Auteur Topic: Middelen tegen afkickverschijnselen  (gelezen 171164 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #260 Gepost op: 8-04-2010, 12:32:36 »
Ik zou graag willen, maar ook Dwaas kan dit sub-forum niet bereiken :(
kijkt u hier eens
http://208.116.50.174/forum/index.php?topic=38206.0

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #261 Gepost op: 8-04-2010, 18:29:03 »
Keep calm and eat chocolates!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #262 Gepost op: 8-04-2010, 18:48:09 »
kijkt u hier eens
http://208.116.50.174/forum/index.php?topic=38206.0

Al lang gedaan, maar ik vind het niet prettig omdat ik de hele tijd op die openDNS-searchsite terecht kom... (bv als ik nu in de adresbalk typ, dan ging ik normaliter naar nu.nl, nu naar die irritante search site). Dus die instellingen lossen het probleem voor mij niet op. Ik blijf het vreemd vinden dat ik deze problemen alleen met de subsites van RN heb en verder nergens. Maar goed... het is niet anders :)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #263 Gepost op: 8-04-2010, 19:14:59 »
Nieuwe lenterokjes en sjaals kopen  ::regenboog:: ::love::


(Hm, ik val in herhaling geloof ik).

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #264 Gepost op: 8-04-2010, 19:19:55 »
Al lang gedaan, maar ik vind het niet prettig omdat ik de hele tijd op die openDNS-searchsite terecht kom... (bv als ik nu in de adresbalk typ, dan ging ik normaliter naar nu.nl, nu naar die irritante search site). Dus die instellingen lossen het probleem voor mij niet op. Ik blijf het vreemd vinden dat ik deze problemen alleen met de subsites van RN heb en verder nergens. Maar goed... het is niet anders :)
vreemd, ik heb dat niet als ik naar nu.nl ga.

Offline C.H.A.R.L.E.Y.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #265 Gepost op: 9-04-2010, 15:15:10 »
Het is nou het probleem dat ik daar heb gekeken, maar niemand op mijn vraag antwoord aldaar.

::ok::

C.H.A.R.L.E.Y. ook svp ;)
Stelletje molloten...

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #266 Gepost op: 9-04-2010, 21:31:32 »
Het is nou het probleem dat ik daar heb gekeken, maar niemand op mijn vraag antwoord aldaar.


jawel, er heeft iemand gevraagd of je dat wat in de eerste post staat al gedaan hebt?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #267 Gepost op: 14-04-2010, 15:31:24 »
The Mole kijken ::feest:: (nog 1 dagje)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #268 Gepost op: 17-04-2010, 20:52:21 »
Ik heb vandaag aflevering 1 van USA seizoen 3 gezien. Met de 'bekende' mensen.  Nou ik ken er 2 van :P.
Ik snap de serie niet helemaal. Er is een host die doet het spel daar ter plekken. maar dus komt ook telkens een van de kandidaten (telkens dezelfde) en die geeft commentaar, die is ook een soort presentator. Het is heel vreemd...

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #269 Gepost op: 17-04-2010, 22:19:36 »
Ik heb vandaag aflevering 1 van USA seizoen 3 gezien. Met de 'bekende' mensen.  Nou ik ken er 2 van :P.
Ik snap de serie niet helemaal. Er is een host die doet het spel daar ter plekken. maar dus komt ook telkens een van de kandidaten (telkens dezelfde) en die geeft commentaar, die is ook een soort presentator. Het is heel vreemd...

Ik heb de serie ook net gekeken (2 weken terug of zo) en ik snap eigenlijk niet wat je bedoelt???

Ik kende al de koppen eigenlijk wel, al had ik niet zo maar bij iedereen ook een naam kunnen plaatsen.

En tja het zijn bekende mensen he, die willen continu zelf in beeld  ;) Het is idd wel heel anders dan met de bekenden bij ons. Die van ons lijken zich nog redelijk normaal te gedragen  ;D

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #270 Gepost op: 17-04-2010, 22:28:20 »
Ik heb de serie ook net gekeken (2 weken terug of zo) en ik snap eigenlijk niet wat je bedoelt???

Ik kende al de koppen eigenlijk wel, al had ik niet zo maar bij iedereen ook een naam kunnen plaatsen.

En tja het zijn bekende mensen he, die willen continu zelf in beeld  ;) Het is idd wel heel anders dan met de bekenden bij ons. Die van ons lijken zich nog redelijk normaal te gedragen  ;D
Nou wat ik niet snap is dat je die zwarte gozer hebt, die presenteert het programma. Hij legt de opdrachten uit en doet de voice-over. En dan heb je nog kathy die dan telkens op die bank zit en eigenlijk ook een soort van het programma presenteert. Maar dan meer inside information geeft dat totaal nutteloos is.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #271 Gepost op: 17-04-2010, 22:53:25 »
Nou wat ik niet snap is dat je die zwarte gozer hebt, die presenteert het programma. Hij legt de opdrachten uit en doet de voice-over. En dan heb je nog kathy die dan telkens op die bank zit en eigenlijk ook een soort van het programma presenteert. Maar dan meer inside information geeft dat totaal nutteloos is.

Ow. Nou Kathy is "gewoon" kandidaat, maar omdat ze zichzelf erg grappig vindt denkt ze vast dat ze het beter kan. Dat zal het zijn  :-\\

Het was me eerlijk gezegd niet zo opgevallen. Maar Kathy houdt niet gemakkelijk haar mond, dat wel.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #272 Gepost op: 18-04-2010, 08:33:02 »
Nou wat ik niet snap is dat je die zwarte gozer hebt, die presenteert het programma. Hij legt de opdrachten uit en doet de voice-over. En dan heb je nog kathy die dan telkens op die bank zit en eigenlijk ook een soort van het programma presenteert. Maar dan meer inside information geeft dat totaal nutteloos is.

Ik neem dat je de serie gedownload of van Youtube kijkt? Daar zit inderdaad tussencommentaar in van Kathy Griffin vlak voor en na de reclameblokken. Op de officiële DVD staan deze commentaren niet.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #273 Gepost op: 18-04-2010, 11:56:04 »
Wou net zeggen, ik heb dit ook nooit gezien van Kathy (ik vind haar eigenlijk wel grappig, ik volg ook 'My Life on the D-List' wat een soort reality-show van haar is waarbij ze zogenaamd op wil klimmen tot de A-List van de Celebrities en daarom dingen doet die A-List celebrities ook doen zoals wijdbeens met een kort rokje uit een auto stappen en ladderzat op de grond vallen ( = Britney Spears))

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #274 Gepost op: 18-04-2010, 15:44:32 »
::rofl::
Ik vind haar ook wel grappig, maar vond het een rare toevoeging van het programma. Ik kijk het inderdaad via youtube ;). Het is vreemd omdat ze een kandidaat is. maar daardoor krijg je wel weer leuke dingen te horen.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #275 Gepost op: 18-04-2010, 21:51:34 »
Whoo! Ik ben vast niet de eerste die dit opmerkt, maar er is een Sims 3-Mole ::oink:: ::)
Tell me what your telescope says

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #276 Gepost op: 19-04-2010, 12:32:30 »
omg!! whaha, dat is hilarisch! heeft iemand the mole gespeeld met zijn sims poppetjes :o

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #277 Gepost op: 19-04-2010, 19:47:36 »
Haha ja ik heb zo ook ooit Sims-Survivor gezien. Dat zie ik zelf eigenlijk ook nog zitten, je Sims geen eten geven.  ;D



Zelf vertrek ik op 10 mei voor m'n ultieme middel tegen afkickverschijnselen: ik ga op vakantie naar Porto, alwaar ik een auto huur en zo verschillende locaties van de eerste vijf afleveringen van WIDM 3 ga opzoeken!  ::hyper::

De Varosa dam, de porthuizen, in het station de handtekening van Jorge Golaco zoeken, het Mateus Paleis waar de dromers lagen, naar Vila Real en ook op die berg die ze moesten opfietsen. Naar de bergen van die driehoeks-middelpunt opdracht en ook de universiteit in Coimbra en het leuke dorpje Talasnal waar ze deden paintballen. En ook nog naar het Buçaco Palace en het bos waar gekidnapte Kerstin gehouden werd.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #278 Gepost op: 19-04-2010, 19:51:23 »
Zelf vertrek ik op 10 mei voor m'n ultieme middel tegen afkickverschijnselen: ik ga op vakantie naar Porto, alwaar ik een auto huur en zo verschillende locaties van de eerste vijf afleveringen van WIDM 3 ga opzoeken!  ::hyper::

De Varosa dam, de porthuizen, in het station de handtekening van Jorge Golaco zoeken, het Mateus Paleis waar de dromers lagen, naar Vila Real en ook op die berg die ze moesten opfietsen. Naar de bergen van die driehoeks-middelpunt opdracht en ook de universiteit in Coimbra en het leuke dorpje Talasnal waar ze deden paintballen. En ook nog naar het Buçaco Palace en het bos waar gekidnapte Kerstin gehouden werd.

::oink:: Wat tof! Die serie kijk ik nu net weer!
Ga je ook echt voor de WIDM locaties? Dat is nog eens wat anders dan onze molwandeling door Zwolle. Heel veel plezier, en maak veel foto´s voor ons! :)
« Laatst bewerkt op: 19-04-2010, 19:53:30 door Lautjuh »

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Middelen tegen afkickverschijnselen
« Reactie #279 Gepost op: 19-04-2010, 19:59:49 »
Ik ga echt alleen voor die locaties ja.  :D
(Hier snappen mensen me tenminste. Anderen vinden me een supernerd  ;D )

Heb de voorbije weken adressen van locaties opgezocht en gekeken hoever alles rijden was en wat bij elkaar ligt en dus gecombineerd kan worden enzovoorts. En ik heb vandaag ook een videocamera gekocht dus ik maak foto's én videobeelden.  ;D