Auteur Topic: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)  (gelezen 186849 keer)

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #240 Gepost op: 15-06-2011, 23:40:14 »
PJ presenteerde vandaag weer eenvandaag
You'll never walk alone

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #241 Gepost op: 15-06-2011, 23:56:42 »
Kan hij niet mee demonstreren omdat hij momenteel op IJsland verblijft?
Zou kunnen, dan zouden de opnames nog bezig zijn. Ik denk eerlijk gezegd dat Art andere verplichtingen had waardoor hij er niet bij kan zijn
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 15-06-2011, 23:58:20 door mollenvanger20 »

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #242 Gepost op: 16-06-2011, 09:02:44 »
Zeg... ik wil er eigenlijk niet aan denken, maar gisteren was Santegoeds niet bij Evers staat op omdat hij op vakantie is. Is 1+1 hier 2?

m0ll0m

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #243 Gepost op: 16-06-2011, 11:14:56 »
Art was gister gewoon aanwezig bij de perspresentatie van de AVRO. Voor lola zoekt brood.
Dus hij is gewoon in Nederland.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #244 Gepost op: 16-06-2011, 11:41:16 »
Als ze echt op 16 mei zijn vertrokken (geruchten Privé) dan is iedereen inmiddels wel terug.

Het wordt toch wel steeds geloofwaardiger nu PJ nog steeds op de buis te zien is en we niks horen van een ander programma met (deze) BN'ers..

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #245 Gepost op: 16-06-2011, 11:53:56 »
Het is toch ook wel eens opgenomn in september/oktober?
...óf niet!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #246 Gepost op: 16-06-2011, 12:06:26 »
Het begint wel steeds geloofwaardiger te worden helaas. Ze hebben Art natuurlijk ook niet voor niets binnengehaald bij de Avro en hij kent het spel.


Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #247 Gepost op: 16-06-2011, 12:20:02 »
Ik zou het heel raar en jammer vinden als dat zo is..  ::ohno:: PJ doet het zo goed! En wordt nu echt het gezicht van WIDM en dan opeens wordt ie aan de kant geschoven..  ::niet-ok::

Het is toch ook wel eens opgenomn in september/oktober?
Augustus ook in 2004.. Lottie was toen jarig.. "He gefeliciteerd he!"  ::rofl::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #248 Gepost op: 16-06-2011, 12:34:31 »
Ik zou het heel raar en jammer vinden als dat zo is..  ::ohno:: PJ doet het zo goed! En wordt nu echt het gezicht van WIDM en dan opeens wordt ie aan de kant geschoven..  ::niet-ok::

Misschien vond Pieter Jan het na drie vier seizoenen WIDM zelf wel genoeg zo en heeft hij besloten zich alleen op Een Vandaag en Buitenhof te richten. Het is toch elke keer drie weken lang weg van huis (en hard werken).
« Laatst bewerkt op: 16-06-2011, 14:56:23 door Heinz »

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #249 Gepost op: 16-06-2011, 12:38:19 »
Misschien vond Pieter Jan het na drie seizoenen WIDM zelf wel genoeg zo en heeft hij besloten zich alleen op Een Vandaag en Buitenhof te richten. Het is toch elke keer drie weken lang weg van huis (en hard werken).

Dat zou ook kunnen idd. Maar dan nog vind ik Art niet geschikt voor WIDM. Buiten het feit dat hij een Winnaar was (en ik vind dat je als presentator niet meegedaan hoort te hebben als kandidaat) is Art ook niet echt een "vader" over de groep.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #250 Gepost op: 16-06-2011, 12:48:58 »
Dat zou ook kunnen idd. Maar dan nog vind ik Art niet geschikt voor WIDM. Buiten het feit dat hij een Winnaar was (en ik vind dat je als presentator niet meegedaan hoort te hebben als kandidaat) is Art ook niet echt een "vader" over de groep.

Je hoeft als programmamaker toch ook niet altijd dezelfde koers op te blijven varen? Art is jong en hip en hij kan presenteren. PJ was ook geen 'vader', en Karel al helemaal niet. Art spreekt waarschijnlijk een grote groep mensen aan.

(dit doet me trouwens denken aan de discussie van jaren geleden over Tooske als presentatrice voor de mol.  ;D)

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #251 Gepost op: 16-06-2011, 14:01:07 »
Ik vind Art echt superaardig (zoals ik 'm meegemaakt heb op de fandag). Ik zou het jammer vinden als PJ het niet meer presenteert, maar ik heb niks tegen Art als presentator. Er wordt iedere keer weer gemopperd als er een wisseling van presentator komt, maar achteraf pakt het juist altijd positief uit. Ik wacht gewoon rustig af.

Offline Delphin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #252 Gepost op: 16-06-2011, 14:18:02 »
Misschien vond Pieter Jan het na drie seizoenen WIDM zelf wel genoeg zo en heeft hij besloten zich alleen op Een Vandaag en Buitenhof te richten. Het is toch elke keer drie weken lang weg van huis (en hard werken).

Vier seizoenen toch?

Dat zou ook kunnen idd. Maar dan nog vind ik Art niet geschikt voor WIDM. Buiten het feit dat hij een Winnaar was (en ik vind dat je als presentator niet meegedaan hoort te hebben als kandidaat) is Art ook niet echt een "vader" over de groep.

Wie anders moet dan het stokje overnemen van PJ? Ik kan niemand anders bij de Avro(of de hele bende presentatoren zelfs) bedenken die beter bij WIDM past dan Art, hij heeft qua avontuurlijke amusement shows in het verre buitenland zelfs meer ervaring dan PJ. Logisch dat hij uiteindelijk WIDM zou krijgen gezien z'n verleden bij Net 5, ik had het alleen niet zo snel verwacht. Van mij mag PJ nog even blijven, Art kan altijd later nog. Hij is een sympathieke presentator en hij zal vast wel z'n eigen draai kunnen geven aan het programma.

Het gerucht zelf vertrouw ik nog niet helemaal, die Santegoeds gast probeert gewoon zijn roddelblad te promoten/verkopen, en hij weet donders goed dat WIDM hem veel plubiciteit oplevert.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #253 Gepost op: 16-06-2011, 14:55:48 »
Vier seizoenen toch?

Je hebt gelijk, vier al weer!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #254 Gepost op: 16-06-2011, 15:17:19 »
Of zou de serie al in eind maart of april opgenomen zijn?
(ik weet niet of PJ toen wel te zien was in zijn programma's, dat moet ik even nazoeken)
Maar mocht Pieter-Jan binnen deze maand nog een aantal weken verdwijnen dan kan het alsnog dat de serie wordt opgenomen. (ja of hij gaat met zomervakantie..)

Misschien neemt hij wel een tussenjaar als presentator van WIDM? En komt hij volgend jaar weer terug.
Wat me dan ook niet lekker zit(heb het eerder al eens gepost) is dat er geen bericht is geweest waarin zijn vertrek bekend wordt gemaakt. (zoals bij Angela en Karel dit wel het geval was)
« Laatst bewerkt op: 16-06-2011, 15:18:58 door mollenvanger20 »

Offline molfanelies

  • Forumlid
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #255 Gepost op: 16-06-2011, 19:14:55 »
Zou kunnen, dan zouden de opnames nog bezig zijn. Ik denk eerlijk gezegd dat Art andere verplichtingen had waardoor hij er niet bij kan zijn
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Als je meedoet aan WIDM kan je toch niet zelf bepalen wanneer je weer teruggaat. Dus als de opnames nu bezig zijn lijkt het me raar dat William Spaaij erbij was. Stel dat hij er langer ingezeten had, dan was hij niet bij die bruiloft geweest. En het lijkt me toch wel dat je daarbij wilt zijn als je vrienden bent.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #256 Gepost op: 16-06-2011, 19:23:12 »
Wie anders moet dan het stokje overnemen van PJ? Ik kan niemand anders bij de Avro(of de hele bende presentatoren zelfs) bedenken die beter bij WIDM past dan Art, hij heeft qua avontuurlijke amusement shows in het verre buitenland zelfs meer ervaring dan PJ. Logisch dat hij uiteindelijk WIDM zou krijgen gezien z'n verleden bij Net 5, ik had het alleen niet zo snel verwacht. Van mij mag PJ nog even blijven, Art kan altijd later nog. Hij is een sympathieke presentator en hij zal vast wel z'n eigen draai kunnen geven aan het programma.

Het is dan miss idd erg snel. Art wordt binnengehaald en hup presentator van 1 van de scorende programma's van de PO.. En als PJ uit zichzelf is opgestapt kan ik het nog wel begrijpen dat ze Art kiezen, maar als PJ weg moet voor Art dan vind ik het belachelijk.!

Maar miss dat ik niet echt fan ben van Art zijn presentatiekunsten en dat ik het daarom zo jammer vind dat hij wordt gekozen..

Ik blijf iig nog duimen voor PJ en er is nog niks zeker!  :D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Online LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #257 Gepost op: 16-06-2011, 19:42:21 »
Ik weet ook niet of Art of PJ de presentator is, maar mocht Art het wel zijn, geef hem dan in ieder geval een kans.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #258 Gepost op: 16-06-2011, 22:56:21 »
Het kan ook zijn dat de opnames op dit moment bezig zijn of op korte termijn gaan starten. Gisteren was PJ nog de presentator van EenVandaag, maar vandaag niet meer!

Normaal gesproken presenteert iemand EenVandaag van maandag tot en met zaterdag (dus zes dagen); tenzij iemand ziek is, op vakantie gaat of... een ander programma gaat presenteren ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #259 Gepost op: 18-06-2011, 18:22:12 »
Het kan ook zijn dat de opnames op dit moment bezig zijn of op korte termijn gaan starten. Gisteren was PJ nog de presentator van EenVandaag, maar vandaag niet meer!

Normaal gesproken presenteert iemand EenVandaag van maandag tot en met zaterdag (dus zes dagen); tenzij iemand ziek is, op vakantie gaat of... een ander programma gaat presenteren ;)

Helaas! Pieter Jan was weer gewoon op tv vandaag!  ::ohno:: :\'(
Tell me what your telescope says