Auteur Topic: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!  (gelezen 340436 keer)

Offline suuz87

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Everybody lies!!
Re: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!
« Reactie #1080 Gepost op: 11-03-2005, 22:07:33 »
nou daar gaat die 9theorie dan.. en mm had nog wel de meeste feiten :o
pff ik snap er niks van.. maar toch ook weer wel!!

Offline MariekeK

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!
« Reactie #1081 Gepost op: 11-03-2005, 22:11:13 »
alle MM theorieën zouden we eigenlijk moeten bundelen, kan MM nog eens nalezen wat een goede mol hij geweest zou zijn :-D

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!
« Reactie #1082 Gepost op: 11-03-2005, 22:12:24 »
Marc-Marie, leuk voor je dat je gewonnen hebt, maar wat een meesterlijke relmol zou je zijn geweest...






[edit]eeuwige typo's

« Laatst bewerkt op: 11-03-2005, 22:24:36 door Milk »
No Milk today???

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!
« Reactie #1083 Gepost op: 11-03-2005, 22:16:12 »
Lieve Marc-Marie,

Van harte gefeliciteerd dat jij de Mol (Yvon) hebt ontmaskerd  ::bravo::. Al plannen wat je met het geld gaat doen?? (ik kan je mijn bankrekeningnummer wel ff doorgeven hoor... ;D).

Maar wat een teleurstelling dat jij niet de mol bent  ::oink::! Ik was er heilig van overtuigd dat er maar 1 mol kon zijn, en dat was jij!! Wat heb jij dan veel voor 'hulpsinterklaas' gespeeld zeg!! Misschien een tip voor jou voor volgend Sint-seizoen: geen Sorry-Piet, maar Hulp-Sinterklaas  ;)

Ik weet dat je op de Mol Fan Dag komt en wil dan heel graag met je praten over jouw acties waardoor ik dacht dat jij de mol was!

Ik heb vreselijk om je moeten lachen ("jaaahaaa.. Isabelle eigenwijs en doof ok"  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::), heb van je genoten en ben voor het leven fan van je geworden! Je bent top! En die hoedjes... hoe verzin je het  ::ok::!! Mag ik die witte, please??

Nogmaals, van harte gefeliciteerd, ik gun het je van harte, maar ik ga met een kleine teleurstelling slapen vannacht. Jij was toch echt de mol???

Lieve groet,
Limone

 ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 11-03-2005, 22:44:39 door limone »
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!
« Reactie #1084 Gepost op: 11-03-2005, 22:22:31 »
Och Limone, ik voel met je mee meid!  ::bravo:: Je was zo overtuigd van Marc-Marie.  :-\\

Marc-Marie, van harte gefeliciteerd met 't winnen van WIDM5!  ::bravo::  En bij deze ook bedankt voor al die onvergetelijke hilarische momenten waar jij voor gezorgd hebt!  :D ::ok::
« Laatst bewerkt op: 11-03-2005, 23:48:24 door Han13 »

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!
« Reactie #1085 Gepost op: 11-03-2005, 22:23:09 »
Marc-Marie, van harte gefeliciteerd met je welverdiende overwinning!  ::bravo:: Je was een prachtkandidaat. Bedankt voor al die grappige en mooie momenten ::bravo::en gelukkig zat er zo weinig in de pot, dat je gewoon moet doorgaan met optreden.

Offline suuz87

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Everybody lies!!
Re: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!
« Reactie #1086 Gepost op: 11-03-2005, 22:25:28 »
alle MM theorieën zouden we eigenlijk moeten bundelen, kan MM nog eens nalezen wat een goede mol hij geweest zou zijn :-D


haha ja echt heh :P hij lacht zich dood als hij dit allemaal leest :P
ohh wat waren er veel theorieen voor mm, en die kloppen dus allemaal niet.. haha.. we zagen spoken ;)

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!
« Reactie #1087 Gepost op: 11-03-2005, 22:26:37 »
Shame on me... misschien hoopte ik gewoon dat je de mol was zodat je tot het einde kon blijven.. 1 ding is zeker ik slaap vanacht weer gewoon goed en zeker met de gedachte dat je toch met de pot (als je hem nog terug hebt gevonden  ::) ) naar huis gaat

Ik moet toegeven de 9theorie die jezelf ontwikkeld hebt hahaha geweldig is en zelfs de theorie die jooojooo ontwikkeld had klopte............

ik kan je alleen maar complimenten geven en dat je het pact goed aangepakt hebt!

Gefeliciteerd en als je je geld aan de arme kindjes gaat geven houd ik me net als limone aanbevolen

tot op de fandag!!!
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline suuz87

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Everybody lies!!
Re: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!
« Reactie #1088 Gepost op: 11-03-2005, 22:31:47 »
al spijt dat je die duikopdracht niet 'snapte'? :P

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!
« Reactie #1089 Gepost op: 11-03-2005, 22:35:15 »
Och Limone, ik voel met je mee meid!  ::bravo:: Je was zo overtuigd van Marc-Marie.  :-\\

Marc-Marie, van harte gefeliciteerd met 't winnen van WIDM6::bravo::  En bij deze ook bedankt voor al die onvergetelijke hilarische momenten waar jij voor gezorgd hebt!  :D ::ok::

Je bent wel heel voorbarig Han13! Dit was nog 'maar' de 5e mol hoor  :P En ja, ik was zoooo overtuigd, ik droomde er zelfs van!! Maarja, het gezegd klopt: de meeste dromen zijn bedrog  :\'(
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Lady C

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!
« Reactie #1090 Gepost op: 11-03-2005, 22:39:34 »
On-be-grijp-e-lijk   :o

9 weken er gewoon compleet naast zitten....  :\'(

Marc-Marie, was SUPER, heb krom gelegen....
Zal die humor echt gaan missen !!
En zijn hoedjes ook  8)

Toppertje  ::ok::
*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*

Offline barvaux

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de mol is niet alleen
Re: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!
« Reactie #1091 Gepost op: 11-03-2005, 22:44:48 »
 ::oink:: verbaasd, dat wel. Maar wel helemaal TOP dat M.M. de winnaar is.  In mijn ogen was en moest je eigenlijk gewoon de mol zijn. Prachtige momenten waarin je hylarisch en helemaal op en top op z'n M.M mannier de boel aan de gang hield. Waarin een heleboel mensen dachten "dat doen ze nooit M.M. als mol" en juist daarom wilde ik er in blijven geloven. Dat Yvon de mol is had ik eigenlijk niet gehoopt, te vaak te doorzichtig, en af en toe te gemaakt. Jammer. Dat wat M.M dus eingelijk ook deed maar dan op een geloofwaardige mannier zoals hij is. Ach ik zal het misschien in een de ogen van een boel mensen verkeerd zien, maar dit was en is nog mijn MOL gevoel. Wel helemaar top dat de AVRO heeft besloten door te gaan met de MOL, Nu nog het bericht dat Angela het blijft presenteren en we zijn weer allemaal gelukkig en kunnen weer gerust slapen! :o Tot de volgende mol! groet, René

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!
« Reactie #1092 Gepost op: 11-03-2005, 22:46:51 »
Geficiteerd Marc Marie,ondanks dat je toch lekker zat temollen en ik dacht dat je zou verliezen.  :\'( ::joehoe::

Offline Jona

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!
« Reactie #1093 Gepost op: 11-03-2005, 23:02:11 »
Haai Marc-Marie,

Bedankt voor de enorm leuke momenten! Ik heb van je genoten....
Ik ben wel een beetje teleurgesteld: ik was er heilig van overtuigd dat jij de mol was.... Kan je niet nog even voor mij doen alsof?

In ieder geval wel gefeliciteerd met de winst, alleen is de pot dankzij jezelf niet echt een vetpot!

Doei Marc-Marie
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
 ::joehoe::

Offline Sjoois

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ja ja, het is mij... Sjoois!
Re: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!
« Reactie #1094 Gepost op: 11-03-2005, 23:34:18 »
MM, gefeliciteerd!
Leuk dat je hebt gewonnen, maar ook wel btje jammer dat jij de mol niet was. Met je 2 duidelijke acties was je er nog mee weg gekomen, dat weet ik zeker.
Anyway... heb dubbel gelegen om je uitspraken e.d!

 ::bravo::
It is not our abilities that show us what we really are, it is our choices...

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!
« Reactie #1095 Gepost op: 11-03-2005, 23:50:58 »
Marc-Marie, super gefeliciteerd! Helemaal gaaf dat je er ook zo lang hebt ingezeten! ::ok:: Tot de MFD! ::jaja::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!
« Reactie #1096 Gepost op: 11-03-2005, 23:52:12 »
MM van harte gefeliciteerd ::bravo::, je was een superkandidaat en het is je van harte gegund! ::ok::

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!
« Reactie #1097 Gepost op: 12-03-2005, 00:22:50 »
Marc-Marie!! Je was een superkandidaat :D :D

Niet alleen heb ik ontzettend om je gelachen, ook speelde je het spel subliem !! :D

Het voorbeeld van toegevoegde waarde van iemand die het spel wel kent (afgezien van het neveneffect van de chaos ed :))

Helaas zag ik je eerder als verliezer dan winnaar maar ik ben blij voor je dat je het geld hebt gewonnen, dus van harte gefeliciteerd daarmee :D Je vindt er vast wel een plekje voor ::jaja:: ::jaja:: ::bravo:: ::bravo::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!
« Reactie #1098 Gepost op: 12-03-2005, 00:27:49 »
MM Ik vind je gweldig  ::bravo:: Je hebt er een fan bij  ::rofl::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline daakhaos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!
« Reactie #1099 Gepost op: 12-03-2005, 00:30:40 »
Marc-Marie,

je hebt niet allen de hele serie van een hoop pit voorzien, maar dat ook nog eens op zo'n manier dat we volgens mij net zoveel molacties van jou op een rijtje kunnen zetten als van de echte Mol. En dar dan wel steeds mee wegkomen... Zonde dat je het niet echt was. Zat ik weer vanaf het begin op de winnar i.p.v. op de Mol!  :o