Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 851575 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2760 Gepost op: 28-05-2011, 18:02:45 »
Ja, heb je speciale camera voor nodig. En gezien de bezuinigingen zie ik die er voorlopig nog niet komen.
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2761 Gepost op: 28-05-2011, 18:07:14 »
Oké, nu heb ik echt iets raars meegemaakt.
Ik was bij een lezing van een wethouder in Den Haag. De man in kwestie vertelt vervolgens als tussendoortje dat er is uitgelekt dat Frits Huffnagel meedoet aan Wie is de Mol. Waarop hij naar mij wijst en lacht... maar ik ken die hele man niet. Heel vreemd!
« Laatst bewerkt op: 28-05-2011, 18:08:47 door Lautjuh »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2762 Gepost op: 28-05-2011, 18:13:10 »
Oké, nu heb ik echt iets raars meegemaakt.
Ik was bij een lezing van een wethouder in Den Haag. De man in kwestie vertelt vervolgens als tussendoortje dat er is uitgelekt dat Frits Huffnagel meedoet aan Wie is de Mol. Waarop hij naar mij wijst en lacht... maar ik ken die hele man niet. Heel vreemd!
Je bent gewoon te bekend... Wie weet word je wel een BN-ner!
Ich bin ein Bärliner!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2763 Gepost op: 28-05-2011, 20:44:32 »
Oké, nu heb ik echt iets raars meegemaakt.
Ik was bij een lezing van een wethouder in Den Haag. De man in kwestie vertelt vervolgens als tussendoortje dat er is uitgelekt dat Frits Huffnagel meedoet aan Wie is de Mol. Waarop hij naar mij wijst en lacht... maar ik ken die hele man niet. Heel vreemd!

Dat ze jou nog hebben gevraagd om mee te doen zeg XD
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2764 Gepost op: 29-05-2011, 10:26:03 »
Oké, nu heb ik echt iets raars meegemaakt.
Ik was bij een lezing van een wethouder in Den Haag. De man in kwestie vertelt vervolgens als tussendoortje dat er is uitgelekt dat Frits Huffnagel meedoet aan Wie is de Mol. Waarop hij naar mij wijst en lacht... maar ik ken die hele man niet. Heel vreemd!
serieus of heb je dit gedroomd ::rofl::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2765 Gepost op: 29-05-2011, 14:31:16 »
serieus of heb je dit gedroomd ::rofl::

Het was echt!

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2766 Gepost op: 29-05-2011, 22:20:36 »
Een tijdje geleden kwam als examenstunt opeens allemaal schapen. Ze werden naar een soort tussenpleintje geleid, met honden en al. De hele school stond te kijken, en het eeste uur viel uit. En natuurlijk heb ik beeldmateriaal:


En na afloop? Diezelfde dag moesten we nog naar school maar het gedeelte waar de schapen hadden gelopen werd afgesloten. Daarna werd het 1 week vakantie dus alle poep was weggeregend toen we terugkwamen...

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2767 Gepost op: 4-06-2011, 21:20:48 »
Misschien leuk om een Wie is de Mol? Wikipedia te hebben?
Dat daar elk seizoen en opdracht terug te vinden is?
http://wieisdemol.wikkii.com/
Als iemand zin heeft om dingen toe te voegen moet 'ie dat zeker doen.
(nu staat er alleen onzin en er zijn nog maar 2 pagina's)
...óf niet!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2768 Gepost op: 4-06-2011, 21:27:01 »
Dat bestaat toch eigenlijk al??

www.wiewasdemol.nl
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2769 Gepost op: 4-06-2011, 21:50:50 »
...óf niet!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2770 Gepost op: 4-06-2011, 22:04:07 »
;)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2771 Gepost op: 5-06-2011, 00:15:01 »
Ik vind dat opzich wel een goed idee, maar dan niet met opdrachten maar meer met theorieën (dat iedereen dus dingen kan toevoegen en bewerken).
Dus dat je gewoon een overzicht hebt van theorieën per kandidaat, per opdracht enzovoort en voor elke theorie, opdracht en persoon een eigen pagina.
Maar dan wel van maar één jaar, dus gewoon 2012. Dan kunnen we met z'n allen nieuwe pagina's met theorieën maken en elkaar dan aanvullen tijdens de serie. Dan zou je kunnen denken aan een widm12.wikkii.com pagina...

Heeft iemand dan zin om ook aan te vullen?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2772 Gepost op: 5-06-2011, 09:45:31 »
Ik vind dat opzich wel een goed idee, maar dan niet met opdrachten maar meer met theorieën (dat iedereen dus dingen kan toevoegen en bewerken).
Dus dat je gewoon een overzicht hebt van theorieën per kandidaat, per opdracht enzovoort en voor elke theorie, opdracht en persoon een eigen pagina.
Maar dan wel van maar één jaar, dus gewoon 2012. Dan kunnen we met z'n allen nieuwe pagina's met theorieën maken en elkaar dan aanvullen tijdens de serie. Dan zou je kunnen denken aan een widm12.wikkii.com pagina...

Heeft iemand dan zin om ook aan te vullen?
Dat zou natuurlijk ook kunnen. Hoewel ik één Wiki voor alle WIDM's en gewoon wat extra informatie zoals op wiewasdemol erbij ook best mooi zou vinden.
...óf niet!

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2773 Gepost op: 5-06-2011, 11:13:58 »
Dat zou natuurlijk ook kunnen. Hoewel ik één Wiki voor alle WIDM's en gewoon wat extra informatie zoals op wiewasdemol erbij ook best mooi zou vinden.
Ja maar daar heb je al andere websites voor. Misschien gaat het dan ook wel een beetje lijken op Heinz website maar dan moet alles veel uitgebeider (iedere theorie een eigen pagina)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2774 Gepost op: 5-06-2011, 11:49:21 »
Ja maar daar heb je al andere websites voor. Misschien gaat het dan ook wel een beetje lijken op Heinz website maar dan moet alles veel uitgebeider (iedere theorie een eigen pagina)
Ja, er zijn natuurlijk wel al veel widm-websites. Maar ik wil toch iets te doen hebben de komende maanden ;D Dus andere-seizoenen-info erbij doen lijkt me leük. Maarja dat hoeft natuurlijk niet.
...óf niet!

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2775 Gepost op: 5-06-2011, 12:56:51 »
Bij het spel Wii-Party zit een minigame met een Mol! De Mol heeft een voordeel bij de spelletjes en de andere deelnemers moeten erachter zien te komen wie het is. Hoe zouden ze daar toch op gekomen zijn???
臥底 是 谁?

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2776 Gepost op: 5-06-2011, 14:31:55 »
Ik vind dat opzich wel een goed idee, maar dan niet met opdrachten maar meer met theorieën (dat iedereen dus dingen kan toevoegen en bewerken).
Dus dat je gewoon een overzicht hebt van theorieën per kandidaat, per opdracht enzovoort en voor elke theorie, opdracht en persoon een eigen pagina.
Maar dan wel van maar één jaar, dus gewoon 2012. Dan kunnen we met z'n allen nieuwe pagina's met theorieën maken en elkaar dan aanvullen tijdens de serie. Dan zou je kunnen denken aan een widm12.wikkii.com pagina...

Heeft iemand dan zin om ook aan te vullen?

Dan heb ik al een boekwerk van 50 blz van serie 8 klaar liggen ;)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2777 Gepost op: 5-06-2011, 14:41:08 »
http://wieisdemol.wikkii.com aka Molpedia mag worden aangevuld door wie het leuk vindt.
Iemand interresse?
Elise dan mag jij seizoen 8 doen ;)

Nee maar als er mensen zijn die aan zoiets mee willen werken dan heeft een kans van slagen. Als ik alles is mijn eentje ga lopen aanvullen en er komt niemand meer op dan heb ik er ook geen zin in. Tenzij je natuurlijk alleen de Theorieën bij gaat stoppen, dan kijk ik in januari er nog wel een keer naar.
...óf niet!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2778 Gepost op: 5-06-2011, 14:54:46 »
IK heb geen tijd om het allemaal in toe voeren... Ik heb een bestand en dat kun je wel krijgen ;)

K weet niet of je een google (docs) account hebt, dan kan ik je toevoegen bij het bestand en dan kan je het gebruiken... Anders moet je even je mail adres pmm, dan mail ik je het bestand binnenkort even.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2779 Gepost op: 5-06-2011, 15:39:04 »
Ik zou best wel willen helpen met het vullen van de Wie is de Mol wiki, ik ben vrij handig met wikipedia's en natuurlijk weet ik heel veel over WIDM (nouja, de seizoenen die ik gezien heb natuurlijk ::))
臥底 是 谁?