Auteur Topic: [De Mol!!!] Dennis  (gelezen 221767 keer)

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #340 Gepost op: 14-02-2008, 21:55:24 »
Tuurlijk kan je ieder dagboek lezen zoals je leest...maar?

Citaat
Dagboek molAflevering 7Wat een stiekem gedoe deze aflevering. Patrick (of ben ik dat?... wie weet?) stal drie Topito’s van die arme Dunya. Met die van vorige week erbij gerekend is dat dus een vrijstelling!Dat is nog eens molgedrag... of niet?
Dunya had het zwaar te verduren deze aflevering. Het was wel een mooi gezicht hoe al die piñata's in dat parkje hingen. Het zag eruit als een feestje.
Dat was het ook wel voor mij, want het geld is niet gevonden. En die arme Dunya zag het sowieso niet.
Zij was sowieso de mol niet. Of dacht jij van wel? Ik vraag me af of je mij verdenkt, want dat zou nu inmiddels wel mogen.

Het einde van de mol komt er al aan. Zeven afleveringen heb ik mijn best gedaan en dat zal ik nog even blijven doen. Ik zal jullie nog verbazen!


Hieruit is toch wel duidelijk dat de mol niet met een autoroute bezig was.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #341 Gepost op: 14-02-2008, 21:57:46 »
Hieruit is toch wel duidelijk dat de mol niet met een autoroute bezig was.

Leg uit...

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #342 Gepost op: 14-02-2008, 21:59:49 »
Echt schitterend hoe ie als een puber geen moer doet om die kistjes op te sporen en gewoon plank op de gas keihard over het water heen sjeest  ::rofl:: Vervolgens zich stilhouden bij de wisselgesprekken tussen Edo/Patrick over de leidende rol. Verontwaardigd zijn omdat de kandidaten zijn logica van een G niet snappen  ::rofl:: Nee, goed bezig Dennis de Bengel mol! :) Had je pas vanaf aflevering 3 door. Aflevering 1 en 2 zat ik me nog te orienteren.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #343 Gepost op: 14-02-2008, 22:01:16 »
Leg uit...

Er wordt geen woord over de andere opdracht gezegd en dunya had het wel moelijk, daarnaast is dennis (voor mij) de mol en lees ik het dagboek ook vanuit hem, maar ook al zou bijv patrick dit schrijven dan klopt het niet lekker voor patrick. Verder het zinnetje: verdenk je mij al? Dat zou nu toch wel eens mogen, vind ik erg op Dennis toepasbaar, omdat niemand in de serie hem verdenkt.

Oh ja verder nog een mooi fototje..zullen Regina en Patrick de mol nu wel zien???
« Laatst bewerkt op: 14-02-2008, 22:04:29 door Lola-aapje »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #344 Gepost op: 14-02-2008, 22:03:36 »
Dat er ergens niet over wordt geschreven wil niet meteen zeggen dat de mol daar niet bij was. Als er wel wat over had gestaan had je meteen kunnen zeggen, ja, zie je, de mol zat in de auto.
The British are not impressed.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #345 Gepost op: 14-02-2008, 22:04:30 »
Er wordt geen woord over de andere opdracht gezegd en dunya had het wel moelijk, daarnaast is dennis (voor mij) de mol en lees ik het dagboek ook vanuit hem, maar ook al zou bijv patrick dit schrijven dan klopt het niet lekker voor patrick. Verder het zinnetje: verdenk je mij al? Dat zou nu toch wel eens mogen, vind ik erg op Dennis toepasbaar, omdat niemand in de serie hem verdenkt.

Er staat alleen dan Dunya het moeilijk had, verder staat er niks over die pinata-opdracht, alleen dat ze er zo mooi hingen. Dit duidt eerlijk op een kandidaat uit de auto, omdat deze prettig verrast werden door het mooie gezicht van al die hangende pinata's...

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #346 Gepost op: 14-02-2008, 22:15:00 »
Aflevering 5 begon met een foute aankondiging, n.l. dat BLIK OP DE WEG zou beginnen i.p.v. WIDM

Ik kreeg zomaar een ingeving.
BLIK op de weg.
B=(letter) 2
L=(letter) 12
2-12 - "IK"
gespiegeld : "IK" 21-2  = geboortedatum Dennis.

Het zou zomaar een hint richting Dennis kunnen zijn  ::)

Of gewoon een foutje bij de AVRO natuurlijk  ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #347 Gepost op: 14-02-2008, 22:25:22 »
Wat ook sterk naar Dennis wijst, is dat hij zich in de piñatagroep weet te praten, door te zeggen dat hij geen ster in kaartlezen is. (Vervolgens kon hij daar zijn G-plannetje mooi uitvoeren.) 8)

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #348 Gepost op: 14-02-2008, 22:27:01 »
Wat ook sterk naar Dennis wijst, is dat hij zich in de piñatagroep weet te praten, door te zeggen dat hij geen ster in kaartlezen is. (Vervolgens kon hij daar zijn G-plannetje mooi uitvoeren.) 8)

Ja, hij kon niet kaartlezen hihi,

Wat ook een grappig beeld is, wanneer hij een koffertje naast de speedboot vast heeft en weer loslaat in het water
« Laatst bewerkt op: 14-02-2008, 22:37:42 door Lola-aapje »

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #349 Gepost op: 14-02-2008, 22:27:57 »
Wat ook sterk naar Dennis wijst, is dat hij zich in de piñatagroep weet te praten, door te zeggen dat hij geen ster in kaartlezen is. (Vervolgens kon hij daar zijn G-plannetje mooi uitvoeren.) 8)

yes, die auto opdracht mislukt toch wel.
en die G, dat moet vantevoren bedacht zijn.
een G lees je natuurlijk als een 9 of 6, áls je er al een figuur uit haalt. en als je midden in die poppen staat wordt dat al heel lastig.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #350 Gepost op: 14-02-2008, 22:42:53 »
een G lees je natuurlijk als een 9 of 6, áls je er al een figuur uit haalt. en als je midden in die poppen staat wordt dat al heel lastig.

En dan kan er ook nog eens twijfel zijn over welke pop Georgina is: makkelijk te verwarren met Nicolette, wat ook even gebeurde.

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #351 Gepost op: 14-02-2008, 22:44:07 »
Ja, hij kon niet kaartlezen hihi,

Wat ook een grappig beeld is, wanneer hij een koffertje naast de speedboot vast heeft en weer loslaat in het water

Viel mij ook op  :o hij had um al!
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #352 Gepost op: 14-02-2008, 22:44:50 »
En dan kan er ook nog eens twijfel zijn over welke pop Georgina is: makkelijk te verwarren met Nicolette, wat ook even gebeurde.

Ja onvoorstelbaar dat Dunya daar allemaal in mee ging, ze zat er toch bovenop en stelde zelf hele duidelijke voorbeelden voor, zoals een rondje met 1 losse in het midden.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #353 Gepost op: 14-02-2008, 22:45:57 »
Ze hadden beter alle poppen bij elkaar moeten proppen en dan aan de ander ekant van het veld 1 pop hangen.. Zodat ze meteen de aandacht trekken,
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Signy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #354 Gepost op: 14-02-2008, 23:10:56 »
Bovendien, ik vind het raar dat Regina er nog in zit, als zij 7 afleveringen op Dunya zit :-\\ Hallo? Dan was je er toch al laaaang uitgeweest?
Hoeft niet.
In WIDM6, zei Karel in de allerlaatste aflvering tegen Toine 'dus jij hebt er 7 (of 6 dat weet ik niet meer) afleveringen ingezeten zonder ooit op Milouska te stemmen.'
Toen dacht iedereen dat Milouska het iig NIET was maar helaas.  ::oink::


Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #355 Gepost op: 14-02-2008, 23:16:44 »
Ze hadden beter alle poppen bij elkaar moeten proppen en dan aan de ander ekant van het veld 1 pop hangen.. Zodat ze meteen de aandacht trekken,

Ja, dat dacht ik ook inderdaad, was veel duidelijker geweest.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #356 Gepost op: 14-02-2008, 23:18:28 »
Ja, dat dacht ik ook inderdaad, was veel duidelijker geweest.
\

dan had je ook niet dat punt gehad dat als je in een figuur staat, je het figuur niet ziet.
dat was bij die pop in het midden misschien ook nog wel een beetje geweest.

Offline tinman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...zodat ik je goed kan zien!
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #357 Gepost op: 14-02-2008, 23:53:03 »
Het is nu wel duidelijk, Dennis is de mol.

Maar wel echt een onzichtbare mol... nu denk ik dat elke serie het mollengedrag minder en minder zichtbaar MOET zijn, wat wij worden met elke serie ook beter de mol te ontdekken (ik zat vorige week nog op Joris... ai!)... maar Dennis de mol is gewoon niet te ontdekken in de eerste 4-5 afleveringen. Niet door mollengedrag dan. Sterker nog, hij brengt zelfs best wat geld in de pot (wat de mol in de vorige series nog NOOIT gedaan had, vooruit, Inge wel maar dat ging in de veiling weer uit de pot of had een raar doel, bijv. de tonnen verzamelen op de vlotten)... En zijn bijdrages aan de pot zijn er tot nu toe nog niet uitgegaan.

Wellicht dat de poker opdracht van volgende week een dramatisch effect op de pot heeft. Wel lullig zeg, als één aflevering voor de finale de pot leeg zou gaan. Dat zal toch niet?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #358 Gepost op: 15-02-2008, 00:03:23 »


Wellicht dat de poker opdracht van volgende week een dramatisch effect op de pot heeft. Wel lullig zeg, als één aflevering voor de finale de pot leeg zou gaan


 :-X :-X :-X

Citaat
Dat zal toch niet?

 ::ohno::

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #359 Gepost op: 15-02-2008, 00:05:57 »
Niet in slaap kunnen vallen leverde me dit keer deze kronkel op:

Vraag: Wie is de mol?
Antwoord: Ik!
Dennis heeft 'Ik' bordje in handboeien/keten opdracht.

Vraag: Who is the Mole?
Antwoord: I !
Dennis heeft 'i' op zijn taxi staan.

Heeft Dennis nu al in twee talen het antwoord gegeven op de vraag der vragen?

Edit:
Myradus voegt toe dat Dennis zijn telefoon opneemt met Yo. Wat ik in 't spaans betekend.

Goed gevonden! Ik was zelf vandaag ook op een 'ik-mol' spoor beland (zie het 8-topic), maar zie nu dat jij hier een week geleden al op zat.
De 9 die Dennis op zijn papiertje tekent lijkt mij ook te staan voor I, ofwel ik.