Auteur Topic: Wie is de mol in de media  (gelezen 433488 keer)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #860 Gepost op: 6-03-2015, 00:44:25 »
#widm 5e trending topic hier in België op twitter. Wat zou het mooi zijn als Woestijnvis het hier nog eens van onder het stof probeert te halen en in de herfstprogrammatie zet.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #861 Gepost op: 6-03-2015, 00:46:59 »
Trouwens, Art die zijn vriendin in dat filmpje "vriendinnetje" noemt vind ik onwijs schattig  ::love::

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #862 Gepost op: 6-03-2015, 01:09:46 »
Trouwens, Art die zijn vriendin in dat filmpje "vriendinnetje" noemt vind ik onwijs schattig  ::love::

Hahahha echt he?! Ik ook  ::love::

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #863 Gepost op: 6-03-2015, 02:28:25 »
Gelukkig is er nog wat op komst. Ik hoop dat ze nog enkele onbeantwoorde vragen kunnen beantwoorden. ;)


Het staat nog steeds niet online.  :(
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #864 Gepost op: 6-03-2015, 08:57:05 »
Het staat nog steeds niet online.  :(

Ze zullen met een kater zitten. >:D Hopelijk ergens dit weekend. ;)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #865 Gepost op: 6-03-2015, 14:14:25 »
Frank en Peter hadden vandaag wel een hele bijzondere gast in de chat.

winnaar Rik chat mee!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #866 Gepost op: 6-03-2015, 14:24:12 »
Frank en Peter hadden vandaag wel een hele bijzondere gast in de chat.

winnaar Rik chat mee!

Citaat
Peter: Stuurde jij nou per ongeluk dat kleine Nederlandse dorpje naar de bodem van een Sri-Lankees meer of was dat Margriets schuld?

Rik: Dat was een fout van de stuurman, maar dat kwam Margriet wel goed uit. Ik grabbelde de dozen uit het water en in alle hectiek zorgde zij ervoor dat we nooit naar Geldrop gingen. Maar ik zag mezelf terug in de montage en toen wist ik dat de affaire-Klutsdorp me heel verdacht zou kunnen maken.

Ook weer opgehelderd dus  :)

Citaat
Frank: Margriet de Moppermol, werd ze op het forum ook al genoemd.

Rik: Geweldige naam. Klopt ook wel.

Nou Heinz ::wijn::  8)

Citaat
Rik: Ik hoorde gisteren dat ik de ‘wensmol’ was. Zoiets van: mensen zouden het leuk vinden als die betrouwbare… etc.

Citaat
Rik: Op mijn kar in Petta leunen. GRRRR.

 ::rofl::

Citaat
Frank: En het geld? Waar gaat het heen? Marlijn zeker?

Rik: Hahaha.

;D
« Laatst bewerkt op: 6-03-2015, 14:31:48 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #867 Gepost op: 6-03-2015, 14:32:21 »
Nou Heinz ::wijn::  8)

Leuk zeg! :) En wat een goede interessante chat met Rik. Komen we toch weer het een en ander meer te weten. ::ok::

Offline frankhuiskamp

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #868 Gepost op: 6-03-2015, 14:43:39 »
Leuk zeg! :) En wat een goede interessante chat met Rik. Komen we toch weer het een en ander meer te weten. ::ok::

Dank! Hij was gezellig om mee te chatten en zei inderdaad nog wat leuke nieuwe dingen. Vond dat over die twee 'ontknopingen' ook wel interessant.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #869 Gepost op: 6-03-2015, 14:48:59 »
Dank! Hij was gezellig om mee te chatten en zei inderdaad nog wat leuke nieuwe dingen. Vond dat over die twee 'ontknopingen' ook wel interessant.

Jullie eerdere chats vond ik gelijk aan 13e/Martine, NRC wat, VK wat, elke krant wat tijdens WIDM. Maar om dan een finalist te kunnen ondervragen heeft wat extra's. Leuk, bedankt daarvoor :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline frankhuiskamp

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #870 Gepost op: 6-03-2015, 14:58:01 »
Jullie eerdere chats vond ik gelijk aan 13e/Martine, NRC wat, VK wat, elke krant wat tijdens WIDM. Maar om dan een finalist te kunnen ondervragen heeft wat extra's. Leuk, bedankt daarvoor :)

Graag gedaan! Deden we vorig jaar met Sofie, dus dit jaar moest er ook weer iets speciaals gebeuren voor de laatste chat.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #871 Gepost op: 6-03-2015, 14:59:19 »
Graag gedaan! Deden we vorig jaar met Sofie, dus dit jaar moest er ook weer iets speciaals gebeuren voor de laatste chat.

Die moet ik dan even teruglezen, volg dit jaar pas jullie chatlogs naast de recap van Martine. :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #872 Gepost op: 6-03-2015, 15:06:25 »
Heerlijke chat! ;D

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #873 Gepost op: 6-03-2015, 15:32:29 »
Hele leuke chat :D en mooi dat Rik wilde meewerken daaraan :D


Iemand trouwens nog iets van het (zogenaamde) interview met de mol door Staasse vernomen.
Mag ik er nog steeds vanuit gaan dat dit een grap was of was het werkelijkheid?
« Laatst bewerkt op: 6-03-2015, 15:39:34 door Syllie10 »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #874 Gepost op: 6-03-2015, 16:21:50 »
@Syllie10: Ik denk dat het een grap was. Hier nog zo'n staaltje humor van meneer Stasse.

Leuk stukje in het AD. Ik heb de krant ook gekocht waar het volledige artikel in staat. Nog wat quotes:

"Laatst keek een wildvreemde vrouw me met zo'n alwetende blik aan en zei: 'Jij bent het, ik zie het heus wel hoor'. Ik gebaarde haar naar me toe te komen. 'Luister goed, ik vertel dit alleen u, maar... ík ben de Mol!' Schitterend, ze geloofde me gelijk niet meer!"

Margriet grinnikt. "Mijn doel was te gaan voor de allerlaagste pot ooit. Zo maakte ik het ook spannender voor mezelf." Missie geslaagd. "De Louis Van Gaal-methode: je speelt de hele wedstrijd al van tevoren in je hoofd en daarna loop je het veld op."
« Laatst bewerkt op: 6-03-2015, 19:53:32 door Heinz »

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #875 Gepost op: 6-03-2015, 17:46:10 »
Dank! Hij was gezellig om mee te chatten en zei inderdaad nog wat leuke nieuwe dingen. Vond dat over die twee 'ontknopingen' ook wel interessant.

Superleuke chat!!  ::ok::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #876 Gepost op: 6-03-2015, 19:48:27 »
Interview door "luisteraar Willem" (zal een prijsvraag gewonnen hebben) met Margriet na de ontknoping: http://www.radio2.nl/nieuws/id-6420-interview-met-margriet.html

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #877 Gepost op: 6-03-2015, 19:51:15 »
Vanavond de drie finalisten bij RTL Late Night :D

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #878 Gepost op: 6-03-2015, 19:53:51 »
Vanavond de drie finalisten bij RTL Late Night :D

Dus niet enkel Rik?  :D Zeker enkel pas om 23:50 uur?  ::) Paar dagen terug ook.. maar bedankt voor de kijktip  :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #879 Gepost op: 6-03-2015, 20:25:03 »
Dus niet enkel Rik?  :D Zeker enkel pas om 23:50 uur?  ::) Paar dagen terug ook.. maar bedankt voor de kijktip  :)
Mam kwam met de tip dus de precieze details weet ik niet. ;D Maar ik ga wel ff kijken.

Edit: Volgens mijn tv gids app komen Margriet en Rik. Daarnaast ik Kees Tol er ook maar dan om te praten over zijn nieuwe programma. Het begint om 22.24 uur
« Laatst bewerkt op: 6-03-2015, 20:38:16 door Koembie »