Auteur Topic: Inge is (niet) de mol!  (gelezen 79343 keer)

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #100 Gepost op: 3-02-2003, 15:46:36 »
Dat laatste zeg je prima: zich superverdacht MAAKT, maar ze is het niet dus. Gewoon een kwestie van logisch denken, mol heeft maanden voorbereidingstijd gehad, denk je dan echt dat ze zich al in de 1ste aflevering verraadt?
Remember Karen  ;D

Remember George? Riep 99% ook van dat het té was bij hem, waardoor iedereen van hem afstapte en de schok enorm was dat hij toch de mol was







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #101 Gepost op: 3-02-2003, 15:48:09 »
Eén ding is heel zeker : Ze is helemaal niet dom, integendeel.

Eens, brengt mij op Quebec... Dank u mevrouw de mol  :P







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline elsjeuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • - mol addict -
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #102 Gepost op: 3-02-2003, 19:45:50 »
Inge was mijn eerste verdachte als mol en ik blijf er voorlopig bij. In elke aflevering hoort ze bij de beslissers, praat iemand om, en doet niet al te veel moeite geld in de pot te krijgen (als je bv kijkt naar Walter & Sandra die aan elke opdracht fanariek meedoen, Inge doet pas mee als iedereen iets moet doen). Ze kan dit natuurlijk doen om zich verdacht te maken maar dan zitten we toch bijna met twee mollen en dat zou ook stom zijn? Ik dacht dat de bedoeling nog steeds was dat iedereen, behalve de mol, zich 100% voor het spel inzet.

Verder vind ik ook dat Inge zich nogal vaak vergist, of redelijk domme dingen zegt Kan dat als dierenarts? Da's toch een zware studie dus dom kan ze niet zijn. Ze weet de hoofdstad van Australie niet! En in het voorfilmpje voor volgende week zie je haar een berekening maken en zegt ze "8 + 1 = 9 x 10 = 900"!! (het moet dus 90 zijn  ;)) Misschien zegt ze dat omdat de anderen het misschien niet zouden merken dat ze een fout maakt, als anderen iets voorzeggen denk je zelf niet altijd direct na of het wel klopt. Ze kan maar proberen?

Ik zou haar normaal ook té verdacht vinden om de mol te zijn maar ze knoeit echt wel veel en als er dan nog een échte mol is ook dan wordt dit toch wel een lastige opdracht voor de bereidwilligere kandidaten om geld in de pot te krijgen!

Greetz x









Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #103 Gepost op: 3-02-2003, 20:14:13 »
Remember George? Riep 99% ook van dat het té was bij hem, waardoor iedereen van hem afstapte en de schok enorm was dat hij toch de mol was

De laatste 2-3 afleveringen riep iedereen pas dat het George was Kenner. Daarvoor dachten de meeste Karen of Prince, toen die er eenmaal uit waren werd Jantien zeer verdacht.
Kan me de chat nog heeeeeeeel goed herinneren, alleen Feeks en ik die vanaf begin zeiden dat het George was en uitgelachen werden door iedereen (inclusief jij  :P)
"Nee, die zielige, naieve dromer, die kan de mol toch niet zijn?"

Om op Inge terug te komen, je zult mij nooit 100% overtuigend horen roepen wie de mol wel of niet is, alleen wat ik denk...
Bij Inge denk ik: die is TE opvallend aanwezig. Mocht later blijken dat ze de mol is, dan vind ik dat ze het ontzettend slecht gespeeld heeft..







« Laatst bewerkt op: 3-02-2003, 20:15:39 door Ellen »
Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #104 Gepost op: 3-02-2003, 20:21:39 »
eh als geen van de deelnemers op je stemt doe je het als Mol heel goed denk ik.

Ik denk dat Inge zich verdacht wil maken met al die nonsense antwoorden. Kijk eens in haar profiel wat ze wil, een goed lopende praktijk met assistentie, daarvoor moet ze geld hebben, en dus is haar grote droom de Mol 3 winnen.

Rookgordijn m alibi of realitieit







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #105 Gepost op: 3-02-2003, 20:24:45 »
Ik kan het niet meer met je eens zijn  :D







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline AwelAwel

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #106 Gepost op: 3-02-2003, 21:48:10 »
eh als geen van de deelnemers op je stemt doe je het als Mol heel goed denk ik.

Ik denk dat Inge zich verdacht wil maken met al die nonsense antwoorden. Kijk eens in haar profiel wat ze wil, een goed lopende praktijk met assistentie, daarvoor moet ze geld hebben, en dus is haar grote droom de Mol 3 winnen.

Rookgordijn m alibi of realitieit

kijk eens op http://www.dierenartsingeboere.be ... als dat geen mooie praktijk is weet ik het ook niet meer hoor ...








Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #107 Gepost op: 3-02-2003, 21:51:50 »
Damn! goed speurwerk :)







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #108 Gepost op: 3-02-2003, 21:52:59 »
Bij Inge denk ik: die is TE opvallend aanwezig. Mocht later blijken dat ze de mol is, dan vind ik dat ze het ontzettend slecht gespeeld heeft..

Hier sluit ik me helemaal bij aan. Een mol moet mollen met stijl!







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #109 Gepost op: 3-02-2003, 22:16:48 »
Ik blijf haar toch zeer verdacht vinden. Ze had duidelijk hoogtevrees bij het parallellen. Ze gaat jankend die touwen over en iedereen feliciteerd haar overdreven, wat me doet denken dat er toch ook een heel verhaal van 'Ik heb hoogtevrees' aan vooraf gegaan is.
Dit wordt nog eens versterkd in aflevering twee als ze de touwen moet opklimmen. "Jullie weten hoe'n schrik ik heb eh!" "PAK MIJN BEEN!!!" (gillend lezen)








Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #110 Gepost op: 3-02-2003, 22:32:40 »
Ik denk dat Inge zich verdacht wil maken met al die nonsense antwoorden. Kijk eens in haar profiel wat ze wil, een goed lopende praktijk met assistentie, daarvoor moet ze geld hebben, en dus is haar grote droom de Mol 3 winnen.
Imho doe je niet mee aan de Mol om de pot te winnen, maar wel voor de eer.
Vergeet ook niet dat men pas bij de selectie vraagt aan de kandidaten : Zou jij een Mol willen / kunnen zijn.
Inge ziet dat imho wel zitten denk ik.







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #111 Gepost op: 3-02-2003, 22:58:33 »
Eh Gotcha dat ze pas bij selectie worden gevaraagd of je de Mol wil zijn, is niet waar. Er is een aparte selectie voor de Mol.

Verder geef ik in mijn eigen post al aan, dat ik Inge moeilijk kan inschatten of ze Mol is, of een spel speelt. Ik houd het voorlopig bij een spel spelen.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #112 Gepost op: 4-02-2003, 02:12:04 »
Ik blijf haar toch zeer verdacht vinden. Ze had duidelijk hoogtevrees bij het parallellen. Ze gaat jankend die touwen over en iedereen feliciteerd haar overdreven, wat me doet denken dat er toch ook een heel verhaal van 'Ik heb hoogtevrees' aan vooraf gegaan is.
Dit wordt nog eens versterkd in aflevering twee als ze de touwen moet opklimmen. "Jullie weten hoe'n schrik ik heb eh!" "PAK MIJN BEEN!!!" (gillend lezen)

Dit vind ik een super-aanwijzing. Ook al is ze al veel in beeld; de regie heeft waarschijnlijk dus wel degelijk veel geknipt. Ipv op haar kwam nu alle aandacht bij Bruno (die absoluut de mol niet is). Alleen voor Bruno was wel 3/4 van de tijd van deze opdracht besteed.

Ik vond haar ook zo geacteerd weglopen bij de splitsingen-opdracht, toen de anderen reageerden dat er nog iemand moest achterblijven bleef uitgerekend zij achter, ik denk dat ze dat zo gepland had (mbt haar brilliante 'Quebec').

Ook al is ze dan volgens sommigen (niet onterecht) een 'slechte' mol, slechte mollen moeten er ook zijn...

Voor wat het waard is: Inge is voorlopig mijn hoofdverdachte. :)








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #113 Gepost op: 4-02-2003, 10:12:16 »
En wat vinden wij in de broncode van dierenartsingeboere.nl //

<meta NAME="Keywords" content="Frisco, Dierenkliniek, dierenarts, dierendokter, Bilzen, Limburg, België, Hond, kat, huisdieren, Inge Boere, Inge,  Boere, Mol, Woestijnvis, VRT, Televisie,
Frisco, Dierenkliniek, dierenarts, dierendokter, Bilzen, Limburg, België, Hond, kat, huisdieren, Inge Boere, Inge,  Boere, Mol, Woestijnvis, VRT, Televisie,


Ik was benieud naar de datum waarop die site gemaakt is.. :O).. mocht daar iets uit af te leiden zijn..







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #114 Gepost op: 4-02-2003, 12:15:26 »
Maar dat zijn dingen die er in toegevoegd zijn om haar site via een zoekmachine makkelijk te vinden.










Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #115 Gepost op: 4-02-2003, 14:02:24 »
Inge was mijn eerste verdachte als mol en ik bijna met twee mollen en dat zou ook stom zijn? Ik dacht dat de bedoeling nog steeds was dat iedereen, behalve de mol, zich 100% voor het spel inzet.

George zei dat volgens mij vorig jaar, dat de mol zich helemaal inzet maar pas op t laatst onopvallend afhaakt waardoor de opdracht toch nog mislukt

Greetz x



George zei dat volgens mij vorig jaar, dat de mol zich helemaal inzet maar pas op t laatst onopvallend afhaakt waardoor de opdracht toch nog mislukt







« Laatst bewerkt op: 4-02-2003, 14:21:14 door Lautjuh »

Lowprofile

  • Gast
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #116 Gepost op: 4-02-2003, 14:13:18 »
We moeten beginnen oppassen de privacy niet aan te tasten, maar dit wil ik wel kwijt. De site
dierenartsingeboere.be werd op 17 januari 2003 bij DNS (Belgische domeinnaam beheerder) geregistreerd. Deze gegevens zijn wel publiekelijk te vinden op internet. het bedrijf dat er voor verantwoordelijk is, is gevestigd in Brussel en heeft zo te zien geen uitstaans met website makers of beheerders van WV.








Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #117 Gepost op: 4-02-2003, 15:13:39 »
Dit vind ik een super-aanwijzing. Ook al is ze al veel in beeld; de regie heeft waarschijnlijk dus wel degelijk veel geknipt. Ipv op haar kwam nu alle aandacht bij Bruno (die absoluut de mol niet is). Alleen voor Bruno was wel 3/4 van de tijd van deze opdracht besteed.

Ik vond haar ook zo geacteerd weglopen bij de splitsingen-opdracht, toen de anderen reageerden dat er nog iemand moest achterblijven bleef uitgerekend zij achter, ik denk dat ze dat zo gepland had (mbt haar brilliante 'Quebec').

Ook al is ze dan volgens sommigen (niet onterecht) een 'slechte' mol, slechte mollen moeten er ook zijn...

Voor wat het waard is: Inge is voorlopig mijn hoofdverdachte. :)

HEHE! Eindelijk iemand die het met me eens is, bert je bent geweldig!  :D







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline psycho

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #118 Gepost op: 4-02-2003, 20:08:29 »
oke ik geef toe da als inge echt de mol is ze het veel te overdreven doet. maar wat als dat haat tacktiek is: het zo opvallend doen dat niemand geloofd dat ze het goed doet. en komaan geef toe zeg als ge dierenarts zijt, zijt ge toch ni zo stom om quebeq te antwoorden alstublieft he.
inge blijft voor mij mol nummer 1. en ik kan het weten want op mijn paspoort staat:
 :-*
F R Demol(=is dus mijn echte, échte achternaam he)








Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #119 Gepost op: 4-02-2003, 22:19:43 »
Bij Inge denk ik: die is TE opvallend aanwezig. Mocht later blijken dat ze de mol is, dan vind ik dat ze het ontzettend slecht gespeeld heeft..

Geweldige mol juist. Open en eerlijk mollen en niemand die 't ziet!