Auteur Topic: MolTalk  (gelezen 116918 keer)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: MolTalk
« Reactie #340 Gepost op: 22-02-2015, 12:34:25 »
Staat de nieuwe moltalk niet op youtube?

Jawel, maar als semi-privé dus je kunt ze op Youtube zelf niet vinden. Ik zou gewoon op de .nl site kijken.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline BobW

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #341 Gepost op: 23-02-2015, 16:23:07 »
Aanstaande donderdag zijn oud-kandidaten Marc-Marie Huijbregts, Paul Rabbering, Frits Sissing en Soundos El Ahmadi te gast bij MolTalk!

Offline joymol

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #342 Gepost op: 23-02-2015, 16:29:45 »
Aanstaande donderdag zijn oud-kandidaten Marc-Marie Huijbregts, Paul Rabbering, Frits Sissing en Soundos El Ahmadi te gast bij MolTalk!

Leuke gasten!  ::bravo::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #343 Gepost op: 23-02-2015, 16:30:27 »
Aanstaande donderdag zijn oud-kandidaten Marc-Marie Huijbregts, Paul Rabbering, Frits Sissing en Soundos El Ahmadi te gast bij MolTalk!

Winnaars en een verliezend finalist.  Leukste was, mol, winnaars en een verliezend finalist. Toch een mooie selectie tafelgasten voor bij een finale-aflevering :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: MolTalk
« Reactie #344 Gepost op: 23-02-2015, 17:00:41 »
Goeie namen hebben we dit jaar bij Moltalk gehad.

Kees, Zarayda en Sofie hebben we uiteindelijk niet gezien door incidentjes maar die zijn volgend seizoen vast wel te gast.

Leuk dat er zoveel oud kandidaten nog kijken en super betrokken zijn en er een hele donderdagavond bij willen zijn.

Als je een beetje gaat tellen naar de 3 seizoenen van moltalk en wie er nog geen gast is geweest kom ik uit op

s5 Wel: Marc Marie, Sander. en in elk seizoen zijn ze een (of zelfs meerdere) keren te gast geweest. Benieuwd naar Roeland, Lottie, Jim. Yvon zal wel niet te gast komen ipv drukte van haar eigen programma. Viktoria zullen we ook wel niet zijn, net als Yvonne. Gijs misschien?

s6: Wel: Toine, Milouska, Peggy. Niet: de rest, en van Richard Groenendijk snap ik het nog het minst. Volgens mij hebben ze hem zelfs terug laten komen in zijn seizoen omdat hij moest huilen. Zou hij niet meer kijken? of gewoon geen tijd hebben. Roderick was wel te zien in de special, maar had miscshien geen tijd. van Liz, Mary Lou, Geert verwacht ik het ook niet.

s7: Wel Inge, Paul, Alex. Niet: De rest, Nadja zou wel leuk zijn als gast, net als Eva. En Menno. Menno was toch een molloot? Gek dat we hem in 3 seizoen nog niet gezien hebben bij moltalk.

s8: Wel: Georgina, Dennis, Regina, Edo, Patrick. Niet: de rest, Joris Linssen is nog niet te gast geweest. Dunya zou ook leuk zijn.

s9: Wel: Hans, Sebastiaan, Vivienne. Niet: de rest, ik zou Anniek wel heel graag willen zien.

s10: Wel: Kim, Frits, Erik, Arjen, Tim, Manuel. 1 minuut in beeld: Sanne. Niet: Barbara, Hind, Loretta. Zou Barbara wel als gast willen zien, net als Sanne als hoofdgast.

s11: Wel: Patrick, Art, Soundos, Karin, Anna, Jan, Myrianna, Horace, Hanna. Niet: Pepijn...

s12: Wel: Hadewych, Annemarie, Liesbeth, Frits (4x lol), William, Marit. Niet; Dio, Maarten, Marion. Niet benieuwd naar hun. Maar Dio zou wel een grappige gast zijn denk ik.

s13 Wel: Janine, Kees, Paulien, Carolien, Tim. Alleen slotaflevering s13: Iedereen behalve Tania, Daniel, Ewout en Tim. Niet: Tania, Joep, Daniel, Ewout.  Tania zou leuk zijn als hoofgast en Daniel als is het alleen maar om naar hem te kijken  ::love::

s14: Wel: Susan, Aaf, Jan Willlem, Jennifer, Owen. Almost: Sofie. Niet: Daphne, Tygo, Maurice. Freek. Tygo MOET hoofgast zijn volgend jaar.

Korte conclusie; Hoe ouder het seizoen hoe minder mensen er nu nog betrokken zijn, als ik het zo gok. van Seizoen 10, 11, en 12 waren er minstens 7 oud kandidaten te gast, van s11 zelfs iedereen op Pepijn na. Hoewel s8 ook een oud seizoen is, zijn er daar ook 5 kandidaten van geweest. Leuk! ::ok::
« Laatst bewerkt op: 23-02-2015, 17:03:03 door Rämon »

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #345 Gepost op: 23-02-2015, 17:09:29 »
Aanstaande donderdag zijn oud-kandidaten Marc-Marie Huijbregts, Paul Rabbering, Frits Sissing en Soundos El Ahmadi te gast bij MolTalk!
Hij met het hoge haar en die grote bril. Staat altijd voor je klaar: Paul Rabbering...
Ik krijg elke keer dat liedje in m'n hoofd als ik z'n naam lees.  ;D

s13 Wel: Janine, Kees, Paulien, Carolien, Tim. Alleen slotaflevering s13: Iedereen behalve Tania, Daniel, Ewout en Tim. Niet: Tania, Joep, Daniel, Ewout.  Tania zou leuk zijn als hoofgast en Daniel als is het alleen maar om naar hem te kijken  ::love::
Tania.  ::cheerleader::
Daniel is leuk om naar te kijken mits hij dat grijze houthakkersbaardje niet heeft. Daardoor ziet hij er onverzorgd en 10 jaar ouder uit.  ::ohno::
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Mickvanh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #346 Gepost op: 23-02-2015, 17:32:36 »
En Jon (s9) lijkt me ook hilarisch
"Het leven moet als een feestelijk en hartstochtelijk spel zijn dat gespeeld zou moeten worden met oude en nieuwe vrienden"  - Frédérique Huydts

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #347 Gepost op: 23-02-2015, 21:01:46 »
Aanstaande donderdag zijn oud-kandidaten Marc-Marie Huijbregts, Paul Rabbering, Frits Sissing en Soundos El Ahmadi te gast bij MolTalk!
Leukleuk!  ::bravo::

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: MolTalk
« Reactie #348 Gepost op: 23-02-2015, 21:36:07 »
Aanstaande donderdag zijn oud-kandidaten Marc-Marie Huijbregts, Paul Rabbering, Frits Sissing en Soundos El Ahmadi te gast bij MolTalk!

Mijn favoriete kandidaten uit S5 en S11 in één Moltalk! :D Daarnaast zijn Frits ("De Wet van Frits" in de haven van Nagasaki) en Paul natuurlijk ook super kandidaten geweest, echt leuke gasten!
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #349 Gepost op: 25-02-2015, 16:05:16 »
Mocht iemand nog mee naar Moltalk willen morgenavond, dan kan je een PB sturen. Dankzij Tommie heb ik twee tickets kunnen overnemen nadat ik zelf vorige week er naast greep. Ik heb wederom niemand uit mijn omgeving die mee kan, want ze willen wel maar de agenda's waren al vol. Dus ik heb nog 1 ticket over voor morgen. Zou zonde  zijn om die onbenut te laten. En dan raak ik hem liever via dit forum kwijt dan elders  :)
« Laatst bewerkt op: 25-02-2015, 21:08:28 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: MolTalk
« Reactie #350 Gepost op: 25-02-2015, 20:01:52 »
Veel plezier Joost !!!!!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #351 Gepost op: 25-02-2015, 22:17:15 »
Mocht iemand nog mee naar Moltalk willen morgenavond, dan kan je een PB sturen. Dankzij Tommie heb ik twee tickets kunnen overnemen nadat ik zelf vorige week er naast greep. Ik heb wederom niemand uit mijn omgeving die mee kan, want ze willen wel maar de agenda's waren al vol. Dus ik heb nog 1 ticket over voor morgen. Zou zonde  zijn om die onbenut te laten. En dan raak ik hem liever via dit forum kwijt dan elders  :)

Als je de kaart hier niet kwijtraakt zou ik toch nog marktplaats proberen!  ::ok::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #352 Gepost op: 26-02-2015, 17:13:35 »
Als je de kaart hier niet kwijtraakt zou ik toch nog marktplaats proberen!  ::ok::

Geprobeerd maar geen respons.

Veel plezier Joost !!!!!

Dank, dat komt wel goed. Ben al in Amsterdam. Heb er zin in, desnoods geef ik het ticket wel aan een voorbijganger om iemand een plezier te doen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: MolTalk
« Reactie #353 Gepost op: 26-02-2015, 17:14:46 »
desnoods geef ik het ticket wel aan een voorbijganger om iemand een plezier te doen.

Ik dacht altijd dat er op zo'n forumoproep wel 10-tallen reacties zouden komen, maar valt dus tegen ...
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #354 Gepost op: 26-02-2015, 17:16:56 »
Ik woon in Amsterdam, maar ben ziek, anders had ik graag gegaan! :(

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #355 Gepost op: 26-02-2015, 17:18:40 »
Had ook graag gegaan maar financieel lastig. Ov is lastig omdat ik niet meer thuis kan komen en ben ziek ::rofl::

Dus helaas..

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: MolTalk
« Reactie #356 Gepost op: 26-02-2015, 17:28:08 »
Ik dacht altijd dat er op zo'n forumoproep wel 10-tallen reacties zouden komen, maar valt dus tegen ...



Ik zie het nu pas....had graag gegaan.....jammer!

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #357 Gepost op: 26-02-2015, 21:32:24 »
Omnia vincit amor

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #358 Gepost op: 26-02-2015, 21:41:23 »
Bij jullie ook zo traag? (Hele tijd laden) Vrees dat ik het terug moet kijken straks want ik krijg amper wat mee zo

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #359 Gepost op: 26-02-2015, 21:45:00 »
Nee, net alleen wat geflikker van het beeld