Auteur Topic: WIDM seizoen 9!  (gelezen 98863 keer)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #200 Gepost op: 4-07-2008, 13:47:10 »
Giel Beelen zou wel leuk zijn, maar die heeft het te druk gehad met zijn eigen programma Factor Giel en daarnaast is hij de gehele periode nog te horen geweest op 3FM, dus het zal wel niet.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #201 Gepost op: 4-07-2008, 14:15:17 »
ik heb iig uit zeeeer betrouwbare bron vernomen dat widm in de maand juni zou worden opgenomen. wat inhoud dat ze wel zo ongeveer terug zullen zijn :)
Het gekke is, dat ik wel geloof hecht aan jouw mededeling.....als de een of andere halve zool, met nul berichten op zijn of haar naam dit zou zeggen, kon je het sowieso naar het rijk der fabelen verwijzen.

Nu hoeft het eerlijkgezegd ook weer niet echt te verbazen dat de opnames nu net hebben plaatsgevvonden, De voorgaande twee series waren immers ook in mei/juni opgenomen, die van Argentinie daarentegen eind oktober, de Australie-Indonesieserie weet ik eigenlijk niet.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #202 Gepost op: 9-07-2008, 19:22:41 »
Citaat
Vorige maand werd bekend dat Johnny de Mol een tweejarig contract had getekend bij Veronica. Toen werd ook bekendgemaakt dat hij in een nieuwe dramaserie te zien zou zijn. Eerst gaat hij overigens een nieuw seizoen van het programma Wie is de Mol opnemen.

[...]
Dit is raar... Ik neem aan de het hier niet gaat om de Wie is de Mol. Maar hij kan toch niet zijn programma het zelfde noemen  ???.
Of is dit een type fout? Ik kan me namelijk wel wat herinneren van waar is de Mol.

Kan iemand duidelijkheid geven?


Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #203 Gepost op: 9-07-2008, 19:26:54 »
Ja, dat moet ongetwijfeld 'Waar is De Mol?' zijn.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #204 Gepost op: 9-07-2008, 21:10:34 »
ik heb hem dat kortgeleden ook horen zeggen in een van de showprogramma´s, en het gaat dus inderdaad om WAAR, en niet om WIE.........

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #205 Gepost op: 10-07-2008, 00:29:18 »
Waar is De Mol was overigens ook best een leuk programma.

Offline Berend Poeplawaai

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #206 Gepost op: 14-07-2008, 13:22:47 »
23 juni presenteerde Pieter Jan na lange afwezigheid weer EenVandaag. De weken ervoor zullen de opnames wel geweest zijn.

Dat wordt weer speuren naar BNNers die ook afwezig zijn geweest.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #207 Gepost op: 14-07-2008, 14:18:47 »
lijkt me ondoenlijk om dat met terugwerkende kracht te doen. De een heeft iemand wel gezien, de ander weet zeker dat diezelfde persoon afwezig was. Het enige dat je met redelijke zekerheid kunt zeggen is dat de opnames zijn geweest, dat er een of meer djś mee hebben gedaan, een of meer presentatoren, en wat soapies.

Maar dat is eigenlijk het vaste patroon.

Beter gezegd, we weten nog geen fluit.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #208 Gepost op: 14-07-2008, 14:23:02 »
Het zou kunnen dat ze de opnames dit jaar later doen, dan zou Giel Beelen een goeie kandidaat zijn.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #209 Gepost op: 14-07-2008, 15:27:51 »
Het zou kunnen dat ze de opnames dit jaar later doen, dan zou Giel Beelen een goeie kandidaat zijn.

Kleine kans dat hij meedoet. Dit jaar zei hij in De Wereld Draait Door niet mee te willen doen. (Zie hier, 48:39).
« Laatst bewerkt op: 14-07-2008, 19:37:36 door Heinz »

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #210 Gepost op: 14-07-2008, 15:58:08 »
Kleine kans dat hij meedoet. Vorig jaar zei hij in De Wereld Draait Door niet mee te willen doen. (Zie hier, 48:39).

Met Giel weet je het nooit. ;)

Offline Berend Poeplawaai

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #211 Gepost op: 15-07-2008, 13:01:25 »
lijkt me ondoenlijk om dat met terugwerkende kracht te doen. De een heeft iemand wel gezien, de ander weet zeker dat diezelfde persoon afwezig was. Het enige dat je met redelijke zekerheid kunt zeggen is dat de opnames zijn geweest, dat er een of meer djś mee hebben gedaan, een of meer presentatoren, en wat soapies.

Maar dat is eigenlijk het vaste patroon.

Beter gezegd, we weten nog geen fluit.

Vorig jaar had men Patrick Martens ook al gespot met een tijdelijke afwezigheid. Het is dus niet onmogenlijk.  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 15-07-2008, 13:13:29 door Jesus »

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #212 Gepost op: 16-07-2008, 21:01:11 »
Kan die Schiphol-spotting dan toch kloppen? Of was dat ECHT voor een ander programma? (ik vind het trouwens ook wel echt iets voor WIDM om net te doen of er iets voor een ander programma gaande is en dan sneaky op het vliegtuig te stappen met de kandidaten)

Nog als suggesties, die mij ook leuk lijken:
-Ron Bozhardt
-Irene Moors
-Celine Purcell
-Renee van Kooten

-Giel Beelen (was al vermeld)
-Dahpne Bunskoek
-Jelka van Houten
-Pia Douwes :D Die is echt veel aardiger dan ze op eerste gezicht over komt heb ik het idee
-Brigitte Heitzer.

Sorry, beetje veel musicalsterren  ::regenboog::
Céline  ::bravo:: en René  :D samen in WIDM dat zou wat zijn :P Twee exen die het nog wel prima met elkaar kunnen vinden :P
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Berend Poeplawaai

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #213 Gepost op: 24-07-2008, 17:11:56 »
Ik zeg Thomas Acda!

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #214 Gepost op: 27-07-2008, 21:06:57 »
Ja Thomas Acda zie ik ook wel zitten, helemaal met een eventuele fandag in het vooruitzicht. Maar dan zouden Guus Meeuwis, Jochem Meijer, Theo Maassen, Frank Lammers en Guido Weijers ook tot mijn favorieten behoren.
Vrouwelijke kandidaten zouden kunnen zijn; Sofie Hilbrand, Dapnhe Bunskoek.......???
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #215 Gepost op: 27-07-2008, 22:36:50 »
Guus Meeuwis lijkt me leuk. Eva van (nog iets) (densie van dunya en desie) lijkt me ook wel leuk :P. En dat blonde 'meisje' (secetaresse) van Keyer en de Boer advocaten lijkt me ook wel leuk.
Iemand zoals Edo lijkt me ook erg leuk. Zo'n droogkloot ;D: 'Ik heb vandaag veel liefde gewonnen, vooral van de dames natuurlijk ;D' ::rofl::.

anyways... veel leuke mensen dus...

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #216 Gepost op: 27-07-2008, 23:01:53 »
Het zou kunnen dat ze de opnames dit jaar later doen, dan zou Giel Beelen een goeie kandidaat zijn.

nee , dat kan niet :p

ik zou jochem meijer geniaal vinden. inge schrama ( sjors in gtst )
enneuh, alsjeblieft geen irene moors of gerard joling .... brrrrr
dennis for mole !

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #217 Gepost op: 28-07-2008, 01:05:22 »
irene moors lijkt me nog wel grappig, maar gerard nee :P. Als hij mee doet en er niet gelijk na de eerste aflevering uit gaat ga ik het pas weer kijken nadat hij er uit is. Ik heb echt een hekel aan die man  ::niet-ok::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #218 Gepost op: 28-07-2008, 09:06:06 »
Gerard Joling?! :o Een beetje meer vertrouwen in de WIDM-redactie! Die gaan ze er natuurlijk nooit tussenstoppen he.. ::ohno:: ;D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #219 Gepost op: 28-07-2008, 21:00:23 »
Dan mogen ze de titel van het programma aanpassen:

Wie is te Goor. ::)