Auteur Topic: Televizierring 2009  (gelezen 115333 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Televizierring 2009
« Reactie #220 Gepost op: 20-10-2009, 16:20:16 »
Kan iemand die vrijdag gaat kijken mij bijhouden over de stand van zaken en hoe te stemmen e.d.? Ik speel vrijdag met mijn band een concert en zal de hele avond niet bij een TV zijn, terwijl ik wel wil stemmen en misschien mijn vrienden ook wil laten stemmen. :)

Ik wil je best smsen maar weet niet of ik er aan denk aangezien ik daar zelf zit.  :-\\ Maar je gaat midden in een nummer stoppen om je sms te lezen en te stemmen? :P

Of weet je wat, ik beloof jou te smsen als jij de hele zaal hun mobiel laat pakken en op de mol laat stemmen.  ;D

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Televizierring 2009
« Reactie #221 Gepost op: 20-10-2009, 18:43:24 »
Ik zag net in RTL Boulevard dat WIDM weinig kans lijkt te hebben op de televizierring dit jaar  >:(

Dat wordt allemaal heeeeeeeeeel veeeeeeeel sms'jes sturen vrijdagavond!!!!!!!!!!

En de fans die kaartjes hebben: Laat je wel even goed horen!!!!! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Televizierring 2009
« Reactie #222 Gepost op: 20-10-2009, 21:01:00 »
Haha! Weer een zieltje gewonnen!

Had iemand van Carré aan de lijn voor de reservering, en ik heb met ´r afgesproken dat ze op de mol stemt.  ;D En zeer zeker niet op BZV of GV.  ;D
Je hebt hem toch wel voor de zekerheid dit filmpje toegestuurd?  ::hypocriet::
« Laatst bewerkt op: 20-10-2009, 21:04:06 door Tristan »
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Televizierring 2009
« Reactie #223 Gepost op: 20-10-2009, 21:19:23 »
Dat filmpje is echt zooooo  grappig..
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Televizierring 2009
« Reactie #224 Gepost op: 20-10-2009, 21:38:04 »
"Installeer Silverlight"... Ik vind er niks aan, eerlijk gezegd.

Stomme omroepen! Zijn ze eindelijk af van die walgelijke RealPlayer, komen ze met het nog veel ergere Silverlight!
AVRO! HOU OP DAARMEE!
The British are not impressed.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Televizierring 2009
« Reactie #225 Gepost op: 20-10-2009, 21:40:32 »
"Installeer Silverlight"... Ik vind er niks aan, eerlijk gezegd.

Stomme omroepen! Zijn ze eindelijk af van die walgelijke RealPlayer, komen ze met het nog veel ergere Silverlight!
AVRO! HOU OP DAARMEE!

Tis dat ik je op een forum niet kan ReTweeten maar anders... :P ben het helemaal met je eens.
The sun came up and reality set in.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Televizierring 2009
« Reactie #226 Gepost op: 21-10-2009, 11:23:49 »
Ja bah zeg, ik moet ook Silverlight installeren.

Maar dit is toch wel interessant:

Citaat
En als we winnen, dan krijgen we zeker de kans om ook het seizoen daarna te gaan maken.

 ::vergroot::

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Televizierring 2009
« Reactie #227 Gepost op: 21-10-2009, 12:00:40 »
Ik zag net in RTL Boulevard dat WIDM weinig kans lijkt te hebben op de televizierring dit jaar  >:(

Dat wordt allemaal heeeeeeeeeel veeeeeeeel sms'jes sturen vrijdagavond!!!!!!!!!!

En de fans die kaartjes hebben: Laat je wel even goed horen!!!!! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Ag die Sandra moet je echt niet geloven hoor. Ze hoorde dit bij dat zielige progamma 'wat vind nederland'. Waar misschien 100 man een mening geeft en dat moet meteen heel nederland voorstellen.

Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Teun

  • Forumlid
Re: Televizierring 2009
« Reactie #228 Gepost op: 21-10-2009, 14:04:11 »
Voor de mensen die het filmpje niet in hun player kunnen zien, hier staat ie op Youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=552naGJt62w

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Televizierring 2009
« Reactie #229 Gepost op: 21-10-2009, 14:22:17 »
Volgens mij heeft nog niemand de preview gezien van het mailtje dat de niet molstemmers krijgen:

Citaat
Oh ja, op donderdag 7 januari start weer een nieuw seizoen van Wie is de Mol? Het is nog niet te laat, meespeuren mag!
Nu is het dus zeker!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Televizierring 2009
« Reactie #230 Gepost op: 21-10-2009, 14:25:01 »
Volgens mij heeft nog niemand de preview gezien van het mailtje dat de niet molstemmers krijgen:
Nu is het dus zeker!

Nouja zeg, en ik heb dat ´7 januari´ echt 2 dagen geleden van Wikipedia afgehaald!  ;D
En bedankt Teun, nu kan het filmpje op m´n hyves!  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 21-10-2009, 14:27:06 door Lautjuh »

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Televizierring 2009
« Reactie #231 Gepost op: 21-10-2009, 14:29:46 »
oe strak plan!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Televizierring 2009
« Reactie #232 Gepost op: 21-10-2009, 14:58:23 »
Laten we alle mogelijkheden voor promotie voor a.s. vrijdag even op een rijtje zetten.

- Stuur een groepsbericht naar al je Hyves vrienden (volgens mij kan dat);
- Zet het Youtube filmpje op je Hyves;
- Ga in de trein lekker hard tegen je telefoon/reisgenoot/vreemde aanpraten over de uitreiking van de Televizierring en vertel luidkeels waarom jij op de mol stemt;
- Vertel iedereen die het maar horen wil dat ze moeten stemmen, en zeg er vooral bij dat dit de maak van een nieuwe serie betekent (en is dat niet waar, jammer dan);
- Zet een oproep in je msn naam;
- Zet het op je Twitter/Facebook/watdanook;
- Heel effectief: een heitje voor een karweitje  ;D Zo ga ik vanavond voor mijn vriendin koken en in ruil daarvoor trommelt zij al haar collega´s op om te stemmen.  :P
- Schrijf een bericht van de mol op de borden in collegezalen;

We kunnen niet voor het grote promotiewerk zorgen, maar alle beetjes helpen, toch? ::ok::

Aanvullingen zijn welkom!  :D
« Laatst bewerkt op: 21-10-2009, 16:03:16 door Lautjuh »

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Televizierring 2009
« Reactie #233 Gepost op: 21-10-2009, 15:08:11 »
::rofl::

hilarisch!!
ik heb het al op me hyves gezet en een aantal mensen gemaild :P.

aanvulling: schrijf een bericht van de mol op het bord in de college zalen :P

Offline daantje17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
Re: Televizierring 2009
« Reactie #234 Gepost op: 21-10-2009, 15:09:39 »
Echt onvoorstelbaar Lau hoe jij de kar trekt in de "WIDM For The Ring"-campagne ::megafoon:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

Die Hyves tips ga ik zeker in praktijk brengen, en zelf zo vaak mogelijk stemmen ook natuurlijk!

Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline daantje17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
Re: Televizierring 2009
« Reactie #235 Gepost op: 21-10-2009, 15:16:34 »
Over promotie van WIDM gesproken, ik heb de indruk dat de publieke omroep/AVRO de voorkeur hebben voor een Televizierring voor Wie Is de Mol. (AVRO snap ik, duh.)
Er komen nu de hele week al promo's voorbij op tv voor WIDM, maar ik heb er nog geen een gezien voor Boer zoekt Vrouw Extra. Willen de makers van dat programma niet dat ze winnen?? Zouden ze zich misschien toch een beetje generen dat een compilatie/terugblik programma genomineerd is voor een best wel prestigieuze prijs??

Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline daantje17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
Re: Televizierring 2009
« Reactie #236 Gepost op: 21-10-2009, 15:26:11 »
Over promotie van WIDM gesproken, ik heb de indruk dat de publieke omroep/AVRO de voorkeur hebben voor een Televizierring voor Wie Is de Mol. (AVRO snap ik, duh.)
Er komen nu de hele week al promo's voorbij op tv voor WIDM, maar ik heb er nog geen een gezien voor Boer zoekt Vrouw Extra. Willen de makers van dat programma niet dat ze winnen?? Zouden ze zich misschien toch een beetje generen dat een compilatie/terugblik programma genomineerd is voor een best wel prestigieuze prijs??



Niets gezegd, er komt net een Ringpromo voor Boer zoekt Vrouw Extra langs op tv :-X
Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Televizierring 2009
« Reactie #237 Gepost op: 21-10-2009, 15:33:46 »
Dank Teun! Jullie luisteren nog naar de fans, dat moet ik bij die andere programma's nog zien gebeuren.
The British are not impressed.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Televizierring 2009
« Reactie #238 Gepost op: 21-10-2009, 15:35:04 »
er wordt vrijdag trouwens speciaal naar mij gezwaaid ::trots::  dat zeiden ze toen ik wat mailtje via de site verzond voor de promotie van widm ::trots::

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Televizierring 2009
« Reactie #239 Gepost op: 21-10-2009, 15:41:37 »
Volgens mij heeft nog niemand de preview gezien van het mailtje dat de niet molstemmers krijgen:
Nu is het dus zeker!

Jaaaj jeej!!!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!