Auteur Topic: Wie is de mol in de media  (gelezen 433492 keer)

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #780 Gepost op: 5-03-2015, 00:14:50 »
Art in boer zoekt vrouw en Yvon presenteert WIDM  ::rofl::

Hahhahaha  ::rofl:: te leuk!

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #781 Gepost op: 5-03-2015, 00:15:28 »
En dan Art: 'We zijn drie kwartier bezig geweest!'  ::rofl::

Ik ging stuk hahahaha  ::rofl::

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #782 Gepost op: 5-03-2015, 00:17:35 »
Dankje RICKDEMOL!
Leuk stukje en zeker waar! Chris is echt een toffe peer!

Helemaal mee eens! Superleuk stukje! Thanks!!  ::ok::

Offline MollyMe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molgoed!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #783 Gepost op: 5-03-2015, 00:46:06 »
Volgens mij dacht hij juist dat Rik de mol was! (Ik weet dat de vraag over de winnaar ging maar hoe langer Humberto erover aan het praten was bleek dat het zijn mol was ipv winnaar

De winnaar komt volgens Umberto vrijdag aan tafel. Art vraagt wie dat dan wordt volgens hem. Waarop Umberto zegt Rik. Zijn zinnen daarna duiden erop dat hij Rik als mol ziet en niet als winnaar. Dus of hij haalt mol en winnaar door elkaar, of de mol zit vrijdag aan tafel. Ben benieuwd.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #784 Gepost op: 5-03-2015, 00:51:55 »
De winnaar komt volgens Umberto vrijdag aan tafel. Art vraagt wie dat dan wordt volgens hem. Waarop Umberto zegt Rik. Zijn zinnen daarna duiden erop dat hij Rik als mol ziet en niet als winnaar. Dus of hij haalt mol en winnaar door elkaar, of de mol zit vrijdag aan tafel. Ben benieuwd.

Of Humberto denkt dat de Mol zijn eigen geplunderde pot mee naar huis krijgt. ;D

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #785 Gepost op: 5-03-2015, 01:21:08 »
Geniaal! Dat stukje van Art was erg leuk, maar moest erg lachen om het stukje van Yvon.
'Wie is volgens jou de mol?'
'Ik denk dat Monica de mol is.'
'Dat is fout! Het is Erik!' (weet de naam niet meer)
 ::rofl::

Die test ook ::rofl::

Wie moet WIDM presenteren?
Yvon
Waar is Art?
Haal me hier weg!

 ::rofl::

Waar was dat te zien? Waar kan ik het terugzien?
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #786 Gepost op: 5-03-2015, 01:53:38 »
Waar was dat te zien? Waar kan ik het terugzien?
The British are not impressed.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #787 Gepost op: 5-03-2015, 02:25:45 »

Danke.
De Art-imitatie is goed gelukt. De Yvon-imitatie wat minder.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #788 Gepost op: 5-03-2015, 07:07:47 »
Artikeltje in de metro vandaag:

http://widm2012.nl/media/metro4maart2015.png

(Ik wilde het eigenlijk als bijlage toevoegen maar de uploadmap schijnt vol te zijn. Of ik de beheerder kon waarschuwen. Bij dezen.)

Ik heb er een melding van gemaakt :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Ptrck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 怕特里克

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #790 Gepost op: 5-03-2015, 09:24:03 »
Er zijn al kandidaten voor 2016 bevestigd ;D

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #791 Gepost op: 5-03-2015, 09:34:52 »
Meneer Art in het AD vanochtend:
http://www.ad.nl/ad/nl/1002/Show/article/detail/3883924/2015/03/05/De-Mol-2015-verdient-onmetelijk-veel-respect.dhtml
Ja, 'Ik heb voor deze Mol onmetelijk veel respect', dat slaat toch puur op Margriet... eerste keer dat hij zo duidelijk spoilert?! Onmetelijk veel respect... als in "beetje-jammer seizoen, mol al bekend vanaf de start, bleef in die situatie nog redelijk overeind dus onmetelijk veel respect".
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #792 Gepost op: 5-03-2015, 09:37:17 »
Geniaal! Dat stukje van Art was erg leuk, maar moest erg lachen om het stukje van Yvon.
'Wie is volgens jou de mol?'
'Ik denk dat Monica de mol is.'
'Dat is fout! Het is Erik!' (weet de naam niet meer)
 ::rofl::
het is hennie,
maar inderdaad hij is geniaal ::rofl::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #793 Gepost op: 5-03-2015, 09:50:47 »
Ja, 'Ik heb voor deze Mol onmetelijk veel respect', dat slaat toch puur op Margriet... eerste keer dat hij zo duidelijk spoilert?! Onmetelijk veel respect... als in "beetje-jammer seizoen, mol al bekend vanaf de start, bleef in die situatie nog redelijk overeind dus onmetelijk veel respect".

Precies wat ik ook dacht. Hiermee vrees ik ook tegelijk voor niet heel spectaculaire molacties e.d. Art beschermt de mol alvast.

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #794 Gepost op: 5-03-2015, 10:21:18 »
Precies wat ik ook dacht. Hiermee vrees ik ook tegelijk voor niet heel spectaculaire molacties e.d. Art beschermt de mol alvast.

Ik heb er vertrouwen in dat we leuke molacties te zien krijgen vanavond  ::jaja::
Maar ik had inderdaad ook heel erg het gevoel dat hij het over Margriet had, maar niets is wat het lijkt he!  ;)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #795 Gepost op: 5-03-2015, 10:36:00 »
Ja, 'Ik heb voor deze Mol onmetelijk veel respect', dat slaat toch puur op Margriet... eerste keer dat hij zo duidelijk spoilert?! Onmetelijk veel respect... als in "beetje-jammer seizoen, mol al bekend vanaf de start, bleef in die situatie nog redelijk overeind dus onmetelijk veel respect".

Ofwel indekken want Anne-Marie versie 2.0
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #796 Gepost op: 5-03-2015, 10:38:05 »
indekken want Anne-Marie versie 2.0
Ja precies ::ok::. Mooi te zien dat je nu dus ook om bent en op Margriet zit ;D

heb er vertrouwen in dat we leuke molacties te zien krijgen vanavond
Hmmmm, was je erbij de afgelopen jaren want het was toen elke keer een domper op de feestvreugde, die 10e aflevering :-\\. Haast geen nieuwe beelden, alleen wat ouds wat we allemaal al weten.

Ga zelf niet eens kijken, ik zie het morgen wel op internet. Maar stel me er dus niks bij voor. Het leukste lijkt me de groep nog 1x bijelkaar te zien keuvelen en Margriet feliciteren want ze was toch een leuke mol vond ik, weer eens wat anders ::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #797 Gepost op: 5-03-2015, 10:45:38 »
Hmmmm, was je erbij de afgelopen jaren want het was toen elke keer een domper op de feestvreugde, die 10e aflevering :-\\. Haast geen nieuwe beelden, alleen wat ouds wat we allemaal al weten.

Ga zelf niet eens kijken, ik zie het morgen wel op internet. Maar stel me er dus niks bij voor. Het leukste lijkt me de groep nog 1x bijelkaar te zien keuvelen en Margriet feliciteren want ze was toch een leuke mol vond ik, weer eens wat anders ::ok::

Dit is het eerste jaar hier op het forum (vorige jaren heb ik wel meegelezen), maar ik vind de laatste aflevering toch altijd leuk en verheug me er altijd wel op. Inderdaad dat de groep weer bij elkaar is etc. Ik moet wel eerlijk zeggen dat het ene jaar de ontknoping beter is dan een ander jaar. (Zo vond ik vorig jaar wel
een teleurstelling)

We gaan het zien! Ben ook benieuwd hoe het er zo live aan toe gaat en hoe druk het zal zijn! (Ik ga niet heen, maar verwacht beelden van een vol plein).   

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #798 Gepost op: 5-03-2015, 10:48:21 »
RTL Late Night had ik live gekeken, maar Bouvelard had ik gemist. Hier de link (vanaf ongeveer 26 min).
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #799 Gepost op: 5-03-2015, 10:55:20 »
Ja precies ::ok::. Mooi te zien dat je nu dus ook om bent en op Margriet zit ;D

Naja, met al die interviews (oa molboekje) en die van Art geven het toch wel weg. Idem met al die bloemen, witte jurk (wit is symbool voor onschuld), onschuld uit de cijfers naast ik wens je veel wijsheid (filmpje waarin Margriet dat zegt) zie ik mijn vrees bewaarheid worden.

Ook dan is het vanaf aflevering 2 too obvious gebleken. En wat ik dan jammer vind is dat ze niet betrokken is bij dè molactie/fragment van het jaar (kandidaten die op eigen houtje een expeditie naar de mangrove maken  ::rofl::) maarja dat valt dan wss op het conto van Chris in 3-op-reis-modus puur toe te schrijven jammergenoeg. Ik had de hoop dat Rik daar gewoon on camera bewust als mol zijn tas voor de boei te zwiepen ervoor zou zorgen dat het geld niet in de pot kwam.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan