Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic topic  (gelezen 487524 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #820 Gepost op: 4-03-2013, 15:43:33 »
Ik had eerder al ergens aangegeven dat ik een favoriet-knop als op twitter hier een uitvinding zou vinden! Dan bedoel ik dus dat je bij de beste posts op 'favoriet' klikt en je ze vervolgens makkelijk en overzichtelijk terug kan vinden. Zo kun je bijvoorbeeld ook kijken wat de meest gefavoriette posts zijn zodat je de belangrijkste dingen snel bij kan lezen. Moet je wel oppassen dat je niet van die 'favorieteer als je zin hebt in widm' posts krijgt...
...óf niet!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #821 Gepost op: 4-03-2013, 15:51:46 »
Ik luisterde toevallig deze muziek op me stage. Wat kom ik tegen vanaf minuut 5  ::rofl::
Kippenvel momentje.

Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #822 Gepost op: 4-03-2013, 16:12:48 »
Vandaag met gym gingen we in groepjes van 4 dansen. Ieder lid van het groepje moest 8 seconden dans verzinnen. Mijn keus was snel gemaakt: Enkel enkel dubbel dubbel  ::rofl:: en we scoorden nog hoog ook  ::jaja::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #823 Gepost op: 4-03-2013, 16:18:47 »
@Jelsir @MijdrechtseMol: Wat is dit toch een prachtig topic. ::rofl::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #824 Gepost op: 4-03-2013, 16:19:15 »
Vandaag met gym gingen we in groepjes van 4 dansen. Ieder lid van het groepje moest 8 seconden dans verzinnen. Mijn keus was snel gemaakt: Enkel enkel dubbel dubbel  ::rofl:: en we scoorden nog hoog ook  ::jaja::
Ik had laatst met gym de piepjestest, ik mocht van mezelf niet stoppen voor ik alle opdrachten op volgorde had genoemd*. Ver-schrikkelijk!

*sinds ik ooit bijna de fandagquiz verloor doo dat rijtje niet goed te kennen heb ik hem nu comleet geoefend.
...óf niet!

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #825 Gepost op: 4-03-2013, 16:20:15 »
Ik had laatst met gym de piepjestest, ik mocht van mezelf niet stoppen voor ik alle opdrachten op volgorde had genoemd*. Ver-schrikkelijk!

*sinds ik ooit bijna de fandagquiz verloor doo dat rijtje niet goed te kennen heb ik hem nu comleet geoefend.
Oh leuk, dan heb je het over alle opdrachten uit alle 13 de series?
En als je een fout maakte overnieuw beginnen?
Hoe heb je dat overleefd?  ::oink::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #826 Gepost op: 4-03-2013, 16:20:41 »
Ik had laatst met gym de piepjestest, ik mocht van mezelf niet stoppen voor ik alle opdrachten op volgorde had genoemd*. Ver-schrikkelijk!

*sinds ik ooit bijna de fandagquiz verloor doo dat rijtje niet goed te kennen heb ik hem nu comleet geoefend.

Dit jaar is niets wat het lijkt: de finalist die als eerste de volgorde niet meer weet wint. ;)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #827 Gepost op: 4-03-2013, 16:24:37 »
Oh leuk, dan heb je het over alle opdrachten uit alle 13 de series?
En als je een fout maakte overnieuw beginnen?
Hoe heb je dat overleefd?  ::oink::
Nee, gewoon zolang het maar goed komt. Hoe ik het heb overleefd? Veel oefenen! (en dan bedoel ik dus niet het rennen...)
Dit jaar is niets wat het lijkt: de finalist die als eerste de volgorde niet meer weet wint. ;)
Ik ben benieuwd! Ik hoop dat ik weer een kans maak!
...óf niet!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #828 Gepost op: 4-03-2013, 18:24:29 »
Ik had eerder al ergens aangegeven dat ik een favoriet-knop als op twitter hier een uitvinding zou vinden! Dan bedoel ik dus dat je bij de beste posts op 'favoriet' klikt en je ze vervolgens makkelijk en overzichtelijk terug kan vinden. Zo kun je bijvoorbeeld ook kijken wat de meest gefavoriette posts zijn zodat je de belangrijkste dingen snel bij kan lezen. Moet je wel oppassen dat je niet van die 'favorieteer als je zin hebt in widm' posts krijgt...
idee neem ik mee naar de makers (volgens mij had ik dat de vorige keer ook gedaan ;D
Maar aangezien Compuart nu met een nieuwe site bezig, zou het zomaar kunnen lukken.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #829 Gepost op: 4-03-2013, 21:18:31 »
Oke jongens  Heinz wil uitleg.
Ik heb soms het idee dat mensen WIDM te veel zien als een mening. Ik hoor soms mensen vinden dat Paulien de mol moet zijn. Ik denk dan 'er valt niks te vinden, het is of wel zo, of niet.'
Net als mensen die vinden dat 'Case' te vergezocht is, terwijl hert is gewoon een feit of de makers er zo'n hint in stoppen.
Misschien een fout in de formulering, maar lang niet altijd denk ik.
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #830 Gepost op: 4-03-2013, 21:31:41 »
Oke jongens  Heinz wil uitleg.

Dank!

Ik heb soms het idee dat mensen WIDM te veel zien als een mening. Ik hoor soms mensen vinden dat Paulien de mol moet zijn. Ik denk dan 'er valt niks te vinden, het is of wel zo, of niet.'
Net als mensen die vinden dat 'Case' te vergezocht is, terwijl hert is gewoon een feit of de makers er zo'n hint in stoppen.
Misschien een fout in de formulering, maar lang niet altijd denk ik.

Nou ja, iemand is de Mol of niet, dat is een feit. Maar elke speculatie begint eigenlijk met "ik vind het (on)waarschijnlijk dat persoon X de Mol is want...". En of je iets waarschijnlijk, onwaarschijnlijk, sterk en duidelijk of juist vaag en vergezocht vindt, dat is subjectief. Met feiten en redeneringen kun je dan je mening ondersteunen. (Of begrijp ik je nu verkeerd?)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #831 Gepost op: 5-03-2013, 19:00:29 »
Pff daar ga ik weer. Weer een week weggeweest, en nu moet ik mijn hele dag spenderen aan het bijlezen van een stuk of 100 pagina's... Ik begin zoals gewoonlijk dus maar offtopic. En dan van onder naar boven, van oud naar nieuw.

Wat is jullie bijleesstrategie?

Eerst de sticky topics van onder naar boven, dan de rest van onder naar boven!
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #832 Gepost op: 5-03-2013, 19:01:34 »
haha, ik vind het na een dag werken al een hele bezoeking om bij te lezen. Laat staan na een week, dan zou ik toch gaan voor dat knopje rechts bovenin hoor
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #833 Gepost op: 5-03-2013, 22:15:27 »
Verzamel ze ... alle tien?  ::vergroot::

Carolien


Daniel


Ewout


Kees


Paulien


Paulien-aflevering 6-de kiwi vogel/dodo?


Paulien-aflevering 7-de olifant


Tim


Zarayda


Janine/Joep???
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #834 Gepost op: 5-03-2013, 22:19:43 »
Is die onderste niet van Daniel? Hij speelde toch in All Stars?

Edit: the power of African Cultures.... Zou dat nou werkelijk een favoriet boek van Tim Haars zijn geweest? Misschien hoort dit wel thuis in aflevering 9? En anders een vraag voor de molfandag  ;)
« Laatst bewerkt op: 5-03-2013, 22:22:41 door Zwanee »

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #835 Gepost op: 5-03-2013, 22:21:18 »
Hier heb je ze alle zeven (zonder finalisten)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #836 Gepost op: 5-03-2013, 22:25:38 »
Is die onderste niet van Daniel? Hij speelde toch in All Stars?

Edit: the power of African Cultures.... Zou dat nou werkelijk een favoriet boek van Tim Haars zijn geweest? Misschien hoort dit wel thuis in aflevering 9? En anders een vraag voor de molfandag  ;)

Nee, zie dit kaartje :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #837 Gepost op: 5-03-2013, 22:32:22 »
Nee, zie dit kaartje :)

Oke, thanks! Ik dacht dat hun molboekjes naast hun favoriete schrijver/boek lag. (hoewel ik me ook geen Freud bij Daniel kon voorstellen)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #838 Gepost op: 6-03-2013, 00:00:58 »
Oke, thanks! Ik dacht dat hun molboekjes naast hun favoriete schrijver/boek lag. (hoewel ik me ook geen Freud bij Daniel kon voorstellen)

 ;D

Ik ben blij als het donderdag is. Dan weten we het tenminste allemaal. En volgens mij zijn we daar inmiddels ook wel aan toe. ;)

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #839 Gepost op: 6-03-2013, 00:02:14 »
;D

Ik ben blij als het donderdag is. Dan weten we het tenminste allemaal. En volgens mij zijn we daar inmiddels ook wel aan toe. ;)

Een volmondig ja van mijn kant  ;D