Auteur Topic: [Kandidaat] Joris  (gelezen 113655 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #320 Gepost op: 7-02-2008, 13:26:05 »
Als de actie met Regina was mislukt was er niks zuurs geweest, dan had zij haar vrijstelling gehad en was er waarschijnlijk wel gewoon iemand uitgegaan. En dan in een volgende aflevering zal er nog wel iets geweest zijn met een terugkeer of een keer niemand eruit.
Zuur als het vooraf bedacht was dat de Mol een rood scherm zou krijgen en ze* tijd hadden gestoken in het voorbereiden hiervan. Hiermee bedoel ik niet dat er dan dingen niet goed zouden lopen met het programma als het terughalen van Regina niet gelukt was, maar puur dat het jammer zou zijn... Ik vind het ook wel een gimmick om de mol rood te geven, zou het niet hebben willen missen. Als ik het bedacht zou hebben (stel dat ik in de redactie zit), zou ik het helemaal jammer vinden als het niet door kon gaan.

Ik vindt het wel lastig om in met typen de nuance aan te geven van wat ik bedoel. Ik heb eigenlijk handgebaren en gezichtsuitdrukkingen nodig om goed over te brengen dat het hier gaat om "Stel dat..."-opmerkingen van mijn kant. Stel dat joris idd de mol is, stel dat vooraf geplant was dat de mol rood zou krijgen, stel dat ze dat graag in het programma wilden hebben, stel dat ze later in het seizoen geen plek meer hebben voor deze actie... Dan zou Joris graag de opdracht willen halen. Stel dan dat... Etc.

Mogelijk...


*= Programmamakers

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #321 Gepost op: 7-02-2008, 21:24:45 »
Only the good go young :(
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #322 Gepost op: 7-02-2008, 21:30:49 »
Damn wat een aflevering... Bijna alles ging goed totdat de laatste opdracht aanbrak. Wat dat betreft vind ik Edo wel weer steeds verdachter worden. Dan snap ik alleen niet waarom Coen eruit is gegaan, maar toch...

Joris eruit... Iedereen blij?

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #323 Gepost op: 7-02-2008, 21:32:21 »
Dit is de eerste keer dat ik iets post in Joris Topic, dus ik verdacht hem nooit..
hello Goodbye joris  ::joehoe::

WEL JAMMER DAT IK AL DIE WEKEN JORIS ALS AFVALLER HAD GEZET IN DE POOL EN DEZE WEEK DUS NIET!!!  >:(
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #324 Gepost op: 7-02-2008, 21:32:53 »
Joris weg. Het zal de pot ongetwijfeld veel geld schelen ;)
 ::zwaai::

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #325 Gepost op: 7-02-2008, 21:34:19 »
Dit is de eerste keer dat ik iets post in Joris Topic, dus ik verdacht hem nooit..
hello Goodbye joris  ::joehoe::

WEL JAMMER DAT IK AL DIE WEKEN JORIS ALS AFVALLER HAD GEZET IN DE POOL EN DEZE WEEK DUS NIET!!!  >:(

Ach gossie  ::rofl::

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #326 Gepost op: 7-02-2008, 21:36:40 »
Damn wat een aflevering... Bijna alles ging goed totdat de laatste opdracht aanbrak. Wat dat betreft vind ik Edo wel weer steeds verdachter worden. Dan snap ik alleen niet waarom Coen eruit is gegaan, maar toch...

Joris eruit... Iedereen blij?
Neej! Hij was kei gaaf!! Ik hoop dattie naar de fandag komt :D
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #327 Gepost op: 7-02-2008, 21:58:34 »
Joris was een leuke kandidaat die wat swung in de afleveringen bracht, hij had erg grappige opmerkingen (is jouw moeder joods!!) en zorgde er in ieder geval voor dat Dennis niet zo opviel als mol  ;) Nu moet ie het alleen doen hihi, met nog een beetje hulp van Patrick  ;D Jammer Joris!

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #328 Gepost op: 7-02-2008, 22:04:06 »
Ja nou ik weet niet :P Ik vond hem de beste mol, Joris... Dan mag Dennis hem heel dankbaar zijn dat hij zoveel geld heeft kwijtgemaakt. Dennis heeft namelijk heeeel weinig aandeel gehad in de lage pot... Vind ik :P

Maar goed, ik dacht vorige week nog; Het is eigenlijk best logisch dat Joris volgende week een rood scherm krijgt. Hij denkt nu een kandidaat te kunnen afschrijven, dus gaat hij vól op zijn 2e verdachte? Zou me niets verbazen... Maarrr.. wie zou hij als 2e verdachte hebben? Zat hij wel op de goede mol? Toen ik daaraan dacht moest ik gelijk aan Patrick en Dennis denken. Ik denk dat Joris heel veel op Edo heeft gezet en dat Edo níet de mol is... Dennis en Patrick mogen gaan uitmaken wie de mol is (en dat terwijl zij zo'n beetje het meeste geld hebben verdiend :O?

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #329 Gepost op: 7-02-2008, 22:09:00 »
Hij is trouwens wel de eerste kandidaat in de geschiedenis die 2 weken achter elkaar een rood scherm krijgt
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #330 Gepost op: 7-02-2008, 22:10:17 »
Hij is trouwens wel de eerste kandidaat in de geschiedenis die 2 weken achter elkaar een rood scherm krijgt

Ja dat wel inderdaad ::jaja:: ;D

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #331 Gepost op: 7-02-2008, 22:10:28 »
ik denk dat je een beetje krom redeneert !
ik ga er vanuit dat joris de vorige test volledig op zichzelf heeft ingevuld, zodat hij zeker zou zijn dat hij een rood scherm zou krijgen.
hij had veel meer risico gelopen als hij op zn molverdachte had gestemd. stel dat hij een groen scherm kreeg, dan zat hij dus heel heeeel erg met een probleem ( ik den kdat de rest van zn medekandidaten dan niet heel blij met hem waren )
anyway ... we weten niet wat hij de vorige week gedaan heeft, en waar het nu aan gelegen heeft.
 

anyway ... ik ben heeeeeel blij  at joris eruit is !:D :D
dennis for mole !

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #332 Gepost op: 7-02-2008, 22:14:54 »
  ::joehoe:: daaag Joris, jammer dat je weg bent, je bracht wel swung in de serie!
Hoop je op de fandag te zien!!!

pffff ging m steeds verdachter vinden ben blij dat ik niet ben geswitcht. ::joehoe::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #333 Gepost op: 7-02-2008, 22:24:07 »
De laatste tijd was Joris de runnerup molverdachte, maar ik ben blij dat ik nog maar 1 kandidaat over hou.

Wel jammer dat Joris er uit moest. Vond hem persoonlijk er stukken meer uit springen in de groep dan Patrick bijvoorbeeld. En dankzij Joris heb ik nu weer zo'n heerlijke duikeling meegemaakt in de pool, daar gaat mijn winnaar in spe  :-X Je kunt zeggen van Joris wat je wilt, hij was wel de smaakmaker van de groep sinds dat Georgina uit het spel lag.  ::zwaai::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #334 Gepost op: 7-02-2008, 22:29:38 »
Absoluut :P

En dat krom redeneren: Jouw redenatie doet het niet veel beter: Joris zou op zichzelf hebben getest? Dat is toch úberdom? Dan ben je misschien hartstikke lief, maar beter naai je dan nog 1 van je medekandidaten, denken mensen dat je de mol bent, nou... met nog 3 afleveringen te gaan ben je dan al bijna binnen! Het was juist góed voor Joris geweest alstie groen had gehad...! Want sinds wanneer moet je bij WIDM je medekandidaten te vriend houden?

YIDM, wie houdt jij over xD? Toch niet Dennis, dan zou ik zeeeer teleurgesteld zijn!

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #335 Gepost op: 7-02-2008, 22:47:55 »
goed voor joris ja. het hele punt was dat joris die vrijstelling niet verdiend had. er was 1 persoon die de test heeel slecht moest maken en de test op zichzelf in moest vullen zodat ze met zn allen over zouden blijven. want dat was wat ze wilden .... met zn allen door naar de volgende week. het was overlegd dat joris degene was die dat zou gaan doen( had ook patrick of bv dennis kunnen wezen ). en dus heeft hij dat (zwss) gedaan ...
misschien heb je vorige week niet goed opgelegd ?
dennis for mole !

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #336 Gepost op: 7-02-2008, 22:54:14 »
Wat een insinuatie weer... Heb je niet goed opgelet?

Misschien hoorde ik, dat Joris voor een Drielemma stond, waarin hij 3 goeden kon kiezen... Heb je daar al over nagedacht? Jij denkt dat hij zeer waarschijnlijk alles op zichzelf heeft gezet, omdat hij door naar de volgende ronde wou met zijn medekandidaten? Dat zou PETEROLIEdom van hem zijn, want hij krijgt daarmee GEEN informatie en raakt GEEN kandidaat kwijt! Nou ja, ik wist het wel als ik Joris was, ik ging die test proberen zo goed mogelijk te maken, zodat iemand anders een rooie kreeg en iedereen dacht: HUH! Als hij geen rood scherm krijgt, zou hij dan de test heel goed gemaakt hebben? Zou hij de mol misschien zijn?... Nou, als kandidaat wil je toch niks liever? Verdenking op jezelf EN een kandidaat eruit... Heel hard, maar wel de beste uitweg... Ik denk dat hij iemand van z'n lijstje heeft weggestreept, omdat hij de test op 1 verdachte had gezet (en dus niet zichzelf) en die bleek dus niet de mol te zijn...

Ik vind jouw aanname dat het zeer waarschijnlijk is dat hij de test op zichzelf heeft gespeeld wel heel erg amateuristisch... Voordat ik hier weer insinuaties terug maak: Joris is er uit, dus het maakt uiteindelijk allemaal niks uit. Iedereen mag denken wat hij wil en ik meen mijn visie goed genoeg onderbouwd te hebben en dat het een reële visie betreft...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #337 Gepost op: 7-02-2008, 22:59:25 »
Joris zei meerdere malen dat hij het eerlijk heeft gespeeld, dus is hij vorige week ook eerlijk geweest bij de test. Maar we zullen nog wel horen wat hij morgen bij Schiffers zegt.
The British are not impressed.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #338 Gepost op: 7-02-2008, 23:03:10 »
Joris zei meerdere malen dat hij het eerlijk heeft gespeeld, dus is hij vorige week ook eerlijk geweest bij de test. Maar we zullen nog wel horen wat hij morgen bij Schiffers zegt.
Morgen zegtie niks bij Schiffers.fm. Morgen is de top 100 van de jaren 60
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #339 Gepost op: 7-02-2008, 23:03:38 »
precies dae !
en inderdaad ... als jij joris was. maar gelukkig dat ben jij niet.
ik vind het nogal amateuristisch als je joris de beste mol noemt. dan heb je vast nog niet veel series gezien. en zo goed onderbouwd vind ik je verhaal niet.
joris zei idd vorige week dat hij twijfelde wat hij ging doen. toch weet ik zeker dat hij de test zo slecht mogelijk heeft gemaakt. dat was afgesproken en zo gebeurde het. dit had even weinig met het spel te maken. ze wilden niet 1 iemand de vrijstelling gunnen, maar met zn allen door gaan. de andere kandidaten hadden dat net zo gedaan, nl de tesst op zichzelf invullen. zoals al gezegd heeft hij ook aangegeven de afgelopen afleveringen eerlijk te zijn geweest.
wat ook te zien was, en wat geloofwaardig is ... aangezien die joris zn hart op zn tong heeft.
dennis for mole !