Auteur Topic: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!  (gelezen 340483 keer)

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #1060 Gepost op: 10-03-2005, 22:33:11 »
bedenk ik toch zoeven iets!!
wanneer zeggen de meeste mensen op dit forum dat ze denken dat iemand niet de mol is? Wanneer die persoon TE opvallend molt. (ik zeg het zelf ook de hele tijd, Lottie is niet de mol want dat is te duidelijk)

Met de strandopdracht vertelt Marc-Marie heel duidelijk dat hij gemolt heeft, wel niet in die woorden maar wel: de fout lag bij mij
Yvon wist van de foto van Jim dat Marc-Marie die had: heeft hij dus ook duidelijk gezegd dat hij het heeft gedaan.

Wat als hij dat nu expres doet zodat mensen denken: ja hallo, een echte mol zal toch heus niet uit gaan leggen waar hij precies gemolt heeft!

Waarschijnlijk is dit idee al een keer door iemand bedacht maar het kwam ineens tot me dat het toch wel raar is dat Marc-Marie dus ook aan de kandidaten bepaalde "molacties" heeft verklaard.

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #1061 Gepost op: 11-03-2005, 00:41:17 »

Ik blijf gewoon 100% bij MM, ze willen me iets te veel laten geloven dat Lottie of yvon de mol is..!!!

Lottie streepte ik al weg na het goede liegen in afl. 1
dat was om zich niet meteen verdacht te maken  ;)
Het corrigeren van MM tijdens de trein/stokers opdracht.
In diezelfde opdracht gaf ze ook de telefoon aan MM, ze zei: Hier neem jij de telefoon maar....
grond werd haar wat te heet onder de voeten
Het goede zingen tijdens de kunstzingopdracht.
kon ze gewoon doen, omdat de rest al zó slecht gezongen had  >:D  en ze had natuurlijk vantevoren al geoefend  ::)
De telefoon bij Yvon wegnemen bij de controlroom.
ook zij hoorde de mobiel afgaan en deed niks
Ze corrigeerd steeds als er weinig mensen bij zijn, dus niet om krediet op te bouwen..
is alleen maar om juist bij bepaalde mensen wél krediet op te bouwen, zodat die haar niet meer/langer verdenken de mol te zijn  ;D

MM heeft het steeds in zijn biecht/stemmen: voor het oog houd ik die aan...Eerst Gijs, later Lottie..
Hij verknalt opdrachten maar doet zichzelf dan onschuldig voorkomen door het zogenaamd niet te begrijpen of de opdracht te redden, maar ondertussen "molt" hij openlijk en niemand verdenkt hem als je de montage moet geloven..

Mijn theorie: ze laten hem openlijk mollen, het lijkt alsof niemand van de kandidaten hem verdenkt.

Afl. 1 & 2 nog eens bekeken en in afl. 2 is er echt iets raars met die rugzakken met het herinpakken... MM duwt een volle rugzak bewust van de tafel..

Ook met de links rechts opdracht in Adelaide is er iets raars met de telefoon...Zijn "moment of faime"...Hij belt het nummer...Yvon drukt de verkeerde toets in en MM krijgt in gesprek toon?????????????.. Ik heb het getest met onze mobs, maar ik krijg geen in gesprek toon, maar een "opgehangen" toon.. Hij rekt hierbij tijd en belt het nr. ook niet meer..Hierna was het vaag of hij nog gebeld heeft op dat nr.
Uiteindelijk gaf hij Yvon weer de schuld, dat ze hun hadden laten doorlopen..
Mol moet, mol doet je goed!

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #1062 Gepost op: 11-03-2005, 00:45:48 »
Cadfael toch  :) ;)
Ik dacht nog wel juist jou over te halen  ::rofl:: ::rofl::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #1063 Gepost op: 11-03-2005, 00:50:45 »
Cadfael is DE godzillah.


MM is echt de mol hoor, Ik weet het nu gewoon zo zeker!!!  :P
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #1064 Gepost op: 11-03-2005, 00:54:58 »
Cadfael toch  :) ;)
Ik dacht nog wel juist jou over te halen  ::rofl:: ::rofl::
zal écht niet lukken hoor Anzj. hihi  ::bravo:: ::bravo:: ga nu maar vast beginnen  >:D
Mol moet, mol doet je goed!

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #1065 Gepost op: 11-03-2005, 00:56:54 »
Cadfael is DE godzillah.
ben vereerd  ::trots:: >:D YEAH!! LOL  ;D 8)
Mol moet, mol doet je goed!

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #1066 Gepost op: 11-03-2005, 10:12:20 »


muzikale hints:
- elevation (verheffing, opstijgen)
- uil fabeltjeskrant heks verandert soms in uil
- unfinished sympathy: oneindigheid is heel belangrijk in hindoeisme, denk o.a. aan reincarnatie. Sympathy betekent ook bezwering (beheksing). In de legende ontstaat het gevecht door een gestolen boek met toverspreuken en heeft ook te maken met verliefdheid die overgaat en een moeder en haar zoon
- never say goodbye: reincarnatie/wedergeboorte het terugkomen van gijs
- bycicle : kan wijzen op het eeuwig ronddraaien (cycle)
- body and soul: geest en lijf zijn gescheiden volgens hen
- both sides now: de geest heeft twee kanten
en i´m not in love
als je het vergezocht vindt ga maar eens wat meer er over lezen

nog even verder gaand
carnaval en met name halloween komt schijnbaar ook oorspronkelijk hiervanuit, misschien verklaart dat het roze konijn
shiva is ook afk. voor Sattelite Home Improvement Vieuwers Act en al zoekend bleken de getallen van de vlieger coordinaten 35 154 etc. terug te komen op de website van met het oog zichtbare satellieten

Maar naar wie verwijzen de hints nu
Volgens mij naar Marc Marie, als zou hij shiva zijn als god van de vernietiging,dood en wedergeboorte





Wat denken jullie?  ::rofl::

ik vind alles wel heel sterk dat het zo klopt (of het nu waar is of niet), maar die van het gestolen boek vind ik wel heel erg sterk..... En zat Marc-Marie tijdens zijn introductiefilmpje van aflevering  1 niet in een meditatiehouding??? ik weet wel dat he t wel voorkomt op de dvd van zijn show.


Hier is nog een aanvulling van JOOOJOOO op widm.nl

 jaja ik zoek nog even door en heb nog wat gevonden

tatoeage wordt in hindoeisme gebruikt als ode aan de bedevaart
(wie had er een tattoo en sprak over een bejaardenreis naar lourdes? weer MM)

O mijn god... we gaan in een loop MM raakt in extase als hij in de loop (heilige cirkel?) gaat en gebruikt het woord god

Mang is ook een god (Mangkita en dat ander plaatsje met Mang die fout geschreven waren)

toen ze met achten over waren werd er gesproken over 3 blind mice
Er is een indiaas boek wat seven blind mice heet

kan allemaal toeval zijn maar vast niet allemaal!

« Laatst bewerkt op: 11-03-2005, 10:31:14 door sneakiej »
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #1067 Gepost op: 11-03-2005, 11:14:55 »
Wat ik heel raar vind: tijdens het lasergamen zegt Marc-Marie over Godzilla: "hij zou niet schieten als ik zou schieten. Dat was zo afgesproken" (oid). Godzilla was de computernerd volgens Angela, dus hij weet wie de mol is. Marc-Marie is de mol en er was dan afgesproken dat Godzilla niet op Marc-Marie zou schieten!? Voor mij nog meer zekerheid voor vanavond! Marc-Marie is en blijft de MOL  ::jaja::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline tartarus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #1068 Gepost op: 11-03-2005, 12:07:37 »
nou dat zou ook kunnen dat de opdracht niet goed is begrepen,  of uitgelegd. (is al een ander topic over, terzijde)

Het hoeft dus niet verdacht te zijn, maar ik blijf wel alle mannen vanavond als mol verdenken ;)
"hier klopt wat niet", zei de hartchirurg

Offline Kris Magalles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Alles Mag!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #1069 Gepost op: 11-03-2005, 13:09:38 »
Het onderstaande is van jooojooo van de wieisdemol.nl site: (En ik dacht dat hier diep gezocht werd...) Gelukkig wijst het naar MM  ::ok::

Go JooJoo!! Ik moet zeggen dat een aantal dingen wel heel mooi op hun plek vallen zo. Die spiraal is een hele goede, de spaghetti blue sky, de 9. Wow. Bravo, bravo  ::bravo::.
Als de helft ervan klopt ben ik al dolgelukkig!  ::tandpastasmiley::
Twijfel is de wachtkamer van het inzicht,,,

Offline NacBreda

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #1070 Gepost op: 11-03-2005, 13:26:27 »
uitzending is al een week geleden maar dacht ineens aan de 1e uitzending
waar angela voor een (vuur)toren stond met een rood bovenstuk heb het terug gekeken en het lijkt wel een hoedje
wie heeft er een rood hoedje op tijdens het voorstukje voor vanavond....

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #1071 Gepost op: 11-03-2005, 14:16:13 »
Ik bedenk me net een nieuwe hint. Jim maakt een foto van Marc-Marie en die foto wordt gestolen. Uiteindelijk blijkt dat MM het zelf gedaan heeft. Op de foto schrijft hij: "Beter opletten. De M."

Is het niet zo dat hij zelf op de foto staat? Bedoelt hij dat Jim zoveel beter moet opletten dat hij eens moet kijken wie er op de foto zelf staat? Is "De M." geen ondertekening maar een indicatie?

Offline Kiekske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 3 x 3 is dus toch geen 9...
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #1072 Gepost op: 11-03-2005, 15:34:14 »
Is het niet zo dat hij zelf op de foto staat? Bedoelt hij dat Jim zoveel beter moet opletten dat hij eens moet kijken wie er op de foto zelf staat? Is "De M." geen ondertekening maar een indicatie?

Zoals Marc-Marie het zei, was 't meer 'n: "Oelieoelie misschien ben ik wel de Mol, maar ik doe maar alsof." Want hij heeft 't tegen Yvon Jaspers gezegd! En dan nog, dat zouden de kandidaten nooit te weten komen, als hij zijn smoel maar hield. Alleen de kijkers, zoals die duikopdracht, die hij zo lekker verneukte. Mollen zonder dat iemand 't ziet, geniaal!

Maar toch denk ik dat ie meer duidelijk wilde maken dat het géén mollenactie was... Ik bedoel: "Kijk kijkers, ik ben niet de echte mol. Ik doe maar alsof." Zoiets... :D
"School is 'n ongewenste onderbreking van het weekend." - Kagchi!

Offline Snowhite

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #1073 Gepost op: 11-03-2005, 18:43:07 »
MM is gewoon een sneaky manneke waar geen vinger op te leggen valt. Aan de ene kant gedraagt hij zich heel druk en aanwezig, maar tot waar is dit echt MM? Hij ergert zich aan mensen die zichzelf verdacht willen maken, maar ondertussen doet hij dit zelf ook. Daarnaast kan hij ook heel teruggetrokken stil naar dingen kijken met af en toe een sarcastisch grapje dr door heen...En hij zegt zelf dat mensen denken dat hij niet de Mol kan zijn, en dan zegt ie ook dat hij het spel echt niet zo open en eerlijk speelt.(Ja dat zagen we al!) Hij maakt voortdurend anderen verdacht, en door zelf hard over zn mollige acties te lachen of te grappen zovan: nou de mol zou dat toch niet doen? maakt ie zichzelf bij mij heel verdacht. Zijn hele appearence in de serie is absoluut niet samenhangend....en ik denk dat hij dit doet door te verbloemen dat hij de MOL is. Het is niet voor niets dat geen van de andere kandidaten hem niet verdenken.....zie maar de gesprekjes.Niemand gaat een gesprek met m aan. Niet dat dat veel had uitgemaakt voor diegene denk ik....ik denk dat MM wel weer lekker tegenstrijdige, warrige en grappige antwoorden had gegeven om iedereen op t verkeerde spoor te brengen....

Very very smart....:)

:D Oelieoelie ik ben mol...ja waarschijnlijk wel ja.

IK BEN HEEL BENIEUWD naar vanavond!

Offline Kiekske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 3 x 3 is dus toch geen 9...
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #1074 Gepost op: 11-03-2005, 19:03:54 »
God jaa, ik ook! En toch hoop ik stiekem dat ze de uitslag nog 'n weekje uitstellen... Die spanning geeft zó'n ellendige adrenaline-kick en donderdag gaan we taekwando-en (ofzo) met school... :P
"School is 'n ongewenste onderbreking van het weekend." - Kagchi!

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #1075 Gepost op: 11-03-2005, 19:44:24 »
Ik hoop ergens dat Marc-Marie de Mol is, want dat zou gewoon leuk zijn. Openlijk mollen en dan zo weinig verdacht.

(ik denk dat Lottie de Mol is, maar ik hoop Marc-Marie en een heel klein beetje denk ik ook Marc-Marie kortom ik weet ut niet  :))
Ma how, zeg!

Offline suuz87

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Everybody lies!!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #1076 Gepost op: 11-03-2005, 19:48:03 »
Ik hoop ergens dat Marc-Marie de Mol is, want dat zou gewoon leuk zijn. Openlijk mollen en dan zo weinig verdacht.

(ik denk dat Lottie de Mol is, maar ik hoop Marc-Marie en een heel klein beetje denk ik ook Marc-Marie kortom ik weet ut niet  :))
ja ik hoop te graag dat mm de mol is.. waarom weet ik niet :??

Offline Nonje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vanaf 4 jan weer lekker mollen
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #1077 Gepost op: 11-03-2005, 20:18:23 »
Over een uur weten we dat MM de mol is (hoop ik dan maar, maar ik denk het wel)

Offline muismuizenis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I'm suffering... neverending moldreams
petjes marc-marie
« Reactie #1078 Gepost op: 11-03-2005, 20:58:21 »
MM = de MOL volgens mij

als hij zichzelf is (vb beantwoorden van persoonlijke vragen) dan heeft hij GEEN petje op

alle keren dat hij de mol moet spelen en dus zichzelf niet kan zijn, draagt hij een petje

we zullen zien, nog een paar minuten...

Offline Kiekske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 3 x 3 is dus toch geen 9...
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #1079 Gepost op: 11-03-2005, 21:41:11 »
Jeetje, wat érg! Mijn hele 9-theorie naar de klote! Ik durf maandag niet meer naar school!! Marc-Marie is de mol!
"School is 'n ongewenste onderbreking van het weekend." - Kagchi!