Lottie is de mol! Hier volgt een lijst
Afl.2: In het dagboek van de mol stond: ''Ik stond er bij en ik keek er naar'' Nou wie stond er de hele tijd op de achtergrond? Inderdaat, lottie. En als Lottie dan eindelijk wat zegt is het : Laten we de duurste ton openen en nog wat andere, dan kunnen we lekker slapen.
Afl.3: Het gaat weer lekker mis met het telefoontje in de trein,Lottie gaat weer de hele tijd tijdrekken en lachen. Marc-marie doet dingen fout samen met Lottie, en Lottie de hele tijd lachen om Marc-Marie.
Afl.4: ''De held is de mol'' Die theorie doet het al jaren goed.
Wat d88 jullie van George, die moest waterskieen en het heel goed deed, maar daardoor ging er wel veel geld af van de pot.
En Elise, die heel veel lintjes had gepakt en naar het wachthuisje meebracht, wat later ook veel geld kostte.
En hetzelfde doet Lottie: Heel goed vrachtrijden, echt geweldig. Maar zoals jullie weten liep dat ook weer slecht af.....
Afl.5 Lottie en Yvon moeten de kaart opdracht doen. Dat ging ook weer helemaal fout. Lottie maakt Yvon weer telkens aan het lachen. Ze prutsen allebei met de telefoon.En de beste plek voor de mol is:
Bij de telefoon! Net als in afl. 3. Dit weet ik niet zeker, maar Lottie is telkens bij de telefoon.
Is dit misschien een hint? Message from the mole? Die zat ook te bellen.
En wat vind de mol nou leuker dan een vrijstelling te verdienen? Gewoon eerst lekker oefenen thuis in Nederland.
Afl.6: Lottie moet krokodillen ''vissen''. Ze is doodsbang voor krokodillen aldus Lottie.
Het kan best. Maar Lottie heeft ook Jules ulimited gedaan. En dat is volgens mij tig keer zo eng.
En ze wil daar de verdenking op Yvon schuiven. Iedereen wordt namelijk boos op Yvon omdat ze heel erg dom staat te doen met het fototoesel. Nou ik zou zeggen: Het is heel moeiljk hoor een krokodil op de foto te zetten.Omdat Lottie zover naar 8ter staat, komt de krokodil vlak bij de rand van de boot. Dan is het egt moeilijk om daar een foto van de maken lijkt mij.
Afl.7 Lottie had een mooie plek als mol. Lekker symbooltjes tekenen.
Als je leest in de dagboeken van de mol staat er telkens wat in over : Zien,kijken,ogen. Enz.
Er staan ook veel ogen verwerkt in plaatjes op de website.
En wie zei dat de mooie ogen heeft: Jaja, Lottie.
Zo dat was een heel verhaal, maar ik ben er uit.