Auteur Topic: De Gouden Televizier-Ring 2013!  (gelezen 157098 keer)

anoniem 24971

  • Gast
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #240 Gepost op: 1-10-2013, 15:22:27 »
Deze promo kun je gebruiken, hoeft natuurlijk niet.
http://www.mediafire.com/download/67v5yoyk2erb2xg/Televizier-promo.png

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #241 Gepost op: 1-10-2013, 18:09:25 »
Of op 18 allemaal massaal met #WIDMvoordeRing gaan twitteren.
Bij iedere tweet die je plaatst, de hele dag door, ook al heeft die tweet niets met WIDM te maken ;)

"Ik ga even boodschappen doen. #WIDMvoordeRing"
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

anoniem 24971

  • Gast
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #242 Gepost op: 1-10-2013, 18:10:40 »
Bij iedere tweet die je plaatst, de hele dag door, ook al heeft die tweet niets met WIDM te maken ;)

"Ik ga even boodschappen doen. #WIDMvoordeRing"

Dan moet iedereen hier iedereen die ze kennen dat ook melden, want des te groter de groep, des te meer stemmen.

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #243 Gepost op: 1-10-2013, 18:15:44 »
Ik tweet weinig, maar ga op die dag heel veel widmvoorddering spammen  ::ok::
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline the_shagster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik was de mol!
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #244 Gepost op: 1-10-2013, 19:14:13 »
Victor Reinier sneed een goed punt aan gisteravond bij rtl late night. Het reclame maken op de dag zelf. Met als voorbeeld the voice vorig jaar. En da dat anders moet. Die vent van televizier wist niet ie moest zeggen. Briljant.

En Art die promotie voor molloot maakte.

Een top aflevering.

Offline ThomasMolloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 谁是鼹鼠
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #245 Gepost op: 1-10-2013, 19:17:02 »
Voor de duidelijkheid gebruik slechts één #WIDMvoordering per tweet, omdat die anders als spam wordt gezien.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #246 Gepost op: 1-10-2013, 21:31:51 »
Jongens,

zo'n televizierring hè, die stelt toch helemaal niks (meer) voor? ???
...óf niet!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #247 Gepost op: 1-10-2013, 21:50:25 »
Jongens,

zo'n televizierring hè, die stelt toch helemaal niks (meer) voor? ???

Des te gênanter als WIDM de ring nooit wint. :P
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Hulst

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'Allemaal Theater'
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #248 Gepost op: 1-10-2013, 22:05:02 »
Doe mee allemaal!

#WIDMvoordeRing

Bij alle tweets standaard op vrijdag 18 oktober
'Ik ga even de honden uitlaten #WIDMvoordeRing''
候选人谁是鼹鼠初中?

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #249 Gepost op: 2-10-2013, 11:53:10 »
zo'n televizierring hè, die stelt toch helemaal niks (meer) voor?
Als je er over nadenkt is zeven keer genomineerd worden eigenlijk een veel grotere prestatie dan winnen. WIDM is gewoon al zeven jaar heel goed, terwijl veel andere programma's één seizoen heel veel fans aan zich wist te binden.

Verder heb ik zo mijn twijfels over dat tweet-idee van jullie. Ik denk dat het niet gewaardeerd wordt als #widmvoordering verschijnt op tweets die daar niets mee van toen hebben. Je vervuilt alleen die hashtag met onzin. Ik zou dat niet doen.

Ik zie dan liever dat we weer eervol tweede zijn met netjes tweetgedrag, dan winnen met dit soort praktijken. Bedenk dat als we winnen, we niet meer genomineerd kunnen worden. Juist door niet te winnen kan het aantal keer dat we genomineerd worden alsmaar verder toenemen, waardoor we steeds verder boven de rest uitstijgen.

Dus alles heeft een keerzijde :D
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

anoniem 24971

  • Gast
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #250 Gepost op: 2-10-2013, 16:27:14 »
Als je er over nadenkt is zeven keer genomineerd worden eigenlijk een veel grotere prestatie dan winnen. WIDM is gewoon al zeven jaar heel goed, terwijl veel andere programma's één seizoen heel veel fans aan zich wist te binden.

Verder heb ik zo mijn twijfels over dat tweet-idee van jullie. Ik denk dat het niet gewaardeerd wordt als #widmvoordering verschijnt op tweets die daar niets mee van toen hebben. Je vervuilt alleen die hashtag met onzin. Ik zou dat niet doen.

Ik zie dan liever dat we weer eervol tweede zijn met netjes tweetgedrag, dan winnen met dit soort praktijken. Bedenk dat als we winnen, we niet meer genomineerd kunnen worden. Juist door niet te winnen kan het aantal keer dat we genomineerd worden alsmaar verder toenemen, waardoor we steeds verder boven de rest uitstijgen.

Dus alles heeft een keerzijde :D

Ik heb liever dat ze nu winnen. Ik wil ook die zekerheid die The Voice, Spoorloos, etc. hebben van het bezitten van de Televizierring. Zeker nu, want niet veel TV-programma's halen een 20e seizoen. Sterker nog, ik kan alleen GTST noemen, eigenlijk.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #251 Gepost op: 2-10-2013, 21:48:18 »
Ja kom op, deze keer moet het toch lukken! (Zeg, elk jaar naar Carré, dat kun je niet blijven volhouden...)
Tell me what your telescope says

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #252 Gepost op: 2-10-2013, 21:53:12 »
Mijn allereerste post op dit forum plaatste ik elf jaar geleden en ging over de tweede nominatie van WIDM voor de Televizier-Ring. :o

Het wordt toch wel eens tijd ja... ;D

Offline ThomasMolloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 谁是鼹鼠
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #253 Gepost op: 2-10-2013, 22:11:36 »
Dat mag je wel zeggen ja.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #254 Gepost op: 2-10-2013, 22:17:00 »
Als je er over nadenkt is zeven keer genomineerd worden eigenlijk een veel grotere prestatie dan winnen. WIDM is gewoon al zeven jaar heel goed, terwijl veel andere programma's één seizoen heel veel fans aan zich wist te binden.

Verder heb ik zo mijn twijfels over dat tweet-idee van jullie. Ik denk dat het niet gewaardeerd wordt als #widmvoordering verschijnt op tweets die daar niets mee van toen hebben. Je vervuilt alleen die hashtag met onzin. Ik zou dat niet doen.

Ik zie dan liever dat we weer eervol tweede zijn met netjes tweetgedrag, dan winnen met dit soort praktijken. Bedenk dat als we winnen, we niet meer genomineerd kunnen worden. Juist door niet te winnen kan het aantal keer dat we genomineerd worden alsmaar verder toenemen, waardoor we steeds verder boven de rest uitstijgen.

Dus alles heeft een keerzijde :D
sinds wanneer kan je een hashtag vervuilen? ::rofl::

Ik bedoel twitter is nou niet bepaald intellectueel ofso. (no offense, ik twitter zelf ook). Dat er zo eens per week een trending topic is met #welovejustin #lovaticsunite of dat soort shit, dat is een stuk irritanter dan zo'n actie :P.

Ik vind het een leuke actie, gewoon doen ::ok::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #255 Gepost op: 3-10-2013, 00:11:13 »
Ik heb liever dat ze nu winnen. Ik wil ook die zekerheid die The Voice, Spoorloos, etc. hebben van het bezitten van de Televizierring. Zeker nu, want niet veel TV-programma's halen een 20e seizoen. Sterker nog, ik kan alleen GTST noemen, eigenlijk.

GTST van dit moment ja. Maar all time kom ik eerder uit op Te Land ter Zee en in de Lucht met volgens mij 35 seizoenen. Blijft mijn alltime favorit tv programma. Was trouwens ook erg leuk om aan mee te doen.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #256 Gepost op: 3-10-2013, 07:50:14 »
GTST van dit moment ja. Maar all time kom ik eerder uit op Te Land ter Zee en in de Lucht met volgens mij 35 seizoenen. Blijft mijn alltime favorit tv programma. Was trouwens ook erg leuk om aan mee te doen.
Hoewel niet te vergelijken heb je natuurlijk ook nog het Jeugdjournaal, het NOS Journaal en Studio Sport die al tientallen jaren meegaan. Oh ja, ook Opsporing Verzocht hoort in dit rijtje.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #257 Gepost op: 3-10-2013, 21:31:10 »
Hoewel niet te vergelijken heb je natuurlijk ook nog het Jeugdjournaal, het NOS Journaal en Studio Sport die al tientallen jaren meegaan. Oh ja, ook Opsporing Verzocht hoort in dit rijtje.
l
En de TV-Show

Maar laten we het in dit topic hebben over de Televizierring, die hopelijk voor WIDM wordt ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline ThomasMolloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 谁是鼹鼠
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #258 Gepost op: 4-10-2013, 14:53:30 »
Over 2 weken is het al zover!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Gouden Televizier-Ring 2013!
« Reactie #259 Gepost op: 4-10-2013, 18:22:15 »
Doe mee allemaal!

#WIDMvoordeRing

Bij alle tweets standaard op vrijdag 18 oktober
'Ik ga even de honden uitlaten #WIDMvoordeRing''
Ik heb geen hond, mag het ook een kat zijn?