Auteur Topic: MolFanDag 2009  (gelezen 316145 keer)

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #760 Gepost op: 17-03-2009, 17:14:35 »
Ik wil toch nog iedereen bedanken en een aantal wil ik bij naam noemen:

Arco en Sanne, Kaboutertje en Wim,Nicky en Monique,Vveerraak,Heinz,Dikke Controleur,KD,Lautjuh,Nevermind,Tsubasa,Duikertje1990,Dech2410,Joerie,Bodejos,Yvonisdemol,Saem en dochter,Stephany met zoon en dochter,Niuno.,DaedalusErikTKS,  Andreas(Molcrazy)Maud en Bakkertje, Denise en Compuart.

En verder alle anderen die ik helaas niet of nauwelijks gesproken zoals Tommie,Limone,Jeroennec,Vieffan,Elise,Rat,Silvermaide,Yesse,MarrissaWidm,Sasquii,
Sneakij,Jokertje,Rennuh,Neon,MrJasper,en diegene die het draaboek van PJ heeft,Ishtara,Hanhann,Mariell,Tweety,Lollygirl,Sander.Meriek,Signy en Injetta01

En verder de 2 bakvisjes die ik in de bus sprak en de jongen van het licht en geluid.

Verder alle kandidaten,Pieter Jan,JP,Anton en al die anderen die WIDM maken.
En vooral ook de organisatie van de fandag met name de Crew.
Super bedankt!!!! ::ok:: ::ok:: ::ok::


Jij ook bedankt ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #761 Gepost op: 17-03-2009, 17:15:28 »
Oh, zie ze nu wel.

Je mag wel iets vrolijker kijken knul, vooral als je naast je grote liefde staat. ;)
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline SasQuii

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #762 Gepost op: 17-03-2009, 17:15:44 »
Kabouter, zijn jullie op de terugweg nog toevallig langs de Mac in barneveld geweest?  ::rofl::

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #763 Gepost op: 17-03-2009, 17:17:22 »
Doen het niet bij mij.

Bij mij ook niet
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #764 Gepost op: 17-03-2009, 17:22:45 »
Oh, zie ze nu wel.

Je mag wel iets vrolijker kijken knul, vooral als je naast je grote liefde staat. ;)

Ja ik weet het xD
Er was nog een tweede foto, maar die is niet meer op de camera gekomen.

Offline Bubbeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Mag ik jouw pet Edo? Ik eet hem thuis wel op."
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #765 Gepost op: 17-03-2009, 17:30:54 »
Aaah wat lief :D

Idd, leuk dat ze de moeite neemt je te krabbelen. ;D
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Offline MarissaWIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #766 Gepost op: 17-03-2009, 17:37:11 »
Ik vond nog een leuke filmpje van iemand op youtube van een stukje van het vragenvuur!  :D


Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #767 Gepost op: 17-03-2009, 17:41:20 »
Kabouter, zijn jullie op de terugweg nog toevallig langs de Mac in barneveld geweest?  ::rofl::
::rofl::



 ::rofl:: Ja, we gingen naar binnen, zagen de drukte, en waren meteen weer weg. Thuis aangekomen hebben we chinees gehaald. ::jaja::

Offline SasQuii

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #768 Gepost op: 17-03-2009, 17:45:09 »
::rofl::



 ::rofl:: Ja, we gingen naar binnen, zagen de drukte, en waren meteen weer weg. Thuis aangekomen hebben we chinees gehaald. ::jaja::
Mn moeder was namelijk aant bestellen, en toen ze terugkwam zei ze jullie gezien te hebben, en idd meteen weer weg. xD

Maarja chinees is ook lekker.  ;D

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #769 Gepost op: 17-03-2009, 17:49:33 »
Ik wil toch nog iedereen bedanken en een aantal wil ik bij naam noemen:

Arco en Sanne, Kaboutertje en Wim,Nicky en Monique,Vveerraak,Heinz,Dikke Controleur,KD,Lautjuh,Nevermind,Tsubasa,Duikertje1990,Dech2410,Joerie,Bodejos,Yvonisdemol,Saem en dochter,Stephany met zoon en dochter,Niuno.,DaedalusErikTKS,  Andreas(Molcrazy)Maud en Bakkertje, Denise en Compuart.

En verder alle anderen die ik helaas niet of nauwelijks gesproken zoals Tommie,Limone,Jeroennec,Vieffan,Elise,Rat,Silvermaide,Yesse,MarrissaWidm,Sasquii,
Sneakij,Jokertje,Rennuh,Neon,MrJasper,en diegene die het draaboek van PJ heeft,Ishtara,Hanhann,Mariell,Tweety,Lollygirl,Sander.Meriek,Signy en Injetta01

En verder de 2 bakvisjes die ik in de bus sprak en de jongen van het licht en geluid.

Verder alle kandidaten,Pieter Jan,JP,Anton en al die anderen die WIDM maken.
En vooral ook de organisatie van de fandag met name de Crew.

Super bedankt!!!! ::ok:: ::ok:: ::ok::

Jaa ik wilde ook met meer mensen gaan praten zoals met jou ensow. Maar ik was zo druk bezig met de kandidaten :P En ik wou perse nog met Viv op de foto.. maarja dat is helaas niet gelukt. Maar volgend jaar weer een kans en gaan we zeker ff babbelen!  :)  ;)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #770 Gepost op: 17-03-2009, 17:56:33 »
Was Harry er nou? Ik meen hem echt gezien te hebben?

Of het was een look a like?

Offline Liannoss

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #771 Gepost op: 17-03-2009, 18:00:27 »
ben echt benieuwd naar de mol mail!  ::tandpastasmiley::

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #772 Gepost op: 17-03-2009, 18:02:30 »
Ik wil toch nog iedereen bedanken en een aantal wil ik bij naam noemen:

Arco en Sanne, Kaboutertje en Wim,Nicky en Monique,Vveerraak,Heinz,Dikke Controleur,KD,Lautjuh,Nevermind,Tsubasa,Duikertje1990,Dech2410,Joerie,Bodejos,Yvonisdemol,Saem en dochter,Stephany met zoon en dochter,Niuno.,DaedalusErikTKS,  Andreas(Molcrazy)Maud en Bakkertje, Denise en Compuart.

En verder alle anderen die ik helaas niet of nauwelijks gesproken zoals Tommie,Limone,Jeroennec,Vieffan,Elise,Rat,Silvermaide,Yesse,MarrissaWidm,Sasquii,
Sneakij,Jokertje,Rennuh,Neon,MrJasper,en diegene die het draaboek van PJ heeft,Ishtara,Hanhann,Mariell,Tweety,Lollygirl,Sander.Meriek,Signy en Injetta01

En verder de 2 bakvisjes die ik in de bus sprak en de jongen van het licht en geluid.

Verder alle kandidaten,Pieter Jan,JP,Anton en al die anderen die WIDM maken.
En vooral ook de organisatie van de fandag met name de Crew.

Super bedankt!!!! ::ok:: ::ok:: ::ok::

Oe yeah. Ik sta er bij ;D
 ::boogie::

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #773 Gepost op: 17-03-2009, 18:02:55 »
Heb Harry en Dick niet gezien  ::ohno::

Wat ik me afvroeg: PJ had het erover dat er in het draaiboek ook opdrachten stonden die NIET doorgegaan zijn. Zou diegene die het boek gekocht heeft misschien kunnen/willen vertellen om welke opdrachten dat gaat?  ::bravo::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #774 Gepost op: 17-03-2009, 18:07:27 »
Wat ik me afvroeg: PJ had het erover dat er in het draaiboek ook opdrachten stonden die NIET doorgegaan zijn. Zou diegene die het boek gekocht heeft misschien kunnen/willen vertellen om welke opdrachten dat gaat?  ::bravo::

Dat zou gaaf zijn. Wie is eigenlijk de gelukkige die het bemachtigd heeft? :)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #775 Gepost op: 17-03-2009, 18:08:44 »
Dat zou gaaf zijn. Wie is eigenlijk de gelukkige die het bemachtigd heeft? :)

JAaaah dat wil ik ook echt heel graag weten...

Ik heb Dick en Harry trouwens ook niet gezien :(
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline JeroenNEC

  • Winnaar pool WIDM 2009
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #776 Gepost op: 17-03-2009, 18:10:06 »
Ik had zondag nog even in het draaiboek gekeken, PJ had ook een keertje geen eten want bij een pagina, die leeg was, was een heel stuk van afgescheurt  :P
De jacht is geopend

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #777 Gepost op: 17-03-2009, 18:12:06 »
Dat zou gaaf zijn. Wie is eigenlijk de gelukkige die het bemachtigd heeft? :)

Ik weet niet hoe hij heet, maar wel hoe hij eruit ziet, haha. Had kunstig haar (weggeschoren in de nek met motieven).
I got that tunnel vision going through my  head

Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #778 Gepost op: 17-03-2009, 18:16:13 »
Hij heette Michael, want dat hoorde ik later terug op de video...maar ik weet niet of hij hier op het forum zit (A)


Owja trouwens...de opnames van Wie is de Mol 2009 waren in mei/juni van het afgelopen jaar..Ik dacht dat het later opgenomen zou worden maar op de plattegrond van Dublin, die Anniek en Hans gebruikte voor de telefoonopdracht in Dublin, staat dat hij gekocht is in mei/juni..dus denk dat toen de opnames ook waren...
« Laatst bewerkt op: 17-03-2009, 18:20:15 door MrJasper »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #779 Gepost op: 17-03-2009, 18:20:02 »
Was Harry er nou? Ik meen hem echt gezien te hebben?

Of het was een look a like?
Nee. Harry was er niet, en Dick evenmin. Ik zal eens de email opdiepen die ik van Dick heb gekregen.

Citaat
Dag Jos,

Tot mijn spijt moet ik je meedelen dat ik vandaag toch niet aanwezig kan zijn. Ik had gisteren nog e-mail contact met Harry en ik vernam van hem dat het hem ook niet lukt om zo vroeg vanuit Texel in Hilversum te zijn. 

Ik wens je/ jullie een prettige dag. Wellicht volgend jaar beter.

 

Groet,

Dick

p.s. misschien wil jij het vandaag doorgeven aan de organisatoren van de dag? Ik heb de AVRO zelf vandaag een reply gezonden op hun bevestiging van de aanmelding, maar ik weet niet of deze vandaag door iemand wordt gelezen.


Nu had ik Dick de tip gegeven om het rechtstreeks met de AVRO op te nemen, omdat ie eigenlijk aan de late kant was om zich op te geven. Maar ik hoefde het al niet meer door te geven, ze wisten al dat beiden verhinderd waren.
« Laatst bewerkt op: 17-03-2009, 18:25:09 door Bodejos »