Auteur Topic: Wie is de mol in de media  (gelezen 433481 keer)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #560 Gepost op: 27-02-2015, 22:48:49 »
Ja, lijkt er inderdaad wel op dat de hint dan serieus is.

Alleen apart dat zowel op de site van Avro als op de facebook pagina hier niets over te vinden is.
En wat moeten ze in vredesnaam om 14:00 uur al uitzenden daar??? De finale is pas om 20.30 uur toch?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #561 Gepost op: 27-02-2015, 22:51:01 »
En wat moeten ze in vredesnaam om 14:00 uur al uitzenden daar??? De finale is pas om 20.30 uur toch?

Dat vraag ik me ook af. Verwachten ze fans in slaapzakken voor de deur van het Vondel CS om die te interviewen? ::rofl::

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #562 Gepost op: 27-02-2015, 22:58:50 »
Ik zie een muis in het rechtse beeld (of wil ik dat graag zien)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #563 Gepost op: 27-02-2015, 23:00:14 »
Toch Rik z'n lucky 3 t-shirt?

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #564 Gepost op: 27-02-2015, 23:04:43 »
Dat vraag ik me ook af. Verwachten ze fans in slaapzakken voor de deur van het Vondel CS om die te interviewen? ::rofl::

Denk dat ze een party X verwachten of zo. Hordes molloten die in het park een tunnel gaan graven, deze overkappen om droog te zitten en daarna de bbq aansteken om alvast goed volgegeten de finale te kijken.


Of liet ik mijn fantasie iets te veel de vrije loop  ::rofl::

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #565 Gepost op: 27-02-2015, 23:05:35 »
Denk dat ze een party X verwachten of zo. Hordes molloten die in het park een tunnel gaan graven, deze overkappen om droog te zitten en daarna de bbq aansteken om alvast goed volgegeten de finale te kijken.


Of liet ik mijn fantasie iets te veel de vrije loop  ::rofl::

Neem jij de schep mee, dan zorgen wij voor de barbecue. ;D
Tell me what your telescope says

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #566 Gepost op: 27-02-2015, 23:09:04 »
doen jullie voorzichtig? geen bierflesjes kapot slaan op dingen die dan onherstelbaar kapot gaan he!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #567 Gepost op: 27-02-2015, 23:10:37 »
een tunnel is toch per definitie overkapt?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #568 Gepost op: 27-02-2015, 23:13:21 »
Neem jij de schep mee, dan zorgen wij voor de barbecue. ;D
Heb nog wel 2 scheppen in de schuur staan :D

Citaat
een tunnel is toch per definitie overkapt?
Per definitie wel, maar dit is een tunnel 2.0. En anders kunnen we de ontknoping niet zien

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #569 Gepost op: 27-02-2015, 23:58:46 »
Denk dat ze een party X verwachten of zo. Hordes molloten die in het park een tunnel gaan graven, deze overkappen om droog te zitten en daarna de bbq aansteken om alvast goed volgegeten de finale te kijken.


Of liet ik mijn fantasie iets te veel de vrije loop  ::rofl::

Dit is eigenlijk helemaal niet zo'n slecht idee ;D

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #570 Gepost op: 28-02-2015, 00:13:13 »
Eigenlijk klinkt het wel super leuk.

Zit nog steeds te twijfelen over wel / niet gaan. Alleen wel gaan betekend auto en zover rijden heb ik lang niet meer gedaan.


Edit: Nog even 1 hersenspinsel voor het slapen gaan. Als de hint van Staasse echt iets is zou het dan in de schermen zitten. In het begin leken er afwijkende schermen te zijn qua layout?? Ik heb er eerlijk gezegd niet bij gehouden of dat in andere afleveringen is terug gekomen. Dus daar wellicht dan nog iets te vinden?
« Laatst bewerkt op: 28-02-2015, 00:39:03 door Syllie10 »

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #571 Gepost op: 28-02-2015, 08:18:09 »
Andere mogelijkheid. De Mol: "In de beelden bij deze scène zit een aanwijzing verstopt." De beelden? Zoals dit stenen beeld dat we nog zien in de eerste scène van het audiofragment? (En zo ja: wat is de hint dan?)
Wat me opvalt is dat nadat ze allemaal zijn gaan zitten Rik en Margriet precies hetzelfde teken maken met hun handen (rond 53:00 bij uitzending gemist). Geen idee wat we daarmee moeten, maar het valt wel op.

Het takje met bloesem (heeft zoiets ooit bij de molbrieven gelegen?) wat boven het hoofd van Rik bungelt zou toch geen aanwijzing zijn dat hij de mol is? Ze zitten volgens mij in de standaardvolgorde (zoals ook op de afleveringsfoto's) dus het zou gepland kunnen zijn.

In de beelden (letterlijk) zie ik niets opvallends. Als dit een hint is slaat het waarschijnlijk op de drie beelden die tussen Art en de kandidaten in staan (bij de "witte eikel").

Margriet staat overigens wel heel erg prominent in beeld (weliswaar op de achtergrond) als er afscheid genomen wordt van Pieter.
« Laatst bewerkt op: 28-02-2015, 08:55:56 door molton »
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #572 Gepost op: 28-02-2015, 10:13:18 »
Wat me toch wederom opvalt is dat als Art het over de afvaller heeft en zegt dat het zonde is bla bla 'want de tocht leidt ons nog naar prachtige plekken', Margriet naar Pieter kijkt.

En ja, Rik kijkt naar Marlijn, maar die twee zijn op dat moment al dikke mik, dus dat vind ik minder vreemd.

Als ze aan komen lopen loopt Margriet naast Pieter en lijkt naar zichzelf te wijzen.
Toegegeven, ik vind het heel fijn als ik een aanwijzing richting Margriet kan uitleggen.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #573 Gepost op: 28-02-2015, 10:45:40 »
Eigenlijk klinkt het wel super leuk.

Ja! Misschien maken ze wel drie vakken. Voor Margriet-, Marlijn- en Rikverdenkers. En dat ze dan de reacties van de drommen molloten in de vakken filmen als de Mol zich bekend maakt. Het juichen en de blijdschap bij het ene vak en de totale verbijstering bij de andere twee. ::boogie:: ::oink::
« Laatst bewerkt op: 28-02-2015, 10:56:26 door Heinz »

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #574 Gepost op: 28-02-2015, 10:53:30 »
Het Chrisvak is al leeg Heinz ;)

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #575 Gepost op: 28-02-2015, 10:54:47 »
Ik wou net te zeggen doet Rik niet meer mee?  ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #576 Gepost op: 28-02-2015, 10:56:13 »
Het Chrisvak is al leeg Heinz ;)

Oeps, sorry. Dit was niet gemeen bedoeld... ;D

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #577 Gepost op: 28-02-2015, 10:57:10 »
Voor wie hetweten wil. heb EINDELIJK de HD beelden, de lettertjes waar ik zo benieuwd naar was, blijken simpelweg normale namen te zijn van parken....

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #578 Gepost op: 28-02-2015, 11:02:28 »
Voor wie hetweten wil. heb EINDELIJK de HD beelden, de lettertjes waar ik zo benieuwd naar was, blijken simpelweg normale namen te zijn van parken....

Dat wilde ik wel weten dus fijn dat je de moeite genomen hebt. ::ok:: (Al was het natuurlijk leuker als er "muiswint" tussen had gestaan.)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #579 Gepost op: 28-02-2015, 11:08:43 »
uhu, ik ben ook achter de klap denk ik. Pieter laat zijn hand, die die eerst onder zijn kin houd vallen, en dan hoor je een pets geluid. moet je hem wel even vertraagt afspelen :P