepost op: 8-01-2011, 19:26:26 »
Volgens mij heb ik dit vorig jaar ook al eens gevraagd, maar ben vergeten. Hoe verklein je een bewegende avater voor een profielfoto? Na het uploaden zegt de site namelijk dat het te groot is.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)