Auteur Topic: Wie is de mol in de media  (gelezen 433504 keer)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #720 Gepost op: 4-03-2015, 11:44:15 »
das gek, ik vond eerder op rik lijken.

@hoelahoep: dat fragment is al een paar keer hier naar gelinkt. en verder, is het eerder NIS. want de tweede vraag wordt op geantwoord: Ik geloof niets interessants (of in die trant, maar ik geloof klopt!)

De mol zegt "ongelofelijk interessant" ;) NOS klopt dus.

Ik vond de manier van spreken ook precies Rik. Maar misschien is het horen wat je wilt horen natuurlijk.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #721 Gepost op: 4-03-2015, 11:49:41 »
overigens hoor ik geen ademhaling van de mol...

::ok:: Dus toch! ;)

ben ik het ook niet helemaal mee eens. de 3 finalisten bij serious request, ok, maar dat hoeft geen door het programma bedoelde hint te zijn. de tweede, die van stefan stasse, is een hint naar een hint in widm zelf. dus dat is niet in lijn met "Wie is de mol?! Rik!" en der halve is dat geen hint. hoe dan ook. Rik is de mol, maar niet daarom dus.

@hoelahoep: ik versta met de grootste moeite geen ongelofelijk.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #722 Gepost op: 4-03-2015, 12:04:25 »
Door die NOS-hint twijfel ik ineens behoorlijk aan de echtheid van het gesprek met de Mol in de Staat van Stasse. ;D

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #723 Gepost op: 4-03-2015, 12:11:06 »
Altijd fijn als mensen je aan het twijfelen brengen zo vlak voor de ontknoping ::joehoe::
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #724 Gepost op: 4-03-2015, 12:21:57 »
Altijd fijn als mensen je aan het twijfelen brengen zo vlak voor de ontknoping ::joehoe::

Stefan Stasse is de Mol. ::jaja::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #725 Gepost op: 4-03-2015, 12:25:27 »
Door die NOS-hint twijfel ik ineens behoorlijk aan de echtheid van het gesprek met de Mol in de Staat van Stasse. ;D
Daar twijfelde ik sowieso al aan  ::rofl::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #726 Gepost op: 4-03-2015, 12:50:46 »
Vreemd dat jullie er zelfs iemand herkenden in de Mol. Ik kon niemand van de 3 linken aan het taalgebruik en de intonatie van die vervormde stem. Dat was waarom ik initieel al twijfelde aan de echtheid van de 'hint'.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #727 Gepost op: 4-03-2015, 12:58:14 »
"Net op Radio2, misschien een aanwijzing? Een presentator had een exclusief interview met de Mol, bestaande uit 3 vragen. De antwoorden op de vragen begonnen met N, O, S.... "

Nee, niet dat ik mij kan herinneren.
Ongelooflijk interessant, maar daar kan ik geen antwoord op geven.
Soms, ik ben blij als ik volgende week uit de kast mag komen. Ik ben trots op mezelf dat het geheim veilig is gebleven.

Ik had er nog niks achter gezocht omdat de hint in het geluidsfragment zou zitten. NOS klopt wel, zou het dan toch een echte officiële hint zijn en geen hoax zoals de vorige keer?  ::nieuwsgierig::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #728 Gepost op: 4-03-2015, 12:59:42 »
Vreemd dat jullie er zelfs iemand herkenden in de Mol. Ik kon niemand van de 3 linken aan het taalgebruik en de intonatie van die vervormde stem. Dat was waarom ik initieel al twijfelde aan de echtheid van de 'hint'.
Ik haal er ook geen van de kandidaten uit, maar goed, ik heb met een vervormde stem altijd al moeite gehad om die goed te horen of er iemand uit te halen. Dus probeer het ook niet eens meer :D

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #729 Gepost op: 4-03-2015, 13:04:57 »
ik heb met een vervormde stem altijd al moeite gehad om die goed te horen of er iemand uit te halen.
Nou is dat natuurlijk ook wel ongeveer precies het idee van een vervormde stem. ::)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #730 Gepost op: 4-03-2015, 13:08:17 »
Nou is dat natuurlijk ook wel ongeveer precies het idee van een vervormde stem. ::)

In de Canada serie zat een officiële hint verstopt in de vervorming van de stem van de mol,... op de 1 of andere manier hadden we kunnen ontdekken dat de stem vervormt was met de melodie van Für Elise,...

Alleen die hint is destijds (voor zover ik weet) nooit gevonden.

Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #731 Gepost op: 4-03-2015, 13:11:46 »
Altijd fijn als mensen je aan het twijfelen brengen zo vlak voor de ontknoping ::joehoe::

Zoals het hoort ;D

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #732 Gepost op: 4-03-2015, 13:21:20 »
Nou is dat natuurlijk ook wel ongeveer precies het idee van een vervormde stem. ::)
Snap ik :D

Maar vaak hebben mensen toch het idee degene achter de vervormde stem er uit te halen.

Heb al moeite dingen te verstaan via een walkie talkie, dus ik moet me al ongelooflijk concentreren op wat er gezegd wordt bij een hervormde stem. Laat staan de stem eruit proberen te halen  ::rofl::

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #733 Gepost op: 4-03-2015, 13:53:29 »
@molletjuh, dat het niet gedaan is in het verleden wil idd niet zeggen dat ze het nu niet doen. Het is alleen een beetje oneerlijk tegenover kijkers die niet naar het NOS journaal kijken, het is een beetje oneerlijk voor hen die NIET naar de staat van stasse luisteren of gezellig luisteren en kijken naar serious request. zeker in het eerste jaar. Dan moet je, zeker in het begin subtiel verwijzen... overal waar kandidaten zijn verwijs je dan naar...

dus nee...daarom denk ik niet dat wie is de mol echt hints gaat geven in andere programma's. serious request was geen hint, maar er is gewoon besloten dat de drie finalisten daar naar toe zouden gaan. Dat rik het vervolgens een hint noemt, tsja. de hint bij stefan stasse is een hint naar een hint. Ik denk niet dat ze hints gaan geven in NOS en ik geloof ook niet dat we bij Boulevard of andere programma's waar deelnemers naar toe gaan hints hebben. (wat wel weer kan is uitspraken die door de mol/winnaar/verliezer zijn uitgesproken vergelijken, maar dat is dus ook geen echte, zo bedoelde hint)

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #734 Gepost op: 4-03-2015, 13:53:57 »
Ik haal er ook geen van de kandidaten uit, maar goed, ik heb met een vervormde stem altijd al moeite gehad om die goed te horen of er iemand uit te halen. Dus probeer het ook niet eens meer :D
Is er een kandidaat met een heliumverslaving?
'Ook een fijne dag verder...’

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #735 Gepost op: 4-03-2015, 14:33:02 »
« Laatst bewerkt op: 4-03-2015, 14:34:40 door SomeOne_01 »

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #736 Gepost op: 4-03-2015, 14:36:07 »
Ooh joh het is een koe! Ik zat al naar het plaatje te kijken en probeerde te achterhalen wat het nou was, maar kon er niet uitkomen. Weet ik dat ook weer.  ;D

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #737 Gepost op: 4-03-2015, 14:37:51 »
Art Rooijakkers schuift vanavond aan bij RTL Late Night om over De Mol te praten.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #738 Gepost op: 4-03-2015, 14:43:41 »
Oh leuk, rtl late night kijk ik wel vaker. Dus vanavond op zeker 😃

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #739 Gepost op: 4-03-2015, 14:56:59 »
Ooh joh het is een koe! Ik zat al naar het plaatje te kijken en probeerde te achterhalen wat het nou was, maar kon er niet uitkomen. Weet ik dat ook weer.  ;D
haha, ja kan gebeuren. tip, gebruik de details wat meer ;) er stond duidelijk tekst op: hands of our cows, logischerwijs dus moet het een koe zijn, een theepot slaat nergens op in zo'n verband en is ook veel te klein om die hoeveelheid BN'ers aan handtekeningen neer te zetten. ;)