Auteur Topic: WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 317770 keer)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #440 Gepost op: 18-02-2015, 20:11:00 »
Ik krijg best wel genoeg van die  ::art::

We hebben Art vorig jaar iets te hard aangespoord. Misschien moeten we hem dinsdag met de chat eens vragen een nieuw dingetje te verzinnen...
Tell me what your telescope says

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #441 Gepost op: 18-02-2015, 20:11:46 »
Ik krijg best wel genoeg van die  ::art::

We hebben Art vorig jaar iets te hard aangespoord. Misschien moeten we hem dinsdag met de chat eens vragen een nieuw dingetje te verzinnen...

Idd, its getting really old

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #442 Gepost op: 18-02-2015, 20:13:52 »
Ach na Karel en zijn hoed smiley mag deze Art smiley er wel zijn hoor. Vind het juist grappig dat ie daar zijn signatuur van maakt. Art kan zijn lol op met deze groep, om de haverklap issie er weer  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #443 Gepost op: 19-02-2015, 08:42:57 »
Wat heb ik een zin in aflevering 8 vanavond. Drie opdrachten én een afvaller! ::boogie:: ::feest::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #444 Gepost op: 19-02-2015, 09:09:17 »
Haha, ik ook! En ik denk dat de opdracht op het theeveld speciaal voor ons gemaakt is met die vele briefjes vol mooie, onlogische getallen ;D

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #445 Gepost op: 19-02-2015, 09:51:55 »
Haha, ik ook! En ik denk dat de opdracht op het theeveld speciaal voor ons gemaakt is met die vele briefjes vol mooie, onlogische getallen ;D

En het totaalbedrag dat ze moeten verzamelen is dan nog eens zo'n speciaal getal dat er weer een week gepuzzeld kan worden. ;D

Zowel de fotoflits opdracht als de theeveld opdracht lijken mij nu al 2 ideale opdrachten om de laatste twijfelaars (waaronder ikzelf) een tunnel in te laten duiken van 1 van de 4 overgebleven kandidaten.

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #446 Gepost op: 19-02-2015, 11:40:27 »
én een afvaller!

Misschien zelfs wel twee...  ::vergroot::

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #447 Gepost op: 19-02-2015, 11:46:16 »
Vanavond een afvaller? Dat moet dan Marlijn zijn met haar toilettechnische problemen, zeker weten dat die wat gewicht is verloren... :P
'Ook een fijne dag verder...’

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #448 Gepost op: 19-02-2015, 12:16:15 »
Ik heb er ook zin in! Ik denk dat er twee afvallers komen en dat the confusion groot zal zijn.
Dat voorstukje is grappig dat Rik zegt de mol is op de een of andere manier toch net iets slimmer. Ik vrees dat ´de theeplukopdracht´ gaat mislukken. Op één bedrag uitkomen met al die briefjes...ben benieuwd. Ik gun ze wel wat meer geld in de pot.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #449 Gepost op: 19-02-2015, 12:42:36 »
Art zegt net bij rtl boulevard dat hij nog maar ::art:: euro bij elkaar heeft gesprokkeld voor de sponsorloop van Stichting Vluchteling.

Beschamend!
Ik wist niet dat Rik zijn invloed zo groot was, dat ie zelfs buiten het seizoen nog geld achterover drukt.......:))

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #450 Gepost op: 19-02-2015, 12:49:11 »
Rik zegt de mol is op de een of andere manier toch net iets slimmer

Oh! ik versta de hele tijd "sneller" ipv slimmer! ::rofl::

Chris staat daar overigens weer enorm te lachen (bij het tellen van de briefjes oid), kan niet wachten haha, die aanstekelijke lach.

Aan de promo te zien komen er trouwens maar weer twee opdrachten?

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #451 Gepost op: 19-02-2015, 13:07:09 »
Oh! ik versta de hele tijd "sneller" ipv slimmer! ::rofl::

Chris staat daar overigens weer enorm te lachen (bij het tellen van de briefjes oid), kan niet wachten haha, die aanstekelijke lach.

Aan de promo te zien komen er trouwens maar weer twee opdrachten?

In het 'volgende week' stukje van vorige aflevering was ook nog een derde opdracht te zien. Ze liepen met een of ander bordje door het dorp en Chris had een stift nodig ofzo. Dus gelukkig weer een keer drie opdrachten in een aflevering  ::bravo::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #452 Gepost op: 19-02-2015, 13:12:13 »
Heb echt super veel zin in vanavond :D ben zo benieuwd wat er allemaal gaat komen.
Nu alleen mijn pool snel invullen want bedenk me net dat ik dat nog niet gedaan heb  ::rofl::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #453 Gepost op: 19-02-2015, 15:58:17 »
Heb echt super veel zin in vanavond :D ben zo benieuwd wat er allemaal gaat komen.
Nu alleen mijn pool snel invullen want bedenk me net dat ik dat nog niet gedaan heb  ::rofl::

Ik kan ook niet wachten  ::hyper::
En idd de pool nog ff. Bijna vergeten

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #454 Gepost op: 19-02-2015, 16:17:01 »
Ik denk dat vanavond echt een hele leuke aflevering gaat komen! Misschien wel de leukste van dit seizoen. Vooral de opdracht met de fototoestellen lijkt me erg goed!  ::bravo::

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #455 Gepost op: 19-02-2015, 16:22:01 »
Ik denk dat het een heel normale aflevering gaat worden :D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #456 Gepost op: 19-02-2015, 17:07:13 »
Je hebt misschien een punt :-\\

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #457 Gepost op: 19-02-2015, 18:34:22 »
Ik denk dat vanavond echt een hele leuke aflevering gaat komen! Misschien wel de leukste van dit seizoen. Vooral de opdracht met de fototoestellen lijkt me erg goed!  ::bravo::
Het zullen ook gewilde veiling-items zijn......als ze in de veiling zouden zijn gekomen. In de aftiteling zullen we zien wie ze heeft gesponsord.

Dan maar weer ON-OFFtopic, voor zover dat hier gaat: Als vanavond een dubbele exit komt met Chris en Rik (ik denk dat laatste eerlijk gezegd niet), dan weten we een week voor de finale al dat Mar.... de Mol is, Mar.... heeft verloren, en Mar.... heeft gewonnen. :)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #458 Gepost op: 19-02-2015, 18:52:23 »
Ik geloof niet in een finale met de Marren, maar zou het wel geweldig vinden als het wel zo is.

Daar kunnen ze mooie plottwisten mee draaien :D

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #459 Gepost op: 19-02-2015, 19:09:51 »
Dan maar weer ON-OFFtopic, voor zover dat hier gaat: Als vanavond een dubbele exit komt met Chris en Rik (ik denk dat laatste eerlijk gezegd niet), dan weten we een week voor de finale al dat Mar.... de Mol is, Mar.... heeft verloren, en Mar.... heeft gewonnen. :)

*Art kijkt naar Marlijn*: "Martine, Jij bent niet de mol."
*Art kijkt naar Martine*: "Margriet, jij bent niet de winnaar."
*Art kijkt naar Margriet*: "En Marlijn, jij, bent niet de verliezer."

een dubbele mindfuck...want slaat "Jij bent niet de mol" op Marlijn, of op Martine....noooooo!!