Mijn Lottie is de Mol theorie: Geboortedatum kandidaten:Lottie 07-aug-77 (volgens wieisdemol.nl) vandaag: 27 jaar
Echte leeftijd tijdens opname aflevering 1 (juli 2004):Lottie 26 jaar
Leeftijd volgens introductie kandidaten aflevering 1:Lottie 26 jaar
Leeftijd volgens introductie kandidaten aflevering 8:Opname begin augustus 2004.
Lottie
27 jaar- Lottie is in de graphics van deze aflevering zowaar één jaar ouder geworden (27 ipv 26). Ze was tenslotte jarig in de aflevering 7.
- Veel hints wijzen naar Marc-Marie, vooral die met het getal ´9´.
- Lottie is nu 27 jaar >>> 2 plus 7 = 9 !!! Veel hints vallen nu pas op zijn plaats!
- MM molt gewoon te veel en openlijk met een taktische reden, de makers zenden dit ook uit. Als hij de Mol zou zijn zouden ze leuke momenten (zoals het stelen van Jim zijn foto) bewaren tot de reunie. Dus hij valt wat mij betreft af als Mol.
- Yvon is te fanatiek, ze heeft 1 keer openlijk gemolt en toen was ze ook hulpmol (Trein opdracht), bovendien vond ze het niet erg dat Sander haar ging verdenken (Iets wat je als Mol niet zou willen). Lottie zat bij de stokers, Isabelle als hulpmol achter in de trein. Yvon samen met Jim in de witte dodge voorop: Jim heeft later niets meer terug gehoord van de Mol nadat hij dat telefoontje kreeg. Wat natuurlijk niet nodig was toen bleek dat er al 1 hulpmol (Yvon) in de Dodge zat.
- Wat mij trouwens ook nog opviel in aflevering 1 op Kangaroo Island waar iedereen twee biecht filmpjes kon bekijken voordat ze aan de test begonnen. Er zijn twee kandidaten, ik geloof Victoria en Gijs, die vragen naar het filmpje van Lottie. Maar in de uitzending krijgen we van haar (enige kandidaat) filmpje niet te zien: er met opzet uitgeknipt!?.
- Als Lottie de filmpjes van de andere kandidaten krijgt te zien, staat ze schaapachtig te lachen en naar Angela te kijken. Ze staat rechtop en doet geen moeite om alles tot haar te nemen, wat natuurlijk niet nodig is als Mol.
- Ze lijkt door de hele serie heen niet echt enthousiast op zoek naar de Mol of iets te laten slagen. Iets wat je toch wel moet doen als je geen Mol bent.
- Ze acteert het niet overtuigend, vooral niet tijdens haar biecht filmpjes tussendoor. Ze lijkt alles goed te willen praten en heeft het weinig over de andere kandidaten.
- Bang van krokodillen? Natuurlijk niet, ze stond zo bang te doen met die hengel. Maar ging wel half op de rand van de boot staan toen ze een foto nam van Yvon met de krokodil.
- Tijdens de laatste uitzending, vroeg ze aan Yvon zulke ´domme´ vragen. Tegen Marc-Marie geeft ze half toe dat ze de Mol is. Alleen tijdens het vliegen, heeft ze echt met opzet het fout gedaan en daar heeft ze ook spijt van zoals ze zei tegen MM.
Ik moet stoppen met argumenten noemen, er zijn er nog meer te noemen maar ik weet het natuurlijk niet zeker, het blijft een theorie. Misschien zit ik er naast en helpt het anderen om de Mol te achterhalen.
Voor mij is het gewoon Lottie, maar daar komen we morgen pas echt achter of anders bij de reunie. Ze heeft waarschijnlijk (openlijk) bar weinig gedaan als Mol (let op wat Isabelle zei tijdens haar biecht), gelukkig hadden we hele leuke hulpmollen: Isabelle, Jim en Yvon. Tja en dan Marc-Marie die het spel heel erg slim speelt (samen met Yvon: het pact). Ben benieuwd wat daar in de finale van over blijft.