Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic topic  (gelezen 484870 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #800 Gepost op: 2-03-2013, 01:15:51 »
Soms brengen anderen je op een idee  ::nieuwsgierig:: Een beetje van mezelf en een beetje van Google translate  :P
Leuk! Ik on het niet laten om hier dan weer mee aan de haal te gaan... Had zelf jou tekst er bij gezet, maar daar is het lettertype wat ik nu gebruikt heb niet geschikt voor. (zie onder)

... en toch ook maar even een shameless plug, naar jou inspiratie om dit te gaan maken.  :P

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #801 Gepost op: 2-03-2013, 08:31:05 »
Leuk! Ik on het niet laten om hier dan weer mee aan de haal te gaan... Had zelf jou tekst er bij gezet, maar daar is het lettertype wat ik nu gebruikt heb niet geschikt voor. (zie onder)

... en toch ook maar even een shameless plug, naar jou inspiratie om dit te gaan maken.  :P

Mooi geworden zo!!  ::ok::

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #802 Gepost op: 2-03-2013, 09:26:35 »
Geweldig Joost!  ::ok::

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #803 Gepost op: 2-03-2013, 19:00:18 »
Wat leuk bedacht Joost ::ok::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #804 Gepost op: 2-03-2013, 19:39:48 »
En natuurlijk complimenten naar Joost, mooi gedaan!
Ga je dat van de anderen ook doen?  :)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #805 Gepost op: 2-03-2013, 22:39:56 »
Voor zo'n mal goed doel heb ik 24 uur niet gegeten, inclusief slaapgebrek.
Op een gegeven moment begon de scheidingslijn tussen realiteit en mijn gedachtenwereld van te vervagen.
Er werd voor gasten een lunch georganiseerd. Toen werd gezegd dat hij was afgelopen waren de meesten blij dat ze niet meer naar al dat eten hoeften te kijken. Ik was benieuwd naar de hints...
...óf niet!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #806 Gepost op: 2-03-2013, 22:50:40 »
En nu heb je voor een week gegeten?





Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #807 Gepost op: 3-03-2013, 14:53:25 »
Ga je dat van de anderen ook doen?  :)

Nee, ik hou het hierbij :) N.a.v. de opname voor de terugblikaflevering tweette Janine deze foto..



.. die ik sindsdien als avatar overgenomen heb. :) Ik heb geen vaste avatar, maar dikwijls per seizoen eentje waar mijn favoriete kandidaten op staan gedurende dat seizoen. En dit seizoen zijn dat Janine/Carolien. Dus toen ik die foto zag had ik zoiets met het oog op de MFD: daar kan je meer mee doen dan slechts als ava in te stellen.  ;) Zo heb ik inmiddels een exemplaar laten afdrukken en als foto klaar liggen om te laten signeren volgend weekend. Vervolgens kwam Rat met zijn post in het topic van Carolien en toen had ik zoiets: 1+1=2, een foto laten signeren of om een handtekening bietsen doen zoveel op de MFD. Met de Ingrid Jonker-opdracht/Rat zijn post in het achterhoofd kon ik beide net zo goed combineren om aan ze te geven op de MFD zelf.

Iedereen heeft zo zijn/haar eigen favorieten, dus het staat je vrij een soortgelijk iets te doen voor anderen  ::vergroot:: Ik hou het hierbij want het levert ook meteen weer een goedkoop molitem op wat bij de rest van de ingelijste verzameling kan  :D (tekening Nadja door Highwaykind serie 7, foto serie 8 met Patrick/Dennis, eigen gemaakte foto serie 9 bij Petra)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #808 Gepost op: 3-03-2013, 16:01:10 »
Maar dat gedicht is toch voor Carolien, niet voor Janine?
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #809 Gepost op: 3-03-2013, 16:29:33 »
Maar dat gedicht is toch voor Carolien, niet voor Janine?

Voor allebei een andere :) Ik dacht dat Carolien wel zou winnen en zou Janine niet overkomen zijn wat haar overkwam dit seizoen, dan geloof ik wel dat zij net zo goed in de finale terecht was gekomen. Kortom: ik dacht dat beide in staat waren de mol te ontmaskeren aka dat ze allebei de mol sou ontbloot  ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #810 Gepost op: 3-03-2013, 17:28:56 »
Janine zat op Kees toen ze er uitvloog. Dus als ze dat was blijven doen was ze misschien nog wel de winnares geweest

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #811 Gepost op: 3-03-2013, 18:16:53 »
Het is tijd dat het einde in zicht komt, heb vannacht gedroomd over 'Paulees'. Moet niet gekker worden ;D!

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #812 Gepost op: 3-03-2013, 19:09:32 »
Het is tijd dat het einde in zicht komt, heb vannacht gedroomd over 'Paulees'. Moet niet gekker worden ;D!

 ::rofl::
Mijn man wordt inmiddels helemaal dol van mij. Die volgt widm dus absoluut niet (hoewel hij 'gedwongen' mee kijkt en af en toe opmerkingen maakt), maar hij is ervan overtuigd dat de meeste huwelijken hierdoor in een soort kwartaaldip raken ofzo  ;D

Dan maak ik er een grap overheen door te zeggen dat voetbal en de F1 doorgaans langer duren en dat ook geen dip veroorzaakt. (nee oke, de F1 kijk -keek- ik ook graag mee). Maar ik moet er wel om lachen, omdat hij er wel een beetje gelijk in heeft; ik sta er mee op en ga ermee naar bed. Met de sport heeft hij dat niet  ::rofl::

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #813 Gepost op: 3-03-2013, 23:40:58 »
Ik zat een beetje door oude filmpjes te gaan en ineens kwam ik deze tegen haha. De soort van leader van mijn nooit gemaakte Molfandag 2011 filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=8_4jX19dQws

Voor degenen die het leuk vinden om zichzelf misschien wel terug te zien.  ;D
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #814 Gepost op: 4-03-2013, 14:16:10 »
Pff daar ga ik weer. Weer een week weggeweest, en nu moet ik mijn hele dag spenderen aan het bijlezen van een stuk of 100 pagina's... Ik begin zoals gewoonlijk dus maar offtopic. En dan van onder naar boven, van oud naar nieuw.

Wat is jullie bijleesstrategie?
Tell me what your telescope says

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #815 Gepost op: 4-03-2013, 14:31:55 »
Ook zo. Van onder naar boven, van oud naar nieuw. Te lange posts skippen :P

Trouwens, moonwalk, iemand?
The British are not impressed.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #816 Gepost op: 4-03-2013, 14:32:13 »
Ongeveer hetzelfde. Alleen heb ik er inmiddels vrede mee dat ik niet alles kan lezen. Dus ik kies een paar topics en die houd ik bij, de rest begin ik niet eens aan :P

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #817 Gepost op: 4-03-2013, 15:24:27 »


Trouwens, moonwalk, iemand?

::rofl:: Schattig!
Omnia vincit amor

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #818 Gepost op: 4-03-2013, 15:37:44 »
Wat is jullie bijleesstrategie?

Accepteren dat Paulien/Kees de mol is, en alles op 'gelezen' zetten. ;)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #819 Gepost op: 4-03-2013, 15:40:15 »
Wat is jullie bijleesstrategie?

Pak de personen waarvan je sowieso de berichten altijd leest en ga naar hun profiel en lees daar al hun berichten bij 'Toon alle berichten van dit lid.'.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)