Auteur Topic: Wie is de mol in de media  (gelezen 433449 keer)

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #760 Gepost op: 4-03-2015, 23:10:11 »
Wow interessante onderwerpen komen er ter sprake.  :D

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #761 Gepost op: 4-03-2015, 23:11:26 »
Wow interessante onderwerpen komen er ter sprake.  :D

Uhuh, de Mol in Belgisch Congo.......... ;)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #762 Gepost op: 4-03-2015, 23:12:31 »
 ::rofl::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #763 Gepost op: 4-03-2015, 23:17:03 »
Art in boer zoekt vrouw en Yvon presenteert WIDM  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #764 Gepost op: 4-03-2015, 23:18:54 »
Hahahaha boer.................zoekt...................vrouw ::rofl::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #765 Gepost op: 4-03-2015, 23:24:22 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #766 Gepost op: 4-03-2015, 23:29:33 »
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #767 Gepost op: 4-03-2015, 23:30:11 »
Art heeft een wal onder zijn linkeroog, kunnen we daar wat mee? ;D ::rofl::

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #768 Gepost op: 4-03-2015, 23:30:18 »
Geniaal! Dat stukje van Art was erg leuk, maar moest erg lachen om het stukje van Yvon.
'Wie is volgens jou de mol?'
'Ik denk dat Monica de mol is.'
'Dat is fout! Het is Erik!' (weet de naam niet meer)
 ::rofl::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #769 Gepost op: 4-03-2015, 23:32:45 »
Die test ook ::rofl::

Wie moet WIDM presenteren?
Yvon
Waar is Art?
Haal me hier weg!

 ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #770 Gepost op: 4-03-2015, 23:34:52 »
Ze zijn eindelijk aan de beurt hoor! Uurtje wachten (zoals verwacht), maar toch.  ;D

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #771 Gepost op: 4-03-2015, 23:36:53 »
Ben net thuis dus duikel zo meteen mijn mandje in, maar heb het opgenomen dus morgen op mijn gemak maar eens kijken ;)

Maar zo te lezen is het mooi om te zien  ::rofl::

Die column van Aaf moet je inderdaad voor inloggen. Dus helaas, dat ga ik niet doen :D

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #772 Gepost op: 4-03-2015, 23:37:55 »
Geweldig die Chris. Dit is de korte versie.  ::rofl::

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #773 Gepost op: 4-03-2015, 23:39:10 »
Geweldig die Chris. Dit is de korte versie.  ::rofl::

En dan Art: 'We zijn drie kwartier bezig geweest!'  ::rofl::

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #774 Gepost op: 4-03-2015, 23:44:50 »
Ben net thuis dus duikel zo meteen mijn mandje in, maar heb het opgenomen dus morgen op mijn gemak maar eens kijken ;)

Maar zo te lezen is het mooi om te zien  ::rofl::

Die column van Aaf moet je inderdaad voor inloggen. Dus helaas, dat ga ik niet doen :D

Bij dezen:

Het leerzame aan het intensief volgen van realityprogramma's waaraan Bekende Nederlanders meedoen, is dat je bepaalde Bekende Nederlanders ineens in een nieuw daglicht gaat zien.

Chris leek me een irritante gast. Zo'n jongen die altijd op teenslippers loopt en te vaak 'helemaal goed' zegt. Zo'n man die zijn vrienden 'kerel' noemt.

U weet over wie ik het heb. Ik heb het over Chris Zegers. Chris Zegers, die ik met miljoenen anderen de afgelopen weken heb gevolgd in het tv-programma Wie is de Mol?

Chris Zegers: ik dacht dat ik hem kende. Ik had zijn reisprogramma's gezien en zijn reclames. Zijn algehele uitstraling heb ik jarenlang op me laten inwerken via het tv-scherm. Zijn joviale, Haagse stemgeluid. Zijn bruine, tanige hoofd. Zijn eeuwige reislust en non-stop Zwitserlevengevoel. Chris leek me een irritante gast. Zo'n jongen die altijd op teenslippers loopt en te vaak 'helemaal goed' zegt. Zo'n man die zijn vrienden 'kerel' noemt. Zo iemand met een houten bak op zijn fiets die op zonnige dagen voor zijn huis op een bankje met tanige mede-kerels de levensgenieter zit uit te hangen, in precies de juiste zonnestraal. Zo'n veertiger die nog een truckerspet draagt, of een T-shirt met het woord Arizona Fields erop. Dat van die truckerspet en Arizona Fields bleek te kloppen. De rest niet.

Het is tijd voor de complete herwaardering van Chris Zegers, want Chris Zegers is dus een fantastisch mens.
Ten eerste is hij in staat tot het aangaan van diepgaande vertrouwensrelaties binnen een programmaformat waarin je iedereen dient te wantrouwen. En die vriendschappen sluit hij niet met de voor de hand liggende andere zongebruinde decolleté-boy (Rik van de Westelaken), maar met een recht-voor-zijn-raperige Opzij-lesbienne (Margriet van der Linden).Chris en Margriet, who would have thought?

Ten tweede: Chris huilt snel, en veel. Elke keer als een van zijn medekandidaten het spel moest verlaten - en dat gebeurt vaak in Wie is de mol?, want dat is zo'n beetje het concept van het programma - verloor Chris zich in een langdurig rouwproces. Huilen, huggen, nog een keer huggen. Een groepshug eisen en zich dan terugtrekken bij een palmboom, om onder de truckerspet nog zachtjes wat verder te wenen.

Als iemand zo lief is voor anderen, en daarbij zoveel huilt, kun je het als kijker ineens ook veel beter hebben dat hij altijd zongebruind is, dat hij highlights in zijn haar lijkt te hebben, dat hij zo'n armspierenshirt draagt en dat hij potdomme fulltime een zwéétbandje om zijn pols heeft. En dat hij zijn eigen naam waarschijnlijk uitspreekt als 'Zeegurrrrrrs'.

Maar wat misschien nog wel het schattigste is: Chris Zegers geniet van een verblijf in een exotisch land. Hij is voor al die reisprogramma's de wereld rond geweest op zijn teenslippers, maar Chris kan nog oprecht gelukkig worden van de aanblik van een rijstveld.

Chris Zegers: helemaal goed. Wat een kerel.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #775 Gepost op: 4-03-2015, 23:48:03 »
Dankje RICKDEMOL!
Leuk stukje en zeker waar! Chris is echt een toffe peer!

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #776 Gepost op: 4-03-2015, 23:48:50 »
Het is wel genieten deze voorbeschouwing/nabeschouwing. Vrijdagavond zit de winnaar bij Humberto. Humberto denkt dat Rik dan bij hem aan tafel zit.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #777 Gepost op: 4-03-2015, 23:50:19 »
Citaat
Bij dezen:

Dank je wel  ::bravo:: :D

Toch blijft Aaf een beetje mijn mol (vooral nadat vorig jaar mijn tunnel zo hard instortte toen ze er uit vloog)

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #778 Gepost op: 4-03-2015, 23:52:48 »
Dankje RICKDEMOL!
Leuk stukje en zeker waar! Chris is echt een toffe peer!

Helemaal mee eens!  ::ok::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #779 Gepost op: 4-03-2015, 23:54:33 »
Het is wel genieten deze voorbeschouwing/nabeschouwing. Vrijdagavond zit de winnaar bij Humberto. Humberto denkt dat Rik dan bij hem aan tafel zit.

Volgens mij dacht hij juist dat Rik de mol was! (Ik weet dat de vraag over de winnaar ging maar hoe langer Humberto erover aan het praten was bleek dat het zijn mol was ipv winnaar)

Heeeeerlijk stuk van Aaf!