Auteur Topic: Wie is de mol in de media  (gelezen 433473 keer)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #540 Gepost op: 27-02-2015, 14:14:29 »
ja dan moet ik downloaden en dan zit ik uren te wachten, nee dank u... je upload is net een tikkeltje te klein voor mij :P

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #541 Gepost op: 27-02-2015, 14:18:40 »
Op het plaatje links onder lijkt wel iets te staan in de strepen...

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #542 Gepost op: 27-02-2015, 14:20:21 »
Voor de goede orde: die vier screenshots heb ik snel even gemaakt om een idee te geven waar we de hint moeten zoeken. De hint is dus het plaatje niet.

ja dan moet ik downloaden en dan zit ik uren te wachten, nee dank u... je upload is net een tikkeltje te klein voor mij :P

Ik kan het ook niet zo goed lezen omdat ik niet de hoogste resolutie downloads heb. Iemand die die wel heeft zou makkelijker kunnen puzzelen met de kleine lettertjes.
« Laatst bewerkt op: 27-02-2015, 14:22:49 door Heinz »

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #543 Gepost op: 27-02-2015, 14:24:14 »
Wel grappig dat we dan zo snel al weten waar de geluiden vandaan komen  ::rofl::
Hoezo compleet gefocussed op alle afleveringen :D

Maar ik heb ook een slechte kwaliteit. Heb het ook zitten bekijken maar dan kom ik er ook niet in uit wat er precies inzit / staat.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #544 Gepost op: 27-02-2015, 14:27:58 »
Colombo ligt natuurlijk aan de westkust van Sri Lanka...we zien de westkust alsof het het oosten is.

[klik hier =>]Het sea view platform dat op de achtergrond ligt bij het kaartje[<= klik hier]

Oh ::rofl:: had dat erbij vermeldt, ik al helemaal tot het meest minuscule punt inzoomen haha. Maar ik heb de aflevering, toevallig, integraal op m'n laptop staan, weet iemand/werd gezegd rond welke minuut het precies kwam?
nee, maar zeg maar 1.35, executie pieter, en dan schrik, en dan kaartje. dat is de hele scene.
« Laatst bewerkt op: 27-02-2015, 14:35:32 door SomeOne_01 »

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #545 Gepost op: 27-02-2015, 14:42:44 »
De avro site doet het inmiddels ook weer ;)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #546 Gepost op: 27-02-2015, 14:44:15 »
De avro site doet het inmiddels ook weer ;)
fijn he!

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #547 Gepost op: 27-02-2015, 14:56:07 »
Onderstaande quote is een post van anna= in het spoilertopic. Maar omdat het geen spoiler is maar een hint plaats ik het maar hier. (Of is het helemaal geen echte hint maar een stuntje van het radioprogramma?)

De bijbehorende beelden tonen Pieter die rood krijgt en het kaartje van Sri Lanka. In het beeld zou een hint zitten.
Hm, interressant...

Al kennen we de Staat van Stasse wel nog van vorig jaar natuurlijk, met z'n 'lompe nepkin' ::)
...óf niet!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #548 Gepost op: 27-02-2015, 15:00:15 »
fijn he!
Als je aflevering 9 nog wil uitpluizen wel  ::rofl::

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #549 Gepost op: 27-02-2015, 15:01:37 »
Hm, interressant...

Al kennen we de Staat van Stasse wel nog van vorig jaar natuurlijk, met z'n 'lompe nepkin' ::)
die mag je even uitleggen?

@Dutch-babe, nouja, dat bedoelde ik met westkust =>westelaken. en samen met zijn westcoast t-shirt, en Rik die aan zijn kant de westkust niet zag liggen..
« Laatst bewerkt op: 27-02-2015, 15:06:21 door SomeOne_01 »

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #550 Gepost op: 27-02-2015, 15:21:26 »
Dat kwam aan het rollen omdat Staasse dat achteruit had gespoeld en toen kwam er ik ben de mol er uit.

Als je gaat googlen kom je zelfs nog een filmpje van boulevard tegen. Dus die alias hint ging wel even flink rond

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #551 Gepost op: 27-02-2015, 16:04:27 »
KustLIJN

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #552 Gepost op: 27-02-2015, 16:26:06 »
Aangezien het een hint is die buiten het programma (of de Roodshow) om gegeven wordt verwacht ik niet dat het de meest briljante belangrijke hint ooit is. En dat ie dus ook niet heel duidelijk zal zijn. Ik kwam zelf ook op westkust / Westelaken. En dat past mooi bij mijn Mol ook :-)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #553 Gepost op: 27-02-2015, 16:50:58 »
Aangezien het een hint is die buiten het programma (of de Roodshow) om gegeven wordt verwacht ik niet dat het de meest briljante belangrijke hint ooit is. En dat ie dus ook niet heel duidelijk zal zijn. Ik kwam zelf ook op westkust / Westelaken. En dat past mooi bij mijn Mol ook :-)
idd...ik zou ook geen link weten te leggen met de forumfavomol.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #554 Gepost op: 27-02-2015, 17:28:14 »
Jij bedoeld Jan Willem die in de Roodshow iets uitsprak (en als je dat fragment achteruit spoelde) viel er 'Ik ben de Mol' (ofzoiets dergelijks) uit te halen. Bleek een grap, geen echte aanwijzing, was zogenaamd niet expres gedaan door JW, maar daar geloofde ik niks van. Maar dat was in de Roodshow volgens mij, dit is volgens mij een ander radio-programma. Kan of heeft de AVRO/WIDM-productie al bevestigd of dit een echte officiële aanwijzing is? Ik denk dat ik, voor de zekerheid, maar even op officiële bevestiging wacht, alvorens ik verder ga speuren voor niks.

In de Staat van Stasse werd gedaan alsof dit uit Jan-Willems radioprogramma kwam. Het bleek knip-en-plakwerk van Stefan Stasse zelf...
Niemand controleerde het, maar het bleek uit het vaste satire-momentje van de show te komen. Was dat deze keer weer op dat punt in de show? Of juist niet?
...óf niet!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #555 Gepost op: 27-02-2015, 21:34:17 »
Even off-topic, Pac-Mol ik moet steeds zo lachen om jouw "troostbandje"

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #556 Gepost op: 27-02-2015, 21:47:16 »

Offline slenting

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #557 Gepost op: 27-02-2015, 22:02:15 »
Onderstaande quote is een post van anna= in het spoilertopic. Maar omdat het geen spoiler is maar een hint plaats ik het maar hier. (Of is het helemaal geen echte hint maar een stuntje van het radioprogramma?)

De bijbehorende beelden tonen Pieter die rood krijgt en het kaartje van Sri Lanka. In het beeld zou een hint zitten.

Margriet was hoofdredactrice van BLVD. (oftewel Boulevard)
In dat shot zie je letterlijk een Boulevard.




Ik ben er uit  ;D
« Laatst bewerkt op: 27-02-2015, 22:07:31 door slenting »

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #558 Gepost op: 27-02-2015, 22:27:13 »
Margriet was hoofdredactrice van BLVD. (oftewel Boulevard)
In dat shot zie je letterlijk een Boulevard.




Ik ben er uit  ;D
::rofl:: Die is leuk gevonden :D

Alleen betwijfel ik wel nog steeds of dit echt is of dat Staasse zelf weer iets in elkaar gedraaid heeft.
Avro site staat er niets over en op de fb pagina ook niet

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #559 Gepost op: 27-02-2015, 22:29:01 »
::rofl:: Die is leuk gevonden :D

Alleen betwijfel ik wel nog steeds of dit echt is of dat Staasse zelf weer iets in elkaar gedraaid heeft.
Avro site staat er niets over en op de fb pagina ook niet

Het is wel een raar verhaal ja. Want zei ie niet dat ie er bij de ontknoping in het Vondelpark met de radio live bij is van twee tot tien? ??? (Of heb ik dat verkeerd gehoord? Ik luister het even terug.)

Edit: Ja, dat zegt ie inderdaad. En dat klopt ook: zie deze pagina.

Je kan dan dus van 14:00 tot 22:00 uur naar de radio luisteren voor het verslag vanaf het Vondelpark? Lijkt me iets teveel van het goede. ::rofl:: Maar de hint is dus wel echt. Iemand met HD-download al iets met kleine lettertjes kunnen vinden? :)

Andere mogelijkheid. De Mol: "In de beelden bij deze scène zit een aanwijzing verstopt." De beelden? Zoals dit stenen beeld dat we nog zien in de eerste scène van het audiofragment? (En zo ja: wat is de hint dan?)
« Laatst bewerkt op: 27-02-2015, 22:55:43 door Heinz »