Auteur Topic: [Kandidaat] PEPIJN is niet de Mol!  (gelezen 233117 keer)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #320 Gepost op: 28-01-2011, 14:50:42 »
Daarnaast, wellicht iets dieper in de tunnel, zien we tijdens de vorige aflevering tijdens de hotelkameropdracht de klok rechtsonder van 11:34 naar 11:33 wanneer Pepijn in beeld is (32:44 van de aflevering). Tezamen met alle (11) 33/34 getallen, de verjaardag van Pepijn (34 jaar geworden in aflevering 2) vind ik het mede verdacht.

Hmm dat was me nog niet opgevallen.
Die vind ik inderdaad wel frappant zeker in combinatie met die twitter :
Zo, en dat was in aflevering drie afvaller twee. Op naar vier! Groeten van de elfde Mol.

(2x 3, 33 wordt 34?!)

Overigens valt me die 3-4 al op vanaf het allereerste filmpje, vergeet niet dat er toen 3 kandidaten bekend gemaakt werden en de vraag getwitterd werd wie nummer 4 zou worden..
De drie 'bekende' kandidaten werden 2x 3 keer gedraaid en 1 x 4 maal (elk in 3-4 verschillende poses), zodat ze precies gespiegeld kwamen te staan..




Ik vroeg me toen al af waarom er nu precies 3 kandidaten bekend gemaakt werden.

De 11 zou dan idd op 'dubbel' kunnen slaan (lees: dubbel, spiegeling, echo en miss. idd ook nadoen en papagaaien). In ieder geval was de dubbele 3 vanaf het begin vrij prominent aanwezig.

Het stukslaan van de Pinata.. en in elke aflevering zat er wel een referentie aan zijn werk.

Afl 1: de straatclown in het straatbeeld
Afl 2: de pinata in de vorm van een clown.
Afl 3: de clownsact met rooie neuzen
Afl 4: acrobatiek op een koordje en 'met vuur spelen' in de testbiecht (hetgeen hij in afl 3 natuurlijk letterlijk deed).
« Laatst bewerkt op: 28-01-2011, 16:41:00 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #321 Gepost op: 28-01-2011, 16:20:06 »
Ik heb afl. 3 weer bekeken maar het is echt Pepijn die als eerste zegt deze is geschetst (en wijst naar de schildering) en daarna pas gaat Karin roepen deze is nog niet af. 

Ik ben na afl.3 overgestapt naar Pepijn en heb daar geen spijt van. Ik vond in afl.4 dat hij erg zijn best deed om zijn bus te laten winnen. Vol gas en hij had nog de slimme tip om alle balletjes zonder letter uit het raam te gooien. En natuurlijk die vreemde actie op de kabel. Als hij kandidaat was geweest had ie toch beter snel en zonder fratsen naar de overkant kunnen gaan? (en dat is voor hem een makkie met zijn Ashton Brothers achtergond) nee, hij gaat eerst en laat zich bijna vallen..(wat keken Soundos, Miryanna en misschien zelfs Patrick met zijn bravoure bibberend toe)
« Laatst bewerkt op: 28-01-2011, 16:21:54 door Lonneke14 »

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #322 Gepost op: 28-01-2011, 16:23:29 »
Hij begint nu wel heel erg verdacht te worden ::vergroot::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Penthesileia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #323 Gepost op: 28-01-2011, 17:08:47 »
Hmm even een paar post terug ging het inderdaad over die geraffineerdheid van Pepijn als mol. Dat is waarom ik inderdaad al vanaf aflevering 1 op hem zit. Het probleem is alleen dat ik Art ook zo verdacht vind.. Maar volgens mij is dat gewoon een grote streber. Anders liegt ie toch niet tegen Patrick? Daar heeft een mol niks aan, toch?
En dan daarna is hij zo overduidelijk nep aan het biechten over zijn gedachte gang dat een mol geen jokers nodig heeft: Patrick.

Aarghh moeilijk, moeilijk. Maar jullie hebben me weer overtuigd: Pepijn móet het wel zijn. Ook qua montagewerk, zijn eventuele molactie's worden namelijk nooit groot uitgemeten wat bij anderen wel gedaan wordt. Zoals Patrick. Patrick is zooo niet de mol!

Maar Art is bij de executies altijd zo stil en op de achtergrond alsof ie zich een beetje schaamt ofzo..
Hmm ik ga daar maar eens verder over discusieren op het Art-forum..
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #324 Gepost op: 28-01-2011, 19:31:39 »
Interessant dat afvaller Miryanna bij de Roodshow zei dat ze dacht dat kandidaat Pepijn zich expres verdacht wilde maken. Ook al is Pepijn vanaf aflevering 1 mijn Mol ("schot voor de boeg" zelfs), soms krijg ik toch ook dat idee. (Maar Miryanna is natuurlijk niet voor niets afgevallen, dus wat dat betreft pleit dit juist voor Pepijn als Mol.)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #325 Gepost op: 28-01-2011, 19:48:49 »
Interessant dat afvaller Miryanna bij de Roodshow zei dat ze dacht dat kandidaat Pepijn zich expres verdacht wilde maken. Ook al is Pepijn vanaf aflevering 1 mijn Mol ("schot voor de boeg" zelfs), soms krijg ik toch ook dat idee. (Maar Miryanna is natuurlijk niet voor niets afgevallen, dus wat dat betreft pleit dit juist voor Pepijn als Mol.)
Grappig, ik heb het ook gehoord op de radio en ik zat ook gelijk te denken "Ligt het er toch niet veel te dik op bij Pepijn?".  :D

Ik vond het interview verder wel enigszins verhelderend. Ze heeft dus echt op Karin gestemd, dus die kan weggestreept worden. Patrick en Pepijn zéggen beide ook op Karin te stemmen. Vliegt 1 van hen (de belangrijkste verdachten op dit forum momenteel) er dan binnenkort uit?  ::)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #326 Gepost op: 28-01-2011, 21:40:31 »
Hmm dat was me nog niet opgevallen.
Die vind ik inderdaad wel frappant zeker in combinatie met die twitter :
Zo, en dat was in aflevering drie afvaller twee. Op naar vier! Groeten van de elfde Mol.

(2x 3, 33 wordt 34?!)

Overigens valt me die 3-4 al op vanaf het allereerste filmpje, vergeet niet dat er toen 3 kandidaten bekend gemaakt werden en de vraag getwitterd werd wie nummer 4 zou worden..
De drie 'bekende' kandidaten werden 2x 3 keer gedraaid en 1 x 4 maal (elk in 3-4 verschillende poses), zodat ze precies gespiegeld kwamen te staan..




Ik vroeg me toen al af waarom er nu precies 3 kandidaten bekend gemaakt werden.

De 11 zou dan idd op 'dubbel' kunnen slaan (lees: dubbel, spiegeling, echo en miss. idd ook nadoen en papagaaien). In ieder geval was de dubbele 3 vanaf het begin vrij prominent aanwezig.

Het stukslaan van de Pinata.. en in elke aflevering zat er wel een referentie aan zijn werk.

Afl 1: de straatclown in het straatbeeld
Afl 2: de pinata in de vorm van een clown.
Afl 3: de clownsact met rooie neuzen
Afl 4: acrobatiek op een koordje en 'met vuur spelen' in de testbiecht (hetgeen hij in afl 3 natuurlijk letterlijk deed).

Ik meen me te herinneren dat hij bij het levend schilderij ook met één hand drie vingers en met de andere hand vier vingers ophoudt, zogenaamd om te tellen wat hij zag in het schilderij.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #327 Gepost op: 28-01-2011, 21:44:00 »
Interessant dat afvaller Miryanna bij de Roodshow zei dat ze dacht dat kandidaat Pepijn zich expres verdacht wilde maken. Ook al is Pepijn vanaf aflevering 1 mijn Mol ("schot voor de boeg" zelfs), soms krijg ik toch ook dat idee. (Maar Miryanna is natuurlijk niet voor niets afgevallen, dus wat dat betreft pleit dit juist voor Pepijn als Mol.)

Was Miryanna niet degene die overwegend op Karin stemde??  :D

Als er nou iemand in deze serie overkomt als 'kandidaat die zich expres verdacht wil maken' dan lijkt me dat Karin wel.  ::rofl::

Overigens heb ik regelmatig dezelfde twijfels maar dan denk ik: vind ik een van de anderen minder dubieus in dat opzicht?
Het antwoord is dan een klinkend: nee.  ;D
Dus blijf ik voorlopig bij Pepijn tot er zich een onoverkomelijke contradictie of exit aandient.  ::)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #328 Gepost op: 28-01-2011, 22:20:45 »
Apropos 'Iets is wat het lijkt':

PJ start zijn gebruikelijke verhaaltje voor de intro.
'Toch was Horace niet de mol.
De echte mol verheugt zich intussen op een ritje in een oude autobus en op een zenuwslopend wandelingetje van ruim 100 m'.

Vervolgens zien we de intro.
- We horen Art bij de bus-opdracht (Pepijn zat in dezelfde bus).
- We zien Pepijn op het koord bij de 'Puerta del Diablo' de '100 meter' lopen.

Natuurlijk kan alles een doublebluff zijn, ook. Maar goed, de aflevering heet 'iets is wat het lijkt' dus who's to know.  :)
« Laatst bewerkt op: 3-02-2011, 04:07:56 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #329 Gepost op: 29-01-2011, 00:36:12 »
Hoewel Art voor mij nog steeds de mol is, is hij toch een heel stuk in de buurt gekomen (samen met Anna) als mol!
Ich bin ein Bärliner!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #330 Gepost op: 29-01-2011, 01:32:13 »
Was Miryanna niet degene die overwegend op Karin stemde??  :D

Als er nou iemand in deze serie overkomt als 'kandidaat die zich expres verdacht wil maken' dan lijkt me dat Karin wel.  ::rofl::

Overigens heb ik regelmatig dezelfde twijfels maar dan denk ik: vind ik een van de anderen minder dubieus in dat opzicht?
Het antwoord is dan een klinkend: nee.  ;D
Dus blijf ik voorlopig bij Pepijn tot er zich een onoverkomelijke contradictie of exit aandient.  ::)

Hohoho, er is een groot verschil tussen wat wij op TV zien en hoe de kandidaten zich werkelijk gedragen. Wij zien Karin erg knullig en dom doen en dat wordt erg uitgelicht bovendien, maar het kan best zijn dat het in werkelijkheid veel subtieler gaat en echt als molstreken overkomt op de kandidaten. Tegelijkertijd kan Pepijn best in zijn doen en laten als nepmol over komen zonder dat wij daar heel veel van te zien krijgen.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #331 Gepost op: 29-01-2011, 02:17:35 »
Hohoho, er is een groot verschil tussen wat wij op TV zien en hoe de kandidaten zich werkelijk gedragen. Wij zien Karin erg knullig en dom doen en dat wordt erg uitgelicht bovendien, maar het kan best zijn dat het in werkelijkheid veel subtieler gaat en echt als molstreken overkomt op de kandidaten. Tegelijkertijd kan Pepijn best in zijn doen en laten als nepmol over komen zonder dat wij daar heel veel van te zien krijgen.

Hohoho.. dat realiseer ik me ook wel...  ;)
Toch is een bus direct ergens op in rijden nou niet bepaald subtiel te noemen..
Of acties zoals de eerste vraag die ze krijgt voor 50 euro te saboteren - en haar behoorlijk overduidelijk foute antwoord bij het stilleven al evenmin... ::) (om maar enkele voorbeelden te noemen).

Getuige hoeveel mensen op haar stemmen kennelijk (gezien de biechts en de testbiechts & exit-interviews op de radio) lijkt het me dan niet onaannemelijk dat e.e.a. er ook ter plaatse nogal dik bovenop lag..
Dus daarom vind ik dit argument niet per se steekhoudend - uiteraard zien we niet 100% van alles maar ik kan niet zeggen dat datgene wat we van Pepijn hebben gezien nou zoveel meer 'obvious nepmol' was dan Karin..  ::)

Overigens noemt Miryanna als voorbeeld voor dit standpunt zijn 'val' bij de Puerta del Diablo - maar juist deze actie valt op meerdere manieren uit te leggen.  ::)
(Men denke bijvoorbeeld terug aan Yvon die de telefoon in de dodge zag (stoomtrein-opdracht afl 3, serie 5) , en iets zei als 'die is gewoon van de productie' waardoor Sander iig volledig op een dwaalspoor was gezet vanwege de 'obvious' sabotage).
« Laatst bewerkt op: 29-01-2011, 02:33:35 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #332 Gepost op: 30-01-2011, 16:32:46 »
Het stripblad Kuifje laat me maar niet los. Nu kom ik het volgende tegen:
De eerste Pep verscheen op 6 oktober 1962 en werd uitgegeven door De Geïllustreerde Pers NV in Amsterdam. Op de cover staan Mickey Mouse en Kuifje die elkaar de hand schudden onder de kop: Mickey en Kuifje in Pep. Op de eerste pagina werd de naam Pep uitgelegd: "Pep is een Engels woord voor pit, vuur, vaart en levenslust. Daarom is Pep een blad met pep".
We horen ook Herman van Veen met het nummer Anne. Herman van Veen is ook een nederlandse clown.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #333 Gepost op: 30-01-2011, 16:45:35 »
Pep is een Engels woord voor pit, vuur, vaart

En hoeveel pit stopte Pepijn wel niet in de bus die daarna in volle vaart in vuur en vlam ging met alle rook tengevolge?! Heerlijk, deze tunnel  ::love:: ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #334 Gepost op: 30-01-2011, 16:48:57 »
Mensen die alleen maar dit topic lezen. Switch ook even naar andere topics. Ik probeer jullie uit de tunnel te halen, nu het nog kan!  ::joehoe::
Niet wel zeggende dat Pepijn het wel niet kan zijn!
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #335 Gepost op: 30-01-2011, 16:53:57 »
Ik zit ook wel op het Patrick topic met al zijn bizarre anagrammen hoor. De rest inderdaad niet, dat moet ik toegeven. Maar vind ik ook redelijk zinloos. Ik volg gewoon de WIDM-poll op .com en die zegt ook dat ik alleen op deze 2 topcis hoef te wezen  ::tandpastasmiley::  ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #336 Gepost op: 30-01-2011, 18:25:54 »
Hmm ik denk niet echt dat ik in een tunnel zit sws.
Ik bekijk alle acties van alle kandidaten nog steeds, en probeer dit zo objectief mogelijk te doen, wel. Niet per se op zoek te gaan naar wat mijn theorie bevestigt. Het wordt bevestigd of niet, zonee dan moet het dus anders zijn en dan moet ik een beter model vinden.  ::)

Alles tot nu toe nalopend vind ik Pepijn en Patrick het sterkst in aanmerking komen voor het molschap. Evt nog wat twijfels bij Soundos maar de rest heb ik eigenlijk zo goed als weggestreept.

Als blijkt dat ik er volledig naastzit dan heb ik kennelijk toch niet goed genoeg opgelet, of de mol heeft simpelweg veel minder gemold dan deze beide heren (ook dat is in het verleden wel gebeurd dus het biedt zeker geen uitsluitsel).

Ik zie nog steeds dingen bij Pepijn die me doen twijfelen - maar ik zie ook dingen bij Patrick die ik niet helemaal kan rijmen. Dus elke aflevering is het weer een beetje bijstellen.

Persoonlijk (en dat is precies dat, niks meer en niks minder) zou Pepijn me als mol meer aanspreken dan Patrick om diverse redenen.

@Jelsir,
Wat jij en een paar anderen allemaal in het Anna topic schrijven moet je zelf weten maar wil je ajb niet ook andere topics met dit soort posts gaan overspoelen. Whatever tunnel jij of ook mensen hier inzitten dat moeten ze zelf weten en opmerkingen als 'redden voor het te laat is' en 'kijk ook eens ergens anders', sja.  ::)
Ik neem aan dat je het niet serieus bedoelde ... Maar een ieder moet zelf maar zijn/haar keuzes maken op basis van voor hem of haar valide argumenten - tegenargumenten zijn natuurlijk prima maar aan dit soort commentaren hebben we niet veel, lijkt me..  ::)
« Laatst bewerkt op: 30-01-2011, 21:12:01 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #337 Gepost op: 30-01-2011, 18:58:50 »
Mensen die alleen maar dit topic lezen. Switch ook even naar andere topics. Ik probeer jullie uit de tunnel te halen, nu het nog kan!  ::joehoe::
Niet wel zeggende dat Pepijn het wel niet kan zijn!
Jelsir, misschien is deze tunnel wel de juiste. Dat weten wij niet, dus hoezo anderen uit een tunnel willen halen. Ik bekijk een ieder afzonderlijk en wat zie ik er in. Daaruit trek ik mijn conclusies en zo kijkt denk ik iedereen hier.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #338 Gepost op: 30-01-2011, 22:33:39 »
Misschien gezien de zoek de verschillen. Pepijn heeft zijn haren iedere biecht weer anders...
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #339 Gepost op: 1-02-2011, 04:45:09 »
In het 'Aflevering 4' topic is het e.e.a. geopperd aangaande een veronderstelde montagefout (ofwel, mix) tussen het oude en het nieuwe logo aan het einde van de serie. Onderstaande is een reactie daarop.

Omdat wat ik daar schreef eigenlijk mogelijk juist betrekking heeft op Pepijn (en het afl 4 topic wrsch over een week ver weggezakt is) wilde ik het hier toch ook even vermelden aangezien - mocht Pepijn de volgende ronde overleven en we hier verder kunnen speculeren over zijn mogelijke molschap  ;D - dit misschien een interessant idee zal zijn om verder uit te werken. (Afhankelijk wat er verder gebeurt mbt 'de hulpmol' in de serie uiteraard) :

Hmmm...

Ik vind het eigenlijk onwaarschijnlijk dat dit een 'montagefout' is.
Maar dit is sws een afl die afwijkt tov de vorige 'nieuwe stijl' omdat ook het deuntje van de exit ineens hetzelfde was als voorheen (niet datzelfde 'aanloop-deze-persoon-gaat-exit' als bij de vorige twee exits).

Ze hebben duidelijk aangekondigd dat ze een nieuwe stijl en frisse look wilden hebben na 10 seizoenen Mol, dus dan is dit combilogo des te opvallender. Een programma dat met zoveel zorg gemaakt is, een hoop aandacht besteedt aan het 'nieuwe uiterlijk' en dan daarin ineens een 'foutje'?  ::) Aangezien de logo's 'blenden' en het verschil subtiel is, lijkt het me waarschijnlijker dat het opzettelijk gedaan is.
(By the way: Zoek de verschillen, vind de mol?  ;D )


De titel van de aflevering is 'Iets is wat het lijkt'.
Dat kan natuurlijk op veel verschillende manieren opgevat worden en naar wie je wilt uitgelegd worden.
Toch moet ik terugdenken aan die eerste aflevering waarin PJ zegt dat 'de mol jullie hulp nodig heeft'. Dat suggereert een hulpmol idee en toch is dit er tot nu toe niet van gekomen. We hebben een aflevering meer dus misschien komt het nog, maar het is wel vreemd dat het in afl 1 aangekondigd wordt en dat we er tot nu toe niets van hebben kunnen merken?

Wat als het nu een soort combinatiehint is. 'Iets is wat het lijkt' - de enige  serie van de 'oude stempel' (i.e. oude logo) waar de hulpmol voorkwam was uiteraard serie 5 met Yvon Jaspers. Daar was de hulpmol een mooie cover voor de mol.

Inmiddels zijn we zes series verder. Zou het niet wat vreemd zijn om exact datzelfde idee terug te brengen na alle veranderingen die we inmiddels sindsdien hebben meegemaakt (jokers, topito's etc - ik zie de 'hulpmol' ergens toch een beetje als een voorloper ervan), in exact dezelfde en voor ons en de kandidaten inmiddels voorspelbare vorm??

Dus ofwel het komt nog terug misschien in komende afleveringen in mogelijk een andere vorm dan we tot nu toe gezien hebben, ofwel je zou het kunnen zien als een symbolische hint zowel naar de kandidaten als naar de kijkers toe:

Ergens heeft de mol zich opgesteld als 'de hulpmol' (aka Yvon Jaspers en haar 'throw off the scent' - actie in de stoomtreinopdracht) - Miryanna maakte een soort commentaar bij Roodshow dat ze juist door Pepijn's actie op dat koord dacht dat de echte mol dat niet zou doen. Dit soort over-the-top actie van Pepijn past natuurlijk wel precies in zijn straatje, en zou mogelijk een prima manier zijn om verdenking van je af te krijgen ('Iets is wat het lijkt'..?)
Daarnaast benadrukt PJ in zijn intro van aflevering vier 'de echte mol'.  8) (i.t.t. 'nepmollen').

Het kan natuurlijk ook op iemand anders slaan,  in combinatie met 'iets is wat het lijkt' en PJ's intro helemaal aan het begin van de serie lijkt het me iig wel de moeite waard om in gedachten te houden.  :)


Natuurlijk kan de 'hulpmol' ook nog letterlijk terugkeren in de serie wie weet, dan kunnen we lekker verder speculeren.  ;D

Het is in ieder geval zeer opvallend (mijns inziens althans) dat deze oud-nieuwe logo combinatie precies plaatsvindt tussen afl 4 en afl 5, (even het aantal afleveringen van de mol dit jaar symbolisch nemend voor 'de geschiedenis' van de Mol) aangezien dit precies de wisseling was van onbekende en bekende Nederlanders - en in serie 5 de 'hulpmol' geintroduceerd werd.

In ieder geval lijkt me de combi nieuw-oud logo geen toeval. Alles kan natuurlijk maar een dergelijk duidelijke montagefout in een programma dat met veel zorg gemaakt is vind ik op zijn zachtst gezegd opvallend. ::)
« Laatst bewerkt op: 1-02-2011, 04:47:47 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)