Auteur Topic: Hints op WIDM.nl  (gelezen 234216 keer)

Offline mariejopie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #380 Gepost op: 27-01-2005, 20:16:01 »
Heinz is goed;)
Mol: Lottie Hellingman, Winnaar: Yvon Jaspers, Verliezer: Marc- Marie Huijbregts

Offline flupke01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #381 Gepost op: 27-01-2005, 20:28:18 »
Gijs zegt in zijn interview: Ik heb alleen 1 ding over het hoofd gezien....

Toch nog eens kijken naar alle hoofden en hoofddeksels van de kandi's.
Uw betrouwbare tipgever!

Offline Z-Man

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol Is Wonderful
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #382 Gepost op: 27-01-2005, 23:42:27 »
Ketchup is een verwijzing naar Heinz ketchup. Jullie moeten allemaal Heinz geloven want hij weet wie de Mol is. ;)

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #383 Gepost op: 27-01-2005, 23:51:21 »
je ziet zoals eerder gezegd is, yvon wel ketchup op haar bord doen
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Schalkse Ruiter

  • Forumlid
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #384 Gepost op: 28-01-2005, 14:31:52 »
kijk even naar het plaatje..mss ligt het aan mij, is het allang gezegd..maar ik snap gewoon even niet wat die ketchup erbij doet..
of is het gewoon heel simpel dat daar de verwonding van Gijs mee bedoelt wordt?
Ik wil hier niet mee zeggen dat het een hint is, dat is het niet..Maar wil gewoon even weten waarom er ketchup staat:)

Da's simpel!!!! Victoria denkt dat de bebloede knie van Gijs in elkaar is geknutseld met ketchup.

Volgende hint graag.... ::tandpastasmiley::

Offline xki

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #385 Gepost op: 28-01-2005, 14:49:20 »
misschien begin ik waanbeelden te zien maar als je de foto's die bij de hints van aflevering 2 horen bekijkt dan valt het mij op dat op alle foto's behalve die van Yvon en volgens mij ook die van Jim iemand iets met een arm doet ( of omhoog gehouden of vooruit steekt )  :-[ misschien zitten er in deze hints nog weer meer hints  ???

to mole or not to mole that's the question
to mole or not to mole that's the question

Offline flupke01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #386 Gepost op: 28-01-2005, 18:50:56 »
Er staan toch geen hints in de opneingpagina van deze site? Of wel? Er staan naar mijn idee soms foto's bij van dingen die wij niet op tv hebben gezien. Nu weer een foto van de Remarkable rocks die ik niet ken.

Overigens is er op de site korte tijd een foto verschenen van die Remarkable Rocks. Staat ergens ook in dit forum. Zou het niet een soort puzzelstukje kunnen zijn?
Uw betrouwbare tipgever!

Offline brainsquig

  • Forumlid
hints uit de test (waarschuwing, kan spoilerig zijn)
« Reactie #387 Gepost op: 30-01-2005, 17:50:16 »
Hoi,

Aangezien er al in meerdere topics over informatie die uit de test te halen valt wordt gepraat, dacht ik dat er misschien een topic over geopend kon worden, (als dit niet de bedoeling was moderators, bij deze mijn excuses)

Als je van de test op de widm.nl site uitgaat kun je mensen afstrepen (naar mijn inzien).

Dit zijn:

Marc Marie: de optie drie bij hoeveel mensen heeft de mol misleid ontbreekt.

Gijs: Bij waar was de mol tijdens de treinopdracht heb je alleen keuze tussen collega's, vrienden en stokers

Roeland: zie hierboven.

Nou kan het ook zijn dat ik het helemaal verkeerd zie, dus reacties zijn altijd welkom.

Ook heb ik vorige week de test niet gedaan, dus weet ik niet of daar ook informatie uit te halen valt....

Offline Zillionaire

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #388 Gepost op: 2-02-2005, 09:13:22 »
Wat ik wél electronisch kan bewijzen:

Ik kwam terecht bij de tracklist van Astral Weeks van Van Morrison (de cd die Yvonne mee wil nemen naar een onbewoond eiland)

Wat schertst mijn verbazing :

 1. Astral Weeks
 2. Beside You
 3. Sweet Thing
 4. Cyprus Avenue
 5. The Way Young Lovers Do
 6. Madame George  !!!!!!                 
 7. Ballerina
 8. Slim Slow Slider

Dit is in verwijzingen naar cd's die mensen willen meenemen de duidelijkste aanwijzing die ik tot nu gezien heb......

Yvonne is de vrouwelijke George!

Wat denken jullie ?

In mijn ogen wordt Yvonne ook steeds verdachter door de wijze waarop ze uit de picture gehouden wordt....
Carpe Diem

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #389 Gepost op: 2-02-2005, 09:44:47 »
Strak gevonden hint, volgens mij hebben we dit jaar 10 mollen!! ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #390 Gepost op: 2-02-2005, 12:48:38 »
Vanwege 't grote aantal berichten in dit topic, is besloten om voor de hints die uit 't dagboek van de mol op widm.nl zijn te halen 'n nieuw topic aan te houden: Dagboek analyse

Alle berichten over dat dagboek uit dit topic zijn er ook heen verplaatst.  :)

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #391 Gepost op: 2-02-2005, 13:34:28 »
Ik zit eens even te kijken op de site, en misschien ben ik niet de eerste die het opmerkt (zo ja mijn excuses) maar

Bij de kandidaten, de kleine fotootjes bovenin.
Als je op properties klikt heeft iedereen _ over staan (bijvoorbeeld:http://www.wieisdemol.nl/ndjkskjhskjd9888kkjkj/gfx/03kandidaten/lottie_over.jpg) maar bij isabelle staat er:  _on

"Only thing to do is jump over the moon"

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #392 Gepost op: 2-02-2005, 13:48:18 »
Ik zit eens even te kijken op de site, en misschien ben ik niet de eerste die het opmerkt (zo ja mijn excuses) maar

Bij de kandidaten, de kleine fotootjes bovenin.
Als je op properties klikt heeft iedereen _ over staan (bijvoorbeeld:http://www.wieisdemol.nl/ndjkskjhskjd9888kkjkj/gfx/03kandidaten/lottie_over.jpg) maar bij isabelle staat er: _on


_over.jpg is het plaatje als je eroverheen hoovert, _on is die van een kandidaat die nog in het spel is en _off als ze dat niet zijn :)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #393 Gepost op: 2-02-2005, 14:02:02 »
_over.jpg is het plaatje als je eroverheen hoovert, _on is die van een kandidaat die nog in het spel is en _off als ze dat niet zijn :)

Ja maar waarom hebben we dan 9x over en maar 1x on??
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #394 Gepost op: 2-02-2005, 14:04:07 »
Omdat jij sneller die eigenschappen kon zien dan dat het _over plaatje geladen was bij Isabelle.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #395 Gepost op: 2-02-2005, 14:18:46 »
Nou vooruit...
Deste beter eigenlijk, want ik vind Isabelle helemaal niet mollig...

Bedankt dus!!  ;D
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Kuikentje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niets is wat het lijkt
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #396 Gepost op: 4-02-2005, 14:49:38 »
Iemand al gezien dat de foto's bij "kandidaten" op wieisdemol.nl van volgorde zijn veranderd? Volgens mij staan ze nu zoals de aankondiging in de intro...

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #397 Gepost op: 4-02-2005, 15:16:51 »
Viel mij ook al op. Zou daar een aanwijzing in kunnen zitten. Heeft iemand nog de oude volgorde? Volgens mij was Lottie de 1e en Gijs de laatste maar zeker weten doe ik het niet...

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #398 Gepost op: 4-02-2005, 15:20:24 »
Ja maar waarom hebben we dan 9x over en maar 1x on??

Sterker nog, er zijn er 10x over en 10x on, en wellicht ook nog 10 x off en 10 x visit.
Dat is een stukje html/java-script. Als je met je muis "over" een plaatje beweeg, veranderd het plaatje van off naar over of van on naar over. Dus als reactie op jou bewegende muis wijzigt het plaatje en daarom ook de extensie/filenaam.
Geen aanwijzing maar een stukje script om de website iets bewegelijker te maken.

Re: Hints op WIDM.nl
« Reactie #399 Gepost op: 4-02-2005, 15:58:12 »
Ik weet niet of er al iemand is die het hier geschreven heeft, maar op widm.nl staat er nog een hint over wie er in de finale staan. Bij slechts drie mensen staat er niet de geboortedatum vermeld in introstukje: Marc-Marie, Roeland en Lottie. Dit gecombineert met de eerdere hint in aflevering 1 over Marc-Marie als mol, Roeland als winnaar en Lottie als verliezer is erg opvallend.
Ik blijf er dus in geloven dat Roeland terug komt en winnaar is en dat MM, Roeland en Lottie de finale spelen.