Auteur Topic: Wie is de mol in de media  (gelezen 433505 keer)

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #700 Gepost op: 3-03-2015, 19:32:14 »
Kunnen Rik-verdenkers geen (computer)muis meenemen? Lijkt me heel makkelijk om iemand aan te herkennen. ::rofl::

Hahahhaha ja die is leuk! Ben je Voor Margriet, kom dan met wat spruitjes en voor marlijn een vis ofzo  ::rofl::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #701 Gepost op: 3-03-2015, 19:33:12 »
Hahahhaha ja die is leuk! Ben je Voor Margriet, kom dan met wat spruitjes en voor marlijn een vis ofzo  ::rofl::

Kunnen we spruitjes met vis en blauwe/roze/witte muisjes eten  ::rofl:: Oh nom nom nom  :-X
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #702 Gepost op: 3-03-2015, 19:34:13 »
Kunnen we spruitjes met vis en blauwe/roze/witte muisjes eten  ::rofl:: Oh nom nom nom  :-X

Lekkere snack in het park voor tijdens de finale  ::rofl::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #703 Gepost op: 3-03-2015, 19:36:26 »
Of de finale-opdracht voor de echte molloten: voorbijgangers in het Vondelpark trakteren op geroerbakte spruitjes, beschuit met muisjes of een vette vis. Wie het eerst de schaal leeg heeft -> heeft gewonnen. Je moet toch wat om de tijd te doden donderdag  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline MaxvdBroek

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #704 Gepost op: 3-03-2015, 19:36:44 »
Donderdag om 18:45 komt er bij Man Bijt Hond een item over Wie is de Mol?. Kijken dus! Geen idee waarom, al is het misschien alleen al omdat ik er in zit haha...


Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #705 Gepost op: 3-03-2015, 20:44:23 »
Donderdag om 18:45 komt er bij Man Bijt Hond een item over Wie is de Mol?. Kijken dus! Geen idee waarom, al is het misschien alleen al omdat ik er in zit haha...



Is dat dezelfde 'Man Bijt Mol' als die over die fanserie van WIDM Gilze-Rijen? Want in dat geval heb ik hem al gezien. Erg professioneel en leuk gemaakt trouwens!
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline MaxvdBroek

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #706 Gepost op: 3-03-2015, 20:45:30 »
Is dat dezelfde 'Man Bijt Mol' als die over die fanserie van WIDM Gilze-Rijen? Want in dat geval heb ik hem al gezien. Erg professioneel en leuk gemaakt trouwens!

Niet hetzelfde ;-)

Offline Molloot97

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #707 Gepost op: 3-03-2015, 23:24:27 »
Bij het woord "winnaar" is Rik in beeld; bij het woord "verliezer" is Marlijn in beeld. Dat zou zo maar eens kunnen kloppen.  ::joehoe::

Verliezer ben ik met je eens, vind toch alleen dat Margriet meer in beeld is bij wie is de winaar? En daarvoor was bij wie is de mol, Rik in beeld

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #708 Gepost op: 3-03-2015, 23:59:01 »
Verliezer ben ik met je eens, vind toch alleen dat Margriet meer in beeld is bij wie is de winaar? En daarvoor was bij wie is de mol, Rik in beeld

Ja, bij wie is de mol? Rik, wie is de winnaar, Margriet (en ze zegt ook nog I nailed it) en bij wie is de verliezer Marlijn ("die mol is zooo goed"). Eitje koekie ;D

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #709 Gepost op: 4-03-2015, 00:31:58 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #710 Gepost op: 4-03-2015, 00:47:29 »
Of de finale-opdracht voor de echte molloten: voorbijgangers in het Vondelpark trakteren op geroerbakte spruitjes, beschuit met muisjes of een vette vis. Wie het eerst de schaal leeg heeft -> heeft gewonnen. Je moet toch wat om de tijd te doden donderdag  ::rofl::

Hahhahaha ieuwwwww  ::rofl:: ik wil wel in de jury  ::tandpastasmiley::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #711 Gepost op: 4-03-2015, 09:05:16 »


rik_van_de_westelaken
2 uur geleden
#widm in december signeerden we in het Glazen huis voor #SR14 . Dit was onze hint naar wie er in de finale zouden komen... 😉

Rik toch...

Volgend jaar dus allemaal niet opletten bij Serious Request aangezien er tweemaal op rij de finalekandidaten in stonden  ::niet-ok::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #712 Gepost op: 4-03-2015, 09:36:32 »
Ik vind dat eigenlijk een hele kwalijke zaak dat ze dat soort dingen doen.

Dadelijk wordt het van Wie is de mol hoef je niet te kijken want je weet toch de winnaars al want die waren in het glazen huis.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #713 Gepost op: 4-03-2015, 09:41:10 »
Ik vind dat eigenlijk een hele kwalijke zaak dat ze dat soort dingen doen.

Dadelijk wordt het van Wie is de mol hoef je niet te kijken want je weet toch de winnaars al want die waren in het glazen huis.

Nou, ik neem aan dat dit A, voorlopig de laatste keer is dat de finalisten in het glazen huis staan. B, voorlopig het laatste seizoen is met 2 afleveringen zonder afvallers :P

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #714 Gepost op: 4-03-2015, 10:23:47 »
Dat lachebekje bij Rik is dan vast ook een hint dat hij de winnaar is. ;)

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #715 Gepost op: 4-03-2015, 10:36:12 »


rik_van_de_westelaken
2 uur geleden
#widm in december signeerden we in het Glazen huis voor #SR14 . Dit was onze hint naar wie er in de finale zouden komen... 😉

Rik toch...

Volgend jaar dus allemaal niet opletten bij Serious Request aangezien er tweemaal op rij de finalekandidaten in stonden  ::niet-ok::
Gelukkig heb ik dat gemist.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #716 Gepost op: 4-03-2015, 11:04:48 »
"Net op Radio2, misschien een aanwijzing? Een presentator had een exclusief interview met de Mol, bestaande uit 3 vragen. De antwoorden op de vragen begonnen met N, O, S.... "

Ergens vandaan geplukt. Was van vanochtend, dus misschien even terugluisteren...

Edit: http://www.radio2.nl/nieuws/id-6405-stefan-interviewt-de-mol.html

Oh dat ene fragment komt ook weer terug wat hier al besproken is, maar het interview heb ik volgens mij nog niet voorbij zien komen hier op het forum?

Als Stefan de vraag stelt, hoor je eerst dat de mol zeg maar naar adem hapt, en dat is nog niet de verdraaide stem, klinkt als Rik :-X
« Laatst bewerkt op: 4-03-2015, 11:11:33 door hoelahoep »

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #717 Gepost op: 4-03-2015, 11:25:30 »
"Net op Radio2, misschien een aanwijzing? Een presentator had een exclusief interview met de Mol, bestaande uit 3 vragen. De antwoorden op de vragen begonnen met N, O, S.... "

Ergens vandaan geplukt. Was van vanochtend, dus misschien even terugluisteren...

Edit: http://www.radio2.nl/nieuws/id-6405-stefan-interviewt-de-mol.html

Oh dat ene fragment komt ook weer terug wat hier al besproken is, maar het interview heb ik volgens mij nog niet voorbij zien komen hier op het forum?

Als Stefan de vraag stelt, hoor je eerst dat de mol zeg maar naar adem hapt, en dat is nog niet de verdraaide stem, klinkt als Rik :-X
De manier waarop de mol in dat interview spreekt lijkt de zenuwachtige manier van Marlijn.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #718 Gepost op: 4-03-2015, 11:39:37 »
De manier waarop de mol in dat interview spreekt lijkt de zenuwachtige manier van Marlijn.
das gek, ik vond eerder op rik lijken.

@hoelahoep: dat fragment is al een paar keer hier naar gelinkt. en verder, is het eerder NIS. want de tweede vraag wordt op geantwoord: Ik geloof niets interessants (of in die trant, maar ik geloof klopt!)

Offline Mik1986

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #719 Gepost op: 4-03-2015, 11:40:51 »
"Net op Radio2, misschien een aanwijzing? Een presentator had een exclusief interview met de Mol, bestaande uit 3 vragen. De antwoorden op de vragen begonnen met N, O, S.... "

Als Stefan de vraag stelt, hoor je eerst dat de mol zeg maar naar adem hapt, en dat is nog niet de verdraaide stem, klinkt als Rik :-X

De manier waarop de mol in dat interview spreekt lijkt de zenuwachtige manier van Marlijn.

Mol mag eindelijk uit de kast komen donderdag volgens zichzelf. Dat lijkt me ook wel een hintje. En niet naar Marlijn uiteraard. Blijven er alsnog twee kampen over   :)