Auteur Topic: MolFanDag 2009  (gelezen 316296 keer)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #720 Gepost op: 17-03-2009, 06:35:40 »
yep, heeft in alle bladen gestaan, toch?


"Georgina zoent met onbekende man".

Tja dat was ook wel de foto van het jaar....alleen een zeer begaafd fotograaf kon die foto schieten ::) ::trots::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #721 Gepost op: 17-03-2009, 06:45:15 »
ben al een aantal keren mooie foto's van jou en maud tegengekomen, waar ik precies niet opstond, goed geschoten dus  :P


De twinnies zijn, ondanks mijn incognito(geen zichtbaar naamkaartje) toch ontdekt ::tandpastasmiley:: maar mooie foto's van mij zijn zeldzaam :P ;)

Nog even een leuke anekdote van afgelopen zondag. Ik heb een leerling die het thuis onwijs slecht heeft en er is van alles aan de hand. Hoewel het een slimme leerling is heeft het de brui gegeven aan leren, waardoor de prestaties helemaal naar het nulpunt zijn gedaald. Echter deze leerling is idolaat van Sebastiaan, dus heb ik met de leerling gewed dat wanneer ik een foto van Sebastiaan zou bemachtigen de leerling zijn stinkende best zou doen met de CITO in mei. Zou dat een mooi resultaat opleveren dan is de foto voor de leerling.
Zondag had ik het er over met de mevrouw van de Avro en die heeft toen geregeld dat ik een polaroid met handtekening van Sebastiaan heb gekregen...helemaal toppie natuurlijk, want zelf kom je er niet zo aan toe om op handtekeningjacht te gaan wanneer er vanalles te doen valt.
Gisteren op school gekomen heb ik de leerling opgezocht en de foto laten zien...voor het eerst zag ik een lach op het gezicht verschijnen...ik kon het niet over mijn hart krijgen om de weddenschap door te laten gaan en de foto is inmiddels vergeven...zwakke troel die ik ben :-[

Claudia, Bob en Sebastiaan bedankt voor wat jullie hebben gedaan/geregeld ::bravo:: ::ok:: ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #722 Gepost op: 17-03-2009, 07:19:56 »
Tja dat was ook wel de foto van het jaar....alleen een zeer begaafd fotograaf kon die foto schieten ::) ::trots::
Waarvan akte, mevrouw B. uit A. ::ok:: ::ok::

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #723 Gepost op: 17-03-2009, 07:26:35 »
Ik wil toch nog iedereen bedanken en een aantal wil ik bij naam noemen:

Arco en Sanne, Kaboutertje en Wim,Nicky en Monique,Vveerraak,Heinz,Dikke Controleur,KD,Lautjuh,Nevermind,Tsubasa,Duikertje1990,Dech2410,Joerie,Bodejos,Yvonisdemol,Saem en dochter,Stephany met zoon en dochter,Niuno.,DaedalusErikTKS,  Andreas(Molcrazy)Maud en Bakkertje, Denise en Compuart.

En verder alle anderen die ik helaas niet of nauwelijks gesproken zoals Tommie,Limone,Jeroennec,Vieffan,Elise,Rat,Silvermaide,Yesse,MarrissaWidm,Sasquii,
Sneakij,Jokertje,Rennuh,Neon,MrJasper,en diegene die het draaboek van PJ heeft,Ishtara,Hanhann,Mariell,Tweety,Lollygirl,Sander.Meriek,Signy en Injetta01

En verder de 2 bakvisjes die ik in de bus sprak en de jongen van het licht en geluid.

Verder alle kandidaten,Pieter Jan,JP,Anton en al die anderen die WIDM maken.
En vooral ook de organisatie van de fandag met name de Crew.

Super bedankt!!!! ::ok:: ::ok:: ::ok::
« Laatst bewerkt op: 17-03-2009, 08:27:53 door theluckyboatman »
Ananas

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #724 Gepost op: 17-03-2009, 08:07:08 »
muhahahah, Anniek heeft  me gekrabbeld op mn hyves :D
:O:O cool :D
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline pika

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #725 Gepost op: 17-03-2009, 08:38:45 »
Trouwens wel raar hoor dat iemand valt over 5 euro voor een kop koffie met gebak. Ja, als je alleen koffie en gebak ervoor kreeg, is dat prijzig. Maar later liep nog iemand rond met een schaal molgebakjes, en dat kwam mij persoonlijk goed uit, want ik had honger.



Ik val helemaal niet over die € 5,--. Maar je moet niet zeggen dat het een GRATIS bakje koffie en een gebakje is. Er is geen zaalhuur, geen kosten voor parkeren, geen kosten voor beveiliging. Vooruit een paar centen voor de werkstudenten die de catering doen en de verkoop van molitems. Met de verkoop van een paar slippers, dvd'tje (met eigenmateriaal!!, geen BUMA rechten dus) en een t-shirt hebben die studenten zichzelf weer terugverdiend. Per saldo kost het de avro hoegenaamd NIETS, dus laten we de zwaar gesubsidieerde AVRO nou niet ophemelen dat ze het zo fantastisch gedaan hebben voor ons....Wie is de mol.com heeft ook entree gevraagd en dat vond ik heel logisch voor de organisatie en het huren van de locatie en verdere kosten Sterker nog ik vond het altijd heel goedkoop.
Daarom heb ik destijds een paar t-shirts gekocht en drie mol cap's maar ik weiger om de AVRO te steunen.
« Laatst bewerkt op: 17-03-2009, 09:06:27 door pika »
Talpa ..................who are you

Offline stephany

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #726 Gepost op: 17-03-2009, 09:12:15 »
En toch was het goed geregeld allemaal. De Avro heeft er toch ook werk van. De entree was niet veel geld en de koffie en gebak was leuk bedacht, en of dat nou bij die 5 euro inzat of niet, ze konden het ook niet doen.
En ook dat er bussen reden was fijn.
De drukte rondom de kandidaten was lastig, maar ik denk dat zoiets dan een andere keer wel anders gedaan wordt.
Het lijkt me niet leuk als je zoiets organiseert, je doet je best (lijkt mij) en dan nog ontevreden mensen.

Offline stephany

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #727 Gepost op: 17-03-2009, 09:15:42 »
Ik wil toch nog iedereen bedanken en een aantal wil ik bij naam noemen:

Arco en Sanne, Kaboutertje en Wim,Nicky en Monique,Vveerraak,Heinz,Dikke Controleur,KD,Lautjuh,Nevermind,Tsubasa,Duikertje1990,Dech2410,Joerie,Bodejos,Yvonisdemol,Saem en dochter,Stephany met zoon en dochter,Niuno.,DaedalusErikTKS,  Andreas(Molcrazy)Maud en Bakkertje, Denise en Compuart.

En verder alle anderen die ik helaas niet of nauwelijks gesproken zoals Tommie,Limone,Jeroennec,Vieffan,Elise,Rat,Silvermaide,Yesse,MarrissaWidm,Sasquii,
Sneakij,Jokertje,Rennuh,Neon,MrJasper,en diegene die het draaboek van PJ heeft,Ishtara,Hanhann,Mariell,Tweety,Lollygirl,Sander.Meriek,Signy en Injetta01

En verder de 2 bakvisjes die ik in de bus sprak en de jongen van het licht en geluid.

Verder alle kandidaten,Pieter Jan,JP,Anton en al die anderen die WIDM maken.
En vooral ook de organisatie van de fandag met name de Crew.

Super bedankt!!!! ::ok:: ::ok:: ::ok::

Heey bedankt,

Moet wel even vermelden dat ik 2 jongens heb, geen dochter (volgens mij zien ze er ook echt als jongens uit hoor  ::rofl::)
Maar ben jij nog lang gebleven? Wij hadden de trein van 16.00 uur weer terug.
En heb je nog een hapje gegeten, want daar had je het over op het forum?

Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #728 Gepost op: 17-03-2009, 09:20:28 »
Bedankt voor de bedankjes :) Jullie ook bedankt!

Hierbij nog even de krabbel die Anniek me gister stuurde:


reageer verwijder
Anniek (88)
gisteren, 21:29

Ha Jasper,
Ik ben blij dat je goed op mijn boekje past... Vergeef me alle spelfouten, in the heat of the moment ben je niet altijd even zorgvuldig! Vond het een super leuke dag en wens je alle goeds.

liefs, Anniek

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #729 Gepost op: 17-03-2009, 09:34:32 »
Bedankt voor de bedankjes :) Jullie ook bedankt!

Hierbij nog even de krabbel die Anniek me gister stuurde:


reageer verwijder
Anniek (88)
gisteren, 21:29

Ha Jasper,
Ik ben blij dat je goed op mijn boekje past... Vergeef me alle spelfouten, in the heat of the moment ben je niet altijd even zorgvuldig! Vond het een super leuke dag en wens je alle goeds.

liefs, Anniek
wat is Anniek toch fantastisch ::bravo::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #730 Gepost op: 17-03-2009, 10:02:28 »

En dit jaar heb ik gezoend met PJ [x2], Jos, Limone en Andreas (?).

Dit was voor mij het hoogtepunt van de dag!!!  :P
I got that tunnel vision going through my  head

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #731 Gepost op: 17-03-2009, 10:04:04 »
En gegrouphugged met Vera, Dennis en mij.

 ::rofl:: Hé ja, waar is die foto eigenlijk? En de groepsfoto voor de pizzeria?
Tell me what your telescope says

Offline pika

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #732 Gepost op: 17-03-2009, 11:17:24 »
Wat ook niet leuk is .......in het begin waren er een heleboel forummers die het niet leuk vonden dat het door de AVRO werd ingepikt...waar haalden ze het lef vandaan....EN NU??? Wat is die AVRO toch goed.....we kregen zelfs een gebakje of zelfs meerdere gebakjes...wat worden we toch verwend door die AVRO.

Ik heb nog steeds 100% meer waardering voor de mensen die het organiseerden in de Observant.En verder zeg ik er niets meer over.
Talpa ..................who are you

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #733 Gepost op: 17-03-2009, 11:25:41 »
Wat ook niet leuk is .......in het begin waren er een heleboel forummers die het niet leuk vonden dat het door de AVRO werd ingepikt...waar haalden ze het lef vandaan....EN NU??? Wat is die AVRO toch goed.....we kregen zelfs een gebakje of zelfs meerdere gebakjes...wat worden we toch verwend door die AVRO.

Ik heb nog steeds 100% meer waardering voor de mensen die het organiseerden in de Observant.En verder zeg ik er niets meer over.

Is voor je eigen gemoedsrust misschien wel beter... Heb je ondanks dit toch wel een leuke dag gehad? Ik hoop het voor je. Wij wel in ieder geval!  ::jaja::

 ::zwaai::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #734 Gepost op: 17-03-2009, 11:30:02 »
Ik heb de Petra foto die ik heb gewonnen op de veiling in het topic van Aflevering 8 gepost.

http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=34511.msg944368#msg944368
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #735 Gepost op: 17-03-2009, 11:39:52 »
Een paar plaatjes dan maar!



Alleen maar een foto van Joeri als mede-forummer. De volgende keer toch echt op de foto met andere coole forummers zoals Heinz, de Dikke Controleur, Jos, Lautjuh, vveerraakk en wie ik nog meer vergeten ben...  :P
Zo, die foto's met de kandidaten zijn mooi gelukt. Vast een goede fotograaf die die genomen heeft ::ok::
Molloot sinds seizoen 4

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #736 Gepost op: 17-03-2009, 11:40:12 »
Ik kan hem niet helemaal zien... Wel gaaf hoor, dat je die foto hebt!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #737 Gepost op: 17-03-2009, 11:42:13 »
Zo, die foto's met de kandidaten zijn mooi gelukt. Vast een goede fotograaf die die genomen heeft ::ok::

Thanks Duikertje! Vind die foto's die van jou met kandidaten genomen zijn ook best goed hoor!
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #738 Gepost op: 17-03-2009, 11:43:03 »
Ik wil toch nog iedereen bedanken en een aantal wil ik bij naam noemen:

Arco en Sanne, Kaboutertje en Wim,Nicky en Monique,Vveerraak,Heinz,Dikke Controleur,KD,Lautjuh,Nevermind,Tsubasa,Duikertje1990,Dech2410,Joerie,Bodejos,Yvonisdemol,Saem en dochter,Stephany met zoon en dochter,Niuno.,DaedalusErikTKS,  Andreas(Molcrazy)Maud en Bakkertje, Denise en Compuart.

En verder alle anderen die ik helaas niet of nauwelijks gesproken zoals Tommie,Limone,Jeroennec,Vieffan,Elise,Rat,Silvermaide,Yesse,MarrissaWidm,Sasquii,
Sneakij,Jokertje,Rennuh,Neon,MrJasper,en diegene die het draaboek van PJ heeft,Ishtara,Hanhann,Mariell,Tweety,Lollygirl,Sander.Meriek,Signy en Injetta01

En verder de 2 bakvisjes die ik in de bus sprak en de jongen van het licht en geluid.

Verder alle kandidaten,Pieter Jan,JP,Anton en al die anderen die WIDM maken.
En vooral ook de organisatie van de fandag met name de Crew.

Super bedankt!!!! ::ok:: ::ok:: ::ok::
Nou eh, graag gedaan hoor :) En omdat ik je naamkaartje geplasticficeerd heb, kun je hem ook bewaren als aandenken :)
Molloot sinds seizoen 4

Offline Sander

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #739 Gepost op: 17-03-2009, 11:54:56 »
Bedankt voor de bedankjes :) Jullie ook bedankt!

Hierbij nog even de krabbel die Anniek me gister stuurde:


reageer verwijder
Anniek (88)
gisteren, 21:29

Ha Jasper,
Ik ben blij dat je goed op mijn boekje past... Vergeef me alle spelfouten, in the heat of the moment ben je niet altijd even zorgvuldig! Vond het een super leuke dag en wens je alle goeds.

liefs, Anniek

Ben toch ernstig jaloers!  ;D Ooh maar ik heb mijn krabbels natuurlijk afgeschermd.. hmm.  Jaa.. Anniek is cool. (en stiekem toch de mol, maarja)