Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 70913 keer)

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #120 Gepost op: 7-03-2013, 23:12:32 »
Kees bevestigde voortdurend mijn vermoedens, maar deze koker-actie was toch wel één van de duidelijkste mollenacties voor mij. Een koker vinden in de winkel, omdat dat natuurlijk leuk is voor de ontwikkel opdracht.

als het puur voor het leuke was had hij ook een van die 6 ongeopend kunnen laten. Hij zij zelf dat hij verrast werd door die kokers in de winkel, geen reden om daar nu aan te twijfelen.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 10
« Reactie #121 Gepost op: 7-03-2013, 23:13:07 »
Om even in Paulien-termen te blijven spreken: Wat ontzettend kut dat dit seizoen al weer voorbij is! Het was een prachtig seizoen, en ik kijk nu al uit naar volgend jaar!  ::bravo::

WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Kleurenblind

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #122 Gepost op: 7-03-2013, 23:13:14 »
Er staan meer hints op de site....... maar die site heeft een fout en blijft maar de priester hint laten zien terwijl je op anderen klikt -____________-" Maar was een leuke mol, al houd ik meer van mollen zoals Milouska en Dennis, maar nu hebben we alle mollen gehad toch? Licht, donker, dom, slim, homo....

Nee, 'oud' hebben we nog niet gehad. De oudste deelnemer is er tot nu toe altijd (vrij snel) uitgevlogen.
Al enkele jaren houd ik de oudste deelnemer in het begin extra in de gaten. Zodra een veertig-plusser meer dan drie afleveringen overleeft, is die dus extra verdacht!   ::jaja::

Offline Kleurenblind

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #123 Gepost op: 7-03-2013, 23:15:33 »
Nog steeds snap ik dat geld wissel opdracht in de trein niet.

Kees geeft Spencer het geld. Hij krijgt 3 ongevouwen briefjes terug maar wil ze inwisselen voor gevouwen briefjes.... dit heeft toch geen enkel nut 750 blijft 750.

Kees gaf die vent 3 keer 3 gevouwen briefjes, ieder krijgt er ook 3 apart terug... blijft dan toch net zoveel en is er toch niks verloren en niks gewonnen.... maar er is wel 500 euro bij gekomen van Carolien en Paulien.

Die gevouwen briefjes heeft hij uit de pot gestolen! En die ongevouwen briefjes geeft hij sowieso niet aan Paulien.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 10
« Reactie #124 Gepost op: 7-03-2013, 23:16:08 »
Om even in Paulien-termen te blijven spreken: Wat ontzettend kut dat dit seizoen al weer voorbij is! Het was een prachtig seizoen, en ik kijk nu al uit naar volgend jaar!  ::bravo::

Arme Paulien. Zelfs na 10 afleveringen blijft die ene uitspraak haar achtervolgen, terwijl ze het woord in kwestie helemaal niet met die betekenis gebruikte...

Offline Kleurenblind

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #125 Gepost op: 7-03-2013, 23:17:05 »
Met die kokers vond ik echt briljant. Jij jat ze, anderhalve seconde later Zarayda: "Hebben we dit nodig?" ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Tja, het is dat we Zaryada moeilijk een 'dom blondje' kunnen noemen....    ::rofl::

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #126 Gepost op: 7-03-2013, 23:17:14 »
Kees was een lekker actieve, vrij subtiele mol, met veel lef en heeft zo te zien best wel wat gemold (voor zover de opdrachten dat toelieten, want veel opdrachten was nu eenmaal geen geld mee te verdienen of waren nauwelijks te mollen). Zeker één van mijn favoriete mollen!

Geheel mee eens!  ::ok::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 10
« Reactie #127 Gepost op: 7-03-2013, 23:17:21 »
Met die betekenis heeft ze het woord anders ook regelmatig gebruikt hoor ::rofl::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Kleurenblind

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #128 Gepost op: 7-03-2013, 23:18:20 »
zo dan, Kees springt gewoon ff twee keer. respect!

Hoe kom je daar nou bij?

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #129 Gepost op: 7-03-2013, 23:19:39 »
Dank voor het hier plaatsen Rat!  ::ok::

Hoe kom je daar nou bij?

Dat vertelden ze in de moltalk. Bij zijn eerste sprong waren ze vergeten de camera's aan te zetten  ::rofl::

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #130 Gepost op: 7-03-2013, 23:20:00 »
Wat me wel verbaasde trouwens was dat

1. Hij zelf kennelijk ook uit moest vogelen wie de mollen aan het kampvuur waren?
2. Dat hij niet wist waar die kokers lagen in de winkel.

Dat laatste dan misschien wat minder maar vooral het eerste vond ik wel frappant.

En kan iemand op de fandag ajb vragen waar nou die kokers met geld tijdens de Big Five opdracht lagen ajb?  ;D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #131 Gepost op: 7-03-2013, 23:20:45 »
Dank voor het hier plaatsen Rat!  ::ok::

Dat vertelden ze in de moltalk. Bij zijn eerste sprong waren ze vergeten de camera's aan te zetten  ::rofl::

En hij was er goed pissig over omdat het idd verdacht was.  ::rofl::
Terecht mijns inziens..
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #132 Gepost op: 7-03-2013, 23:21:19 »
Dank voor het hier plaatsen Rat!  ::ok::

Dat vertelden ze in de moltalk. Bij zijn eerste sprong waren ze vergeten de camera's aan te zetten  ::rofl::
Lekker slim!
Was dat ook degene die achter de spelfouten zat?  ::rofl::

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #133 Gepost op: 7-03-2013, 23:21:52 »
Wat me wel verbaasde trouwens was dat

1. Hij zelf kennelijk ook uit moest vogelen wie de mollen aan het kampvuur waren?
2. Dat hij niet wist waar die kokers lagen in de winkel.

Dat laatste dan misschien wat minder maar vooral het eerste vond ik wel frappant.

En kan iemand op de fandag ajb vragen waar nou die kokers met geld tijdens de Big Five opdracht lagen ajb?  ;D



3 kokers bij de Big Five
2 kokers bij de Safari
2 kokers in de winkel, waarvan 1 verduisterd.

Maakt samen 7 kokers  ;)

Offline Kleurenblind

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #134 Gepost op: 7-03-2013, 23:22:30 »
Dit was echt een super seizoen!
Widm verdient dit jaar echt de televizierring.


Helemaal mee eens!  ::jaja::

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #135 Gepost op: 7-03-2013, 23:22:53 »
Dat snap ik Zwanee maar Art gaf aan dat de kandidaten geld over het hoofd hadden gezien in die opdracht.
In de chat hintte hij daar weer naar.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Kleurenblind

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #136 Gepost op: 7-03-2013, 23:24:48 »
Wat ik alleen niet snap is dat er niks is gezegd over de opdracht met kooien, waar art aan het einde zei: "Ik had gezegd dat er bij deze opdracht veel geld te verdienen was maar schijnbaar hebben jullie iets gemist"
wat was nou de bedoeling bij die opdracht, wat moesten ze doen.
raar dat die niet wordt uitgelegd terwijl dat wel de meest verwarrende opdracht ooit is

Inderdaad! Het zou de programmamakers sieren als ze daar op internet nog uitleg over geven!

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #137 Gepost op: 7-03-2013, 23:25:36 »
Nee, 'oud' hebben we nog niet gehad. De oudste deelnemer is er tot nu toe altijd (vrij snel) uitgevlogen.
Al enkele jaren houd ik de oudste deelnemer in het begin extra in de gaten. Zodra een veertig-plusser meer dan drie afleveringen overleeft, is die dus extra verdacht!   ::jaja::
Vorige 2 seizoenen verdacht je Karin en Frits dus?  :D
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #138 Gepost op: 7-03-2013, 23:27:18 »
Dat snap ik Zwanee maar Art gaf aan dat de kandidaten geld over het hoofd hadden gezien in die opdracht.
In de chat hintte hij daar weer naar.

Klopt  ::jaja::
Ik ben ook wel benieuwd, en ben er bij op dr Molfandag, ik zal een poging wagen (als ik het niet vergeet)

Offline Kleurenblind

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #139 Gepost op: 7-03-2013, 23:28:29 »
Wij zaten hier echt te roepen: IS ER DAN NIEMAND DIE DE ZAKKEN VAN DE ANDERE KANDIDATEN OP VERSTOPT GELD NAZOEKT? Is zoiets ooit wel gebeurd in de MOL? I

Dan stop je het toch in je onderbroek?   ::rofl::