Auteur Topic: WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 317826 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #600 Gepost op: 5-03-2015, 09:52:43 »
Gezellig druk al op het forum! Nu alleen nog maar aftellen tot 20:30 uur! ::boogie:: ::dans::

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #601 Gepost op: 5-03-2015, 09:56:56 »
Gezellig druk al op het forum! Nu alleen nog maar aftellen tot 20:30 uur! ::boogie:: ::dans::
gaat veulste langzaam. hoop alleen dat Ajouad op tijd terug is :P. Meneer stapte gisteren in het vliegtuig naar Londen, om voor Willem Wever een item te maken over youtube.
« Laatst bewerkt op: 5-03-2015, 09:58:28 door SomeOne_01 »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #602 Gepost op: 5-03-2015, 09:59:28 »
Moet je, als je Rik verdenkt als Mol, toch een margriet meenemen naar het Vondelpark?



Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #603 Gepost op: 5-03-2015, 10:51:51 »
Apart dat iedereen hier 2 uur van Amsterdam af woont. Woont iedereen hier in hetzelfde dorp of zo ::rofl::

Ok, ik woon "gewoon" op een half uurtje van Amsterdam ... maar ik prefereer mijn warme rustige huiskamer toch boven een koud donker en druk Vondelpark  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #604 Gepost op: 5-03-2015, 11:28:56 »
Iets om af te kicken na WIDM (ok, duurt nog wel een paar weekjes): Antons nieuwe programma! ::bravo::


Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #605 Gepost op: 5-03-2015, 11:31:37 »
Vanmorgen al vroeg uit de veren om bloed te prikken en meteen boodschappen gehaald.

Vanmiddag komt vriendin even om wat dingen mee te helpen regelen en dan mag het van mij heel snel avond worden :D

Citaat
Iets om af te kicken na WIDM (ok, duurt nog wel een paar weekjes): Antons nieuwe programma! Bravo!
Die staat zeker in de planning om te kijken :D Heel benieuwd wat dat geworden is en leuke mensen die meedoen :D

Offline Traveljunkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #606 Gepost op: 5-03-2015, 11:36:54 »
Nederland is ook wel een beetje één groot dorp.  ;D
Ik ga niet naar de liv
efinale. Amsterdam is voor mij bijna 2,5 uur rijden. Da's iets te ver weg om alleen een uitzending live op een groot scherm te kijken.
Misschien moeten we in die kaart met Mol-locaties ook eens de adressen van de Molloten opnemen. Wie weet komt daar nog een opmerkelijk, onverwacht resultaat uit...

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #607 Gepost op: 5-03-2015, 13:15:11 »

*Veel plezier iedereen vanavond!!!*

 ::zwaai::
Omnia vincit amor

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #608 Gepost op: 5-03-2015, 13:27:46 »
*Veel plezier iedereen vanavond!!!*

 ::zwaai::

Sluit ik me bij aan! Hoop dat het droog blijft!
 ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 5-03-2015, 14:38:16 door Bakkertje, Reden: quote leesbaar gemaakt »

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #609 Gepost op: 5-03-2015, 13:32:28 »
Moet je, als je Rik verdenkt als Mol, toch een margriet meenemen naar het Vondelpark?





Maakt niet uit welke bloem, mag plastic zijn, echt, op je hoed, op je wang..  ::tandpastasmiley::
Ik heb een bruine wollen hoed op met een bruine bloem erop  ::joehoe::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #610 Gepost op: 5-03-2015, 14:14:51 »
Ik moet echt zoveel doen voor m'n studie maar ik kom steeds tot niks, zenuwen beginnen nu helemaal de overhand te krijgen hahahaha zo triest!

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #611 Gepost op: 5-03-2015, 14:36:26 »
Ik moet echt zoveel doen voor m'n studie maar ik kom steeds tot niks, zenuwen beginnen nu helemaal de overhand te krijgen hahahaha zo triest!

Hahahha arme jij! Ik ken het gevoel, heb bijna niet geslapen vannacht  ::rofl:: over triest gesproken  ::schaam::  succes met je studie!! Hoop dat je jezelf nog tot iets kunt zetten vandaag  ::bravo::

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #612 Gepost op: 5-03-2015, 15:43:02 »
It's the finale!!!::hyper:: Internationale WIDM-feestdag! ::boogie::  ::feest:: ::confettie::

Woonde ik maar wat dichter, dan zou ik meteen komen kijken. Ben ook wel benieuwd hoeveel volk er komt opdagen. Is toch iets uniek in de geschiedenis van De Mol, niet te geloven dat het intussen zo groot geworden is dat er nu zelfs een live-uitzending gaat plaatsvinden, met ook nog een hele dag radio eraan gewijd. Super!

Kon ik het maar ter plekke meemaken. Dit jaar is nu al een van mijn favoriete seizoenen mede door de fijne groep deelnemers. Het lijkt wel of het elk jaar beter wordt, maar dat verbaast me niks want de casting is dan ook een van de sterkhouders van het programma. Daaraan twijfel ik al jaren niet meer aan, de makers weten perfect wie er in WIDM hoort en wie niet.

Mijn twijfel is over en blijf toch op de bank hangen en thuis kijken.

Wel jammer want had graag wat mensen van hier eens in levende lijve gezien maar is niet anders.

Maar voor degene die wel gaan met een bloem in de hand... Wel zwaaien naar de camera dan. Dan zie ik jullie alsnog 


Begrijp ik helemaal, dat vind ik net het fijnste ... napraten in levende lijve! En zeker over dit seizoen, heb ik veel te weinig kunnen doen dit jaar en heb ik toch wel gemist.

Bovendien heb ik al enkele mensen ontmoet van de widm.commers, en daar kan ik alleen maar van zeggen dat het een heel toffe bende was! Maar wat wil je ook, we delen allemaal dezelfde passie, de een al wat meer dan de andere. ;) En widm.commers zijn natuurlijk de perfecte gesprekspartners om straks mee na te praten.

Dus al wie twijfelt om te gaan en voor wie de afstand doenbaar is, gewoon gaan! ::super:: Dit maak je misschien maar een keer in je leven mee.

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #613 Gepost op: 5-03-2015, 16:16:02 »
Ik moet vanavond van 21.30 tot 23.00 uur tennissen, dus ik kan het niet live kijken. Na het tennissen gaan we nog even borrelen, dus ik kijk de aflevering pas rond 0.30 uur vanavond. Volgens mij ben ik echt de enige Nederlander die zo laat de uitslag weet. Of zijn er meer "zielige" mensen zoals ik? ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Traveljunkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #614 Gepost op: 5-03-2015, 16:19:17 »
Ik moet vanavond van 21.30 tot 23.00 uur tennissen, dus ik kan het niet live kijken. Na het tennissen gaan we nog even borrelen, dus ik kijk de aflevering pas rond 0.30 uur vanavond. Volgens mij ben ik echt de enige Nederlander die zo laat de uitslag weet. Of zijn er meer "zielige" mensen zoals ik? ;D

Er zijn meer zielige mensen: de seizoenen 1 t/m 10 moet ik nog steeds kijken ::schaam::

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #615 Gepost op: 5-03-2015, 16:39:04 »
Ik begin lichtelijk gespannen te raken! Veel plezier allemaal!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #616 Gepost op: 5-03-2015, 16:45:15 »
Hahahha arme jij! Ik ken het gevoel, heb bijna niet geslapen vannacht  ::rofl:: over triest gesproken  ::schaam::  succes met je studie!! Hoop dat je jezelf nog tot iets kunt zetten vandaag  ::bravo::

Haha dankje ;D Ik heb het belangrijkste dingetje af kunnen (of ja, het was meer "moeten") maken, verder kom ik waarschijnlijk niet...

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #617 Gepost op: 5-03-2015, 16:47:27 »
Ik moet vanavond van 21.30 tot 23.00 uur tennissen, dus ik kan het niet live kijken. Na het tennissen gaan we nog even borrelen, dus ik kijk de aflevering pas rond 0.30 uur vanavond. Volgens mij ben ik echt de enige Nederlander die zo laat de uitslag weet. Of zijn er meer "zielige" mensen zoals ik? ;D

Ja ik, ik weet het pas 3 a 4 uur later dan de rest van NL. Balen, maar ach... wij kunnen nog wat langer van de spanning genieten  ::tandpastasmiley::

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #618 Gepost op: 5-03-2015, 17:03:03 »
Haha dankje ;D Ik heb het belangrijkste dingetje af kunnen (of ja, het was meer "moeten") maken, verder kom ik waarschijnlijk niet...

Gelukkig in elk geval dat af gekregen!
 ::tandpastasmiley::

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #619 Gepost op: 5-03-2015, 17:10:40 »
Er zijn meer zielige mensen: de seizoenen 1 t/m 10 moet ik nog steeds kijken ::schaam::
Je gaat er geen spijt van krijgen als je ze terugkijkt. Ik heb zelf ook seizoen 1 t/m 10 terug moeten kijken, omdat ik het programma pas sinds seizoen 11 live volg. Het is eigenlijk best fijn om al van tevoren te weten wie de mol is en alles in één keer te kunnen kijken i.p.v. telkens een week te moeten wachten op een nieuwe aflevering.
Seizoen 8 en 9 zijn mijn persoonlijke favorieten.  :)
Brevis esse laboro, obscurus fio.