Auteur Topic: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)  (gelezen 186838 keer)

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #360 Gepost op: 26-07-2011, 20:37:22 »
Volgens mij is dat niet PJ die gisteren en vandaag 1Vandaag heeft gedaan  ::tandpastasmiley::


Zou het dan toch....???:-X

En nog over die Giel mobiel:
en ra ra ra wie m vandaag had, JP...
Hij zei zoals gewoonlijk natuurlijk weer niks over WIDM, maar de link met Anne Marie vind ik verdacht XD

JP houdt de gielmobiel 3 weken omdat Giel op vakantie gaat (met 'Wie is de Mol'???) Ik denk serieus dat Giel in WIDM zit en dat de opnames nu dus beginnen/begonnen zijn...
« Laatst bewerkt op: 26-07-2011, 20:49:06 door peterterh »

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #361 Gepost op: 26-07-2011, 22:09:09 »
JP houdt de gielmobiel 3 weken omdat Giel op vakantie gaat (met 'Wie is de Mol'???) Ik denk serieus dat Giel in WIDM zit en dat de opnames nu dus beginnen/begonnen zijn...

Leuke theorie  ::ok:: .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #362 Gepost op: 26-07-2011, 22:21:58 »
`Theorie van het jaar ::cheerleader::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #363 Gepost op: 27-07-2011, 12:15:16 »
En nog over die Giel mobiel:
JP houdt de gielmobiel 3 weken omdat Giel op vakantie gaat (met 'Wie is de Mol'???) Ik denk serieus dat Giel in WIDM zit en dat de opnames nu dus beginnen/begonnen zijn...

Mooie theorie. Dit (http://giel.vara.nl/Groeten-Giel-uit.970.0.html) maar even in de gaten houden dan...

m0ll0m

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #364 Gepost op: 27-07-2011, 13:32:42 »
De grap is dat Giel nog steeds actief is op internet, ook vandaag nog, zie ook de link van Mollom

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #365 Gepost op: 27-07-2011, 14:29:38 »
De grap is dat Giel nog steeds actief is op internet, ook vandaag nog, zie ook de link van Mollom
Wie zegt dat hij deze site (en zijn twitteraccount) zelf bijhoudt? Heeft 'ie vast wel z'n mannetjes(/vrouwtjes) voor!

Verder denk ik echt niet dat Art het programma gaat doen: hij heeft immers al Fort Boyard gekregen en ik denk dat meer Art wel voor overkill zou zorgen... En ook denk ik dat Nelleke van der Krogt niet de presentatie overneemt  ;) (misschien kandidate  ;D)
« Laatst bewerkt op: 27-07-2011, 14:32:17 door peterterh »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #366 Gepost op: 27-07-2011, 14:54:25 »
Natuurlijk is een dergelijke site door anderen in te vullen.


Maar aan de ene kant hebben we de afwezigheid van Pieter Jan op dit moment, en als die samenhangt met de opnames, dan mag je er rustig vanit gaan dat Marit van Bohemen, Hadewych Minis, Annemarie Jung, Willem Spaaij en Frits Huffnagel NIET meedoen aan Wie is de Mol. Want die mensen zijn in deze samenstelling immers in mei al gespot op Schiphol.


Beide dingen gaan mijns inziens niet samen.

JP had het erover dat de opnames momenteel gemonteerd werden. Of hij zit driftig mee te liegen, OF de opnames zijn al geweest.


Overigens was er in mei een opnamestop van  Lingo van enkele weken, Lucille vertrok toen naar Spanje voor enkele weken, maar is ook allang weer terug.
« Laatst bewerkt op: 27-07-2011, 14:56:12 door Bodejos »

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #367 Gepost op: 27-07-2011, 14:59:02 »
Natuurlijk is een dergelijke site door anderen in te vullen.


Maar aan de ene kant hebben we de afwezigheid van Pieter Jan op dit moment, en als die samenhangt met de opnames, dan mag je er rustig vanit gaan dat Marit van Bohemen, Hadewych Minis, Annemarie Jung, Willem Spaaij en Frits Huffnagel NIET meedoen aan Wie is de Mol. Want die mensen zijn in deze samenstelling immers in mei al gespot op Schiphol.


Beide dingen gaan mijns inziens niet samen.

JP had het erover dat de opnames momenteel gemonteerd werden. Of hij zit driftig mee te liegen, OF de opnames zijn al geweest.
Niets is wat het lijkt....

Citaat
Overigens was er in mei een opnamestop van  Lingo van enkele weken, Lucille vertrok toen naar Spanje voor enkele weken, maar is ook allang weer terug.

Twitter Lucille Werner (1:43 PM Jul 27th):

Citaat
Deze weken druk met tv programma #Cappies #TROS bezig. 21 aug opnamen in Bloemendaal! Wil je erbij zijn mail naar Cappies @tros.nl

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #368 Gepost op: 27-07-2011, 15:32:13 »
die laatste quote heb ik ook, ik heb Lucille op twitter. Maar daaruit maakte ik op dat Lucille er in mei enkele weken niet was (vakantie dus).

Lucille kan overigens heel goed twee programma's tegelijk presenteren/opnemen.


Overigens, je hoeft me na ruim 8 jaar Realitynet echt niet uit te leggen wat het gezegde ''niets is wat het lijkt'' inhoudt.

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #369 Gepost op: 27-07-2011, 15:42:10 »
Het spijt me Bodejos als je het zo opvatte, ik wilde alleen maar deze veelgebruikte oneliner gebruiken om aan te geven hoe ik erover denk...

En ik ben het met je eens dat Lucille uiteraard meerdere programma's kan doen.

Ben benieuwd of er de komende tijd nog iets opduikt/onderduikt  ::tandpastasmiley::


Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #370 Gepost op: 27-07-2011, 15:55:32 »
Giel Beelen doet zeker NIET mee aan Wie is de Mol. Die heeft in de Wereld Draait door nog eens zijn afkeer uitgesproken over het feit dat ie samen moest optrekken met allemaal zogenaamd bekende nederlanders. Hij vind het wel leuk om te kijken.

Lucille Werner doet ook niet mee. Iedereen haar handicap vergeten?

Het zou knap zijn als het allemaal een complot van de AVRO was maar ik geloof daar niet zo in. Ben benieuwd wanneer Santegoeds met de 10e naam op de proppen komt.
When life knocks you down, fight back!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #371 Gepost op: 27-07-2011, 16:00:34 »
Lucille Werner doet ook niet mee. Iedereen haar handicap vergeten?

...?

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #372 Gepost op: 27-07-2011, 16:19:34 »
...?
Is dat een vraagteken van: "Welke handicap?" of een vraagteken van "Wie heeft ook gezegd dat Lucille mee zou doen?" ?

Op vraag één is het antwoord:
Citaat van: Wikipedia
Werner heeft bij haar geboorte een hersenbeschadiging als gevolg van zuurstofgebrek opgelopen, waardoor ze moeilijk loopt.
Op vraag twee is het antwoord: niemand...
臥底 是 谁?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #373 Gepost op: 27-07-2011, 16:24:51 »
Is dat een vraagteken van: "Welke handicap?" of een vraagteken van "Wie heeft ook gezegd dat Lucille mee zou doen?" ?

Geen van beide. Ik zie geen samenhang tussen het hebben van een handicap en (dus?) niet mee kunnen doen aan de mol. :)

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #374 Gepost op: 27-07-2011, 17:09:50 »
Als je moeilijk loopt is meedoen aan de mol denk ik niet zo handig omdat er ook physieke opdrachten zijn. Denk bijvoorbeeld aan de vulkaan binnen een bepaalde tijd afrennen dat zou dan dus niet gaan.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #375 Gepost op: 27-07-2011, 19:08:30 »
Als je moeilijk loopt is meedoen aan de mol denk ik niet zo handig omdat er ook physieke opdrachten zijn. Denk bijvoorbeeld aan de vulkaan binnen een bepaalde tijd afrennen dat zou dan dus niet gaan.
Of er komt 'para'moleditie (vergelijkbaar met de Paralympische Spelen) met o.a. Lucille Werner, Esther Vergeer, Koos Alberts en Marc de Hond :P
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #376 Gepost op: 30-07-2011, 21:02:50 »
Heb ik het zo allemaal goed samengevat?  ::rofl::
http://www.molpedia.tk/index.php/Bekendmaking_kandidaten_2012

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #377 Gepost op: 30-07-2011, 21:27:48 »
Of er komt 'para'moleditie (vergelijkbaar met de Paralympische Spelen) met o.a. Lucille Werner, Esther Vergeer, Koos Alberts en Marc de Hond :P
Maurice de Hond, neem ik aan?

In dat geval, als het een Paramol-editie wordt, met mensen die aan hun lichamelijke handicap niets kunnen doen zoals Lucille Werner, kan er misschien ook een komen met mensen wier verstandelijke vermogens niet boven de 30 (in iq-termen) uit komen, kan wilders ook meedoen........samen met de cast van oh oh cherso.

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #378 Gepost op: 30-07-2011, 21:42:18 »
Maurice de Hond, neem ik aan?

In dat geval, als het een Paramol-editie wordt, met mensen die aan hun lichamelijke handicap niets kunnen doen zoals Lucille Werner, kan er misschien ook een komen met mensen wier verstandelijke vermogens niet boven de 30 (in iq-termen) uit komen, kan wilders ook meedoen........samen met de cast van oh oh cherso.
Gelijk heb je  :-X
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)
« Reactie #379 Gepost op: 30-07-2011, 21:45:44 »
Ter verduidelijking, ik bedoel niet dat ze ieder voor zich aan die 30 komen. SAMEN, dus.