Auteur Topic: Victoria is niet de mol!  (gelezen 88774 keer)

Offline Zilven

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • the Bard
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #220 Gepost op: 31-01-2005, 14:50:59 »
Oi, ik zit nu op twee personen die de Mol kunnen zijn. Mijn sterkste vermoeden gaat uit naar Victiora of.... Yvonne.

Victoria is te passief soms, maar ze maakt soms van die opmerkingen waarvan ik denk hmmm dit doet me teveel denken aan ons Molletje George. Die kon door zijn laksheid en pasitiviteit heerlijk mollen. Ik heb nauwelijks Yvonne gezien, al meer dan 3 afleveringen... een andere mol verdachte. Een beetje te weinig als je het mij vraagt...
"I have not lost my mind - it's backed up on disk somewhere."

Offline Migo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol die zie je
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #221 Gepost op: 31-01-2005, 15:38:07 »
Bovendien lijkt Victoria zich steeds meer in het spel te verdiepen en zou als Mol nooit in de positie van de echte Victoria Koblenski bij Wie van de Drie gezet zijn door de redactie, want daar valt het minst te saboteren.

Angela bepaalde diegene die met dit spel meededen en zij weet ook niet wie de mol is. Dus bovenstaande is een beetje onwaarschijnlijk
Men kan nooit liegen door te zeggen "Ik lieg"

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #222 Gepost op: 31-01-2005, 19:12:51 »
Angela bepaalde diegene die met dit spel meededen en zij weet ook niet wie de mol is. Dus bovenstaande is een beetje onwaarschijnlijk
Of: de redactie heeft Angela opgedragen om de groepen als volgt in te delen... die weten wel wie de Mol is! ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline clever

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #223 Gepost op: 31-01-2005, 20:02:01 »
(Letterlijk) ver gezocht misschien, maar heeft iemand al bedacht dat MOLdavië een GOS-lidstaat ten zuidwesten van de Oekraďne (geboorteland van onze Victoria) is?
Haar geboortestad Vinnytsja ligt niet ver van Moldavië af...

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #224 Gepost op: 1-02-2005, 11:53:17 »
In de discussie over het signaleren van de postzakken door de stokers stelt Lottie voor een keer te fluiten bij een geldzak en twee keer bij een bom.
Victoria zegt dan dat het beter is niets te doen bij een bom. Dit is een goed voorstel, dit geeft minder kans op misverstanden  tussen stokers en hengelaars.

Dit is bedoeld om iets goed te laten gaan en dus onmols gedrag. Het lijkt niet zo'n zinnige aktie om krediet op te bouwen.

edit Lottie ipv Marc Marie
« Laatst bewerkt op: 1-02-2005, 17:34:54 door Castor_en_Pollux »

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #225 Gepost op: 1-02-2005, 13:23:56 »
In de discussie over het signaleren van de postzakken door de stokers stelt Marc-Marie voor een keer te fluiten bij een geldzak en twee keer bij een bom.
Victoria zegt dan dat het beter is niets te doen bij een bom. Dit is een goed voorstel, dit geeft minder kans op misverstanden  tussen stokers en hengelaars.

Dit is bedoeld om iets goed te laten gaan en dus onmols gedrag. Het lijkt niet zo'n zinnige aktie om krediet op te bouwen.

Das nou precies wat ik ook bedoelde!   ;D
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #226 Gepost op: 1-02-2005, 13:34:41 »
 ::ok:: ;)
« Laatst bewerkt op: 1-02-2005, 13:58:11 door Castor_en_Pollux »

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #227 Gepost op: 1-02-2005, 13:37:59 »
tenzij ze de mol is en hoopte dat de rest van de kandidaten te dom was om door te hebben dat bij elke overgang gefloten werd ( en er ook van uit ging dat bv Marc-Marie niet heel hard ging zwaaien om ze dat duidelijk te maken.. )
Erg onmols inderdaad !!
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #228 Gepost op: 1-02-2005, 14:17:35 »
Het gaat niet zozeer om wat er uiteindelijk gebeurd.

Feit is dat Victoria probeert de aanpak te versimpelen, tijdens de discussie over de aanpak, en dat leidt meestal tot een beter resultaat. Niet of wel fluiten is makkelijker te herkennen, dan twee of een keer.

Het voorstel van Victoria heeft niet meer invloed, op de mogelijke verwarring die kan ontstaan als er ook voor spoorweg overgangen wordt gefloten. Als er slechts een keer gefloten wordt en er hangt niets omdat er een spoorwegovergang is, kan het ook niet mis gaan.

 ;)

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #229 Gepost op: 1-02-2005, 17:51:06 »
mm ik heb afleverin 2 nog eens gekijken en ik heb hier nog wel wat rare dingen ontdekt:

- Aan het begin van de aflevering, als groep 1 het strand opkomt zie je Victoria grijnzen, misschien een hint?

- (waarschijnlijk) heeft Victoria Gijs het spel uitgelegd, echter als Gijs het aan groep 2/3 (sorry) moet vertellen vertelt hij iets over metale fisbees, i.p.v dat Victoria hem ff corigeert loopt ze meteen naar Isabelle en Sander en vertelt aan hen over Gijs zijn mollenblunder. Dit pas dus een beetje bij de theorie : de mol corrigeert niet andermans fouten.

- De hint van het Victoria bier
- Dit keer maakt ze Sander maar weer eens verdacht door hem er op te wijzen dat ie de schep onder de metaaldetector houdt.
- Bij elke beslissing zorgt voor Victoria voor vertraging:
. Waneer Yvonne H. op eigen initiatief een ton wil openen roept Victoria meteen HO HO HO, en wordt daarop gecorigeerd door Gijs.
. Uiteindelijk wordt gekozen om een goedkope ton te openen, maar er zijn twee tonnen met hetzelfde bedrag. Na lange discussie wordt een van de tonnen geopend, maar Victoria begint weer met haar HO HO HO en komt met de mededeling dat er nog andere tonnen zijn met zelfde bedrag.

- Ze maakt Gijs belachelijk.
- Victoria viel nogal uit tegen terugkomende mensen na de grot-opdracht omdat ze niet genoeg nadachten over hun keuzes van de tassen (nu hebben er een aantal mensen geen tas)

Als victoria de mol is haalt ze vooral "sociale" molacties uit zoals het manipuleren en het zorgen van chaos.

Offline Mollenvanger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Now you're a star in heaven...
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #230 Gepost op: 1-02-2005, 19:54:00 »
Ze is de mol niet, ze is gewoon intilligent en neemt geen blad voor de mond, het is een pittig leuk wijfie!
Mollenvanger#1

Offline webbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #231 Gepost op: 1-02-2005, 21:02:29 »
Victoria dénkt vooral dat ze erg slim is volgens mij. Af en toe maakt ze ook zulke suffe opmerkingen. Ik denk dat ze niet slim genoeg is om de mol te zijn. Sorry Victoria als je dit leest, ik denk niet dat je dom bent, ik denk alleen niet slim genoeg voor de Mol ;D
Ik ben een Hollander, ooooooover...

Offline Nicky

  • Forumlid
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #232 Gepost op: 1-02-2005, 22:00:24 »
Volgens mij is Victoria door de hint van Schiifers. Ik heb even op internet gezocht www.fabeltjesweb.nl en de hint linkt naar Victoria. Ger Smit (1 van de spelers) speelt gastrollen in oa GTST (commissaris Van Bronkhorst)Victoria speelt in GTST en Elsje Scherjon, ook een speler, speelde oa in Het meisje met de rode haar. Victoria heeft rood haar.

Lijkt mij toch wel duidelijk of zijn er andere ideeen. Ik kan verders niets met de fabeltjeskrant hint dan dit.

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #233 Gepost op: 2-02-2005, 12:18:13 »
Ik ben meer van mening dat Victoria niet dénkt dat ze zo slim is, maar dat ze gewoon een intelligente meid ís. Ze heeft vaak een goed overzicht en weet een goede aanpak van opdrachten (ik laat de mijnenveegopdracht even buiten beschouwing  ::rofl::).

Bij WIDM komt het echter niet alleen aan op intelligentie maar ook op slimheid, sluwheid, snuggerheid, hoe je het ook wilt noemen. Als je teveel bezig bent met roepen dat je het allemaal wel snapt en dat anderen niet slim zijn, zet je jezelf snel buiten spel. Bovendien strooi je jezelf zand in de ogen imo. Goed voorbeeld is dat Vic riep dat het zo dom was van Lottie om 2 tassen van MM mee te nemen en te zeggen dat ze in een denkspel niet had nagedacht. Hiermee loopt Vic zichzelf voorbij want de gedachte dat Lottie dit wél bewust heeft gedaan maar dat aan niemand vertelt komt totaal niet in haar op.

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #234 Gepost op: 2-02-2005, 12:32:16 »
Dus toch weer niet zo intelligent dus...
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #235 Gepost op: 2-02-2005, 15:11:39 »
Vinden jullie het ook niet opvallen hoe overdreven veel Victoria one to one met de camera in beeld komt en uitlegt waarom anderen de mol zijn aan de hand van een actie van een persoon?
at your service

Offline The Ovinie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Meester in blaten
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #236 Gepost op: 2-02-2005, 16:49:45 »
nou, ik kan me nog herinneren dat ze tijdens het winkelen iets doms riep

iets in het kader van:
spagetti? is dat om te koken?  ::rofl::
hocus pocus pilatus pas, ik wou dat ik orgineel was....

Offline Sjoois

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ja ja, het is mij... Sjoois!
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #237 Gepost op: 2-02-2005, 18:11:47 »
Victoria zie ik net teveel 'betekeningsvol' in de camera grijnzen. Dit heb ik nu al een aantal keer gezien... Dat ligt er zo dik bovenop voor mij... Jaaja, ik weet het, ik weet het... "Niets is wat het lijkt.."
 ;D
It is not our abilities that show us what we really are, it is our choices...

Offline Wilco

  • Forumlid
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #238 Gepost op: 2-02-2005, 19:13:27 »
Bij het bekijken van afl 3... Gaat er op 3.09 een sms piepje af. fractie van een seconde later kijkt Victoria naar rechts en loopt daarna met een grijns weg...

Is er sprake van misleidende montage (paar seconde later zit Victoria weer aan de bar...) Of kreeg Victoria een smsje van de mol... of van de productie...

Waarschijnlijk tever gezochtm maar ja je weet het niet....

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #239 Gepost op: 2-02-2005, 19:35:29 »
Ik denk niet dat Victoria de mol is, dan had ze wel er voor gekozen om over haar studie ipv haar baan te vertellen. Dat zou het veeel makkelijker hebben gemaakt.

Maar dat is maar 1 van de redenen waarom ik haar niet verdenk.