Auteur Topic: Lottie is niet de mol, maar de verliezer!  (gelezen 208702 keer)

Offline bastiano

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #260 Gepost op: 11-02-2005, 13:27:28 »
Ik heb even het aflevering 4 topic snel doorgescrolld, maar kan het plaatje ook nie vinden... Maar volgens mij is het Victoria ook niet... ik denk zelf eerder Gijs...

Lottie zeker niet, want die had iets roods aan...

dan heeft gijs een erg vrouwelijk handschrift  ::jaja::

Offline Andreh6

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #261 Gepost op: 11-02-2005, 16:06:36 »
Wat de sturende factor is geweest is dat de productie heeft gekeken op welke plek de Mol in de lijst stond. Daar hebben ze het spel op aangepast. Je zou nl verwachten dat de sterkte in z'n schoenen staand persoon zou moeten rijden. Maar waarschijnlijk hebben ze dit omgegooid toen ze zagen dat de Mol dat niet achter het stuur kon zitten. Lottie is zeker weten de MOL

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #262 Gepost op: 11-02-2005, 21:39:07 »
Ik ben er uit! 't is Lottie!  ::jaja::

Ze was tot nu toe 'n heel voorzichtige mol, maar in deze aflevering haalde ze toch wel veel sabotage-acties. Vooral in die links/rechts opdracht. Volgens mij geeft ze al gelijk de verkeerde pleinen door aan de groepen. Ipv de links aan de links-groep en de rechtse aan de rechts-groep maakt zij er de zuidelijke voor de links-groep en de noordelijke voor de rechts-groep van. Wel vreemd trouwens dat Angela er niks van vermeld later en dat 't nu leek dat de opdracht niet gehaald werd omdat ze te laat waren. Maar wellicht was dit om Gijs verdacht te maken en zo de aandacht van Lottie af te leiden?

Verder zegt ze 'ik hou 'm wel bij me' over de telefoon als Yvon die probeert te pakken. Nu heeft ze geluk dat Yvon ook wel vreemde dingen deed tijdens deze opdracht. Dat is op zich 'n goede dekmantel voor haar acties. Maar bij Yvon zie ik dat 't niet echt is als ze per ongeluk de telefoon uitdrukt. Bij Lottie gebeuren deze dingen meer gespeeld.

Nee ik ga nu denk ik voor Lottie als mol!  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 11-02-2005, 21:43:07 door Han13 »

Offline Yellow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #263 Gepost op: 11-02-2005, 22:10:52 »
Ik ga met je mee. Ik zat eerst heel erg op Yvon, maar nu werd duidelijk dat Lottie de mol was. De truck-test van vorige week was al verdacht, maar ze bleek nu ook een heel uitstekend liedje te kunnen zingen (geoefend ofzo?). Zij was ook de éérste die meteen als control-freak opsprong (vanuit de controlepost kon ze de hele zaak flink saboteren), en liet als controle-freak ook flink wat steken vallen. En daarbij deed ze ook heel nonchalant... ze lachte zelfs om haar eigen stommiteiten! Yvon Jaspers werd steeds gefrustreerder, want zij is toch wel iemand die graag wilde winnen, maar Lottie zag er heel tevreden uit. Alles ging precies zoals zij wilde.

En als ze nou een hulpmol was, dan had ze er alsnog geen belang bij om te saboteren. Ze hád namelijk al een vrijstelling, dus had ze zich volledig moeten richten op het binnenhalen van zoveel mogelijk geld. Dat heeft ze overduidelijk niet gedaan, en daar kan ik maar één conclusie uit trekken. Lottie is definitely de mol.
Watseggie?! Milouska is te dol?!?!

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #264 Gepost op: 11-02-2005, 22:13:24 »
IK heb al weken Lottie al mol staan en af en toe kwam er een moment dat ik dacht dat ze teweinig doet of in beeld komt.

Vandaag was het echt andersom en was het haar dag...
Maar dat maakte het er niet makkelijker op.

1. Net als vorige week een opdracht die temakkelijk slaagd,was dat meschien de reden voor  een Radio studio waarmee ze op de foto stond. Meshien iets voor Wat u niet wist ? 2 weken terug,zei ze ook al het bekende sinnetje,het word gezellig vanavond.
2. Vrijstelling,als Mol weet je dat je de vrij stelling moet hebben en je weet dat je Jim pisniedig mee kan maken.
3. Zat Lottie meschien inbad met Elise ?  ::rofl::

Vrijpleiting:

1. Gijs wist ik al,maar opeens stemt bijna iedereen op lottie,terwijl ik denk dat alleen Gijs & Jim meschien dat deden. Aan de ogen van Isabell kon ik afleiden dat ze deze keer niet voor Lottie heeft gestemt,maar voor Victoria.
Heeft Isabell massel gehad door dat Victoria voor Gijs heeft gestemd.
2. Haar lach net als bij het vertrek van Gijs,pleit haar weer vrij,het is tehard.
3. Ik had juist wel het gevoel dat ze het goed deed met kaart lezen,want Jim liep zo langs het Hotel,terwijl zij dat aangaf en Yvon het fout deed. En wat deed Yvon achter de kast,behalve naar de telefoon zoeken.
« Laatst bewerkt op: 11-02-2005, 22:26:12 door Pierce_Brosnan »

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #265 Gepost op: 11-02-2005, 22:23:09 »
Tja, ik begin nu ook echt te denken dat Lottie de mol is. Er komt steeds meer in die richting. Ze doet steeds maar verdachter. In het begin denk je nog: Nee, dat kan de mol niet zijn. Is te niet mol. Maar ja, dat kun je nooit van te voren weten. En ook die uitspraak van Jim de vorige aflevering. "En daar begint ze weer in het LOTIEAANS ..." of zo iets. Maar in ieder geval, dat willen ze je juist laten denken. Dat het typisch iets voor Lottie is. Maar dat is het niet. Het is typisch iets voor de mol. Lottie dus.
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Yellow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #266 Gepost op: 11-02-2005, 22:26:18 »
"HIEEHIHIHIHI!! Ik heb vergeten te vragen wat dat getal op die aanwijzing nou precies was!! Hihihihihi!!"

I rest my case.  ::trots::
Watseggie?! Milouska is te dol?!?!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #267 Gepost op: 11-02-2005, 22:37:02 »
Die vrijpleiting, wat moet ik daar nou weer van denken :P .... Is dit wel eens vaker voorgekomen?

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #268 Gepost op: 11-02-2005, 22:39:17 »
Die vrijpleiting, wat moet ik daar nou weer van denken :P .... Is dit wel eens vaker voorgekomen?
Ja, in elke serie kan wel een (paar) keer een vrijstelling gewonnen worden. Alleen weten ze meestal vantevoren dat die te winnen is. Nu hoorde ze het pas achteraf.

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #269 Gepost op: 11-02-2005, 22:40:21 »
Ja, in elke serie kan wel een (paar) keer een vrijstelling gewonnen worden. Alleen weten ze meestal vantevoren dat die te winnen is. Nu hoorde ze het pas achteraf.

Oke... bedankt :P .. verdacht dus dat ze het deze x niet van tevoren wisten

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #270 Gepost op: 11-02-2005, 22:46:14 »
Vond het wel raar hoor. Als Angela zegt dat de gene die het beste zingt een extraatje krijgt, dat ze dan niet bedenken dat het een vrijstelling is!!! Ik bedoel, dat is toch logisch. Wat zou het anders kunnen zijn? Een luxe vakantiereisje naar Ibiza? Dacht het toch niet.
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #271 Gepost op: 11-02-2005, 22:49:53 »
Oke... bedankt :P .. verdacht dus dat ze het deze x niet van tevoren wisten

Nou de mol wist het wel hoor  ;)
Ik ga al vanaf afl.1 voor Lottie en vandaag was er wel veel bevestiging.
Het groepje zangers was van tevoren aangewezen, de ene echte zanger wordt verleid te gaan saboteren voor 3 vragen goed, de andere echte zanger(es) krijgt dus moeiteloos de vrijstelling in de schoot geworpen. Als mol heeft Lottie er niets aan, maar het is dan in ieder geval geen benadeling voor de andere kandi's (achteraf).

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #272 Gepost op: 11-02-2005, 22:51:21 »
ja, daar zit iets in :P

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #273 Gepost op: 11-02-2005, 22:52:26 »
Vond het wel raar hoor. Als Angela zegt dat de gene die het beste zingt een extraatje krijgt, dat ze dan niet bedenken dat het een vrijstelling is!!! Ik bedoel, dat is toch logisch. Wat zou het anders kunnen zijn? Een luxe vakantiereisje naar Ibiza? Dacht het toch niet.
Mmm, als ik het goed heb is er al eens een (Vlaamse) serie geweest waarin iemand op een bepaald ogenblik ook persoonlijk geld kon winnen.. Of zit ik er nu helemaal naast?  ???

Offline Citizen Erased

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #274 Gepost op: 11-02-2005, 22:53:00 »
Ze is m'n mol.

De derde mol van deze serie al.  ::).

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #275 Gepost op: 11-02-2005, 22:56:25 »
@ Jayne: Klopt  ::jaja::


Maar Lottie de mol? Het begint er steeds meer op te lijken. Aan de andere kant doet ze ook veel dingen goed. Zij komt op het idee van een telefoonnummer en als Yvon per ongeluk de telefoon uitzet, pakt zij de telefoon en 'no way hosé' dat Yvon er nog aan mag komen.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #276 Gepost op: 11-02-2005, 23:09:34 »
Daarnaast is iedereen overtuigd van zijn eigen mol en stapt niemand snel over. De kans blijft heel groot dat Victoria op Lottie zat. Ze is heel slim, dus het lijkt me sterk als ze op Gijs zat en anders zat ze op Jim...

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #277 Gepost op: 11-02-2005, 23:28:05 »
Lottie was geniaal, volop tegenstrijdigheden  ;D

"ja dat liedje was erg moeilijk te leren met al die moeilijke woorden enzo"
-> zingt vervolgens perfect

victoria: ik denk niet dat deze het is (bij kunstwerk van yvon en isabelle)
lottie: "nee? ik dacht juist van wel"

later: "als iedereen voor de sokken gaat dan ga ik met jullie mee."
en deze: "ik denk juist dat zij dachten dat wij zouden denken dat het te simpel is en het daarom niet zouden kiezen"

complete onzin uitspraak aangezien het juist de bedoeling was dat ze het wel zouden gaan kiezen. Ze keek er ook een beetje verbaasd na zo van uhh wat heb ik nou precies gezegd?  ::rofl::

Na al die afleveringen zo stil op de achtergrond was ze nu behoorlijk actief. Vooral bij het beslissen welk kunstwerk het zou moeten zijn. 

« Laatst bewerkt op: 11-02-2005, 23:31:49 door Quuipo »

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #278 Gepost op: 11-02-2005, 23:52:22 »
@ Jayne: Klopt  ::jaja::


Maar Lottie de mol? Het begint er steeds meer op te lijken. Aan de andere kant doet ze ook veel dingen goed. Zij komt op het idee van een telefoonnummer

Dat vond ik nu juist hardstikke verdacht! De mol weet dat en kan op een willekeurig moment met die info op de proppen komen. Ze moesten dan toch wachten tot ze weer gebeld werden om die info ook door te geven, maar ik kreeg de indruk dat de kandi's het toen zelf ook allang doorhadden, dat het een telefoonnummer moest worden.
Het leek meer op : kijk mij eens goed m'n best doen dit te bedenken, (alleen heeft niemand er iets aan.) Typisch mols eigenlijk... :)
Hoewel we in deze natuurlijk misleid kunnen worden door de montage.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #279 Gepost op: 11-02-2005, 23:58:11 »
Oke... bedankt :P .. verdacht dus dat ze het deze x niet van tevoren wisten

Ja zou je denken ja. Lijkt idd heel vreemd, maar als je er goed over nadenkt is 't heel logisch dat Angela dat niet vantevoren al gezegd had. Jim had namelijk 'n opdracht van de mol gekregen en als hij van die vrijstelling wist, was hij natuurlijk niet gaan saboteren, maar zou juist goed zijn best hebben gedaan. 'n vrijstelling is immers beter dan 3 vragen goed bij de test. Dus dat er 'n vrijstelling te verdienen was werd geheim gehouden, omdat anders Jim's opdracht van de mol geen zin meer had.