Auteur Topic: Milouska is de mol!  (gelezen 258080 keer)

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #740 Gepost op: 12-05-2006, 21:38:20 »
 ::oink:: ::oink:: ::oink::
Menno is gek

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #741 Gepost op: 12-05-2006, 21:50:19 »
Dus toch...

Weliswaar heel goed gedaan, maar zonder te weten wat er achter zat nog steeds niet leuk gedaan! Irritaties hebben verwarring gezaaid en haar van verdenkingen vrij gemaakt, maar irritaties blijven irritant...

Geen euro in de pot, goed geacteerd (die vragen en reacties! ::rofl::) en wat leuke streken. Een goede mol.
Laten we jabberen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #742 Gepost op: 12-05-2006, 21:57:47 »
Niet te geloven, maar ik heb het een keer goed! Goed gedaan MOLOUSKA!! ::oink:: ::trots::

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #743 Gepost op: 12-05-2006, 22:13:46 »
 ::rofl:: Ik heb zware flashbacks naar serie 3 "George is het niet, George is het NIET" Wel dus. Zelfde met Milouska dit jaar! Ik hou morgen een optocht (in m`n eentje, dat wel) voor iedereen die `t goed had! Goed gedaan  ::ok::.

XXX.
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #744 Gepost op: 12-05-2006, 22:15:38 »
De eerste keer goed in 5 jaar! ::oink:: :D ::ok::
En ik ben echt heel blij dat Milouska in het echt heel anders is dan dat ze speelde! :D
Goed gedaan Milouska! ::ok::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #745 Gepost op: 12-05-2006, 22:23:32 »
Milouska heeft goed haar rol weten te spelen tot en met het einde van de finale. Een pluim voor haar om zich zo op te stellen dat medekandidaten je als irritant gaan bevinden, als naief en dom persoon gaan bestempelen en om dan nog niet uit je rol te vallen. Lijkt mezelf persoonlijk enorm lastig. Dus ik heb bewondering hoe je die rol hebt weten uit te houden Milouska.  ::ok:: Maar ik ben het niet eens met jouw keuze :P

Ik vind het namelijk als kijker niet leuk om voor de 2de keer te zien (notabene 2x na elkaar) dat de mol er dubbel dik boven op ligt. Bravo trouwens voor je mollenshirt, die groene shirt met een grote M er op. Erg leuk!  ;D

Ik zat dan ook op Roderick als mol en dus heb je jouw rol wel zo goed neergezet dat alleen Frédérique op jouw gestemd heeft. En met de kandidaten heb je mij dus ook mooi misleidt.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Goovi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #746 Gepost op: 12-05-2006, 22:38:26 »
Hulde aan Milouska!!!


Hulde aan mijn medeforummers, die het goed hadden!!  ::ok::

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #747 Gepost op: 12-05-2006, 22:39:30 »
Yes, ik ben niet gek!

Molouska heeft het nog beter gedaan dan ik dacht. Ik wist dacht te weten dat ze weinig geld verdiende, maar dat is helemaal niet zo, want volgens de aflevering heeft ze helemaal niks verdiend.
Ik vindt heb knap dat ze het zo lang heeft vol gehouden zich anders voor te doen.
Wel grappig dat ze zichzelf aan het eind van het spel verdacht wilde maken, omdat ze wel een beetje verdenkingen op zich wilde hebben.

Ook leuk om haar zo trots te zien. Terecht!

(Wel jammer dat we niet weten vanaf welk moment Frédérique haar verdacht.)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #748 Gepost op: 12-05-2006, 23:16:59 »
Zeer, zeer goede MOL, petje af voor Milouska! ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline valentino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #749 Gepost op: 12-05-2006, 23:17:35 »
voor iedereen die op milouska zat
van harte gefeiciteerd ::ok::
ik zat op roderick maar ik ben en grote verliezer hoor
dus we zijn nu beide een verliezer
ik vind nu gezien milouska toch de beste mol ooit
nogmaals milouska forummers van harte

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #750 Gepost op: 12-05-2006, 23:28:30 »
OH MY GOD!

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #751 Gepost op: 12-05-2006, 23:37:49 »
Geweldig Molletje  ::bravo:: ::joehoe:: ;D
First you go backwards, but then forwards again

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #752 Gepost op: 12-05-2006, 23:43:12 »
Joepie, Milouska de mol!

Petje af, ik vind dat ze het heel erg leuk en goed heeft aangepakt, geen geld in de pot en..nou ja, het lijkt me ontzettend moeilijk om drie weken zo'n irritante en domme rol te spelen, tussen notabene heel wat profi acteurs. Chapeau  ::bravo:: ::bravo:: !

(en goed voor m'n statistiek 'juiste moluitslagen')

Offline paashaas

  • Forumlid
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #753 Gepost op: 12-05-2006, 23:45:58 »
Waar en wanneer is de "optocht in een stad naar keuze"?
zondag 8 juni 2008: Amnesty Sponsorloop in Utrecht

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #754 Gepost op: 13-05-2006, 00:05:08 »
Milouska heeft goed haar rol weten te spelen tot en met het einde van de finale. Een pluim voor haar om zich zo op te stellen dat medekandidaten je als irritant gaan bevinden, als naief en dom persoon gaan bestempelen en om dan nog niet uit je rol te vallen. Lijkt mezelf persoonlijk enorm lastig. Dus ik heb bewondering hoe je die rol hebt weten uit te houden Milouska.  ::ok:: Maar ik ben het niet eens met jouw keuze :P

Ik vind het namelijk als kijker niet leuk om voor de 2de keer te zien (notabene 2x na elkaar) dat de mol er dubbel dik boven op ligt. Bravo trouwens voor je mollenshirt, die groene shirt met een grote M er op. Erg leuk!  ;D

Ik zat dan ook op Roderick als mol en dus heb je jouw rol wel zo goed neergezet dat alleen Frédérique op jouw gestemd heeft. En met de kandidaten heb je mij dus ook mooi misleidt.

Ik ben het helemaal eens met je. Milouska behoort ook volgens mij niet tot het clubje van super-mollen (Hugo, George en Marc), maar toch heb ik na deze aflevering respect gekregen voor het lef dat ze getoond heeft door zo lang en zo overtuigend een domme en naïeve rol te spelen. Dat is mijns inziens veel moeilijker dan menigeen zou vermoeden. Dat de programmamakers voor een tweede keer naeen voor een zelfde type mol kiezen is ook voor mij een verrassing. Maar ze heeft haar medekandidaten wel heel lang om de tuin kunnen leiden en dat is uiteindelijk het allerbelangrijkste. Daarom doe ik toch mijn hoed af voor Milouska.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #755 Gepost op: 13-05-2006, 00:09:11 »
Ik ben het helemaal eens met je. Milouska behoort ook volgens mij niet tot het clubje van super-mollen (Hugo, George en Marc), maar toch heb ik na deze aflevering respect gekregen voor het lef dat ze getoond heeft door zo lang en zo overtuigend een domme en naïeve rol te spelen. Dat is mijns inziens veel moeilijker dan menigeen zou vermoeden. Dat de programmamakers voor een tweede keer naeen voor een zelfde type mol kiezen is ook voor mij een verrassing. Maar ze heeft haar medekandidaten wel heel lang om de tuin kunnen leiden en dat is uiteindelijk het allerbelangrijkste. Daarom doe ik toch mijn hoed af voor Milouska.
Je neemt me de woorden uit de mond. Echt waar!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #756 Gepost op: 13-05-2006, 00:14:29 »
Ik vond dat Milouska het erg goed gedaan heeft, al had ik haar tactieken wel door want, ik wist dat zij de mol was vanaf aflevering 1 al. :) ::jaja::

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #757 Gepost op: 13-05-2006, 00:16:41 »
Tja... Milouska de Mol. What can I say?
Ik ben nog ernstig in ontkenning in ieder geval. Voor mij was Roderick 100% de Mol en Milouska 100% NIET. Ze heeft mij dus ook volledig om de tuin geleid met haar domme en naïeve spel. In dat opzicht dus een supermol.
Maar toch... Ik ben wel teleurgesteld. Niet alleen omdat Roderick het niet is, maar ook door haar spel. Het zou namelijk niet mijn Mollentactiek zijn. Ik zie liever een Mol die zich fanatiek voordoet, maar stiekem toch van alles verpest.

Maar goed, ondanks dat: toch hulde aan de Mol!
En ook hulde aan alle Mollenvangers die zich níet om de tuin hebben laten leiden.  ::bravo::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #758 Gepost op: 13-05-2006, 00:43:44 »
Ik hou morgen een optocht (in m`n eentje, dat wel) voor iedereen die `t goed had! Goed gedaan  ::ok::.
Nou, dank je. :)

Waar en wanneer is de "optocht in een stad naar keuze"?
21 mei in Amersfoort hoop ik.
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #759 Gepost op: 13-05-2006, 02:28:31 »
ik had je door molletje!

ik heb diep respect voor hoe ze dit gespeeld heeft...
DRIE weken lang 'bespot' worden, irritant gevonden worden, buiten de groep liggen.... en dat zo goed volhouden, met zulk geweldig acteerwerk... ik vind haar een supermol.
niet één keer uit haar rol gevallen, en dan nog niet eens verdacht worden... geweldig.