Auteur Topic: Frédérique Huydts (38) overleden  (gelezen 197426 keer)

Offline saffiertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #300 Gepost op: 14-05-2006, 15:08:52 »
waar kan je het luisteren  :o
Lovee me honeyys

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #301 Gepost op: 14-05-2006, 16:31:52 »
Op bladzijde 15 van dit topic.
The British are not impressed.

Offline lydiaatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • wie is de mol? die is de mol!
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #302 Gepost op: 14-05-2006, 16:47:13 »
onbegrijpelijk  :(, maar wat een mooie woorden aan het eind van wie is de mol, door frederique was deze serie widm heel anders dan de anderen, ik heb er van genoten vooral dankzij haar, superkandidate en supervrouw!! heel fijn dat zij de winnares mocht zijn!!!
lydiaatje >>molcatcher for ever

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #303 Gepost op: 14-05-2006, 23:19:26 »
Iedere keer als ik de laatste woorden van Frédérique hoor, krijg ik kippenvel. Ze zei ook dat ze de executies ontzettend spannend vond, maar ik was niet bang dat ze eruit zou gaan. Ze was niet de mol, maar mijn gevoel zei dat Fre gewoon door ging. Ze hoorde gewoon bij 'Wie is... de Mol?' en ik ben blij dat ze heeft gewonnen. Fre, you're one of a kind. We're gonna miss you...
WIDM addicted....

Offline Nienke1208

  • Forumlid
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #304 Gepost op: 15-05-2006, 11:45:46 »
Ik heb het stukje nog eens een paar keer nageluisterd...
Ze klinkt inderdaad héél erg geemotioneerd...

Rust zacht, Frédérique!!! :\'(

Offline Big D.

  • Forumlid
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #305 Gepost op: 16-05-2006, 13:25:19 »
Fredje was een echt heerlijk mens. Het is een groot gemis.....

Misschien een vreemde vraag: in de laatste uitzending heb ik het idee dat men over haar praat alsof ze er nog is....Is die uitzending opgenomen toen ze in het ziekenhuis lag???

Offline zoë nicky

  • Forumlid
  • ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #306 Gepost op: 16-05-2006, 13:27:15 »
Fredje was een echt heerlijk mens. Het is een groot gemis.....

Misschien een vreemde vraag: in de laatste uitzending heb ik het idee dat men over haar praat alsof ze er nog is....Is die uitzending opgenomen toen ze in het ziekenhuis lag???

Ja dat klopt, het is opgenomen op 2 april en op 3 april is Frédérique overleden...

Offline Frank75

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #307 Gepost op: 16-05-2006, 14:18:24 »
 :\'( :\'(

Nog steeds kan ik het niet geloven dat Frédérique er niet meer is.
Ik heb die laatste aflevering van WIDM al een aantal malen teruggezien, en telkens op het eind moet ik zo janken.
Veel mensen bij mij op het werk kunnen zich niet voorstellen dat je ( ik in dit geval) zo ontzettend geraakt , aangegrepen kan zijn door hetgeen wat Frédérique is overkomen.
Telkens hoor ik : ' maar je hebt haar toch niet gekend ?'
Ik heb inmiddels al vele foto's van haar kunnen krijgen via internet, deze komen allemaal te hangen in een hele grote fotolijst die in mn kamer hangt.
Want hoewel ik haar , net als velen niet gekend heb, Frédérique heeft bij mij een plaatsje in mn hart gekregen.Voor eeuwig.

Waneer ik haar zo vol met wilskracht die berg op zie fiesten, daar valt maar 1 ding voor te zeggen: respect.
Respect en bewondering voor deze lieve, lieve lieverd.
Hoewel we haar niet meer kunnen zien, Frédérique leeft voor eeuwig voort.Misschien kunnen we haar later ontmoeten in het huis van God.
Frederique's carriere duurde maar even, maar houden van haar doe je de rest van je leven'

Offline moljanne

  • Forumlid
  • U mag doorrijden naar het volgende raam!
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #308 Gepost op: 17-05-2006, 13:09:57 »
ben zo blij dat zij de winnaar is,
huh?

Offline fredjvooraltijd

  • Forumlid
  • Frederique Huydts....voor altijd in mijn hart
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #309 Gepost op: 17-05-2006, 23:13:16 »
Frank dit is ontzettend herkenbaar. Ik heb precies hetzelfde. Nu blijkt dat iemand die je niet persoonlijk hebt gekend, toch heel erg dicht bij je kan komen. En zie daar maar eens mee om te gaan. Als het met iemand niet had mogen gebeuren, was het met haar. Zo'n mooie, slimme, lieve, krachtige, dappere, humoristische, intens van het leven genietende vrouw gun je het aller-, allerbeste.
En dat zij op zo'n moeilijk moment, een paar dagen voordat ze zou sterven, nog zo dapper was om voor ons een aantal laatste woorden te spreken....diep, diep respect voel ik daarbij. Ik kan die woorden ook niet beluisteren zonder geemotioneerd te raken. Je hoort namelijk goed hoe moeilijk ze het er mee heeft.
'Zo zou het eigenlijk altijd moeten zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel, gespeeld met nieuwe en oude vrienden'. Echt...dat gaat door merg en been.

Remember Fred en geniet. Voor je het weet is het over.
Frederique Huydts....voor altijd in mijn hart

Offline Frank75

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #310 Gepost op: 18-05-2006, 18:20:49 »
Dag Fredjvooraltijd,

Het is inderdaad waar wat je zegt, telkens als ik op condoleance.nl kijk, zie ik steeds weer nieuwe berichtjes verschijnen voor Frederique die identiek precies hetzelfde verwoorden over mensen hun emoties als ik voel.
Volgens mij geeft dat alleen maar aan hoe ontzettend geliefd Frederique was en is.
Ik zeg bewust ' IS', omdat ik er heilig van overtuigd ben dat alleen haar lichaam haar veel te vroeg in de steek heeft gelaten en dat Frederique's ziel voor eeuwig voortleeft in een wereld die we (op aarde) niet kunnen zien.

Ik werk bij dat grote supermarktbedrijf uit Zaandam, en ik weet niet hoe het komt,maar elke dag denk ik aan haar.Elke keer.Dan denk ik aan die mooie foto's die ik van haar heb van Internet, zoals een (Dreamtravel) waar ze een bruidjurk aan heeft, en zo'n lekkere gekke bek trekt.Dan denk ik 'meisje, wat had ik jou dat in het echt zo gegund, jij en Daniel.'
Of een andere, waar ze naar Austin Powers staat, en ook zo'n gekke bek trekt.
Maar vooral haar briefje wat ze schreef bij ' Villa Felderhof' wekt veel  emotie op.
Het is misschien gek om te zeggen van iemand die persoonlijk niet gekend hebt, maar alles bij elkaar, wat Federique allemaal mee heeft gemaakt,dan zou je het liefste een arm om haar heen slaan en d'r een dikke knuf willen geven.

Maar dat doe ik maar in mn gedachten...

Frederique was een ster
Frederique is een ster
Frederique blijft een ster...
Frederique's carriere duurde maar even, maar houden van haar doe je de rest van je leven'

Offline fredjvooraltijd

  • Forumlid
  • Frederique Huydts....voor altijd in mijn hart
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #311 Gepost op: 18-05-2006, 22:25:06 »
Wow...mooie foto weer van deze buitengewoon bijzondere vrouw.
Het is gewoon zo moeilijk te bevatten waarom dit heeft moeten gebeuren. Als ik opsta denk ik aan Fred en 's avonds als ik naar bed ga denk ik nog steeds aan haar. Tussendoor functioneer ik redelijk normaal hoor, maar ze houdt me gewoon enorm bezig.
Die uitzending van Villa Felderhof heb ik ook nog een keer teruggekeken...pfff...heftig hoor. Zo mooi en stralend wil je als vrouw toch zijn? En zo sterk en dapper hoop je als mens te zijn als jou zoiets ergs overkomt.
Alleen dat briefje...ik kan me niet meer zo 1,2,3 herinneren wat ze daarop geschreven had...ga ik nog wel een keer luisteren en nalezen. Die woorden op het eind van WidM?....echt...ik hou het niet droog. Het raakt me zo erg.
Dat wat je schrijft in de tegenwoordige tijd snap ik heel goed. Zo denk ik er ook wel over. Het lijkt me onmogelijk dat die energie van haar gestopt is met 'zijn'. Die energie blijft en ze leeft daarnaast voort in alle mensen die zij geinspireerd heeft. En dat zijn er velen...waaronder jij en ik.

Fredjevooraltijd (die e paste er niet meer tussen, was 1 letter teveel blijkbaar)
Frederique Huydts....voor altijd in mijn hart

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #312 Gepost op: 18-05-2006, 23:29:58 »
Die uitzending van Villa Felderhof heb ik ook nog een keer teruggekeken...

Waar kan je die terugkijken dan? Als ik die reacties hierboven trouwens lees, voel ik me een keiharde. Ik vond het verschrikkelijk dat Fre was overleden, vond het een ontzettend leuke, sterke en spontane vrouw en kreeg kippenvel (nee, geen tranen) bij het horen van Fre's woorden, maar verder kende ik haar niet en ik denk niet constant aan haar. Life goes on...
WIDM addicted....

Offline fredjvooraltijd

  • Forumlid
  • Frederique Huydts....voor altijd in mijn hart
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #313 Gepost op: 18-05-2006, 23:41:03 »

Als ik die reacties hierboven trouwens lees, voel ik me een keiharde. Ik vond het verschrikkelijk dat Fre was overleden, vond het een ontzettend leuke, sterke en spontane vrouw en kreeg kippenvel (nee, geen tranen) bij het horen van Fre's woorden, maar verder kende ik haar niet en ik denk niet constant aan haar. Life goes on...

Keihard? Joh, waarom...dat is toch okee? Het is maar goed dat niet iedereen hetzelfde denkt en voelt! Sommige mensen worden nu eenmaal meer geraakt door bepaalde gebeurtenissen dan anderen. Dat hangt er ook een beetje vanaf hoe jezelf in elkaar zit denk ik. En ik denk dat als Frederique een ding tegen ons zou willen zeggen, dan is het wel 'Life goes on!' Dus wat dat betreft heb je het goed begrepen!
 ;)
Frederique Huydts....voor altijd in mijn hart

Offline Frank75

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #314 Gepost op: 19-05-2006, 18:34:49 »
Precies goed gezegd, Fredjvooraltijd.
Sommige mensen om mij heen kunnen niet begrijpen waarom ik nog zo veel verdriet heb omdat Frédérique er niet meer is.
Elke keer 'maar je hebt haar niet gekend, dus wat zeur je nou?'
De een reageert er anders op als een ander.Ik denk dat ik dus bij diegene hoort die constant aan deze ontiegelijke lieverd denkt.
Als ik mij aankleed, denk ik aan Frédérique.Dan wens ik haar een goedemorgen....
De afgelopen dagen heb ik elke dag vaak, heel erg vaak aan haar gedacht.En nog steeds.Steeds vraag ik mij af wat NU haar bezigheden zijn, wat ze nu op dit moment doet.Of ze ons kan zien, of ze misschien met haar broertje en Guusje is.

Alleen wat ik erg jammer vind, ik heb die aflevering van ' Vila Felderhof' nooit kunnen zien.Ook via internet lukt het niet, krijg telkens een foutmelding van Realplayer / Windows mediaplayer.
Als er iemand is die dit op dvd heeft....zo meegenomen zijn.

Frederique's carriere duurde maar even, maar houden van haar doe je de rest van je leven'

Offline molletje3

  • Forumlid
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #315 Gepost op: 20-05-2006, 16:10:09 »
Ik kan deze wel voor je op dvd kopiëren, mail me maar effe.
« Laatst bewerkt op: 20-05-2006, 16:11:42 door molletje3 »

Offline Frank75

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #316 Gepost op: 20-05-2006, 18:48:57 »
...' Frédérique's carrière duurde maar even....
     maar houden van deze vrouw doe ik de rest van mn leven'
Frederique's carriere duurde maar even, maar houden van haar doe je de rest van je leven'

Offline sassefrass

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #317 Gepost op: 20-05-2006, 19:56:57 »
Dit was wat ze schreef bij Villa Felderhof.
(je kunt het daar ook nog zien als je op het speciale gastenboek klikt!)
Heel mooi, ook hoe het in die aflevering van Felderhof vertelde...

Offline fredjvooraltijd

  • Forumlid
  • Frederique Huydts....voor altijd in mijn hart
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #318 Gepost op: 20-05-2006, 20:52:15 »
Dank je Sassefras!!

Als je iets ziet in iemands eigen handschrift is dat toch wel heel speciaal. Ik vind haar afsluiting echt heerlijk en ook heel erg passen bij haar persoon.

Ik zou willen zeggen:

Frédérique, je t'embrasse tres fort!  ::hug::
Frederique Huydts....voor altijd in mijn hart

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #319 Gepost op: 20-05-2006, 21:12:17 »
Van de WNF site geplukt:

13/05/06 - WNF dankbaar voor gift Frédérique Huydts
Het Wereld Natuur Fonds is dankbaar voor de royale gift van tienduizend euro die actrice Frédérique Huydts vlak voor haar overlijden heeft overgemaakt aan de natuurbeschermingsorganisatie. Ze deed de gift vanwege haar passie voor dieren. De gift is bijna de helft van het prijzengeld dat de actrice had gewonnen met de spannende AVRO-tv-serie ‘Wie is…de Mol?’ De andere helft van het prijzengeld heeft de actrice overgemaakt aan het KiKa-fonds.

Vrijdagavond 12 mei was op Nederland 2 de laatste uitzending van deze serie te zien, tevens de ontknoping. Frédérique Huydts bleek tot haar grote verrassing de winnaar te zijn.

Frédérique Huydts overleed op 3 april op 38-jarige leeftijd aan de gevolgen van kanker. De opnames van ‘Wie is…de Mol?’ waren al eerder afgerond. Op verzoek van Frédérique en haar familie is de hele serie toch uitgezonden.

In ‘Wie is…de Mol?’ is Frédérique onder meer in actie te zien in het ruige landschap van  Patagonië in Argentinië. Juist voor de kust van Patagonië is het Wereld Natuur Fonds actief bezig met natuurbescherming. In het bijzonder wordt in dit gebied gewerkt aan de bescherming van de walvissen voor de kust. Frédérique Huydts heeft nog met eigen ogen kunnen genieten van de schoonheid van de natuur in Patagonië. Daarom is het WNF extra blij met haar gift.

Tell me what your telescope says