Auteur Topic: Lottie is niet de mol, maar de verliezer!  (gelezen 208235 keer)

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #460 Gepost op: 23-02-2005, 22:10:23 »
Het is : You'll never catch me alive (said he) :o Het wordt nu allemaaal wel heel dramatisch. ;)
 

Offline adnil

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #461 Gepost op: 23-02-2005, 23:08:33 »
Over die bloem, volgens mij is het gewoon een bedachtzaam moment, verder niets bijzonders. Voordat Lottie met die bloem in beeld is zie je Yvon ook een beetje afwezig staan te doen, dus ik denk niet dat het iets te betekenen heeft.

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #462 Gepost op: 23-02-2005, 23:48:28 »
Er van uitgaande dat Lottie en Jim elkaar inderdaad heel goed kennen en ook in het dagelijks leven vrienden zijn.
Hoe waarschijnlijk is het dan dat de makers Jim en Lotte bij elkaar in een serie willen hebben met Lottie als mol ?

Niet erg waarschijnlijk, sowieso niet erg waarschijnlijk 2 goede vrienden bij elkaar in het prgramma te hebben en een van hen de mol te maken.

Citaat
Zou niet juist Jim heel goed in staat moeten zijn geweest opvallend gedrag van Lottie te zien.

Dat denk ik wel, Jim is een echte observator (als eigenschap hebbende bedoel ik), en ik neem aan in een programma als dit nog eens extra (ookal ligt hij eruit).

Citaat
Leidt Lottie Jim, een goede vriend, zo moeiteloos om de tuin en stuurt zij hem even moeiteloos (en genadeloos) naar huis ?  ;D

Zij stuurt hem niet weg toch, en ze vond het best erg te zien aan de beelden.

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #463 Gepost op: 24-02-2005, 09:10:59 »
Zij stuurt hem niet weg toch, en ze vond het best erg te zien aan de beelden.

 ::tandpastasmiley::
Was ook niet letterlijk bedoeld.

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #464 Gepost op: 24-02-2005, 13:38:11 »
Dat kan ook schijn zijn!!
Some light in your eyes...

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #465 Gepost op: 24-02-2005, 15:06:42 »
de mol stuurt niet zelf mensen weg -- diegene die het minst weten over de mol moeten eruit - kan me voorstellen dat lottie* het dan erg vind als Jim haar niet door heeft gehad en eruit moest, tuurlijk is dat niet leuk!

*als Lottie de mol is, wat, gezien degene die dit antwoord post uiteraard een gegeven is  :P



Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #466 Gepost op: 24-02-2005, 15:16:01 »
LIDM, ok nog eentje dan!

In dagboek schrijft mol 5 afleveringen lang dat hij/zij op de achtergrond bleef. Wie is er op de achtergrond in alle chaos en heeft al die afleveringen lang niet echt een zichtbare molactie laten zien? -> Lottie

wie heeft juist duidelijk opvallende mol acties in de daarop volgende aflevering? U raadt het al.. juist.



Offline earwax

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #467 Gepost op: 24-02-2005, 16:55:21 »
Misschien geen hint maar wel vaag, kan het zelf namelijk niet verklaren.

bij afl 4 als de percentages bekent worden gemaakt zie je lottie het volgende doen.
bij fragment 44:44 t/m 44:45 zit ze op de stoel maarduikt ze ineens naar beneden.
wat doet ze daar.?????
Nou denk je kan gebeuren toch.veter los....etc.
maar wat zie ik in afl 5, het zelfde gebeurt weer.
bij fragment 45:14 t/m 45:15 doet ze het weer.

toeval...???

ik ga dit eens terug kijken bij andere afleveringen.

Always be sincere, even when you don't mean it.

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #468 Gepost op: 24-02-2005, 18:24:12 »
zoals ik het heb gezien heeft lottie danig haar best gedaan om de foto van yvon te verstieren, door niet te blijven staan, en heel ver naar achter te gaan staan, dan kun je echt geen lottie en krokodil tegelijk op de foto hebben, want je kan op zo'n klein bootje niet genoeg achteruit om beiden te fotograferen.

Lottie hoefde niet op de foto. Alleen de krokodil die uit het water springt, toch?

Volgens mij stond ze dus gewoon zo ver naar achter omdat ze het eng vond... wel vraag ik
me af hoe eng ze het echt vond want toen ze zelf moest fotograferen nam we wel wat risico door het hogerop te zoeken...

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #469 Gepost op: 24-02-2005, 18:35:48 »
Lottie hoefde niet op de foto. Alleen de krokodil die uit het water springt, toch?


::jaja:: kandi + krokodil moest op de foto
« Laatst bewerkt op: 24-02-2005, 18:38:19 door Quuipo »

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #470 Gepost op: 24-02-2005, 18:44:07 »
Zo wordt het niet gezegd:

"Met krokodillen valt niet te spotten. Maar toch moeten de zeven kandidaten ieder proberen een krokodil uit het water te laten springen. Het enige hulpmiddel hierbij is een hengel met een stuk rauw vlees. De opdracht is geslaagd als iedere kandidaat een polaroid foto heeft met een springende krokodil. Per geslaagde foto levert dit 250 euro op."

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #471 Gepost op: 24-02-2005, 18:47:31 »
dat staat idd op de site, in de aflevering wordt het wel zo uitgelegd (kandi moet met krok op de foto). of ben ik nu zo in de war  ???

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #472 Gepost op: 24-02-2005, 18:53:05 »
Bovenstaande zegt Angela in de aflevering...

Beetje in de war denk ik dan toch  ;D

Geeft niks ik vond Lottie ook erg verdacht tijdens het krokodillen springen. Ze kwam helemaal niet echt bang over voor iemand die bang is voor krokodillen! Ze deed volgens mij inderdaad haar best om de krokodil niet te laten springen...

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #473 Gepost op: 24-02-2005, 22:45:13 »
verrek je hebt gelijk  :-X

Hier had han ook al een hele redenatie over elders, en ik snap het nog steeds niet helemaal.

Het lijkt erop dat de kandi's het zo geinterpreteerd hebben - kandi + krokodil  ??? ze hebben namelijk allemaal keurig een foto met zichzelf + kroko en niemand heeft alleen een krokodil.

misschien dat lottie voor de zekerheid daarom en moeilijk deed toen zij op de foto moest *en* moeilijk deed toen ze zelf een foto moest maken...

<speculatie mode on>
*fluistertoon* volgens mij had niemand op de briljante MM actie gerekend, de mol niet en de productie niet - waardoor gewoon alle overgebleven foto's goed gerekend werden zodat alle verdenkingen van lottie weer kwamen te vervallen -- (als ik de mol was en een foto weg kon maken zou ik hem zeker niet meer teruggeven maar aan een krokodil voeren)
</speculatie mode off>

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #474 Gepost op: 25-02-2005, 07:33:58 »
Quuipo, het wordt spannend of wij ook gelijk gaan krijgen met lottie als mol....

Ik was net als jij verbaasd dat de opdracht niet expliciet zegt dat krokodil en deelnemer op de foto hoeft. Op de site staat:  ::oink::

De opdracht is dan ook: één persoon voedt een krokodil en een ander neemt daar een polaroidfoto van.

Na afloop worden de foto’s beoordeeld. Alleen foto’s waarop een krokodil staat die uit het water is gesprongen levert geld op.

Waarom was er dan zoveel nadruk bij Lottie om een foto te nemen....???
Ik sluit toch niet uit dat dit een mollenactie van Yvon zou kunnen zijn.

Tja  ::schaam::
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #475 Gepost op: 25-02-2005, 10:29:21 »
hi lilith,

oh maar er zijn nog zoveel leuke LIDM feiten dat ik hierdoor niet aan het twijfelen ben gebracht, in tegendeel - waarom doet lottie dan in beide situaties moeilijk? wanneer ze zelf op de foto moet en wanneer ze zelf de foto neemt? Ze was de enige kandi die dit deed, de anderen namen een goede foto (ok behalve yvon dan) en lieten een kroko springen.

wat het yvon verhaal moeilijk maakt is elke keer wanneer zij lijkt te mollen lottie in het spel is  ::vergroot::

angela beoordeelt overigens de foto's op degene die hem gemaakt heeft. MAW als lottie yvon's foto vermolt is yvon afgevallen.

voor mij blijft lottie nog steeds de mol. op eenzame hoogte.

benieuwd wat vanavond gaat gebeuren. benieuwd is een understatement. Ik kan niet wachten.  ;D
« Laatst bewerkt op: 25-02-2005, 11:22:03 door Quuipo »

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #476 Gepost op: 25-02-2005, 11:16:22 »
Lottie staat aan de leiding in de "gelijke kansen" theorie.
In deze fase van de strijd betekent dit dat zij dus effectief de Mol is.
Met 5 overblijvers en na al die opdrachten is de kans namelijk zeer groot dat de gelijke kansen theorie de Mol heeft ontmaskerd.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #477 Gepost op: 25-02-2005, 11:25:47 »
 ::jaja:: gotcha - en eerdere mollen zijn ook succesvol aangewezen daarmee (wat je al zei :) ) dus  ::vergroot::

het wordt nog druk hier hoor, als sander vanavond is afgevallen  ;D

Offline xki

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #478 Gepost op: 25-02-2005, 11:48:22 »
Ik was net effe het forum op .nl aan het lezen en daar kwam ik een erg goede lidm hint tegen. Hij gaat over de vliegstunt die mislukte...

Wat nou als je de vliegopmerkingen luistert van Lottie dan gaat dat als volgt:

1) Ik ga omhoog
2) Ik ga naar links
3) Ik ga naar beneden
4) Ik ga omhoog
5) Ik ga naar links
en dan naar beneden om te landen.

Teken maar na dat is een M!

met dank aan Mogroth!!  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 25-02-2005, 13:21:59 door xki »
to mole or not to mole that's the question

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #479 Gepost op: 25-02-2005, 11:51:55 »
Ik was net effe het forum op .nl aan het lezen en daar kwam ik een erg goede lidm hint tegen. Hij gaat over de vliegstunt die mislukte...

Wat nou als je de vliegopmerkingen luistert van Lottie dan gaat dat als volgt:

1) Ik ga omhoog
2) Ik ga naar links
3) Ik ga naar beneden
4) Ik ga omhoog
5) Ik ga naar links
en dan naar beneden om te landen.

Teken maar na dat is een M!

met dank aan Mogroth!!  ::bravo::
idd... knap bedacht / gevonden
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen