Auteur Topic: Televizierring 2009  (gelezen 115360 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Televizierring 2009
« Reactie #300 Gepost op: 23-10-2009, 22:09:57 »
De laatste uitzending van Gooische Vrouwen was tijdens het gala op RTL4 te zien. Constant liep er boven in beeld een balk met 'stem op Gooische Vrouwen.' Verbaast me niks dus.

Idd... Dat heeft widm de kop gekost denk ik...
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Televizierring 2009
« Reactie #301 Gepost op: 23-10-2009, 22:12:55 »
Mja, ik denk dat Wie is de Mol ook zwaar verloren heeft van Boer Zoekt Vrouw (Extra of niet, maatk niet uit). BZV haalt al jaren 3 miljoen kijkers en De Mol haalt het miljoen niet eens meer. Nee ik had zeker geen winst verwacht.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Televizierring 2009
« Reactie #302 Gepost op: 23-10-2009, 22:14:24 »
Mja, ik denk dat Wie is de Mol ook zwaar verloren heeft van Boer Zoekt Vrouw (Extra of niet, maatk niet uit). BZV haalt al jaren 3 miljoen kijkers en De Mol haalt het miljoen niet eens meer. Nee ik had zeker geen winst verwacht.

N miljoen wel hoor ;)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Televizierring 2009
« Reactie #303 Gepost op: 23-10-2009, 22:15:00 »
jammer :( Maar na de eerste tussenstand zag ik het al hangen.
Heb zelf maar 3 keer kunnen stemmen... Me moeder zat in de kamer en die had het vast niet leuk gevonden. Dus moest het lichtelijk stiekem doen :P

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Televizierring 2009
« Reactie #304 Gepost op: 23-10-2009, 22:15:38 »
Naar BZV kijken weliswaar 3 á 4 miljoen kijkers, maar naar het Televizierringgala kijken 'slechts' ca. 1,5 miljoen mensen, dus veel BZV-kijkers hebben NIET naar De Ring zitten kijken ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Televizierring 2009
« Reactie #305 Gepost op: 23-10-2009, 22:17:15 »
Ach weet je.... Molouska een prijs, Mol Yvon een prijs en Alex Klaassen een prijs. Eigenlijk hebben 'we' gewoon 3x gewonnen!  ;)
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Televizierring 2009
« Reactie #306 Gepost op: 23-10-2009, 22:18:05 »
Mja, ik denk dat Wie is de Mol ook zwaar verloren heeft van Boer Zoekt Vrouw (Extra of niet, maatk niet uit). BZV haalt al jaren 3 miljoen kijkers en De Mol haalt het miljoen niet eens meer. Nee ik had zeker geen winst verwacht.

In ieder geval heeft WIDM weer flink in de picture gestaan. Dat kan positief uitwerken op de kijkcijfers van het volgende seizoen.
Als seizoen 10, zoals beloofd, spectaculair gaat worden (met Angela en Karel), misschien dat dan het 'extra' effect zal hebben. Volgend jaar meer kans op de ring!
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Televizierring 2009
« Reactie #307 Gepost op: 23-10-2009, 22:18:22 »
Aan de andere kant zouden de regels voor het reclamemaken voor je programma aangepast moeten worden.

Vóór de landelijke verkiezingen (politiek dus) mag je onbeperkt campagne voeren tót de verkiezingsdag! Op de verkiezingsdag is het verboden om campagne te voeren.

Dat zou eigenlijk ook voor de Televizierring moeten gaan gelden: tot de dag van de uitreiking mag je campagne voeren, op de dag zelf niet meer
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Televizierring 2009
« Reactie #308 Gepost op: 23-10-2009, 22:19:18 »
Ach weet je.... Molouska een prijs, Mol Yvon een prijs en Alex Klaassen een prijs. Eigenlijk hebben 'we' gewoon 3x gewonnen!  ;)
En vergeet DE MOL (Linda) niet  :P
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Televizierring 2009
« Reactie #309 Gepost op: 23-10-2009, 22:22:31 »
ja het is natuurlijk niet helemaal eerlijk dat GV tijdens de uitzending die balk deden.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Televizierring 2009
« Reactie #310 Gepost op: 23-10-2009, 22:25:06 »
Ja nou ja, het probleem is natuurlijk ook dat GV en BZV momenteel wel een serie hebben lopen en er van widm alleen af en toe wat vage berichten in Boulevard opdoken. Als ze deze verkiezing nou eens zouden doen in februari of zo...
The British are not impressed.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Televizierring 2009
« Reactie #311 Gepost op: 23-10-2009, 22:28:14 »
Ach weet je.... Molouska een prijs, Mol Yvon een prijs en Alex Klaassen een prijs. Eigenlijk hebben 'we' gewoon 3x gewonnen!  ;)

LAten we idd maar eens positief doen
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Televizierring 2009
« Reactie #312 Gepost op: 23-10-2009, 22:35:33 »
Ach weet je.... Molouska een prijs, Mol Yvon een prijs en Alex Klaassen een prijs. Eigenlijk hebben 'we' gewoon 3x gewonnen!  ;)
  ::rofl:: heerlijk wat een prachtige reactie!  ::bravo::
En nog waar ook!  ::trots::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Televizierring 2009
« Reactie #313 Gepost op: 23-10-2009, 22:36:11 »
jammer dat widm niet heeft gewonnen, maar hopelijk zorgde deze aandacht voor meer kijkers voor volgend jaar :P
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Televizierring 2009
« Reactie #314 Gepost op: 23-10-2009, 22:46:03 »
ja het is natuurlijk niet helemaal eerlijk dat GV tijdens de uitzending die balk deden.

Idd. Zie in WieWatWaar op Hyves staan dat vriendin naar laatste Gooische Vrouwen heeft gekeken maar toch gestemd heeft op het programma. Mja...

Aan de andere kant: WIDM staat wel in de top 3 van televisieprogramma's... echt wel iets waar de programmamakers en wij als fans trots op mogen zijn ::ok::
The sun came up and reality set in.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Televizierring 2009
« Reactie #315 Gepost op: 23-10-2009, 22:47:34 »
Idd. Zie in WieWatWaar op Hyves staan dat vriendin naar laatste Gooische Vrouwen heeft gekeken maar toch gestemd heeft op het programma. Mja...

Aan de andere kant: WIDM staat wel in de top 3 van televisieprogramma's... echt wel iets waar de programmamakers en wij als fans trots op mogen zijn ::ok::

Idd.... Top 3 is ook al super!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Televizierring 2009
« Reactie #316 Gepost op: 23-10-2009, 23:34:49 »
Zit even Typisch RTL terug te kijken, zelfs in dat programma komt constant die balk voorbij.
The sun came up and reality set in.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Televizierring 2009
« Reactie #317 Gepost op: 23-10-2009, 23:37:39 »
Jammer maar helaas, maar een top 3 notering is natuurlijk al super! :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Televizierring 2009
« Reactie #318 Gepost op: 23-10-2009, 23:42:01 »
Zit even Typisch RTL terug te kijken, zelfs in dat programma komt constant die balk voorbij.
Tja, laat reclame maken maar aan de commerciële over.
The British are not impressed.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Televizierring 2009
« Reactie #319 Gepost op: 24-10-2009, 01:07:49 »
BZV haalt al jaren 3 miljoen kijkers en De Mol haalt het miljoen niet eens meer. Nee ik had zeker geen winst verwacht.

Welke kijkcijfers heb jij bekeken? Die van 'Geboren leiders'? WIDM haalde elke aflevering DIK 1 miljoen kijkers..

Zo leuke avond gehad! heb Lautjuh, Heinz & Bodejos niet gezien.. Jammer van WIDM. Maar met Gooische Vrouwen en BZV tegenover je kan je dit verwachten natuurlijk. Ze zijn natuurlijk ook al 8 maanden ofzo niet meer op tv. En dan alsnog genomineerd zijn! Daar mag het hele team van WIDM TROTS OP ZIJN!!!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !