Auteur Topic: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?  (gelezen 60656 keer)

Offline molspooren

  • Forumlid
Re: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?
« Reactie #80 Gepost op: 8-01-2005, 22:57:57 »
ik denk dat ik weet wie die zus is en ik denk dat ze gelijk heeft!!!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?
« Reactie #81 Gepost op: 8-01-2005, 23:04:09 »
...
« Laatst bewerkt op: 10-01-2005, 17:44:10 door xmoix »

Offline Reninho

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?
« Reactie #82 Gepost op: 9-01-2005, 11:33:17 »
aangezien marc-marie als enige de andere kant opkijkt MOET ie wel de mol zijn! :)

Offline felicia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?
« Reactie #83 Gepost op: 9-01-2005, 12:20:14 »
Verschillende foto's zijn in omloop, waar steeds Yvonne vdH op een andere plaats staat.....

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?
« Reactie #84 Gepost op: 9-01-2005, 12:29:46 »
Laatste AVRO-mol serie zou elementen uit alle voorgaande series kunnen verenigen

Mol serie 1: Locatie Australie
Mol serie 2:  ???
Mol serie 3: De plaats van George op de foto
Mol serie 4: Mol qua type/uiterlijk lijkt op Elise



Mol serie 1: Locatie Australie
Mol serie 2: Tijd inconsistenties in voorfilmpje
Mol serie 3: De plaats van George op de foto
Mol serie 4: Geboortedag

 ;D :D

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?
« Reactie #85 Gepost op: 10-01-2005, 03:53:39 »





Er is iets heel raars met de lengtes van de kandidates.
Yvonne van Hurk is op foto 2 net zo groot als Victoria Koblenko, maar op foto 1 is zij ineens een stuk kleiner als Victoria Koblenko  ???

De lengte van Gijs Staverman verschilt ook nogal op foto 1 en 2.
Op foto 2 is hij ondanks dat hij zijn hoofd vrij schuin houdt de langste van het stel (wat wel klopt denk ik), op foto 1 echter is de middelste man het langste en hier houdt GS zijn hoofd betrekkelijk minder schuin.

Lotte Hellingman is op foto 2 langer dan de middelste man, maar op foto 1 een flink stuk kleiner.

Nav foto 2 en 3:
De kandidaten die verschoven zijn (zie achtergrond) zijn: Yvonne van Hurk (nu achter Koblenko), Roeland Fernhout (nu naast Jim de Groot) Victoria Koblenko (nu niet meer voor de deur maar voor de stenen deurpost) Yvonne Jaspers (nu een treedje lager).
Alle anderen zijn nog op dezelfde plek gepositioneerd als op de tweede foto.

Het woord MOL staat op foto 3 op Angela's buik, op de positie waar eerst Yvonne van Hurk stond (welke nu opeens ergens heel anders staat en een stuk kleiner is geworden)

Het zegt misschien allemaal niets, maar ik heb even zitten turen ;)
« Laatst bewerkt op: 10-01-2005, 04:03:19 door Cosma »

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?
« Reactie #86 Gepost op: 10-01-2005, 11:13:59 »
Even een stukje logica;

Alle kandidaten zijn aanwezig bij de fotoshoot. Het zou toch vrij opvallend zijn als de fotograaf tegen bijvoorbeeld Marc-Marie zegt dat 'ie even naar links moet kijken. Stel dat een andere kandidaat ook die kant opkijkt? kortom, zo'n foto wordt dan erg geregiseerd. Dat ze ons daarmee het bos insturen... ookay, maar de overige kandidaten kunnen dit spel toch makkelijk(er) doorzien?

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?
« Reactie #87 Gepost op: 10-01-2005, 11:29:39 »
Precies, vandaar het idee, dat alleen als de foto achteraf genomen zou zijn je iets op deze foto kan baseren.
« Laatst bewerkt op: 10-01-2005, 11:31:47 door Castor_en_Pollux »

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?
« Reactie #88 Gepost op: 10-01-2005, 11:43:47 »
Als ik naar hun snoetjes kijk zou je niet zeggen dat ze net een tijd in Australië en Indonesië zijn geweest, qua huidkleur, wel te verstaan... Kortom, de foto is vooraf genomen.

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?
« Reactie #89 Gepost op: 10-01-2005, 11:52:03 »
Maar een klein deel van de kandidaten is lang(er) in de zon geweest. Bovendien kan de foto ook behoorlijk wat later genomen zijn. ;)
« Laatst bewerkt op: 10-01-2005, 12:15:19 door Castor_en_Pollux »

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?
« Reactie #90 Gepost op: 10-01-2005, 12:04:11 »
Maar een klein deel van de kandidaten is lang(er) in de zon geweest. Bovendien kan de foto ook behoorlijk wat later genomen zijn. ;)
Heeft Victoria haar haar nu niet lichtblond dan ?
* zegt zij die overal iets achter zoekt ;) *
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?
« Reactie #91 Gepost op: 10-01-2005, 12:09:15 »
Ik hou dat niet zo bij, maar als je weet vanaf wanneer is dat bruikbaar.  ::ok::

(Ik heb begrepen dat er kort voor vertrek nog iets in de samenstelling van de kandidaten gewijzigd is).
« Laatst bewerkt op: 10-01-2005, 12:11:58 door Castor_en_Pollux »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?
« Reactie #92 Gepost op: 10-01-2005, 12:12:32 »
Heeft Victoria haar haar nu niet lichtblond dan ?
* zegt zij die overal iets achter zoekt ;) *

Ja klopt, ze heeft nu lichtblond haar. Maar ik zie trouwens sowieso echt niet in waarom ze die groepsfoto pas achteraf zouden maken. Ik ga er dan ook gewoon vanuit dat die hier in Nederland is gemaakt vlak voor vertrek.

Even een stukje logica;

Alle kandidaten zijn aanwezig bij de fotoshoot. Het zou toch vrij opvallend zijn als de fotograaf tegen bijvoorbeeld Marc-Marie zegt dat 'ie even naar links moet kijken. Stel dat een andere kandidaat ook die kant opkijkt? kortom, zo'n foto wordt dan erg geregiseerd. Dat ze ons daarmee het bos insturen... ookay, maar de overige kandidaten kunnen dit spel toch makkelijk(er) doorzien?

Je hebt helemaal gelijk hoor. Als de fotograaf zulke aanwijzingen geeft valt dat idd op. Maar de mol kan natuurlijk ook van te voren geinstrueerd zijn om tijdens de foto's naar links te kijken of wat dan ook. Dan hoeft de fotograaf deze aanwijzingen niet te geven en valt 't al minder op voor de rest van de kandidaten. 't zou dus wel kunnen dat er 'n hint in zo'n groepsfoto zit, maar ik verwacht 't eik zelf niet.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?
« Reactie #93 Gepost op: 10-01-2005, 12:15:29 »
Ik hou dat niet zo bij, maar als je weet vanaf wanneer is dat bruikbaar.  ::ok::

Ze heeft dat nu 'n week of 2 in GTST. En de afleveringen worden geloof ik 'n week of 6 eerder opgenomen als dat ze uitgezonden worden. Je kunt er dus vanuit gaan dat ze nu 'n maand of 2 geleden haar haar heeft geverfd.

Citaat
(Ik heb begrepen dat er kort voor vertrek nog iets in de samenstelling van de kandidaten gewijzigd is).

Frans van Deursen mocht op 't laatste moment niet meer mee, maar ik weet niet of dat echt in de laatste paar dagen is gebeurd of toch al 'n paar weken van te voren. Jammer trouwens dat we niet weten wie van de kandidaten ipv Frans is gekomen.  :-\\

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?
« Reactie #94 Gepost op: 10-01-2005, 12:17:33 »


Frans van Deursen mocht op 't laatste moment niet meer mee, maar ik weet niet of dat echt in de laatste paar dagen is gebeurd of toch al 'n paar weken van te voren. Jammer trouwens dat we niet weten wie van de kandidaten ipv Frans is gekomen.  :-\\

Dat is Jim de Groot en gelijk ook de reden waarom Jim voor mij de mol niet is. (dit heeft Frans van Deursen gezegd in z'n weblog,zie ook http://www.wieisdemol.com/topic,10191.0.html)

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?
« Reactie #95 Gepost op: 10-01-2005, 12:28:23 »
Ook als de foto achteraf genomen is, zou het wel erg uitdagend van de makers zijn, om er een indicatie van de mol op te zetten, hoewel niemand het zou geloven.  ;)

Wat mij nog wel opvalt is dat de kleding niet kleding lijkt die in juni/juli gedragen wordt.

Het weblog van Frans waarin hij meldt dat hij 'gedumpt' is, is van 16 juli.
Als dit allemaal klopt en de foto van te voren gemaakt is dan zou de foto in juli gemaakt moeten zijn. Of frans is van de foto gepoetst en dan valt er helemaal niets meer over te zeggen.

Quote Frans:
Maar in televisieland is zelden iemand eerlijk.

« Laatst bewerkt op: 10-01-2005, 14:28:11 door Castor_en_Pollux »

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?
« Reactie #96 Gepost op: 10-01-2005, 13:05:29 »
Dat is Jim de Groot en gelijk ook de reden waarom Jim voor mij de mol niet is.
Of juist wel ::vergroot::

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?
« Reactie #97 Gepost op: 10-01-2005, 16:22:50 »
Citaat
Je hebt helemaal gelijk hoor. Als de fotograaf zulke aanwijzingen geeft valt dat idd op. Maar de mol kan natuurlijk ook van te voren geinstrueerd zijn om tijdens de foto's naar links te kijken of wat dan ook. Dan hoeft de fotograaf deze aanwijzingen niet te geven en valt 't al minder op voor de rest van de kandidaten.

Maar stel dat dan één van de anderen ook naar links kijkt, dan moet de fotograaf alsnog bijsturen. Persoonlijk denk ik niet dat er een aanwijzing in de foto zit.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?
« Reactie #98 Gepost op: 10-01-2005, 16:29:11 »
Maar stel dat dan één van de anderen ook naar links kijkt, dan moet de fotograaf alsnog bijsturen.

Bij 'n foto kijkt toch iedereen normaal gesproken recht in de lens, dus 't is niet zo waarschijnlijk dat ook nog iemand anders naar opzij kijkt. En er worden natuurlijk meerdere foto's geknipt, dus er is er dan heus wel eentje bij waarop alleen de mol naar opzij kijkt.

Citaat
Persoonlijk denk ik niet dat er een aanwijzing in de foto zit.

Denk ik ook niet hoor. Dat hebben telkens nog gedacht, maar nog geen een keer heeft er echt 'n aanwijzing in de foto gezeten. Zelfs 't gekke handje bij Prince bij de derde serie, waarover we echt weken gediscussieerd hebben,  bleek niets te zijn.  ::rofl::

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?
« Reactie #99 Gepost op: 10-01-2005, 16:30:42 »
::rofl:: ::rofl::

Staat nu al eea op die site meer oa paspoorten van de kandidaten ;)

Binnenkort volgen daar hopelijk weer meer lekkere kluifjes ;)

bedankt voor de informatie
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!